Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Zarządzanie konfliktem
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Zarządzanie konfliktem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami usługi są właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy potrzebują wsparcia w rozwijaniu kreatywności, identyfikacji schematów, zrozumienia istoty korzystania z różnego rodzaju sposobów myślenia z ukierunkowaniem na rozwiązanie problemu. Szkolenie jest skierowane do pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności kreatywnego myślenia, które powinno prowadzić do szybszego rozwiązywania problemów. Uczestnicy rozwiną kreatywne myślenie poprzez poznanie psychologicznych mechanizmów twórczości oraz skutecznych technik generowania pomysłów. Nauczą się przełamywać bariery myślowe, wyk. narzędzia heurystyczne i stosować strategie innowacyjne. Warsztaty pozwolą im wdrażać kreatywne rozwiązania w praktyce, inspirować innych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje konflikt w kontekście środowiska zawodowego | Kryteria weryfikacji rozróżnia konflikty interpersonalne, zadaniowe i strukturalne na podstawie ich cech | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia źródła konfliktów organizacyjnych | Kryteria weryfikacji dopasowuje źródło konfliktu do przykładowej sytuacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje etapy eskalacji konfliktu | Kryteria weryfikacji Monitoruje objawy typowe dla poszczególnych etapów eskalacji konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia style reagowania na konflikt (np. unikanie, współpraca) | Kryteria weryfikacji dopasowuje styl reagowania do opisanego zachowania uczestników konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje rolę lidera w procesie zarządzania konfliktem | Kryteria weryfikacji identyfikuje działania lidera charakterystyczne dla etapu diagnozy konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje elementy kultury organizacyjnej wspierającej rozwiązywanie konfliktów | Kryteria weryfikacji Planuje elementy kultury organizacyjnej sprzyjające otwartości i współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się analizuje scenariusze konfliktowe pod kątem źródeł i skutków | Kryteria weryfikacji identyfikuje dominujące źródło konfliktu i przewiduje jego możliwe konsekwencje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planuje działania interwencyjne w konflikcie zespołowym | Kryteria weryfikacji Monitoruje kolejność działań możliwych do podjęcia przez lidera w opisanym konflikcie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikuje sygnały wczesnego ostrzegania o konflikcie | Kryteria weryfikacji dopasowuje sygnał do fazy rozwoju konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia sposoby promowania kultury współpracy w zespole | Kryteria weryfikacji dopasowuje działania lidera do efektu, jaki wywierają na zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ocenia konsekwencje braku interwencji w konflikcie | Kryteria weryfikacji identyfikuje ryzyka wynikające z ignorowania konfliktu przez lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uzasadnia znaczenie uczenia się z konfliktów dla rozwoju zespołu | Kryteria weryfikacji wskazuje korzyści zespołu wynikające z konstruktywnego przepracowania konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
- Podstawy zarządzania konfliktem
- Definicja i znaczenie konfliktów w środowisku zawodowym
- Analiza różnych rodzajów konfliktów oraz ich źródeł
- Omówienie, jak kluczowe jest posiadanie umiejętności zarządzania konfliktami dla sprawnego funkcjonowania zespołów
- Rola lidera w diagnozowaniu konfliktów
- Techniki identyfikacji zaangażowanych stron, analizy przyczyn i oceny intensywności konfliktów
- Zastosowanie narzędzi do wczesnego rozpoznawania oznak konfliktów
- Praktyczne ćwiczenia skupiające się na rozpoznawaniu i analizowaniu różnorodnych scenariuszy konfliktowych
- Praktyczne rozwiązywanie konfliktów
- Omówienie strategii radzenia sobie z różnymi typami konfliktów, od konkurencyjnych po kompromisowe
- Techniki negocjacyjne i mediacji jako narzędzia do rozwiązywania problemów
- Studia przypadków i symulacje skupiające się na praktycznym rozwiązywaniu konfliktów w pracy
Dzień 2
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami konfliktowymi
- Strategie radzenia sobie z konfliktami wysokiego stopnia, takimi jak agresja czy manipulacja
- Techniki deeskalacji i utrzymania spokoju w trudnych sytuacjach
- Ćwiczenia praktyczne na efektywne zarządzanie trudnymi konfliktami
- Budowanie kultury organizacyjnej wolnej od konfliktów
- Tworzenie kultury organizacyjnej opartej na otwartości, szacunku i współpracy
- Rolę przywództwa w kształtowaniu kultury rozwiązywania konfliktów
- Promowanie wartości uczenia się z błędów i ciągłego doskonalenia relacji interpersonalnych
3. WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Podstawy zarządzania konfliktem | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Rola lidera w diagnozowaniu konfliktów | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Rola lidera w diagnozowaniu konfliktów c.d. | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Praktyczne rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami konfliktowymi | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami konfliktowymi c.d. | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Budowanie kultury organizacyjnej wolnej od konfliktów | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Budowanie kultury organizacyjnej wolnej od konfliktów c.d. | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 788,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 788,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 174,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 174,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Trus- Urbańska
Grupa Neuca, Bank PeKao, Polomarket, Labsoft, Nestle, Diverse, ENERGA, Genexo, Sealed Air, Harper Hygenics, Kolporter, Pandora, Whirpool, Polomarket, Superpharm. Posiada ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 24 miesięcy, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia. W ciągu ostatnich 5lat licząc od daty usługi, prowadziła szkolenia o tej samej oraz pokrewnej tematyce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik z odpowiednim wyprzedzeniem otrzyma link do spotkania oraz identyfikator i kod dostępu. Zgodnie z wymaganiami, uczestnik szkolenia zobowiązany jest podać pełne imię i nazwisko podczas dołączania do szkolenia online. Hasło dostępu: Każda sesja Zoom powinna być zabezpieczona hasłem, które zostanie przekazane uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Ciche i dobrze oświetlone miejsce do udziału w szkoleniu. Miejsce, w którym uczestnik będzie uczestniczył w szkoleniu, powinno być dobrze oświetlone, aby zapewnić odpowiednią widoczność wideo. Zasilanie (pełna bateria lub dostęp do źródła prądu, aby uniknąć przerwania połączenia).
Test połączenia: Zaleca się przeprowadzenie krótkiej sesji testowej na dzień przed szkoleniem, aby upewnić się, że wszystkie urządzenia i oprogramowanie działają poprawnie.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania. Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej.
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 podpunkt c), ustawy o vat
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us.
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).