Skuteczny Lider i Zespół – praktyczny program rozwoju umiejętności przywódczych
Skuteczny Lider i Zespół – praktyczny program rozwoju umiejętności przywódczych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Osoby pełniące lub przygotowujące się do pełnienia funkcji kierowniczych, liderzy zespołów, koordynatorzy projektów, specjaliści HR oraz inne osoby odpowiedzialne za organizację pracy i rozwój pracowników w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, administracji publicznej lub organizacjach pozarządowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje do skutecznego pełnienia roli lidera poprzez rozwój umiejętności budowania zaufania i eliminowania dysfunkcji zespołowych, stosowania elastycznych stylów przywództwa, delegowania zadań, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, wzmacniania zaangażowania pracowników oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje różnice między zespołem a grupą oraz identyfikuje warunki skutecznej współpracy. | Kryteria weryfikacji Poprawnie rozróżnia pojęcia „zespół” i „grupa” oraz wskazuje minimum 3 warunki sprzyjające efektywnej pracy zespołowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje występowanie poszczególnych dysfunkcji w zespole według modelu P. Lencioniego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje symptomy i źródła minimum 4 z 5 dysfunkcji oraz opisuje ich wpływ na wyniki zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Formułuje kontrakt zespołowy na poziomie administracyjnym, profesjonalnym i psychologicznym. | Kryteria weryfikacji Opracowany kontrakt zawiera co najmniej po jednym zobowiązaniu na każdym poziomie oraz opis sposobu ich realizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Określa poziom rozwoju pracownika (D1–D4) na podstawie analizy kompetencji i zaangażowania. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo przyporządkowuje minimum 3 z 4 opisów przypadków do odpowiedniego poziomu rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera styl przywództwa (S1–S4) adekwatnie do etapu rozwoju pracownika. | Kryteria weryfikacji W co najmniej 3 z 4 przypadków dobór stylu jest zgodny z modelem K. Blancharda. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Opracowuje plan delegowania zadania w oparciu o poziom rozwoju pracownika. | Kryteria weryfikacji Plan uwzględnia: cel, zakres odpowiedzialności, sposób monitorowania oraz dostosowany styl komunikacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki udzielania informacji zwrotnej (SPINKA, FUKO, GOLD, radykalna szczerość). | Kryteria weryfikacji W symulowanej rozmowie wykorzystuje minimum jedną z technik w sposób zgodny z jej strukturą. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozdziela fakty od interpretacji w procesie formułowania feedbacku. | Kryteria weryfikacji W co najmniej 4 z 5 przykładów poprawnie klasyfikuje elementy wypowiedzi jako fakty lub interpretacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje motywatory i demotywatory członków swojego zespołu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje dla każdej osoby w ćwiczeniu minimum jeden motywator i jeden demotywator. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowę z pracownikiem o niskiej motywacji, zachowując zasady konstruktywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji W symulacji stosuje aktywne słuchanie, pytania otwarte i formułuje wspólne ustalenia z pracownikiem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Tworzy plan działań zwiększających zaangażowanie zespołu. | Kryteria weryfikacji Plan zawiera minimum 3 konkretne działania i określone wskaźniki monitorowania efektów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje asertywne techniki komunikacji w sytuacjach przekraczania granic. | Kryteria weryfikacji W scenkach wykorzystuje komunikat „ja” oraz konsekwentnie utrzymuje granice. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowę korygującą lub dyscyplinującą zgodnie z procedurą stopniowania sankcji. | Kryteria weryfikacji W symulacji przedstawia problem, odnosi się do faktów, proponuje działania naprawcze i informuje o konsekwencjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 (8 godzin)
Eliminacja 5 dysfunkcji pracy zespołowej. Jak zbudować zespół, któremu zależy na wynikach firmy?
Część teoretyczna
1. Zespół a grupa – fundamenty skutecznej współpracy
- Definicja zespołu i kluczowe różnice względem grupy
- Warunki sprzyjające efektywnej pracy zespołowej
- Czynniki utrudniające spójność i współdziałanie
2. Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej (Patrick Lencioni)
- Brak zaufania - źródła i symptomy
- Obawa przed konfliktem - konstruktywny vs destrukcyjny spór
- Brak zaangażowania - skutki dla wyników
- Unikanie odpowiedzialności - wpływ na standardy
- Brak koncentracji na wspólnych rezultatach
3. Kontraktowanie w pracy lidera – perspektywa Analizy Transakcyjnej
- Trzy poziomy kontraktu: administracyjny, profesjonalny, psychologiczny
- Kontrakty ukryte i ich wpływ na współpracę
- Tworzenie wstępnego kontraktu z zespołem i rekontraktowanie w trakcie pracy
- Rola kontraktu w budowaniu zaangażowania i eliminacji dysfunkcji
Część praktyczna
4. Warsztat: Diagnoza dysfunkcji w moim zespole
- Ćwiczenie indywidualne: autoanaliza zespołu pod kątem 5 dysfunkcji
- Praca w parach: porównanie i wymiana obserwacji
- Identyfikacja obszarów w zespole, w których brakuje otwartości
- Lista działań lidera wzmacniających poczucie bezpieczeństwa psychologicznego
- Ćwiczenie grupowe: konflikt konstruktywny vs destrukcyjny
- Dyskusja: jak lider może reagować na unikanie odpowiedzialności
5. Kontrakt z zespołem – ćwiczenia praktyczne
- Warsztat grupowy: tworzenie kontraktu zespołowego na poziomie administracyjnym, profesjonalnym i psychologicznym
- Identyfikacja potencjalnych kontraktów ukrytych i sposobów ich ujawnienia
- Ćwiczenie: rekontraktowanie w sytuacjach spadku motywacji lub zmiany celów
Dzień 2 (8 godzin)
Przywództwo sytuacyjne wg Kena Blancharda. Jak elastycznie korzystać z różnych stylów zarządzania w zależności od potrzeb pracowników oraz skutecznie delegować zadania?
