Szkolenie Zarządzanie sobą w czasie – produktywność i efektywność
Szkolenie Zarządzanie sobą w czasie – produktywność i efektywność
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- Menedżerowie i specjaliści pracujący pod presją czasu
- Kierownicy projektów zarządzający wieloma zadaniami jednocześnie
- Pracownicy korporacji dążący do zwiększenia swojej efektywności
- Przedsiębiorcy szukający równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Specjaliści ds. planowania i organizacji pracy
- Osoby pracujące w środowisku o wysokiej dynamice zmian
- Pracownicy zdalni potrzebujący lepszej organizacji pracy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnego zarządzania czasem poprzez analizę własnych nawyków i sposobów wykorzystania czasu, identyfikację tzw. „pożeraczy czasu” oraz świadome określanie celów i priorytetów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje najczęstsze „pożeracze czasu” w pracy. | Kryteria weryfikacji W teście wskazuje z listy te czynniki, które obniżają efektywność, odrzucając elementy neutralne lub sprzyjające produktywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje właściwe narzędzia i techniki planowania zadań w perspektywie krótko- i długoterminowej. | Kryteria weryfikacji W teście dopasowuje opis sytuacji lub celu do adekwatnego narzędzia (np. kalendarz, lista zadań, metoda Eisenhowera) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia metody priorytetyzacji zadań. | Kryteria weryfikacji W teście przyporządkowuje przykłady działań do właściwych kategorii w wybranej metodzie priorytetyzacji (np. pilne/ważne). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje techniki radzenia sobie z prokrastynacją i nieplanowanymi przerwaniami. | Kryteria weryfikacji W teście wybiera z podanych odpowiedzi te działania, które odpowiadają danej technice, oraz rozpoznaje błędne rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady asertywnego zarządzania czasem w relacjach z innymi. | Kryteria weryfikacji W teście wybiera przykłady zachowań zgodnych z asertywną postawą (np. konstruktywne odmawianie), odrzucając przykłady uległości lub agresji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi …) i dopisać jakiego rodzaju metody będą użyte podczas realizacji zajęć (np. ćwiczenia, burza mózgów, obserwacja, dyskusja panelowa, metoda problemowa, studium przypadku itp.)
Przerwy są wliczane do czasu trwania usługi
ilość godzin 16 godzin zegarowych. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Zaświadczenie otrzymuje uczestnik, który będzie miał co najmniej 80% obecności podczas szkolenia oraz uzyska pozytywną ocenę z walidacji.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia. Rozdzielność funkcji jest zachowana.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Podstawy efektywnego zarządzania czasem
- Analiza wykorzystania czasu
- Identyfikacja pożeraczy czasu
- Określanie celów i priorytetów
- Zasady planowania długo- i krótkoterminowego
- Narzędzia i techniki organizacji pracy
- Metody priorytetyzacji zadań
- Techniki planowania dnia i tygodnia
- Zarządzanie listami zadań
- Efektywne wykorzystanie kalendarza
- Produktywność w praktyce
- Techniki koncentracji i skupienia
- Zarządzanie energią w ciągu dnia
- Metody radzenia sobie z prokrastynacją
- Organizacja przestrzeni pracy
- Zarządzanie sobą w środowisku zawodowym
- Asertywne zarządzanie czasem w relacjach z innymi
- Radzenie sobie z nieplanowanymi przerwaniami
- Efektywna komunikacja w zespole
- Delegowanie i odmawianie zadań
- Walidacja efektów uczenia się
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 70 %
walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 109,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 109,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
KATARZYNA KŁODA
Europejski Instytut Psychologii Biznesu - Akademia Profesjonalnego Coachingu (2015)
Europejski Instytut Psychologii Biznesu - II etap Akademii Profesjonalnego Coachingu, Zaawansowane metody pracy coacha (2018)
Doświadczenie zawodowe: Certyfikowany trener biznesu, coach i psycholog z ponad 10-letnim doświadczeniem w rozwoju osobistym i zespołowym. Obecnie psycholog w Centrum rozwoju SENS (od 2024) oraz trener, coach i konsultant w Brainstream Energising Learning (od 2019). Wcześniej Starszy Trener Wewnętrzny w Open Finance SA i Home Broker SA (łącznie ponad 10 lat), gdzie prowadziła szkolenia sprzedażowe, produktowe, coaching i mentoring dla zespołów Contact Center i działów sprzedaży. Specjalizuje się w zarządzaniu emocjami, budowaniu odporności psychicznej, rozwoju kompetencji menedżerskich oraz wspieraniu procesów zmian w organizacjach.
Szkolenia 2024-2025: Przeprowadziła około 780 godzin szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania emocjami, budowania odporności psychicznej, kompetencji menedżerskich oraz coachingu indywidualnego dla kadry zarządzającej i zespołów korporacyjnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi oświadcza, że:
cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu,
że karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług
że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
MONIKA FENGLER tel. 532 081 700
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%. Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowana
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.
Link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej jest dostępny przez cały okres jej trwania.
usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi : Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)