Microsoft Teams, OneDrive, Outlook, OneNote, SharePoint, Forms – Współpraca online / poziom podstawowy. Kwalifikacja cyfrowa i egzamin ICDL/ECDL S7. Szkolenie na platformie Microsoft 365 – edycja weekendowa
Microsoft Teams, OneDrive, Outlook, OneNote, SharePoint, Forms – Współpraca online / poziom podstawowy. Kwalifikacja cyfrowa i egzamin ICDL/ECDL S7. Szkolenie na platformie Microsoft 365 – edycja weekendowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje cyfrowe i wdrażać nowoczesne narzędzia współpracy w codziennej pracy. W szczególności adresowane jest do:
- pracowników biurowych, chcących efektywnie zarządzać zadaniami w środowisku cyfrowym oraz pogłębić wiedzę o integracji narzędzi Office 365,
- nauczycieli i edukatorów poszukujących nowoczesnych metod i narzędzi do prowadzenia zajęć online,
- przedsiębiorców i menedżerów zarządzających rozproszonymi zespołami, wymagających koordynacji pracy w różnych miejscach, strefach czasowych.
Usługa rozwojowa dodatkowo adresowana do wszystkich Uczestników Projektów z dofinansowaniem również dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE, Projektu "Kierunek - Rozwój", Projektu „Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURAkredytacja Centrów Egzaminacyjnych ECDL
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Współpraca online” przygotowuje do efektywnej i bezpiecznej współpracy online z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności pracy w chmurze, komunikacji zespołowej, współdzielenia dokumentów, zarządzania informacją oraz ochrony danych w środowisku cyfrowym. Program obejmuje również zagadnienia etyki cyfrowej, netykiety i zarządzania tożsamością w sieci, co pozwala na świadome i odpowiedzialne korzystanie z nowoczesnych technologii w codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia zasady współpracy online | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia znaczenie technologii informacyjnej i komunikacyjnej (ICT) we wspomaganiu i promowaniu współdziałania w sieci- identyfikuje podstawowe serwisy wspomagające współpracę w sieci: chmura obliczeniowa oraz technologia mobilna. Identyfikuje podstawowe narzędzia wspomagające współpracę w sieci: popularne aplikacje biurowe dostępne przez sieć, portale społecznościowe, konferencje online, środowiska służące do nauki - identyfikuje kluczowe funkcje/cechy narzędzi do pracy, dostępnych online: wielu użytkowników, czas rzeczywisty, dostępność globalna, wspólny/jednoczesny dostęp - przedstawia zalety użytkowania narzędzi dostępnych online: współdzielenie plików i kalendarzy, redukcja kosztów podróży, łatwość porozumiewania się, efektywna praca w grupie, globalny dostęp - wyjaśnia zagrożenia, jakie niesie używanie narzędzi dostępnych w sieci: nieautoryzowany dostęp do współdzielonych plików, problem z kompatybilnością na poziomie wersji oprogramowania, zagrożenie infekcją złośliwym oprogramowaniem, kradzież tożsamości lub danych, przerwy serwisowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - wyjaśnia znaczenie prawa autorskiego i zgodnego z prawem wykorzystywania treści podczas używania narzędzi współpracy online- wyjaśnia w jaki sposób praca w chmurze ułatwia współpracę online i komunikację mobilną: przechowywanie współdzielonych dokumentów i plików, dostęp do szerokiej gamy narzędzi oraz aplikacji - przedstawia zalety pracy w chmurze dla użytkownika: obniżenie kosztów pracy, rozszerzona mobilność, skalowalność, automatyczne uaktualnienia - charakteryzuje ryzyko pracy w chmurze: zależność od dostawcy, ochrona danych i kontrola, potencjalna utrata prywatności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje narzędzia do współpracy online | Kryteria weryfikacji - uzasadnia potrzebę instalacji dodatkowych aplikacji czy dodatków do aplikacji, które mogą być wymagane w celu używania oprogramowania do współpracy online- identyfikuje podstawowy sprzęt wspierający współpracę online: kamera internetowa, mikrofon, głośniki - wyjaśnia, że ograniczenia powodowane przez zapory (firewall) mogą powodować problemy z dostępem do aplikacji przez użytkowników narzędzi do współpracy online - ściąga z sieci oprogramowanie do wspierania pracy narzędzi do współpracy online: VOIP, IM, współdzielenie dokumentów - rejestruje i/lub konfiguruje konto użytkownika narzędzia do współpracy online. Dezaktywuje, usuwa/zamyka konto użytkownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Używa narzędzi do współpracy online | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia ideę różnych rozwiązań do przechowywania zasobów w sieci oraz prezentuje typowe przykłady- identyfikuje ograniczenia związane z przechowywaniem zasobów w sieci: limit rozmiaru, limit czasu, obostrzenia związane ze współdzieleniem - wrzuca pliki (upload), ściąga pliki (download), usuwa pliki i foldery dostępne online - wyjaśnia, że przez Internet można uzyskać dostęp do aplikacji biurowych. Identyfikuje popularne przykłady ta-kich aplikacji dostępnych przez Inter-net: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, kreator prezentacji - przedstawia zalety pracy opartej na aplikacjach biurowych dostępnych przez Internet: możliwość uaktualniania pliku przez wielu użytkowników w czasie rzeczywistym czy współdzielenie plików - tworzy, edytuje i zapisuje pliki online - udostępnia pliki i foldery innym użytkownikom oraz kończy udostępnianie, aby umożliwić innym użytkownikom: przeglądanie, edycję, pełny dostęp (właścicielski) do plików i folderów - przegląda i przywraca poprzednie wersje pliku - współdzieli (udostępnia) swój kalendarz. Zezwala na przeglądanie lub edycję współdzielonego kalendarza - pokazuje i ukrywa współdzielone kalendarze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - wykorzystuje współdzielony kalendarz do tworzenia wydarzenia jednorazowego lub cyklicznego- ustawia przypomnienie dla wydarzenia w kalendarzu - zaprasza i wykreśla osoby oraz zasoby z wydarzenia. Akceptuje i odrzuca zaproszenie - edytuje i usuwa istniejące wydarzenie - identyfikuje narzędzia związane z mediami społecznościowymi wspierającymi współpracę online: sieci społecznościowe, serwisy wiki, fora i grupy, blogi, mikro blogi, społeczności tematyczne - konfiguruje i modyfikuje dostępne opcje związane z prywatnością: uprawnienia do odczytu, uprawnienia do edycji/pisania, zaproszenia - znajduje użytkowników mediów społecznościowych, nawiązuje z nimi po-łączenia i dołącza do grup. Likwiduje te połączenia - wykorzystuje narzędzi mediów społecznościowych do zamieszczania komentarzy i linków - wykorzystuje narzędzia mediów społecznościowych do odpowiadania na komentarze i przekazywania dalej komentarzy - wykorzystuje narzędzia mediów społecznościowych do zamieszczania różnych treści: zdjęcia, pliki wideo, dokumenty - usuwa posty z mediów społecznościowych. Wyjaśnia, że trwałe usuwa-nie postów i zdjęć może być trudne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - wykorzystuje serwisy wiki do dodawania nowych pozycji tematycznych lub ich uaktualniania- otwiera i zamyka aplikację do obsługi konferencji online. Tworzy konferencję: czas, data, temat. Odwołuje konferencję - zaprasza i usuwa uczestników konferencji, nadaje uprawnienia - rozpoczyna i kończy konferencję - udostępnia pulpit i pliki podczas konferencji online, kończy udostępnianie - używa dostępne opcji rozmowy (chat) podczas konferencji online - wykorzystuje opcje wideo i audio podczas konferencji online - wyjaśnia koncepcję środowiska kształcenia online. Identyfikuje takie środowiska jak: Wirtualne Środowiska Kształcenia (VLE), Systemy Zarządzania Kształceniem (LMS) - przedstawia możliwości i funkcje dostępne w środowiskach kształcenia online: kalendarz, tablica ogłoszeń, czat, ocena pracy - uzyskuje dostęp do kursu w środowisku kształcenia online - wrzuca plik do środowiska kształcenia online, ściąga plik ze środowiska kształcenia online - korzysta różnych form działalności w ramach kursu: quizy, fora | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Używa narzędzi do współpracy mobilnej | Kryteria weryfikacji - identyfikuje różne typy urządzeń mobilnych: smartfony, tablety- wyjaśnia, że działanie urządzeń mobilnych oparte jest na systemach operacyjnych. Identyfikuje popularne systemy operacyjne działające na urządzeniach mobilnych - wyjaśnia pojęcie technologii Bluetooth i sposoby korzystania z niej - przedstawia możliwości łączenia się z Internetem dostępne dla urządzeń mobilnych: bezprzewodowo (Wi-Fi), Internet mobilny. Wyjaśnia parametry łączy internetowych: przepustowość, koszt, dostępność - wyjaśnia podstawowe zasady bezpieczeństwa związane z używaniem urządzeń mobilnych: kod PIN, archiwizacja danych, włączanie i wyłączanie Wi-Fi oraz Bluetooth - bezpiecznie łączy się z urządzenia mobilnego z Internetem za pomocą Wi-Fi lub Internetu mobilnego - wyszukuje informacje w Internecie - wysyła i odbiera pocztę elektroniczną - dodaje, edytuje i usuwa wydarzenia z kalendarza - udostępnia zdjęcia i pliki wideo przy użyciu: poczty elektronicznej, komunikatorów, mediów społecznościowych i technologii Bluetooth - identyfikuje powszechnie używane aplikacje: wiadomości, media społecznościowe, aplikacje biurowe, mapy, gry, e-booki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - wyjaśnia, że aplikacje do urządzeń mobilnych można uzyskać poprzez sklep internetowy. Identyfikuje popularne sklepy z aplikacjami dla urządzeń mobilnych- wyszukuje aplikacje do urządzeń mobilnych w sklepie internetowym. Wyjaśnia, że z zakupem lub użytkowa-niem aplikacji mogą być związane ewentualne koszty - instaluje i odinstalowuje aplikacje na urządzeniach mobilnych - uaktualnia aplikacje na urządzeniach mobilnych - używa aplikacji takich jak: komunikatory głosowe i wideo, media społecznościowe i mapy - uzasadnia potrzebę synchronizacji zawartości urządzeń - konfiguruje ustawienia synchronizacji - synchronizuje urządzenia mobilne z kalendarzem, pocztą i innymi urządzeniami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zwraca uwagę na cyberbezpieczństwo | Kryteria weryfikacji - tworzy silne, unikalne hasła i regularnie je zmienia- włącza dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA) tam, gdzie to możliwe - regularnie aktualizuje system operacyjny, oprogramowanie i aplikacje - używa oryginalnego, aktualnego oprogramowania antywirusowego i chroniącego przed malware - unika klikania w podejrzane linki oraz otwierania załączników od nieznanych nadawców - sprawdza nadawcę wiadomości i nie podaje danych osobowych na podejrzanych stronach - korzysta tylko z bezpiecznych stron internetowych (certyfikat SSL, https). - zabezpiecza urządzenia - unika korzystania z publicznych, niezabezpieczonych sieci Wi-Fi; używamy VPN - nie podłącza nieznanych nośników danych - regularnie skanuje komputer pod kątem złośliwego oprogramowania i analizujemy procesy sieciowe - nie instaluje oprogramowania z nieznanych źródeł. - zgłasza podejrzane wiadomości i incydenty do działu IT lub odpowiednich służb - przestrzega polityk bezpieczeństwa i uczestniczy w szkoleniach - ogranicza podawanie danych osobowych do minimum i tylko zaufanym podmiotom - śledzi nowe zagrożenia i aktualizuje wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęCentrum Egzaminacyjne akredytowane przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. Lista nazw akredytowanych podmiotów dostępna jest pod adresem: https://icdl.pl/centra-egzaminacyjne/
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoPolskie Towarzystwo Informatyczne
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program szkolenia ICDL S7 Współpraca online – poziom podstawowy:
Zasady współpracy online
- Kluczowe zasady współpracy w środowisku cyfrowym
- Praca w chmurze – korzyści, zagrożenia, dobre praktyki
- Przykłady zastosowania narzędzi chmurowych
Przygotowanie do współpracy w sieci
- Konfiguracja kont użytkowników i ustawień bezpieczeństwa
- Tworzenie i zarządzanie zespołami oraz kanałami komunikacji
- Synchronizacja urządzeń i aplikacji
Używanie narzędzi do współpracy online
- Przechowywanie i udostępnianie danych w chmurze
- Współdzielenie i recenzowanie dokumentów
- Zarządzanie kalendarzami i spotkaniami online
- Organizacja wideokonferencji i pracy zespołowej
- Tworzenie środowisk współpracy
- Zbieranie i analiza danych online
- Wykorzystanie narzędzi edukacyjnych i portali społecznościowych
Współpraca mobilna
- Współpraca z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (smartfony, tablety)
- Synchronizacja danych i aplikacji
- Bezpieczne korzystanie z mobilnych narzędzi współpracy
Podstawy cyberbezpieczeństwa
- Znaczenie cyberbezpieczeństwa w pracy zdalnej
- Najczęstsze zagrożenia i konsekwencje ataków
- Zarządzanie hasłami, uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Ochrona urządzeń i danych (aktualizacje, antywirus, szyfrowanie)
- Bezpieczne korzystanie z Internetu, poczty, sieci i nośników danych
- Reagowanie na incydenty, zgłaszanie zagrożeń, aktualizacja wiedzy
Etyka cyfrowa i netykieta
- Zasady odpowiedzialnego zachowania w sieci
- Zarządzanie cyfrową tożsamością i ochrona prywatności
- Budowanie pozytywnego wizerunku online
Podstawowe funkcje i integracje
- Integracja narzędzi Microsoft 365
- Zarządzanie zespołami rozproszonymi i komunikacją na odległość
- Praca w różnych strefach czasowych
Sesje praktyczne
- Ćwiczenia z wykorzystaniem aplikacji Microsoft
- Symulacje współpracy online i rozwiązywanie praktycznych problemów
- Praca projektowa w zespołach
Wykorzystywane aplikacje Microsoft
- Microsoft Teams – komunikacja, wideokonferencje, współpraca zespołowa
- Microsoft OneDrive – przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze
- Microsoft Outlook – zarządzanie pocztą i kalendarzami online
- Microsoft OneNote – tworzenie i współdzielenie notatek
- Microsoft SharePoint – budowa środowisk współpracy online
- Microsoft Word i Excel – współdzielenie i recenzowanie dokumentów
- Microsoft Forms – zbieranie i analiza danych online
Podczas sesji praktycznych uczestnicy będą mogli samodzielnie ćwiczyć obsługę poszczególnych aplikacji Microsoft, co pozwoli na lepsze przygotowanie do egzaminu ICDL S7.
Szkolenie podkreśla znaczenie współpracy wirtualnej w kontekście globalizacji i pracy zdalnej. Uczestnicy poznają strategie zarządzania zespołami rozproszonymi, techniki poprawy komunikacji na odległość oraz narzędzia wspierające pracę w różnych miejscach, strefach czasowych.
Program szkoleniowy obejmuje 20 godzin dydaktycznych (tj. 15 zegarowych). Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych, każda trwająca 45 minut. Przerwy nie są uwzględnione w czasie trwania szkolenia.
Egzamin:
Organizator pokrywa koszt pierwszego egzaminu ICDL S7 Współpraca online. Egzamin może odbyć się w formie zdalnej lub stacjonarnej (sposób jego przeprowadzenia jest ustalany przed szkoleniem). Czas trwania egzaminu to 45 minut. Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie co najmniej 75% punktów. W przypadku niezaliczenia możliwe są egzaminy poprawkowe (nie w tym samym dniu, co egzamin pierwotny).
Walidacja:
Metoda weryfikacji efektów szkolenia polega na przeprowadzeniu zewnętrznego egzaminu ICDL, który odbywa się na komputerze i obejmuje praktyczne zadania modułu S7. Uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu potwierdza nabycie kwalifikacji oraz skutkuje wydaniem certyfikatu ICDL.
Certyfikat ICDL S7 poświadcza zdobycie kompetencji cyfrowych z obszarów numer: 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 3.1, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2, zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej zawartymi w raporcie "DigComp 2.2 Ramy Kompetencji Cyfrowych dla Obywateli".
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Zasady współpracy online - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przygotowanie do współpracy w sieci - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Używanie narzędzi do współpracy online - scenariusze, prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Współpraca mobilna. Podstawy cyberbezpieczeństwa. Etyka cyfrowa i netykieta - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Podstawowe funkcje i integracje - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Eliasz Rafalski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja. Egzamin ICDL/ECDL. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Eliasz Rafalski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z Uczestników otrzymuje dostęp do OneDrive, gdzie znajdują się materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. skrypt i zestawy do ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
1. Ustalenie z Organizatorem co najmniej 5 dni przed szkoleniem formy przeprowadzenia egzaminu ICDL (zdalna czy stacjonarna).
2. W przypadku wyboru egzaminu ICDL w formie zdalnej Uczestnik wyraża zgodę na zainstalowanie przed szkoleniem na swoim komputerze/laptopie (wyposażonym w głośnik, mikrofon oraz kamerę), z którego będzie zdawał egzamin aplikacji egzaminacyjnej PTI (wg. instrukcji Egzaminatora/Centrum Egzaminacyjnego).
3. Zawarcie przez Uczestnika umowy z Organizatorem na realizację usługi szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia po zdaniu egzaminu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat ICDL PROFILE S7 - Współpraca online w wersji elektronicznej. Certyfikat bezterminowy.
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach Projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz Projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem”.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu "Kierunek – Rozwój".
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
Nasze szkolenie dostępne jest również w trybie indywidualnym, gwarantującym wygodne godziny spotkań dostosowane do Twoich potrzeb.
Podana cena dotyczy szkolenia dofinansowanego w co najmniej 70% ze środków publicznych (Zwol. z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozp. Ministra Finansów z 20.12.2013 r. (Dz.U. 2018 poz. 701) W przypadku uzyskania mniejszego dofinansowania do ceny na fakturze zostanie doliczony podatek 23% VAT
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zanim weźmiesz udział w szkoleniu, zapoznaj się z następującymi informacjami:
1. Szkolenie realizowane jest z wykorzystaniem aplikacji Microsoft 365 udostępnionej przez Organizatora. Uczestnicy nie muszą posiadać własnych licencji programów Microsoft Teams, OneDrive, Outlook, OneNote, SharePoint, Forms, Excel czy Word.
2. Potrzebujesz komputera lub laptopa z głośnikiem, mikrofonem i kamerą (Procesor: 1 GHz lub szybszy, co najmniej z 2 rdzeniami, zgodny procesor 64-bitowy lub rozwiązanie SoC (System on a Chip). RAM: 4 GB. Miejsce na dysku: 64 GB lub więcej. Karta graficzna: zgodna z biblioteką DirectX 12 lub nowszą ze sterownikiem WDDM 2.0).
3. Musisz mieć dostęp do Internetu - przewodowego lub bezprzewodowego (3G lub 4G/LTE). Minimalna przepustowość to 600 kb/s, a rekomendowana 1,5 Mb/s.
4. System operacyjny: macOS 10.7 lub nowszy/Windows 10, 8, 7; na urządzeniu mobilnym: iOS lub Android.
5. Możesz korzystać z dowolnej przeglądarki internetowej: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer itp.
6. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny podczas trwania całej usługi rozwojowej. Link zostanie przekazany Uczestnikom oraz Operatorom.
7. Jeśli chcesz przystąpić do egzaminu w formie zdalnej, musisz mieć możliwość zainstalowania aplikacji egzaminacyjnej PTI.
8. Usługa została stworzona na podstawie zakupionej licencji Microsoft 365.