Język francuski B1 / 41 h lekcyjnych / Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe / Indywidualnie / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Język francuski B1 / 41 h lekcyjnych / Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe / Indywidualnie / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Francuski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Kierunek - Rozwój, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- osoby, które chcą nauczyć się płynnie posługiwać językiem francuskim w życiu codziennym
- które posiadają podstawową wiedzę z zakresu języka francuskiego na poziomie A2
- które planują uzupełnić, podwyższyć bądź zaktualizować kompetencje
- usługa adresowana również do uczestników projektu „Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1", "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe", "Kierunek Rozwój" i innych projektów finansowanych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych 4 umiejętności słuchacza do poziomu B1 (CEFR).Kurs przygotowuje do dalszego rozwijania kompetencji komunikacyjnej, systematyzowania wiedzy i motywowania do samodzielnej pracy, doskonalenia i dalszego rozwoju wszystkich sprawności językowych z naciskiem na tworzenie bardziej złożonych tekstów ustnych i pisemnych, poszerzania znajomości słownictwa, zdobywania wiedzy o kulturze i cywilizacji krajów francuskojęzycznych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIEUczestnik rozumie: • rozmowy na tematy codzienne, np. przy jedzeniu; • wypowiedzi osób o swoich doświadczeniach i przeżyciach osobistych i zawodowych; • proste informacje na temat projektu i prowadzenia firmy; • prostą prezentację na znany temat, np. hobby, uniwersytet, firma; • informacje dotyczące opisu diagramu; • proste polecenia; • najważniejsze informacje w opowiadaniach; • podstawowe informacje w wiadomościach radiowych lub telewizyjnych; • argumenty za i przeciw; • ton mówiącego, nastawienie mówiącego; • typowe polecenia, potrzeby lub zakazy | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIE głównego sensu wypowiedzi, sformułowanego wyraźnie, w języku literackim,na znany temat, związany z pracą, szkołą, czasem wolnym itp.; najważniejszych informacji w programach radiowych i telewizyjnych dotyczących wydarzeń i zjawisk współczesnych lub tematów związanych z zainteresowaniami osobistymi lub zawodowymi, gdy mówi się dość wolno i wyraźnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIEUczestnik rozumie: • informacje na temat miejsca, osób, czynności, przeżyć i doświadczeń; • główne informacje dotyczące porad lub poleceń zawartych w listach i e-mailach; • informacje na temat działalności organizacji, instytucji, firmy oraz danych statystycznych; szczegółowe informacje w ogłoszeniach prasowych o pracy; • ważne informacje w tekstach i umiem je porównać; • argumenty za i przeciw; • krótki fachowy tekst dotyczący jakiegoś projektu; | Kryteria weryfikacji CZYTANIE tekstów, artykułów, informacji, ogłoszeń zawierających najczęściej używanewyrażenia związane z życiem codziennym i zawodowym; opisów wydarzeń, uczuć i życzeń zawartych w listach prywatnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PISANIEUczestnik potrafi: • opisać w liście wrażenia i przeżycia; • streścić dłuższy tekst; • napisać zaproszenie, opisać swoje stanowisko w jakiejś sprawie; • napisać tekst biograficzny; • krótko opisać daną osobę; • napisać list z reklamacja; • sformułować list lub e-mail, aby dokonać rezerwacji; • opisać wydarzenia, wypadek; • opisać strukturę instytucji, organizacji; • opisać projekt na podstawie krótkiego fachowego tekstu | Kryteria weryfikacji PISANIE: notatek; wypełnianie formularzy; pisanie CV; prostego zwartego tekstu na znanylub interesujący temat; listu osobistego opisującego doświadczenia i wrażenia; listu formalnego (podziękowania, zaproszenia, wyjaśnienia, zażalenia, pytania o informacje); opisywanie i przedstawianie czynności przeszłych związanych i nie związanych z teraźniejszością; przedstawianie czynności i wydarzeń zaprzeszłych; opisywanie zaplanowanej i niezaplanowanej przyszłości; przedstawianie warunków dla czynności przyszłych przedstawianie okoliczności towarzyszących wydarzeniom w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości (celu, stopnia, sposobu, przyczyny, skutku); wyrażanie opinii na podstawie przeczytanych artykułów, tekstów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIEUczestnik potrafi: • zaproponować wspólne spotkanie, wspólne spędzenie czasu; • ustalić i omówić program spotkania; • poinformować o swojej sytuacji osobistej; • dyskutować o sposobach spędzania wolnego czasu; • mówić o pogodzie, modzie, współczesnych zjawiskach; • opowiedzieć o doświadczeniach z podróży, wakacji; • mówić o problemach emigracji; • opisać wypadek i przeprowadzić rozmowę w szpitalu; • mówić o związkach, uczuciach, doświadczeniach życiowych; • opisywać własne doświadczenia życiowe; • wyrazić pogląd na aktualny temat; • przekazywać informacje; • opisać stanowisko pracy; • wyrażać zażalenie; • przedstawić krótką prezentację na podstawie wybranego tekstu; • wygłosić krótki referat na wybrany temat związany z bliskim otoczeniem; • opisywać rysunki, zdjęcia, obrazy; • wyrażać i uzasadniać swoje stanowisko, opinię, pogląd | Kryteria weryfikacji MÓWIENIE : porozumiewanie się w większości sytuacji, które mogą się zdarzyć w podróżylub w trakcie pobytu w kraju danego obszaru językowego; uczestniczenie bez przygotowania w rozmowach na tematy znane, interesujące lub odnoszące się do życia codziennego (np. rodzina, zainteresowania, podróże i wydarzenia bieżące); opisywanie doświadczeń i wydarzeń, marzeń, nadziei, ambicji; podawanie przyczyny i wyjaśnienia opinii i planów; opowiadanie jakiejś historii, zrelacjonowanie treści filmu lub książki albo opis własnych reakcji; zabieranie głosu w dyskusji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka kursu:
Podróże: morskie, lądowe, lotnicze, samolot, autobus, pociąg, statek, dworzec, port lotniczy;
Hotel — restauracje, bar, kawiarnie;
Moi bliscy, przyjaciele, wygląd zewnętrzny i cechy charakteru;
Dom, praca, uczelnia;
Wydarzenia historyczne;
Czynności codzienne i zwyczajowe, podróże, opis osób i miejsc;
Świat, społeczeństwo, polityka, środki masowego przekazu, edukacja;
Załatwianie prostych spraw dotyczących wyżej wymienionych tematów.
Wprowadzane funkcje językowe:
• Gratulowanie, chwalenie, życzenie powodzenia;
• Zwracanie się do ludzi, zawieranie znajomości;
• Potwierdzenie zrozumienia;
• Identyfikowanie osób i rzeczy;
• Opisywanie osób i ich charakteru, przedmiotów, miejsc;
• Przedstawianie wydarzeń z przeszłości, opowiadanie życiorysu, wydarzeń, opisywanie
czynności;
• Wyrażanie czynności i wydarzeń z niedawnej przeszłości;
• Powtarzanie czynności. Wyrażanie ciągłości i braku ciągłości;
• Przedstawianie zwyczajowych czynności, częstotliwości ich wykonywania, czasu
trwania;
• Przedstawianie przyszłości;
• Wyrażanie warunku;
• Relacjonowanie wypowiedzi w formie pytającej, oznajmującej, rozkazującej;
• Porównywanie;
• Wyrażanie uczuć, motywów, obowiązku;
• Ocenianie minionych faktów i wydarzeń;
• Wyrażanie zgody lub nie zgadzanie się;
• Wyrażanie własnych opinii;
• Wyrażanie życzeń, prośby o pozwolenie, zakazu, polecenia;
• Rozpoczynanie, kończenie opowiadania, listu.
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Zwroty: je vous félicite, bon courage, bonne chance, s’il vous plaît M./Mme/Mlle, pardon
M./Mme/Mlle, itp.;
Wyrażenia, zwroty: oui, d’accord, je vous suis, bien sur, itp.;
Zaimki osobowe w funkcji dopełnienia bliższego i dalszego;
Rodzajniki cząstkowe;
Zaimki en i y;
Zaimki względne: qui, que, dont, ou;
Stopniowanie przymiotników;
Czas przeszły ciągły imparfait;
Czasy przeszłe: passé composé, imparfait – różnice znaczeniowe;
Zwroty: d’abord, ensuite, enfin;
Przyimki używane w określeniach czasu: en, depuis, il y a, itp.;
Czas przeszły: passé récent;
Przyrostek re-;
Czas przeszły imparfait;
Zwroty: quelquefois, souvent, toujours, 1(2...) fois par ...., jamais, ne ...plus, encore, de.....a,
avant, apres, pendant, jusqu’a, etre en train de, itp.;
Czasy przyszłe: futur proche, futur simple;
Zdania warunkowe: si présent + présent; si présent + impératif; si présent + futur simple;
Mowa niezależna i zależna;
Przysłówki sposobu, ilości;
Stopniowanie przymiotników i przysłówków;
Zwroty: avoir peur, avoir honte, etre heureux;
Imparfait;
Zwroty i czasowniki np.: penser, croire, trouver, a mon avis, c’est vrai, c’est faux, peut-etre,
sans doute, avoir une idée, itp.;
Conditionnel, impératif, souhaiter, désirer, itp.;
Tryb rozkazujący w mowie niezależnej i zależnej;
Czasowniki: devoir, permettre, interdire, autoriser, il faut, conditionnel présent;
Zwroty: je me permets de.., veuillez recevoir.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 30-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 06-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Język francuski | Prowadzący Kamila Jażdżewska | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Jażdżewska
Ukończona filologia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik + autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki