Marketing i budowanie pozytywnego wizerunku poprzez Social Media.
Marketing i budowanie pozytywnego wizerunku poprzez Social Media.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla przedsiębiorców i osób zajmujących się marketingiem. Ma na celu wzbogacić wiedzę i umiejętności z zakresu budowania pozytywnego wizerunku firmy w marketingu oraz social media.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Marketing i budowanie pozytywnego wizerunku poprzez Social Media.” przygotowuje do samodzielnego tworzenia materiałów marketingowych zgodnie z wyznaczoną strategią marketingową firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje specyfikę jakości i wartości dla klientów | Kryteria weryfikacji rozpoznaje, czego naprawdę oczekują klienci, wymienia zasady budowania konkurencyjności firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje szczegółową wiedzę nt. zachowań klientów | Kryteria weryfikacji wymienia na co zwracają uwagę klienci, co jest dla nich ważne, jak reagują i jaki wachlarz możliwości jest dla nich odpowiedni. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poznał metody jak optymalizować świadczone usługi | Kryteria weryfikacji wymienia zasady dostosowania oferty i działania do potrzeb klientów, zapewniając im satysfakcję i wzmacniając relacje. charakteryzuje wartość różnych opcji usług. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody zwiększania lojalności klientów. | Kryteria weryfikacji poznanał metodę RFM na proponowanie usług rozszerzonych, takich jak program lojalnościowy czy personalizowane porady, które pomogą budować lojalność klientów i zwiększać częstotliwość współpracy z nimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poznał skuteczne metody zarządzania marketingiem i relacjami z Klientem podczas jego obsługi. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje model trzech poziomów wartości który pomoże również lepiej zarządzać swoją pracę i ułatwi projektowanie oferty i komunikację z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje rodzaje social mediów i ich charakterystyki | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podobieństwa i różnice pomiędzy poszczególnymi platformami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje rodzaje narzędzi wykorzystywanych do tworzenia treści w social mediach | Kryteria weryfikacji Omawia role relacji live, rolek | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuję rodzaje hasztagów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje ważne wartości, które firma chce przekazywać klientom i wymienia sposoby ich podkreślania w codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia jak budowanie pozytywnego wizerunku wpływa na rozwój firmy w jej kluczowych aspektach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zalety budowania pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów i możliwości jego budowania przez pracowników na każdym szczeblu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje ważne aspekty pracy zespołowej i motywacji wewnątrz zespołu | Kryteria weryfikacji Wymienia wartości jakimi powinni kierować się pracownicy aby budować silny i zmotywowany zespół. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych (45 minut).
Moduł I – Psychologia klienta – na co zwraca uwagę ?
- Marketing to emocje i percepcja – zarządzaj nimi strategiczne wchodząc w świat klienta
- Neuromarketing – zajrzymy do mózgu klienta i poznamy jego percepcję, na co patrzy i jak reaguje na komunikaty
Moduł II – Kształtowanie wartości dla klienta – za co naprawdę płaci odbiorca?
- Klientocentryzm – dlaczego tak ważny w 2024 r., czyli nie prowadzisz firmy i nie tworzysz oferty dla siebie
- Odpowiadanie na bóle, aspiracje klientów – co otwiera współprace dla klienta, model propozycji wartości, Value Proposition Osterwaldera
- Jak budować przewagę konkurencyjną - model 3 poziomów produktu/usług Kotlera – czyli czym naprawdę różni się usługa w firmie A od usługi w firmie B
- Ćwiczenia praktyczne z ww. modelami
Moduł III Oferta to element marketingu – możesz nią zarządzać
- Półki cenowe – od ekonomicznej do ekskluzywnej, jak pozycjonujemy oferty w praktyce
- Strategie merketingowe
- Rabaty i promocje – jak robić je mądrze, cena wabiąca
- Podnoszenie ceny oraz jakości usług – zabójstwo, czy szansa dla firmy? Co mówią na ten temat badania?
Moduł IV Lojalizacja i dosprzedaż kluczem do zarabiania więcej
- Cross-selling i up-selling – sprzedaż dodatkowa i zwiększona wartość
- Zasada dziurawego wiadra – dlaczego nowy klient nie zawsze jest lepszy
- Kształtowanie lojalności z modelem RFM – klient korzysta z usług częściej, więcej, szybciej, strategiczne podejście do zwiększenia portfela przychodów na bazie obecnych klientów
- Segmentacja klientów i personalizacja dodatkowej oferty
- Warsztat praktyczny z modelem RFM
Moduł V Social Media i wewnętrzna motywacja
- Rodzaje Social Media
- Narzędzia wykorzystywane w marketingu
- Budowanie pozytywnego wizerunku a rozwój firmy i sukces osobisty w pracy
- Praca zespołowa i motywowanie od wewnątrz w codziennym funkcjonowaniu
Charakter szkolenia
- Warsztatowy – nie jest to pasywny wykład, ale prezentacja, dyskusja przeplatana case study, przykładami, wykonujemy praktyczne ćwiczenia w parach, podgrupach, na realnych case study
- Interaktywny – dyskusje z uczestnikami, zadawanie pytań, przytaczanie własnych doświadczeń mile widziane
- Praktyczny i realny – na przykładach trenera z życia wziętych z polskiego otoczenia biznesowego
- Personalizowany i użyteczny – ćwiczenia praktyczne odnoszą się do zaaplikowania wiedzy w pracę uczestników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 168,97 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 168,97 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Andrzejak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe takie jak: długopisy, notatniki, materiały do ćwiczeń zostaną zapewnione.
Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych (45 minut).
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.) zwolniono od VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi