WYPALENIE ZAWODOWE - JAK ODZYSKAĆ WYPALONEGO PRACOWNIKA? - SZKOLENIE OTWARTE ONLINE
WYPALENIE ZAWODOWE - JAK ODZYSKAĆ WYPALONEGO PRACOWNIKA? - SZKOLENIE OTWARTE ONLINE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, kierowników, szefów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie liderów w wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające rozpoznawać wczesne oznaki wypalenia zawodowego w zespole, prowadzić skuteczne rozmowy wspierające i motywujące oraz stosować narzędzia odbudowujące zaangażowanie pracowników, przy jednoczesnym świadomości własnego wpływu na zdrowie, motywację i klimat pracy zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznawać wczesne objawy wypalenia zawodowego w zespole, prowadzić rozmowy diagnostyczne, wspierające i motywujące pracowników, stosować praktyczne metody odbudowywania ich zaangażowania oraz świadomie kształtować własny wpływ na zdrowie, motywację i klimat pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji w roli lidera.- Zainteresowanie rozpoznawaniem wczesnych oznak wypalenia zawodowego wśród pracowników. Zdobycie kompetencji w prowadzeniu rozmów diagnostycznych, wspierających i motywujących. - Świadomość potrzeby kształtowania klimatu pracy i poziomu zaangażowania zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Szkolenie ma na celu zwiększenie efektywności zespołów i ograniczenie ryzyka utraty talentów poprzez wyposażenie liderów w umiejętności wczesnego rozpoznawania wypalenia zawodowego wśród pracowników oraz skutecznego reagowania, co prowadzi do podniesienia zaangażowania, poprawy atmosfery w pracy i zmniejszenia kosztów związanych z rotacją i spadkiem produktywności.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wypalenie zawodowe – wyzwanie dla lidera i realne koszty dla organizacji
Dlaczego wypalenie to problem organizacyjny, a nie tylko indywidualny? Skala zjawiska oraz jego konsekwencje.
Rola lidera wobec wypalenia pracownika
Dlaczego wypalenie bywa ignorowane? Bariery psychologiczne i kulturowe.
Typowe błędy w reagowaniu na wypalenie – „teoria zdechłego konia.”
Studium przypadku: kryzys w zespole i jego konsekwencje dla organizacji.
- Jak rozpoznać wypalenie i zrozumieć jego uwarunkowania?
Wczesne objawy i sygnały ostrzegawcze wypalenia u pracowników
Uwarunkowania wypalenia – co je wywołuje i podtrzymuje?
Osobowość oraz indywidualna podatność na wypalenie
- Zmiana zaczyna się od lidera – od czego zacząć?
Postawa lidera wobec kryzysu wypalenia zawodowego pracownika
Twoja ścieżka postępowania
Rola i granice odpowiedzialności lidera w obliczu wypalenia pracownika
- Motywacja własna lidera
Self-care lidera jako element przywództwa
Praktyki wspierające Twoją higienę psychiczną, motywację i równowagę emocjonalną
Jak inspirować siebie, by móc inspirować innych?
- Dobre i szkodliwe praktyki. Jak lider może realnie pomóc lub pogłębić problem?
Wpływ lidera na klimat zespołu, motywację oraz psychologiczne bezpieczeństwo - przykłady
- Jak rozmawiać i co robić z wypalonym pracownikiem?
Rozmowa wspierająca – przydatny wzór
Jak motywować, nie bagatelizując trudności?
Trudne sytuacje w rozmowie – jak reagować?
Co po rozmowie? Monitorowanie i kontynuacja wsparcia.
- Lider jako inicjator zmiany – inspirujący przykład skutecznej interwencji
- Praca nad trudnymi sytuacjami uczestników szkolenia i pomocne rozwiązania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Szkolenie | Prowadzący Joanna Najbor | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 04:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 725,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 590,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 145,14 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 118,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Najbor
Posiada ponad 20‑letnie, poparte sukcesami, doświadczenie w pracy z osobami funkcjonującymi w warunkach wysokiego obciążenia i presji. Projektowała oraz realizowała zaawansowane warsztaty i treningi mentalne dla wielu służb mundurowych, przygotowując je do skutecznego działania w środowisku wymagającym odporności psychicznej, szybkiego podejmowania decyzji oraz zachowania efektywności w sytuacjach kryzysowych.
Obecnie jako trenerka i konsultantka wspiera w tym obszarze organizacje biznesowe, łącząc najnowsze osiągnięcia psychologii stosowanej z praktycznymi narzędziami podnoszącymi skuteczność w pracy w warunkach presji.
Prowadzi interwencje kryzysowe, diagnozy psychologiczne, zajmuje się także profilaktyką i terapią uzależnień. Z wykształcenia jest psychologiem (Uniwersytet Śląski), certyfikowaną psychoterapeutką i ekspertką w zakresie zdrowia psychicznego w organizacjach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przesłane w formie online podczas szkolenia przez trenera.
Informacje dodatkowe
Ostatnie 15 minut szkolenia jest przeznaczone na walidację.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM.
Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do włączenia kamery oraz mikrofonu. Przy jednym stanowisku komputerowym może siedzieć tylko jedna osoba.
Szkolenie trwa 5 godzin zegarowych, w tym ostatnie 15 min jest przeznaczone na przeprowadzenie walidacji.