Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży - szkolenie.
Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy, członkowie zarządów,
- Menadżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój, obsługę klienta i rozwój relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, Wszyscy pracownicy chcący poszerzyć swoje umiejętności,
- Właściciele firm, kadra managerska,
- Osoby odpowiedzialne za innowacje i rozwój w przedsiębiorstwach, które prowadzą do wprowadzenia informacji na temat najnowszych trendów
- Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji23-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży”przygotowuje uczestników do nabycia wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania stresem i motywacją oraz wykorzystania narzędzi cyfrowych w celu zwiększenia efektywności pracy, dobrostanu psychicznego i skuteczności sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza : – Wyjaśnia przyczyny i skutki stresu oraz wypalenia zawodowego w środowisku pracy. – Charakteryzuje techniki radzenia sobie ze stresem i poprawy dobrostanu psychicznego. – Omawia wpływ cyfryzacji na procesy sprzedaży i efektywność zawodową. | Kryteria weryfikacji – Rozróżnia objawy stresu i wypalenia zawodowego oraz wskazuje ich konsekwencje dla funkcjonowania zawodowego i osobistego. – Wymienia i opisuje skuteczne strategie zarządzania stresem oraz metody wzmacniania odporności psychicznej. – Identyfikuje zmiany w strategiach sprzedażowych wynikające z wdrożenia narzędzi cyfrowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności : – Analizuje źródła stresu i identyfikuje ich wpływ na efektywność pracy. – Dobiera odpowiednie techniki przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i stresowi. – Wdraża techniki motywacyjne dostosowane do pracy w środowisku cyfrowym. – Usprawnia procesy pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych. | Kryteria weryfikacji – Diagnozuje stresory w miejscu pracy i ocenia ich wpływ na zachowania i wyniki zawodowe. – Projektuje działania wspierające równowagę psychiczną i fizyczną w środowisku zawodowym. – Stosuje metody zwiększające motywację w pracy zdalnej, hybrydowej i stacjonarnej. – Dobiera i wdraża narzędzia cyfrowe wpływające na efektywność działań sprzedażowych i organizacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje : – Wykazuje gotowość do wdrażania rozwiązań wspierających zdrowie psychiczne i efektywność zespołu. – Utrzymuje postawę otwartości na zmianę i cyfrowe innowacje w organizacji pracy. – Wspiera współpracowników w radzeniu sobie z wyzwaniami stresu i wypalenia zawodowego. | Kryteria weryfikacji – Aktywnie angażuje się w budowanie środowiska pracy sprzyjającego dobrostanowi i zaangażowaniu. – Inicjuje i wspiera wdrażanie rozwiązań opartych na technologii w codziennej pracy. – Komunikuje się z empatią, dzieli się wiedzą o metodach przeciwdziałania wypaleniu oraz promuje zdrowe nawyki pracy w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 – Część teoretyczna:
- Mechanizm stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres w erze cyfrowej Sposoby i style radzenia sobie ze stresem. Rozpoznawanie
- Objawy stresu i rodzaje stresu, autodiagnoza poziomu stresu własnych zasobów radzenia sobie ze stresem w erze cyfrowej
- Strategie motywacyjne dostosowane do środowiska cyfrowego. Nowoczesne narzędzia sprzedażowe w erze cyfrowej Stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną
- Wyzwania związane ze stresem w erze cyfrowe
- Różnica między lękiem a strachem, kiedy mówimy o lęku, a kiedy o panice
2 – Część praktyczna:
- Objawy stresu i rodzaje stresu, autodiagnoza poziomu stresu
- Strategie motywacyjne dostosowane do środowiska cyfrowego. Nowoczesne narzędzia sprzedażowe w erze cyfrowej
- Dlaczego inni nas stresują? - rozpoznawanie różnych typów osobowości
- Różnica między lękiem a strachem, kiedy mówimy o lęku, a kiedy o panice
- Walidacja
Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką, niezależnie od poziomu dotychczasowego doświadczenia czy wiedzy w tej dziedzinie. Szkolenie zostało przygotowane w taki sposób, aby każdy uczestnik – zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowany – miał możliwość rozwinięcia swoich kompetencji oraz poszerzenia wiedzy zgodnie z własnymi potrzebami i oczekiwaniami.
W harmonogramie uwzględniono godziny zegarowe, natomiast kurs opiera się na 45-minutowych godzinach lekcyjnych- stąd rozbieżność pomiędzy liczbą godzin w harmonogramie a ogólną liczbą godzin kursu.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Szkolenie obejmuje łącznie 16 godzin dydaktycznych, co przekłada się na 12 godzin zegarowych. Szkolenie obejmuje 1:30 przerwy. 12 godzin dydaktycznych to część teoretyczna zaś 4 godziny dydaktyczne obejmuje część praktyczna.
Podczas ostatnich 30 minut szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja.
Przerwy nie są wliczane są w czas szkolenia.
Walidacja
Ostatnie 30 minut szkolenia zostało przeznaczone na walidację w formie obserwacji w warunkach rzeczywistych. W tym czasie uczestnicy pracują z przygotowaną prezentacją, w której znajduje się 5 praktycznych zadań związanych z tematyką szkolenia. Każde zadanie wymaga wykonania określonej czynności lub udzielenia poprawnej odpowiedzi. Uczestnicy wpisują swoje rozwiązania bezpośrednio na czacie platformy, co umożliwia walidatorowi bieżące monitorowanie, ocenę poprawności odpowiedzi oraz potwierdzenie osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się.
Walidatorem jest Aleksandra Kozak
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Całość nagrania zostanie zarchiwizowana i umieszczona na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu.
1. Prezentacja powerpoint celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia drogą mailową.
2. E-materiały w formacie PDF.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne. Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Mechanizm stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres w erze cyfrowej. Ćwiczenia/rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Sposoby i style radzenia sobie ze stresem. Rozpoznawanie własnych zasobów radzenia sobie ze stresem w erze cyfrowej. Rozmowa na żywo. | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Objawy stresu i rodzaje stresu, autodiagnoza poziomu stresu. Ćwiczenie | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Strategie motywacyjne dostosowane do środowiska cyfrowego. Nowoczesne narzędzia sprzedażowe w erze cyfrowej. Ćwiczenie/ podsumowanie dnia | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Wykład, stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną. Rozmowa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Dlaczego inni nas stresują?- rozpoznawanie różnych typów osobowości. Rozmowa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Wyzwania związane ze stresem w erze cyfrowej. Ćwiczenie | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Różnica między lękiem a strachem, kiedy mówimy o lęku, a kiedy o panice. Ćwiczenie/podsumowanie dnia | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 231,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 231,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Wrzoskiewicz
Przez ponad 15 lat wspiera rozwój managerów i specjalistów różnych branż, głównie w małych i średnich przedsiębiorstwach, poprzez różnorodne formy szkoleń stacjonarnych, field coaching, doradztwo, indywidualny coaching biznesowy i rozwojowy oraz szkolenia online. Realizuje wiele projektów sprzedażowych zarówno jako trener, jak i przedsiębiorca.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą, zarządzania procesami i jakością, budowania zespołu, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie ze stresem. Pracuje jako wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz w FPD SP. Z O.O.
Trener posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla dorosłych w ostatnich 2 latach (24 miesięcy) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Jest certyfikowanym konsultantem metody Insights Discovery oraz posiada certyfikat ACC ICF jako coach. Jest również akredytowanym coachem i mediatorem.
Adres e-mail specjalisty: mwrzoskiewicz.mw@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały dydaktyczne ( prezentacje) przygotowane przez Trenera wysłane na adres e-mail.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi. Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników. Uczestnicy otrzymają zaświadczenie, potwierdzające że ukończyli szkolenie.
Forma świadczenia usługi : Zdalna w czasie rzeczywistym - prowadzona na żywo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione, aby uczestniczyć w szkoleniu na ClickMeeting.:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Państwa urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia
- wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu
- Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.