Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie początkowym A1 według CEF
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie początkowym A1 według CEF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie A1 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w życiu codziennym/pracy zawodowej. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- opisuje fotografię - uzupełnia luki w tekście -tworzy proste konstrukcje gramatyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-przedstawia się - udziela informacji o kraju pochodzenia podaje nazwy miejscowości i krajów -opisuje fotografię -pyta o drogę - opisuje wygląd osoby | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-wyszukuje odpowiednią informację w słuchanym tekście -uzupełnia brakujące słowa w tekście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-uzupełnia luki w tekstach odpowiednią formą czasownika to be - stosuje konstrukcję there is/there are - stosuje czasownik to have got | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-podaje nazwy krajów i miejscowości -nazwa miejsca w mieście przedstawione na rysunku -dopasowuje liczebniki do liczb -opisuje wygląd osoby | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- wyszukuje odpowiednie informacje w tekście -domyśla się znaczenia słów z kontekstu - odczytuje czas na zegarze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęPearson Edexcel
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoPearson Edexcel
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie początkowym obejmuje:
- przedstawianie się
- udzielanie i uzyskiwanie informacji na temat kraju pochodzenia
- wprowadzenie form czasownika to be w 1. i 2. osobie liczby pojedynczej
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- uzupełnianie zdań odpowiednią formą czasownika to be
- uzyskiwanie i udzielanie informacji na temat osób przedstawionych w tekstach
- wprowadzenie formy czasownika to be w 3. osobie liczby pojedynczej
- podawanie nazw krajów i narodowości
- wprowadzenie form czasownika to be w liczbie mnogiej
- opisywanie fotografii
- uzupełnianie konwersacji – nawiązywanie kontaktu
- nazywanie członków rodziny
- nazywanie miejsc przedstawionych na ilustracjach
- nazywanie przedmiotów przedstawionych na ilustracjach
- wprowadzenie zaimków wskazujących
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- dopasowywanie liczebników do liczb
- wprowadzenie konstrukcji pytań szczegółowych z czasownikiem to be
- uzupełnianie rozmowy ze sprzedawcą odpowiednimi wyrażeniami związanymi z płaceniem za zakupy
- odgrywanie scenki w sklepie – uzyskiwanie i przekazywanie informacji
- nazywanie miejsc w mieście przedstawionych na rysunku
- wprowadzenie konstrukcji there is / there are
- wprowadzenie konstrukcji Is there a /an …? Are there any …?
- opisywanie znanych miejsc
- rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji
- stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych wyrazów z kontekstu
- opisywanie miasta
- odgrywanie dialogu – pytanie o drogę i jej wskazywanie
- ćwiczenia leksykalne
- opisywanie wyglądu osób
- ćwiczenia gramatyczne – czasownik to have got
- ćwiczenia gramatyczne – tryb rozkazujący
- odczytywanie wskazań zegarów
- pytanie o czas i jego podawanie
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Hello. Cześć. I’m a student. Jestem uczennicą / uczniem. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Jobs. Zawody. She is a doctor. Ona jest lekarką. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Nationalities. Narodowości. We are British. Jesteśmy Brytyjczykami. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 English in action – asking for and giving contact information. Nawiązywanie kontaktu. Check and reflect | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Families. Rodziny. Possessives. Formy dzierżawcze. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 veryday things. Przedmioty codziennego użytku. This key is my key. To jest mój klucz. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Numbers. Liczebniki główne. Where are you from? Skąd pochodzisz? | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 English in action – paying for things in a shop. Płacenie za zakupy. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 My town. Moje miasto. There is a park. Tu jest park. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 In the house. W domu. Is there a shower? Czy tu jest prysznic? | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 It’s expensive. To jest drogie. This is a quiet town. To jest spokojne miasto. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 English in action – asking for and giving directions. Pytanie o drogę i jej wskazywanie. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Appearance. Wygląd zewnętrzny. You’ve got a friend. Masz przyjaciela. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Everyday objects. Przedmioty codziennego użytku. Have you got it? Masz to? | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Giving advice. Udzielanie porad. Imperatives. Tryb rozkazujący. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 English in action – telling the time. Podawanie czasu. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Omówienie struktury egzaminu - typy zadań | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Omówienie struktury egzaminu - część ustna | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Omówienie struktury egzaminu - strategie egzaminacyjne | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Egzamin w wersji komputerowej A1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Omówienie wyników testów i ewaluacja usługi. | Prowadzący Hanna Gołofit | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 300,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Hanna Gołofit
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
a) platforma Microsoft Teams
b) laptop z systemem Windows Vista lub nowszym, smartfon/tablet z systemem Android
c) łącze internetowe min. 10Mb/s
d) instalowanie aplikacji nie jest niezbędne, jednak ułatwi korzystanie z programu
e) dane dostępowe są ważne bezterminowo, zostaną podane operatorowi na tydzień przed startem usługi