Część teoretyczna
1. Model Przywództwa Sytuacyjnego wg Kena Blancharda
- Czym się różni przywództwo od zarządzania?
- Poziomy rozwoju pracownika (D1–D4) – połączenie kompetencji i zaangażowania
- Charakterystyka i potrzeby pracownika na każdym etapie
- Cztery style przywództwa (S1–S4) – intencja, zastosowanie, skutki
- Elastyczność lidera – kiedy zmieniać styl i dlaczego to klucz do rozwoju pracownika
2. Delegowanie zadań w praktyce
- Znaczenie delegowania w rozwoju zespołu
- Bariery i obawy liderów przed delegowaniem
- Kto jest gotowy do przyjęcia odpowiedzialności – kryteria oceny
- Schemat skutecznego delegowania zadań
Część praktyczna
3. Diagnoza poziomu rozwoju pracownika
- Ćwiczenie indywidualne: analiza zespołu pod kątem poziomu kompetencji i zaangażowania
- Praca w parach: wymiana doświadczeń i wskazanie trudności w ocenie
- Dyskusja moderowana: jak unikać błędów w diagnozie poziomu rozwoju
4. Dobór stylu przywództwa do etapu rozwoju pracownika i elastyczność lidera
- Symulacja: lider otrzymuje opis sytuacji i dobiera styl przywództwa
- Dyskusja grupowa: co utrudnia zmianę stylu, kiedy pracownik przechodzi na kolejny poziom rozwoju
5. Delegowanie w oparciu o model sytuacyjny
- Ćwiczenie w podgrupach: dopasowanie zadań do poziomu rozwoju pracownika
- Tworzenie planu komunikacji przy delegowaniu (co, jak, kiedy, w jakim stylu)
- Scenki: skuteczne i nieskuteczne delegowanie – analiza i poprawa
- Grupowa burza mózgów: jak ćwiczyć elastyczność w codziennym zarządzaniu
- Ustalenie pierwszych kroków wdrożeniowych po szkoleniu
Dzień 3 (8 godzin)
Informacja zwrotna w pracy lidera. Jak przekazywać feedback, który rozwija i motywuje pracowników?
Część teoretyczna
1. Rola feedbacku w zarządzaniu ludźmi
- Po co liderowi informacja zwrotna – wpływ na motywację, rozwój i efektywność
- Jak feedback buduje kulturę otwartości w zespole
2. Feedback vs ocena – różnice i pułapki
- Fakty a interpretacje – co jest fundamentem konstruktywnego feedbacku
- Jak unikać oceniania i etykietowania
3. Style i techniki udzielania feedbacku
- SPINKA, FUKO, GOLD – zastosowanie i różnice
- Koncepcja radykalnej szczerości (Kim Scott) – kiedy i jak ją stosować
- Emocje w procesie udzielania i przyjmowania feedbacku
Część praktyczna
4. Analiza własnych doświadczeń z feedbackiem
- Ćwiczenie indywidualne: najlepsze i najgorsze doświadczenie z informacją zwrotną
- Dyskusja: jakie wnioski płyną z tych przykładów
5. Fakty vs interpretacje w praktyce
- Ćwiczenie w parach: rozdzielanie faktów od interpretacji w opisach sytuacji
6. Emocje w procesie udzielania feedbacku
- Ćwiczenie: „co dzieje się w głowie” – perspektywa lidera i pracownika
- Techniki radzenia sobie z emocjami, by utrzymać konstruktywny ton rozmowy
7. Praca z technikami feedbackowymi
- Warsztat: ćwiczenie modeli SPINKA, FUKO, GOLD
- Obserwacja, feedback od grupy, wskazówki trenera
- Analiza: który model najlepiej sprawdza się w różnych typach sytuacji (nawiązanie do koncepcji zarządzania sytuacyjnego)
Dzień 4 (8 godzin)
Od motywowania do zaangażowania. Jak liderzy mogą budować angażujące środowisko pracy?
Część teoretyczna
1. Motywowanie vs angażowanie – różnice i mity
- Dlaczego motywowanie nie zawsze działa długoterminowo
- Czym jest zaangażowanie i dlaczego jest bardziej stabilne
- Najczęstsze błędne przekonania liderów na temat motywacji
2. Rola lidera w motywowaniu i angażowaniu zespołu
- Wpływ motywacji własnej lidera na zespół („zacznij od siebie”)
- Przykłady zachowań lidera, które zwiększają lub obniżają zaangażowanie
- Rozpoznawanie poziomu motywacji pracownika - jawne i subtelne sygnały spadku zaangażowania
3. Kluczowe potrzeby psychologiczne pracowników
- Stymulacja, struktura i rozpoznanie – jak je zapewnić
- Praktyczne przykłady działań lidera
4. Dobór metod angażowania a poziom rozwoju pracownika
- Integracja z modelem przywództwa sytuacyjnego (Blanchard)
- Jak dopasować bodźce do etapu rozwoju pracownika
Część praktyczna
5. Mapa motywacji zespołu
- Ćwiczenie indywidualne: identyfikacja motywatorów poszczególnych członków zespołu
- Praca w parach: analiza luk między oczekiwaniami a tym, co dostarcza lider
- Grupowa dyskusja: co możemy zmienić od zaraz (tworzenie listy zachowań wzmacniających i osłabiających zaangażowanie
6. Rozmowa z pracownikiem o niskiej motywacji
- Symulacje: rozmowa z pracownikiem w kryzysie zaangażowania
- Feedback od uczestników i trenera
7. Plan osobisty lidera na wzmacnianie zaangażowania
- Indywidualna praca: stworzenie planu działań motywacyjnych dla swojego zespołu
- Ustalenie wskaźników, po których lider pozna, że działania przynoszą efekt
WALIDACJA - 1 godzina
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Zespół a grupa – fundamenty skutecznej współpracy | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej (część 1) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej (część 2) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Kontraktowanie w pracy lidera – perspektywa Analizy Transakcyjnej | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Warsztat: Diagnoza dysfunkcji w moim zespole (ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Kontrakt z zespołem – ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Podsumowanie dnia, dyskusja, wnioski | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Model Przywództwa Sytuacyjnego wg Kena Blancharda | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Delegowanie zadań w praktyce | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Diagnoza poziomu rozwoju pracownika | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Dobór stylu przywództwa do etapu rozwoju pracownika i elastyczność lidera | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Delegowanie w oparciu o model sytuacyjny, scenki i plan wdrożeniowy | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Rola feedbacku w zarządzaniu ludźmi | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Feedback vs ocena – różnice i pułapki | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Style i techniki udzielania feedbacku (SPINKA, FUKO, GOLD, radykalna szczerość) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Analiza własnych doświadczeń z feedbackiem | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Fakty vs interpretacje w praktyce | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Emocje w procesie udzielania feedbacku | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Praca z technikami feedbackowymi (warsztat, obserwacja, analiza modeli) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Motywowanie vs angażowanie – różnice i mity | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Rola lidera w motywowaniu i angażowaniu zespołu | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Kluczowe potrzeby psychologiczne pracowników | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Dobór metod angażowania a poziom rozwoju pracownika | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Mapa motywacji zespołu | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Rozmowa z pracownikiem o niskiej motywacji (symulacje) | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Plan osobisty lidera na wzmacnianie zaangażowania | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Podsumowanie dnia i ustalenie pierwszych kroków wdrożeniowych | Prowadzący Karolina Turostowska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 356,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 981,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 222,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Turostowska
W swojej pracy jako HR Business Partner i HR Manager współpracowała z zarządami i liderami, doradzając im we wdrażaniu zmian organizacyjnych oraz realizując kompleksowe projekty z obszaru HR. To doświadczenie jest fundamentem jej szkoleń. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji HR, managerskich i trenerskich. Współpracuje również z prestiżową Szkołą Trenerów Grupy SET, gdzie prowadzi zajęcia dla trenerów.
Jest praktykiem Analizy Transakcyjnej, którą aktywnie wykorzystuje w pracy z managerami, wspierając ich w efektywnej komunikacji, budowaniu autorytetu i rozwiązywaniu konfliktów. Metodyka ta stanowi integralny element jej programów rozwojowych, co przekłada się na skuteczność prowadzonych szkoleń.
Wykształcenie wyższe, absolwentka UKW w Bydgoszczy oraz licznych studiów podyplomowych z zakresu HR, coachingu i AT: Szkoła Trenerów Biznesu oraz Szkoła Coachów Biznesu Grupy SET, HR Business Partner na Akademii Leona Koźmińskiego, Szkoła Analizy Transakcyjnej Grupy Spotkanie. Obecnie w trakcie 3-letniej certyfikacji Praktyk Analizy Transakcyjnej - programu zaawansowanych szkoleń dla konsultantów AT. Posiada wymagane doświadczenie trenerskie uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat. Kontakt: karolina@hrmania.net.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają teczkę, długopis, skoroszyt oraz skrypt ze szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi