Szkolenie z kompetencji miękkich.
Szkolenie z kompetencji miękkich.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Projekt dla osób dorosłych z dofinansowaniem unijnym (90%) skierowany do osób dorosłych zamieszkałych, uczących się, pracujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
-
Warunkiem udziału w projekcie jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl
-
Dostęp do usług mają Uczestnicy Projektu realizowanego przez WUP w Toruniu;
-
Każdy uczestnik jest objęty usługą doradztwa edukacyjno-zawodowego, podczas którego określane są kierunki rozwoju i sporządzany Indywidualny Plan Rozwoju;
-
Każdy uczestnik sam dokonuje wyboru usługi (zgodnie z kierunkami określonymi w IPR) spośród ofert dedykowanych z Bazy Usług Rozwojowych.
- Usługa adresowana również do uczestników projektu "Kierunek-Rozwój".
-
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji14-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma cel edukacyjny i przygotowuje do efektywnego funkcjonowania w środowisku zawodowym i prywatnym poprzez rozwijanie umiejętności psychospołecznych. Uczestnik zdobywa wiedzę i praktyczne umiejętności kluczowe dla osobistego i zawodowego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji w zespole. | Kryteria weryfikacji Wyraża swoje myśli w sposób jasny, zrozumiały i dostosowany do odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Definiuje rolę zaufania w zespole. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie zaufania w zespole, rozwija umiejętności analizy i definiowania swojej roli. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe kroki w procesie planowania i ustalania priorytetów. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje świadome i systematyczne podejście do organizacji zadań oraz zarządzania czasem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy i zdolności przywódcy. | Kryteria weryfikacji Deleguje zadania w sposób zrozumiały i adekwatny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje i dostosowuje style zarządzania do potrzeb zespołu i sytuacji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kompetencje w zakresie elastyczności zarządzania, zdolności do oceny sytuacji i umiejętności przywódczych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje źródła konfliktu i używa skutecznych technik rozwiązywania ich. | Kryteria weryfikacji Identyfikacja własnych reakcji na konflikty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje skuteczne techniki rozwiązywania konfliktów (mediacja, negocjacje, rozpoznawanie eskalacji konfliktu). | Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła stresu i używa skutecznych technik w radzeniu sobie ze stresem. | Kryteria weryfikacji Wyodrębnia skuteczne techniki (relaksacyjne, zarządzanie myślami, planowanie i organizacja czasu). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia 3 rodzaje zachowań w komunikacji i charakteryzuje techniki skutecznej asertywności. | Kryteria weryfikacji Wyraża swoje potrzeby i opinie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki polegające na budowaniu zdrowych granic i zwiększaniu pewności siebie. | Kryteria weryfikacji Wyznacza zdrowe granice w relacjach i eliminuje czynniki utrudniające asertywną komunikację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje własne umiejętności. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje swoje mocne i słabe strony oraz rozpoznaje własne wartości i cele. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody psychologii pozytywnej. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki mające na celu wzrost własnej wartości, rozwój umiejętności interpersonalnych i tworzenie długoterminowych planów rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia trwają 50 godzin dydaktycznych i są podzielone na 6 spotkań, mają charakter warsztatowy, grupowy, nie noszą znamion coachingu i mentoringu i nie przewidują indywidualnych sesji z kursantem. Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
Pierwsze spotkanie trwa 8 godzin dydaktycznych i skoncentrowane jest na pracy w zespole, gdzie omówiony zostanie komunikacja w zespole, rola zaufania w zespole, zarządzanie konfliktami w zespole, podział ról w zespole i planowanie działań w zespole.
Drugie spotkanie trwa 8 godzin dydaktycznych i poświęcone jest zarządzaniu zespołem. W trakcie tego spotkania omówione zostaną treści odnoszące się do budowania efektywnego zespołu, budowania relacji, empatii i asertywności, motywowania i angażowania zespołu oraz rozwoju i doskonalenia zespołu.
Trzecie spotkanie trwa 8 godzin dotyczy rozwiązywania konfliktów. Omówiona zostanie definicja konfliktu i rola dynamiki konfliktu wraz z jego etapami, a także przedstawione zostaną techniki i style rozwiązywania konfliktów oraz techniki mediacyjne i negocjacyjne.
Czwarte spotkanie trwa 8 godzin dydaktycznych i 30 minut i koncentruje się na pracy ze stresem, gdzie poruszone zostaną tematy z zakresu definiowania czym jest stres, rozpoznawania jego objawów i regulacji emocji. Omówiony zostanie także cel i sposób budowania odporności na stres oraz wybrane techniki relaksacyjne.
Piąte spotkanie trwa 8 godzin dydaktycznych i 30 minut i poświęcone jest asertywności, gdzie przedstawione zostaną sposoby na budowanie postawy asertywnej, komunikatu "ja", mapy asertywności i asertywnego radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz omówiona będzie spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
Szóste spotkanie trwa 8 godzin dydaktycznych i 30 minut i skoncentruje się na rozwoju osobistym i rozwijaniu swojego potencjału. Przedstawione zostaną metody i techniki samodoskonalenia się polegające na budowaniu samoświadomości i pewności siebie, motywacji i wyznaczaniu celów, przywództwie i zarządzaniu sobą w relacjach z innymi oraz zarządzaniu sukcesem w rozwoju osobistym.
Walidacja odbywa się podczas ostatniej godziny ostatnich zajęć i jest w formie testu teoretycznego jednokrotnego wyboru i obserwacji symulowanych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Praca w zespole | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Praca w zespole | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Praca w zespole | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Praca w zespole | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Zarządzanie zespołem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Zarządzanie zespołem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Zarządzanie zespołem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Zarządzanie zespołem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Praca ze stresem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Praca ze stresem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Praca ze stresem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Praca ze stresem | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Asertywność | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Asertywność | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Asertywność | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Asertywność | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Rozwój osobisty i rozwijanie potencjału | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Rozwój osobisty i rozwijanie potencjału | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Rozwój osobisty i rozwijanie potencjału | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Rozwój osobisty i rozwijanie potencjału | Prowadzący Marta Palmąka | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Palmąka
telemarketingu, prowadzenia rozmów handlowych, organizacji czasu pracy, zarządzania zasobami, a
także trener technik pamięciowych i efektywnej nauki. Wykształcenie wyższe: pedagogika, doradca
personalny i doradca zawodowy. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed
datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną zapewnione przez organizatora szkolenia.
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie
- skrypty
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek-Rozwój".
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi