Kurs - Akademia menedżera oraz autoprezentacja.
Kurs - Akademia menedżera oraz autoprezentacja.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa: menedżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do skutecznego zarządzania zespołem oraz profesjonalnej komunikacj w zespole i rozwiązywania konfliktów. Kurs przygotowuje również do samodzielnego tworzenia i prowadzenia prezentacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia różne stylezarządzania zespołem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i charakteryzuje różne style zarządzania, Dobiera odpowiedni styl zarządzania do konkretnej sytuacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie komunikuje się w zespołach wielopokoleniowych i zróżnicowanych osobowościowo | Kryteria weryfikacji Identyfikuje wyzwania w komunikacji wynikające z różnic pokoleniowych i osobowościowych,Stosuje techniki skutecznej komunikacji dostosowane do różnych członków zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie przekazuje informacje zwrotne | Kryteria weryfikacji Rozróżnia konstruktywną i destrukcyjną informację zwrotną, Stosuje techniki udzielania informacji zwrotnej w zależności od sytuacji i odbiorcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje stanowczość w zarządzaniu zespołem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje wymagające stanowczości w zarządzaniu, Stosuje techniki asertywnego zarządzania zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Motywuje pracowników w zróżnicowanym zespole | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje indywidualne motywatory pracowników, Stosuje odpowiednie strategie motywacyjne w zależności od potrzeb zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje asertywność w pracy menedżera | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sytuacje wymagające asertywnej postawy, Stosuje techniki asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje spójny i wiarygodny obraz siebie jako osoby godnej zaufania, dostosowany do kontekstu i odbiorców. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementy wpływające na postrzeganie autentyczności i kompetencji, dobiera środki wyrazu (werbalne i niewerbalne) adekwatne do sytuacji prezentacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kreuje intrygujące wprowadzenie, które przyciąga uwagę i buduje napięcie narracyjne. | Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki budowania angażującego wstępu, konstruuje wprowadzenie dostosowane do odbiorcy, które przyciąga uwagę i buduje zainteresowanie tematem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera treści i formy przekazu, które odpowiadają zróżnicowanym potrzebom uczestników i utrzymują ich zaangażowanie. | Kryteria weryfikacji Dobiera treści i formy przekazu odpowiednie do zróżnicowanych potrzeb uczestników, analizuje sposoby utrzymywania zaangażowania w trakcie prezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje opowieści wspierające przekaz, które angażują emocjonalnie i wzmacniają zapamiętywanie treści. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy skutecznej narracji w prezentacji, konstruuje fragment opowieści powiązany z celem prezentacji i dostosowany do odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki perswazji do wzmacniania przekazu i wywoływania zamierzonej reakcji odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje techniki perswazyjne w wystąpieniach, stosuje adekwatne narzędzia perswazji wzmacniające przekaz w kontekście celu prezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 21 godzin edukacyjne (tj. 15 godzin zegarowych i 45 minut)
Przerwy są wliczone w czas szkolenia. Przewidziany jest łaczny czas przerw 15 minut podczas dnia szkoleniowego ustalany elastycznie z uczestnikami szkolenia.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych: 1 godzina dydaktyczna to 45 minut.
W trakcie realizacji zajęć wykorzystywane są metody aktywizacyjne nauczania, w tym elementy pracy warsztatowej, dyskusje moderowane, analiza przypadków, odgrywanie ról, burza mózgów, ćwiczenia praktyczne oraz interaktywne narzędzia cyfrowe. Celem zastosowania tych metod jest zwiększenie zaangażowania uczestników, utrwalenie wiedzy oraz rozwój praktycznych umiejętności
Program szkolenia:
- Zrozumienie stylów zarządzania i ich zastosowania
- Wykorzystanie różnorodności w zespole jako atutu menedżerskiego
- Efektywna komunikacja w zespołach wielopokoleniowych i zróżnicowanych osobowościowo
- Skuteczne delegowanie zadań dla zwiększenia zaangażowania pracowników
- Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
- Stanowczość w zarządzaniu zespołem
- Motywowanie pracowników w zróżnicowanym zespole
- Jak zadbać o wizerunek osoby autentycznej i kompetentnej
- Jak przygotować zaproszenie na naszą prezentacje by zaciekawić odbiorcę
- Wstęp do naszej prezentacji - co zrobić żeby zaskoczyć i utrzymać ciekawość uczestnika spotkania
- Rozwinięcie - jak dać wartość która będzie ciekawa i angażująca, dopasowana jednocześnie do różnych typów odbiorców
- Storytelling dlaczego warto dobrze go robić tworząc prezentuje
- Narzędzia perswazyjne w prezentacji
- Zakończenie - jak zadbać o mocne zakończenie spotkania z mocnym CTA
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Style zarządzania - kiedy wybrać który (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Różnorodność w moim zespole - jak menedżer może z niej skorzystać (rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Jak się komunikować mając w zespole różnorodność pokoleń i charakterów (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Jak delegować zadania by zwiększyć zaangażowanie pracownika (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Jak i kiedy przekazywać informację zwrotną (rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Stanowczość w zarządzaniu (współdzielenie ekranu) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Jak motywować pracowników mając różnorodny zespół (współdzielenie ekranu) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Wizerunek osoby autentycznej i kompetentnej (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Jak przygotować zaproszenie na naszą prezentacje by zaciekawić odbiorcę (współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Wstęp do naszej prezentacji (współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Rozwinięcie - jak dać wartość która będzie ciekawa i angażująca (współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Storytelling (rozmowa na żywo, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Narzędzia perswazyjne w prezentacji (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Zakończenie - jak zadbać o mocne zakończenie spotkania z mocnym CTA (współdzielenie wkranu, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 214,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Matuszewicz - Pawłowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje po szkoleniu skrypt szkoleniowy, filmy, nagrania z każda techniką, która była ćwiczona, dodatkowo wsparcie poprzez wewnętrzną grupę po szkoleniową, gdzie odpowiadamy na pytania i ewentualne wątpliwości.
Kursant otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie o zdobytych kompetencjach
Informacje dodatkowe
Dla uczestników korzystających z dofinansowania:
Dla zajęć stacjonarnych obowiązuje imienna lista obecności. W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online) dokumentowana jest obecność za pomocą raportów z logowań. Uczestnictwo w usłudze uznaje się za zaliczone przy frekwencji wynoszącej co najmniej 80%.
Usługa realizowana w formie usługi stacjonarnej zostanie w całości zrealizowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Podstawy prawne zwolnienia z vat :
1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to Zoom