Szkolenie Zarządzanie konfliktem – Praca z konfliktem, deeskalacja i rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Możliwość dofinansowania
Szkolenie Zarządzanie konfliktem – Praca z konfliktem, deeskalacja i rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Numer usługi 2025/08/12/135453/2936747
2 460,00 PLN
brutto
2 000,00 PLNnetto
307,50 PLNbrutto/h
250,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- osoby, którzy chcą lepiej radzić sobie z konfliktami w zespole
- menedżerowie, którzy chcą efektywnie zarządzać relacjami w swoich organizacjach
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Zarządzanie konfliktem to praktyczne warsztaty, które pomogą uczestnikom lepiej rozumieć dynamikę konfliktów, skutecznie radzić sobie z nimi oraz budować kulturę współpracy w organizacji. Uczestnicy poznają konkretne narzędzia i techniki, żeby nawigować trudne sytuacje, prowadzić trudne rozmowy i znajdować konstruktywne rozwiązania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznawanie rodzajów i poziomów konfliktów | Kryteria weryfikacji uczestnik klasyfikuje sytuacje konfliktowe według modeli poziomów eskalacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik podaje przykłady konfliktów na poszczególnych poziomach eskalacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Znajomość stylów reakcji na konflikt | Kryteria weryfikacji uczestnik rozróżnia pięć stylów reakcji na konflikt wg modelu Thomasa–Kilmanna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje zalety i ograniczenia poszczególnych stylów reakcji na konflikt | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uczestnik analizuje własne zachowania w konfliktach i przypisuje je do stylów Thomasa–Kilmanna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Znajomość i umiejętność zastosowania technik deeskalacji konfliktu | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje elementy aktywnego słuchania i empatycznej komunikacji jako metody deeskalacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik wykonuje ćwiczenia symulacyjne wykorzystujące techniki neutralizacji języka i aktywnego słuchania w sytuacji konfliktowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętność mediacji w konflikcie | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje etapy i struktury procesu mediacji stosowane w rozwiązywaniu konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik prowadzi symulowaną sesję mediacyjną, stosując odpowiednie techniki i role mediatorów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzenie trudnych rozmów z empatią i konstruktywnym nastawieniem | Kryteria weryfikacji uczestnik formułuje otwierające wypowiedzi w trudnej rozmowie, uwzględniając emocje i potrzeby stron | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uczestnik przeprowadza fragment trudnej rozmowy w warsztatowym ćwiczeniu, pokazując umiejętność budowania empatii i konstruktywnego dialogu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Rodzaje i poziomy konfliktów (model Glasla): Od różnicy zdań do destrukcji relacji.
- Zachowania w konflikcie (model Thomasa-Kilmanna): Pięć stylów reakcji na konflikt – ich zalety i ograniczenia.
- Techniki deeskalacji konfliktu: Aktywne słuchanie, empatyczna komunikacja, neutralizacja języka.
- Mediacje: Proces i etapy mediacji jako narzędzia zarządzania konfliktami.
- Prowadzenie trudnych rozmów: Jak budować empatię i konstruktywnie radzić sobie z napięciami.
*Podany harmonogram i kolejność omawianych tematów są wyłącznie orientacyjne; w trakcie szkolenia mogą ulec zmianie w zależności od poziomu zaawansowania uczestników i dynamiki grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Rodzaje i poziomy konfliktów — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zachowania w konflikcie — Dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Techniki deeskalacji konfliktu — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Mediacje — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Prowadzenie trudnych rozmów — Ćwiczenia, dyskusja na żywo | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 460,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 307,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Kaczor
Agnieszka reprezentuje unikalne w Polsce połączenie najwyższych kompetencji Agile (PSM III) z głęboką wiedzą o dynamice ludzkiej i systemach organizacyjnych. Jako certyfikowana psychoterapeutka (Gestalt, ISTDP) i HR Business Partner, wnosi do transformacji Agile wymiar, którego często brakuje w tradycyjnych podejściach — zrozumienie fundamentalnych czynników ludzkich i systemowych, które decydują o trwałości zmian.
Ponad 15 lat doświadczenia w transformacjach Agile w organizacjach takich jak Nationale-Nederlanden, Roche, T‑Mobile, Citi czy Cisco. Od pozycji Business Analyst, przez Test Manager, po Agile Coach — przeszła pełną ścieżkę rozwoju, rozumiejąc wyzwania na każdym poziomie organizacji. Wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zapewniły jej wyjątkowe zrozumienie czym jest skupienie na kliencie i dostarczanie wartości.
Zarówno w modelu Watefall, jak i w zwinnych metodach Agile, Agnieszka stawia duży nacisk na komunikację i pracę z zespołami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi doskonale dostosować się do napotkanej sytuacji, co prowadzi do widocznych postępów organizacji przywiązanych do dotychczasowych procesów i praktyk.
Ponad 15 lat doświadczenia w transformacjach Agile w organizacjach takich jak Nationale-Nederlanden, Roche, T‑Mobile, Citi czy Cisco. Od pozycji Business Analyst, przez Test Manager, po Agile Coach — przeszła pełną ścieżkę rozwoju, rozumiejąc wyzwania na każdym poziomie organizacji. Wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zapewniły jej wyjątkowe zrozumienie czym jest skupienie na kliencie i dostarczanie wartości.
Zarówno w modelu Watefall, jak i w zwinnych metodach Agile, Agnieszka stawia duży nacisk na komunikację i pracę z zespołami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi doskonale dostosować się do napotkanej sytuacji, co prowadzi do widocznych postępów organizacji przywiązanych do dotychczasowych procesów i praktyk.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały szkoleniowe (drukowane na szkoleniu stacjonarnym, elektroniczne na szkoleniu online)
- Elegancki dyplom ukończenia szkolenia do powieszenia na ścianie
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu udziału w szkoleniach online konieczne jest spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych i odpowiednie łącze internetowe.
- Komputer z połączeniem internetowym
- Głośniki i mikrofon lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem
- Kamera internetowa
Podczas wydarzeń live takich jak szkolenia i webinary korzystamy z platformy Zoom i wirtualnej tablicy Mural.
Przed dołączeniem do spotkania należy ściągnąć oprogramowanie klienta Zoom.us i przetestować jego działanie.
UWAGA:
W przypadku braku możliwości instalacji desktopowej wersji Zooma do spotkania można też dołączyć przez przeglądarkę.
Kontakt
Kontakt
Kinga Szniak
E-mail
info@qagile.pl
Telefon
(+48) 513 701 073