Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób znających angielski na poziomie co najmniej A2+, którzy realizują program Netbon 2
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest pogłębienie umiejętności swobodnej komunikacji w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie w różnych kontekstach, w tym w pracy, w relacjach międzyludzkich oraz w interakcjach społecznych, z wykorzystaniem wszystkich 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej B1 zgodnie ze skalą CEFREfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: Uczestnik rozumie główne wątki i szczegóły w autentycznych wypowiedziach, Potrafi zrozumieć sens rozmowy i nagrania informacyjne, . Reaguje adekwatnie do treści nagrania. | Kryteria weryfikacji – Uczestnik rozumie główny przekaz oraz szczegółowe informacje zawarte w nagraniu.
– Potrafi wykryć intencję mówiącego (np. prośbę, sugestię, opinię).
– Poprawnie wykonuje zadania na podstawie materiału audio (np. uzupełnianie luk, test wyboru, prawda/fałsz). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: Uczestnik potrafi wypowiadać się na tematy ogólne i z większą swobodą i płynnością. Potrafi argumentować swoje opinie, rozwijać wypowiedzi i reagować spontanicznie w sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji – Wypowiedź jest logiczna, spójna i zawiera struktury gramatyczne na poziomie B1+ (np. zdania warunkowe, mowa zależna, konstrukcje wish).
– Uczestnik stosuje środki językowe do wyrażania opinii (np. „In my opinion”, „I strongly believe”), zadaje pytania i odpowiada na nie poprawnie.
– Wykazuje zrozumienie rozmówcy i potrafi podtrzymać rozmowę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE:Uczestnik potrafi tworzyć wypowiedzi pisemne o bardziej złożonej strukturze, takie jak maile, podania. Używa adekwatnego słownictwa. Potrafi przedstawić i uzasadnić swoje stanowisko . | Kryteria weryfikacji – Tekst jest poprawny pod względem gramatycznym, logicznie uporządkowany, z odpowiednim wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.
– Używane są środki spójności (however, although, furthermore, in contrast).
– Styl i rejestr języka są dostosowane do rodzaju wypowiedzi (np. formalny w raporcie, półformalny w mailu). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się CZYTANIE: Uczestnik rozumie dłuższe teksty narracyjne i publicystyczne, rozróżnia główne i drugorzędne wątki oraz identyfikuje intencję autora. | Kryteria weryfikacji – Uczestnik poprawnie identyfikuje szczegóły, główną myśl oraz zamysł autora.
– Wykonuje zadania polegające na uzupełnianiu informacji, dopasowywaniu nagłówków, rozpoznawaniu znaczenia słów w kontekście.
– Potrafi przekształcić przeczytane informacje w odpowiedź pisemną lub ustną. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 18 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie online w czasie rzeczywistym i adresowane jest do osób posiadających znajomość angielskiego na poziomie B1. W celu zdiagnozowania poziomu uczestnika na wejściu wymagane jest wykonanie online testu diagnostycznego.
Metody stosowane podczas nauczania języka angielskiego na poziomie B1:
1. Metody komunikacyjne (Role-play i symulacje – odgrywanie ról w sytuacjach codziennych i zawodowych (np. rozmowa kwalifikacyjna, negocjacje).
- Dyskusje i debaty – rozwijanie umiejętności argumentacji i wyrażania własnych opinii.
- Case studies – analiza przypadków z życia codziennego.
2. Podejście zintegrowane (Integrated Skills Approach):
- Łączenie słuchania, czytania, mówienia i pisania w ramach jednej lekcji.
- Praca na autentycznych materiałach (artykuły prasowe, podcasty, filmy, wywiady).
3. Metody skoncentrowane na zadaniach (Task-Based Learning - TBL):
- Realizacja konkretnych zadań językowych (np. planowanie wycieczki, rozwiązywanie problemu, tworzenie kampanii reklamowej).
4. Metody oparte na tekstach (Content-Based Learning):
- Praca z autentycznymi tekstami (np. fragmenty książek, raporty, blogi) w celu rozwijania czytania ze zrozumieniem i analizy tekstów.
- Rozmowy o aktualnych wydarzeniach lub tematach kulturowych.
5. Podejście zadaniowe do gramatyki (Task-Supported Grammar Learning):
- Analiza struktur gramatycznych w kontekście autentycznych sytuacji komunikacyjnych.
- Ćwiczenia koncentrujące się na poprawnym użyciu gramatyki w mowie i piśmie.
6. Aktywności rozwijające płynność mówienia:
- Speed talking – krótkie rozmowy na różne tematy w parach (z lektorem)
- Storytelling – opowiadanie historii lub anegdot.
- Problem-solving tasks – zadania wymagające współpracy i kreatywnego myślenia.
7. Rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia:
- Praca z materiałami kontrowersyjnymi lub opiniotwórczymi.
- Prowadzenie debat na tematy społeczne, kulturowe .
8. Metody blended learning i technologie:
- Wykorzystanie platform e-learningowych, aplikacji do nauki słownictwa np. Quizlet
- Oglądanie filmów z napisami i bez, podcasty, TED Talks jako zadania domowe.
- Korzystanie z narzędzi do współpracy online (np. Google Docs do wspólnego pisania).
9. Zadania pisemne:
- Pisanie , e-maili formalnych i nieformalnych.
- Tworzenie krótkich recenzji, streszczeń lub opinii.
10. Gry i aktywności motywujące:
- Gry słowne, quizy, .
- Kahoot, Quizizz
Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program nauczania języka angielskiego – poziom B1
1. Wprowadzenie do kursu
- Powtórzenie kluczowych struktur z A2
- Rozbudowane formy small talk, idiomy codzienne
2. Opowiadanie o doświadczeniach
- Past Simple vs Past Continuous
- Słownictwo związane z życiowymi wydarzeniami
3. Doświadczenia życiowe
- Present Perfect Simple & Continuous
- Since / for / just / yet / already
4. Życie zawodowe
- Obowiązki w pracy, opis stanowiska
- Phrasal verbs związane z pracą
5. Podróże i turystyka
- Planowanie wyjazdu, porównywanie opcji
- Stopniowanie przymiotników (more/less, far better, by far)
6. Transport i logistyka
- Opisywanie środków transportu, podróży służbowych
- First Conditional – plany i możliwe sytuacje
7. Komunikacja w pracy
- Pisanie formalnych i nieformalnych e‑maili
- Zwroty grzecznościowe i uprzejme formy próśb
8. Spotkania i negocjacje
- Wyrażanie opinii, zgadzanie się/niezgadzanie
- Użycie „should”, „ought to”, „had better”
9. Technologia i innowacje
- Nowe technologie w pracy i życiu
- Zdania względne (relative clauses)
10. Media i komunikacja
- Dyskutowanie o wiadomościach i mediach
- Mowa zależna (reported speech) – zdania twierdzące
11. Problemy społeczne
- Ubóstwo, bezrobocie, migracja
- Mowa zależna – pytania
12. Zdrowie i styl życia
- Zdrowa dieta, aktywność fizyczna
- Second Conditional
13. Edukacja i rozwój
- Kursy, szkolenia, nauka języków
- Strona bierna w czasach Perfect
14. Sytuacje awaryjne
- Wypadki, zgłaszanie problemów
- Modal verbs w przeszłości („could have”, „might have”, „should have”)
15. Organizowanie wydarzeń
- Przyjęcia, konferencje, imprezy firmowe
- Wyrażenia czasowe w przyszłości
16. Zakupy i konsumpcja
- Reklamacje, negocjowanie ceny
- „So” / „such” / „too” / „enough”
17.Powtórzenie materiału leksykalno-gramatycznego
18. Walidacja
- wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany, analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do kursu | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Opowiadanie o doświadczeniach | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Doświadczenia życiowe | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Życie zawodowe | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Podróże i turystyka | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Transport i logistyka | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Komunikacja w pracy | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Spotkania i negocjacje | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Technologia i innowacje | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Media i komunikacja | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Problemy społeczne | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Zdrowie i styl życia | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Edukacja i rozwój | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Sytuacje awaryjne | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Organizowanie wydarzeń | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Zakupy i konsumpcja | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Powtórzenie materiału leksykalno-gramatycznego | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 160,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 160,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Palmer
Katarzyna Tokarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie conajmniej A2+. Usługa dedykowana jest dla uczestników programu Netbon 2
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie na życzenie klienta.
Zajęcia mogą być prowadzone rotacyjnie przez wyżej wymienionych lektorów native speakers.
Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o VAT.
Godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.09.2025
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.