CHAT GPT - Sztuczna inteligencja w kreowaniu treści
CHAT GPT - Sztuczna inteligencja w kreowaniu treści
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane osobom pracującym w biurze, które chcą poznać nowoczesne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) w codziennych zadaniach. Wskazana jest podstawowa znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych, takich jak MS Office czy Google Workspace. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza na temat AI.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji13-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
CHAT GPT - Sztuczna inteligencja w kreowaniu treści- nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy biurowej, w tym w zakresie tworzenia i opracowywania dokumentów, analizy danych, automatyzacji procesów oraz generowania treści i wizualizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Zrozumienie, czym jest sztuczna inteligencja i jak można ją zastosować w pracy biurowej. Znajomość narzędzi AI do automatyzacji dokumentów, analizy danych oraz tworzenia wizualizacji. Zasady wykorzystania AI do tworzenia treści kreatywnych i wspierania burzy mózgów. Podstawowe kwestie prawne związane z AI w pracy biurowej. | Kryteria weryfikacji Efekty w zakresie wiedzy zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu:rozumie, czym jest sztuczna inteligencja i zna jej zastosowania w pracy biurowej, potrafi wskazać narzędzia AI służące do tworzenia, personalizacji i sprawdzania dokumentów, zna zasady wykorzystania AI w analizie danych i tworzeniu wizualizacji, rozumie podstawowe zagadnienia prawne i etyczne związane z wykorzystaniem AI, potrafi opisać możliwości AI w procesach kreatywnych, takich jak tworzenie treści czy burza mózgów. Weryfikacja: pytania testowe sprawdzające rozumienie funkcji AI, znajomość narzędzi, zasad prawnych oraz możliwości zastosowania sztucznej inteligencji w różnych aspektach pracy biurowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Automatyczne generowanie, personalizacja i sprawdzanie poprawności dokumentów. Tworzenie streszczeń, raportów i analiz z pomocą AI. Zarządzanie danymi, obliczeniami i wizualizacją w arkuszach kalkulacyjnych. Efektywne korzystanie z AI w generowaniu pomysłów oraz materiałów kreatywnych | Kryteria weryfikacji Efekty w zakresie umiejętności zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu:potrafi opisać, jak przy użyciu AI wygenerować i dostosować dokumenty tekstowe, zna sposób tworzenia streszczeń, raportów i podsumowań z dużych zbiorów danych, potrafi wskazać, jak AI wspiera zarządzanie danymi i obliczeniami w arkuszach kalkulacyjnych, wie, jak przy pomocy AI tworzyć wykresy i wizualizacje dostosowane do rodzaju analizy, zna metody wykorzystywania AI do generowania kreatywnych pomysłów i materiałów. Weryfikacja: pytania testowe oceniające znajomość praktycznych zastosowań AI w obszarach tworzenia dokumentów, analizy danych i wspierania kreatywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:Zwiększenie efektywności pracy dzięki automatyzacji powtarzalnych zadań. Podnoszenie jakości dokumentów i analiz dzięki wsparciu AI. Tworzenie innowacyjnych rozwiązań przy wsparciu narzędzi opartych na AI. Gotowość do wprowadzania nowych technologii w biurze w sposób świadomy i odpowiedzialny. | Kryteria weryfikacji KOMPETENCJE SPOŁECZNE:Efekty w zakresie kompetencji zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu: rozumie, jak AI może wspierać efektywność pracy i automatyzację zadań, potrafi ocenić jakość treści i danych generowanych przez AI, zna zasady odpowiedzialnego i świadomego wdrażania narzędzi AI w miejscu pracy, potrafi rozpoznać ryzyka etyczne i społeczne związane z użyciem AI, potrafi wskazać przykłady świadomego wykorzystania AI we współpracy zespołowej. Weryfikacja: pytania testowe sprawdzające zrozumienie wpływu AI na organizację pracy, współpracę oraz świadome i etyczne podejście do jej wykorzystania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w pracy biurowej
- Definicja sztucznej inteligencji (AI) i jej zastosowania, otoczenie prawne
- Tworzenie wzorów umów i dokumentów
- Automatyzacja generowania wzorów dokumentów.
- Personalizacja dokumentów przy użyciu AI.
- Sprawdzanie poprawności językowej i stylistycznej dokumentów.
- Opracowywanie dokumentów i streszczeń materiałów
- Wykorzystanie AI do analizy dużych ilości tekstu.
- Tworzenie zwięzłych i klarownych streszczeń.
- Automatyczne podsumowania raportów i prezentacji.
- Wspieranie obliczeń i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi
- Automatyzacja obliczeń w arkuszach kalkulacyjnych.
- Tworzenie zaawansowanych formuł i funkcji z pomocą AI.
- Zarządzanie danymi i ich analiza, opracowanie plików przy pomocy AI.
- Generowanie wykresów i wizualizacji danych
- Automatyczne przekształcanie danych w czytelne wykresy.
- Dopasowanie typów wykresów do rodzaju analizy.
- Praktyczne wskazówki dotyczące wizualnej prezentacji danych.
- Wspieranie kreatywności w miejscu pracy
- Wykorzystanie AI do burzy mózgów i generowania pomysłów.
- Tworzenie treści kreatywnych: scenariuszy, sloganów i kampanii.
- Jak AI może inspirować do innowacyjnych rozwiązań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do AI i jej zastosowań w pracy biurowej | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Automatyzacja dokumentów biurowych | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Opracowywanie treści i streszczeń z użyciem AI | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 AI w arkuszach kalkulacyjnych i analizie danych | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Kreatywne zastosowania AI w praktyce | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test wiedzy + omówienie wyników i podsumowanie | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 799,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 199,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Jaszczak Bukowska
Od ponad 14 lat realizuje projekty dla klientów z Polski i zagranicy – w sektorze publicznym i biznesowym. Doświadczony coach, menedżer, mentor i trener w zakresie analizy i wizualizacji danych (HARD Data) oraz nowoczesnych technologii. Od 2019 roku współpracuje z Polską Akademią Otwartą, wdrażając kompetencje kluczowe i cyfrowe. Prowadzi szkolenia z wykorzystania sztucznej inteligencji, zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia dla nauczycieli, trenerów i pracowników HR.
Specjalizuje się w automatyzacji procesów, usprawnianiu prac projektowych, analizie potrzeb klientów oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Tworzy inkluzywne, dostępne materiały edukacyjne i e-learningowe. Posiada certyfikat Autodesk – AI Digital Competences.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w postaci skryptu pdf.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest dedykowane osobom pracującym w biurze, które chcą poznać nowoczesne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) w codziennych zadaniach. Wskazana jest podstawowa znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych, takich jak MS Office czy Google Workspace. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza na temat AI.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa od godziny 08:30-12:30 (4h).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna
Szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Jest to profesjonalne narzędzie do wideokonferencji, współpracy i wymiany plików, które umożliwia dostęp do prezentowanych treści, uczestnictwo w dyskusjach oraz współpracę na żywo.
2. Minimalne wymagania sprzętowe
Urządzenie uczestnika musi spełniać następujące wymagania:
- Komputer/laptop:
- Procesor: minimum 1.6 GHz lub wyższy
- Pamięć RAM: minimum 4 GB
- Karta graficzna: zgodna z DirectX 9 lub nowsza
- System operacyjny: Windows 10 lub nowszy / macOS X 10.11 El Capitan lub nowszy
- Tablet/smartfon:
- Android: wersja 6.0 lub nowsza
- iOS: wersja 12.0 lub nowsza
- Kamera internetowa i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne).
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego
- Prędkość pobierania: minimum 1.2 Mbps
- Prędkość wysyłania: minimum 1.2 Mbps
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (preferowane jest połączenie kablowe lub Wi-Fi o stabilnym sygnale).
4. Niezbędne oprogramowanie
- Aplikacja Microsoft Teams:
- Użytkownicy komputerów mogą pobrać aplikację Teams z oficjalnej strony Microsoft lub korzystać z wersji przeglądarkowej (najlepiej w przeglądarce Microsoft Edge, Google Chrome lub Safari).
- Użytkownicy urządzeń mobilnych powinni pobrać aplikację Microsoft Teams z odpowiednich sklepów (Google Play, App Store).
- Przeglądarka internetowa: jeśli szkolenie odbywa się przez przeglądarkę, rekomendowane są najnowsze wersje przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari.