Akademia sprzedaży i obsługi klienta
Akademia sprzedaży i obsługi klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Usługa: Akademia sprzedaży i obsługi klienta kierowana jest do przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców oraz wszystkich pracowników mających stały kontakt z klientem.
Usługa skierowana do uczestników wielu projektów w tym do projektu dla osób indywidualnych oraz przedsiębiorców w projekcie Buduj swój Rozwój - Baza Usług Rozwojowych, Pracownik kapitałem firmy. Postaw na jego rozwój z Bazą Usług Rozwojowych oraz Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: Akademia sprzedaży i obsługi klienta przygotowuje uczestników do skutecznej obsługi klienta oraz prowadzenia rozmów handlowych. Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie umiejętność identyfikacji typu klienta i rozpoznawania potrzeb. Uczestnicy zdobędą umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klienta i prowadzenia negocjacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie buduje pozytywną relację handlową z klientem | Kryteria weryfikacji Opisuje metody budowania relacji na podstawie poznanych technik | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje techniki sprzedaży, rozpoznawania potrzeb klienta i finalizacji rozmowy handlowej oraz charakteryzuje techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta | Kryteria weryfikacji Prezentuje scenariusz "rozmowy handlowej” w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik prezentuje techniki stosowania sprzedaży wiązanej | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki zdobywania przydatnych kontaktów biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Jak skutecznie budować pozytywną relację handlową z Klientem?
- Jak zaciekawiać Klienta już przy pierwszym kontakcie?
- Jak stosować sprzedaż wiązaną?
- Jak zdobywać przydatne kontakty biznesowe?
- Jak ustalać cele sprzedażowe?
- Jak diagnozować typy osobowości w oparciu o NLP?
- Jak efektywnie rozpoznawać potrzeby Klientów oraz stosować parafrazę?
- Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami Klientów?
- Jak negocjować (odzielając człowieka od problemu)?
- Jak finalizować transakcję?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 924,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 924,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 218,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 218,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Sutowicz
Konsultant psychoterapii pozytywnej z międzynarodową akredytacją WAPP.
Certyfikowany konsultant DISC D3 – (Certified Behavioral Consultant) oraz Konsultant Talent Reflect.
Posiada 11 lat doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
Specjalizacja trenerska: warsztaty sprzedażowe i szefowskie, komunikacja w firmie, obsługa klientów, coaching, trening mentalny dla sportowców.
Ukończył Studium profesjonlnego coacha NOVO – kurs zaawansowany PCC (Professional Certified Coach program – International Coach Federation). Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO – akredytacja: ACTP Accredited Coaching Training Program-International Coach Federation.
Certyfikowany trener Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: Psychologia biznesu z akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz kierunku:
Zarządzanie ludźmi w firmie.
Ukończył specjalistyczny program studiów podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: Lider biznesu.
Wrocławski Instytut Psychoterapii – Transkulturowa Psychoterapia Pozytywna. Ukończył kurs coachingu u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki “Coaching oraz posiada certyfikat międzynarodowej koncepcji do pracy z metaforą i obrazem Points of You The Coaching.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt tematyczny.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jest jako dwudniowe. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Zaliczenie szkolenia nastąpi, gdy uczestnik będzie obecny na 80% zajęć.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe