Szkolenie Akademia HR: Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu
Szkolenie Akademia HR: Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu" jest skierowane do menedżerów, liderów zespołów, specjalistów HR oraz osób odpowiedzialnych za strategiczne zarządzanie organizacją. Dedykowane jest profesjonalistom pragnącym rozwijać swoje kompetencje w zakresie zrozumienia uwarunkowań kulturowych, społecznych i biznesowych, które wpływają na skuteczne prowadzenie działań w zróżnicowanych środowiskach. Program szkolenia idealnie odpowiada potrzebom osób pracujących w środowisku międzynarodowym, zarządzających różnorodnymi zespołami lub podejmujących decyzje strategiczne w zmieniających się realiach globalnego rynku.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem i stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Szkolenie Akademia HR: Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu” przygotowuje do samodzielnego rozpoznawania i analizowania procesów biznesowych oraz rynkowych istotnych dla funkcjonowania firmy, a także do wykorzystywania wiedzy o aktualnych trendach rynkowych i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych w podejmowaniu decyzji organizacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik identyfikuje procesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje kluczowe procesy biznesowe w firmie i wskazuje ich powiązania z uwarunkowaniami rynkowymi. Identyfikuje, które z procesów mają największy wpływ na cele organizacji i jak reagują na zmiany w otoczeniu branżowym i rynkowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególniew zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje kluczowe czynniki zewnętrzne wpływające na politykę i praktyki HR w organizacji. Wskazuje, w jaki sposób zmiany społeczne, gospodarcze i polityczne mogą kształtować decyzje kadrowe, modele zatrudnienia i działania rozwojowe pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje specyfikę branży i zachodzące w niej procesy rynkowe. Wskazuje ich znaczenie dla działań HR, takich jak rekrutacja, rozwój pracowników czy budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o kapitał ludzki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik identyfikuje istotne zagadnienia i trendy HR, dostrzega i śledzi nowe zjawiska w zarządzaniu kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje aktualne trendy i wyzwania w obszarze HR, analizuje ich wpływ na zarządzanie pracownikami i rozwój organizacji. Posługuje się przykładami nowych zjawisk, narzędzi lub podejść w zarządzaniu kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik monitoruje działania firm z danej branży – szczególnie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Potrafi w tymzakresie dokonać analizy porównawczej własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik śledzi praktyki HR stosowane w innych firmach z branży i identyfikuje dobre praktyki. Porównuje je z rozwiązaniami funkcjonującymi w jego organizacji, wskazując podobieństwa, różnice oraz możliwe obszary do wdrożenia lub poprawy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zasoby i projektuje procesy HR w organizacji pod kątem ich wpływu na przewagę konkurencyjną. Wskazuje konkretne działania z zakresu zarządzania ludźmi, które mogą wspierać rozwój firmy i wyróżniać ją na rynku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik skutecznie wykorzystuje wiedzę nt. kluczowych procesów biznesowych i HR w rozwoju różnorodnych aspektówfunkcjonowania organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik łączy wiedzę o procesach biznesowych i HR, wskazując, jak mogą one wspierać rozwój organizacji. Proponuje konkretne działania usprawniające obszary takie jak zarządzanie zespołem, komunikacja, rozwój pracowników czy efektywność operacyjna. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik inicjuje działania mające na celu wykorzystanie procesów itrendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik na podstawie obserwacji rynku i analizy trendów proponuje konkretne inicjatywy w obszarze HR. Wskazuje, w jaki sposób mogą one wspierać rozwój pracowników, zwiększać efektywność zespołów lub budować atrakcyjność organizacji na rynku pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik w pełni wykorzystuje, na podstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia trendy rynkowe w HR i identyfikuje wynikające z nich możliwości rozwoju organizacji. Wskazuje konkretne działania lub projekty, które pozwalają skutecznie wykorzystać te szanse w praktyce biznesowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik wdraża wnioski wynikające z dobrych praktyk HR. Aktywnie poszukuje najlepszych praktyk i wdraża ich kluczoweelementy we własny obszar działania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje sprawdzone praktyki HR adekwatne do swojej organizacji i przekłada je na konkretne działania. Potrafi uzasadnić wybór wdrażanych rozwiązań oraz ocenić ich wpływ na efektywność pracy w swoim obszarze. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik wspiera strategię rozwoju organizacji poprzez wprowadzanie odpowiednich procesów i projektów HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje, które działania HR mogą wspierać realizację celów strategicznych organizacji. Proponuje i inicjuje procesy lub projekty HR, które odpowiadają na potrzeby rozwojowe firmy i wpisują się w jej kierunki strategiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik kształtuje procesy HR powiązane ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całejorganizacji. Pomaga współpracownikom w wykorzystaniu wiedzy nt. kluczowych procesów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje i dostosowuje procesy HR w oparciu o analizę wskaźników efektywności na różnych poziomach organizacji. Wspiera współpracowników w rozumieniu zależności między procesami biznesowymi a działaniami HR, dzieląc się wiedzą i dobrymi praktykami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik pomaga współpracownikom w wykorzystaniu wiedzy nt. kluczowych procesów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dzieli się wiedzą o procesach biznesowych z innymi członkami zespołu. Wspiera ich w rozumieniu i praktycznym zastosowaniu tej wiedzy w codziennej pracy, zachęca do wspólnego doskonalenia działań operacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik kształtuje pozytywny stosunek do łączenia procesów HR z potrzebami rozwojowymi (biznesowymi) organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje znaczenie integracji działań HR z celami biznesowymi. Promuje podejście, w którym procesy HR wspierają rozwój organizacji, i zachęca innych do postrzegania HR jako strategicznego partnera w biznesie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik przekonuje do nowych rozwiązań i koncepcji w zakresiewiedzy biznesowej i specjalistycznej z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia korzyści płynące z zastosowania innowacyjnych rozwiązań HR w organizacji. Prezentuje nowe idee i rozwiązania w obszarze HR i wiedzy biznesowej w sposób zrozumiały i przekonujący. Angażuje innych w dyskusję, argumentuje korzyści płynące z wdrożenia proponowanych koncepcji i wspiera ich akceptację w zespole lub organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik inicjuje wykorzystanie i wymianę wiedzy biznesowej wswoim zespole oraz całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik aktywnie promuje dzielenie się wiedzą biznesową w zespole i organizacji. Inicjuje działania lub rozwiązania sprzyjające wymianie informacji, wspiera kulturę uczenia się i współpracy opartej na wiedzy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowezarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje aktualne dane rynkowe i informacje branżowe, identyfikuje istotne zmiany oraz ich potencjalny wpływ na działalność organizacji, a także wskazuje źródła, z których regularnie korzysta w celu śledzenia trendów w obszarze biznesu i HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do procesów biznesowych i rynkowych
- Cele modułu:
- Zrozumienie podstawowych procesów biznesowych i ich wpływu na funkcjonowanie organizacji.
- Identyfikacja kluczowych rynkowych uwarunkowań dla działalności firmy.
- Analiza podstawowych wskaźników efektywności biznesowej i ich powiązanie z działaniami HR.
- Zakres tematyczny:
- Definicja i rodzaje procesów biznesowych.
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w biznesie.
- Podstawy analizy rynkowej: trendy i ich wpływ na organizację.
Moduł 2: Uwarunkowania społeczno-kulturowe w biznesie
- Cele modułu:
- Zrozumienie wpływu czynników społecznych i kulturowych na działalność firmy.
- Analiza wpływu różnorodności kulturowej na zarządzanie kapitałem ludzkim.
- Zakres tematyczny:
- Społeczno-kulturowe uwarunkowania rynków globalnych i lokalnych.
- Wpływ różnorodności kulturowej na działania organizacyjne.
- Analiza czynników politycznych, gospodarczych i społecznych w kontekście HR.
Moduł 3: Trendy rynkowe i ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim
- Cele modułu:
- Zrozumienie aktualnych trendów rynkowych w obszarze HR i ich znaczenia dla organizacji.
- Wykorzystanie dobrych praktyk HR do tworzenia przewagi konkurencyjnej.
- Zakres tematyczny:
- Trendy w zarządzaniu kapitałem ludzkim: automatyzacja, zdalne zespoły, well-being pracowników.
- Monitorowanie działań konkurencji w obszarze HR.
- Analiza porównawcza praktyk HR różnych firm.
Moduł 4: Strategiczne połączenie procesów biznesowych i HR
- Cele modułu:
- Łączenie wiedzy z zakresu procesów biznesowych i HR w celu wspierania strategii organizacji.
- Tworzenie projektów i procesów HR powiązanych z kluczowymi wskaźnikami biznesowymi.
- Zakres tematyczny:
- Projektowanie procesów HR wspierających cele biznesowe.
- Strategie rozwoju organizacji w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim.
- Inicjowanie wymiany wiedzy biznesowej i HR w organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do procesów biznesowych i rynkowych (wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Uwarunkowania społeczno-kulturowe w biznesie (wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Trendy rynkowe i ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim (wykład) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Trendy rynkowe i ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Strategiczne połączenie procesów biznesowych i HR (wykład) | Prowadzący Adam Szymaniak | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Adam Szymaniak | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Strategiczne połączenie procesów biznesowych i HR (cz. 2 wykład + ćwiczenie praktyczne) | Prowadzący Adam Szymaniak | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 680,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 680,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Piekarczyk
Posiada szerokie doświadczenie doradcze i szkoleniowe, które wykorzystuje do wspierania liderów w budowaniu zmotywowanych, spójnych i różnorodnych kulturowo zespołów oraz w kształtowaniu długotrwałych relacji z klientami.
Trenerka ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które zdobywała w ramach współpracy między innymi z Fundacją Instytut Projekt Przedsiębiorczość ("Zarządzanie różnorodnością w zespole i organizacji", "Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno- kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu").
Adam Szymaniak
Posiada ponad 4 000 godzin doświadczenia szkoleniowego, realizując warsztaty dla biznesu, administracji publicznej i organizacji pozarządowych. Pracuje z menedżerami, pracownikami liniowymi, urzędnikami, przedstawicielami wolnych zawodów oraz młodzieżą, koncentrując się na tematach komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, integracji różnorodnych grup oraz efektywnego zarządzania w warunkach zmieniających się uwarunkowań rynkowych i kulturowych.
Trener ma ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, które zdobywał w ramach współpracy między innymi z FIPP ("Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno- kulturowych: klucz do sukcesu w nowoczesnym świecie biznesu","„Przywództwo w organizacjach o międzynarodowym charakterze: uwarunkowania kulturowe i społeczne”,"„Przywództwo w obliczu zmian społecznych i kulturowych”).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Niezbędne materiały zostaną udostępnione uczestnikom na szkoleniu. Materiały są bezpłatne. Uczestnik otrzyma: prezentację ze szkolenia, zestaw case study, listę materiałów źródłowych.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności lub potwierdzony raportem z logowania w przypadku walidacji prowadzonej w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Usługodawca oświadcza, że usługa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli dostawcy tych usług.
Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz cena jest adekwatna do jej zakresu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Szkolenie składa się z 6 godzin zajęć praktycznych oraz 20 godzin zajęć teoretycznych, szczegółowa plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usług.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego wyniku z testu, a także pozytywny wynik z formy walidacji w postaci obserwacji w warunkach stymulowanych i wywiadu swobodnego. Z testu należy uzyskać wynik 80%, aby został pozytywnie zaliczony.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
5. Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.