Canva - sztuka projektowania dla wszystkich
Canva - sztuka projektowania dla wszystkich
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się tworzeniem materiałów wizualnych, marketingiem, grafiką komputerową oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie projektowania graficznego przy użyciu narzędzia Canva. Uczestnicy powinni mieć podstawową znajomość obsługi komputerów oraz dostęp do Internetu. Doświadczenie w zakresie projektowania graficznego nie jest wymagane, choć podstawowa znajomość zasad grafiki będzie dodatkowym atutem.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Canva - sztuka projektowania dla wszystkich- zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w tworzeniu różnorodnych projektów graficznych za pomocą narzędzia Canva, w tym grafik do mediów społecznościowych, materiałów reklamowych, prezentacji, animacji oraz obróbki zdjęć, umożliwiających samodzielne tworzenie atrakcyjnych i profesjonalnych materiałów wizualnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Zrozumienie podstawowych i zaawansowanych funkcji platformy Canva oraz jej zastosowań w różnych rodzajach projektów graficznych. Wiedza na temat różnorodnych typów projektów, które można stworzyć przy użyciu Canva, takich jak grafiki do mediów społecznościowych, banery reklamowe, infografiki, filmy i animacje. | Kryteria weryfikacji Efekty w zakresie wiedzy zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu:rozumie podstawowe i zaawansowane funkcje platformy Canva oraz ich zastosowania w różnych typach projektów graficznych, zna różnorodne rodzaje projektów możliwe do wykonania w Canvie, takie jak grafiki do social media, banery, infografiki, filmy i animacje, rozumie rolę narzędzi sztucznej inteligencji dostępnych w Canvie i ich wpływ na proces projektowania. Weryfikacja: pytania testowe sprawdzające znajomość funkcji Canvy oraz zastosowania narzędzi AI w tworzeniu projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Umiejętność tworzenia i edytowania grafik do mediów społecznościowych, materiałów reklamowych, banerów, plakatów, ulotek i innych projektów wizualnych. Zdolność do tworzenia prezentacji, filmów, gifów, animacji oraz gier edukacyjnych w Canva. Umiejętność przeprowadzania retuszu i korekty zdjęć, fotomontażu oraz obróbki graficznej obrazów. Znajomość narzędzi sztucznej inteligencji w Canvie, takich jak automatyczne generowanie grafik i inteligentne sugestie, które usprawniają proces projektowania. | Kryteria weryfikacji Efekty w zakresie umiejętności zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu:potrafi tworzyć i edytować grafiki na potrzeby mediów społecznościowych, materiałów reklamowych, banerów, plakatów i ulotek, umie tworzyć prezentacje, filmy, animacje oraz gry edukacyjne w Canvie, jest zdolny do przeprowadzania retuszu zdjęć, korekty, fotomontażu oraz obróbki graficznej obrazów, potrafi korzystać z narzędzi AI w Canvie do automatycznego generowania grafik i korzystania z inteligentnych sugestii. Weryfikacja: zadania praktyczne i pytania testowe sprawdzające zdolność wykorzystania funkcji Canvy do tworzenia i edycji projektów graficznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:Kompetencje w zakresie projektowania graficznego i tworzenia atrakcyjnych materiałów wizualnych, które są zgodne z potrzebami marketingowymi i edukacyjnymi. Zdolność do efektywnego wykorzystania platformy Canva w celu realizacji różnorodnych projektów graficznych, od prostych grafik po złożone animacje i filmy. Umiejętność wykorzystania nowoczesnych narzędzi i funkcji Canvy do optymalizacji procesu projektowania oraz personalizacji materiałów graficznych przy użyciu sztucznej inteligencji. | Kryteria weryfikacji Efekty w zakresie kompetencji zostaną uznane za osiągnięte, jeśli uczestnik testu:rozumie znaczenie projektowania graficznego i jego wpływ na skuteczną komunikację wizualną, potrafi wskazać różnorodne zastosowania platformy Canva w pracy marketingowej i edukacyjnej, rozpoznaje możliwości wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w procesie tworzenia grafik, zna zasady efektywnej współpracy i organizacji pracy przy realizacji projektów graficznych, identyfikuje sposoby optymalizacji pracy kreatywnej dzięki funkcjom automatyzacji i personalizacji w Canvie. Weryfikacja: pytania testowe sprawdzające rozumienie zastosowań Canvy, narzędzi AI oraz praktyczne podejście do projektowania graficznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Canva – tworzenie własnych projektów graficznych.
- Grafiki do mediów społecznościowych, posty, grafiki w tle wydarzeń, grafiki reklam, infografiki, itp.
- Grafiki produktowe, banery, miniaturki produktów, itp.
- Grafiki reklamowe, banery, plakaty, ulotki, itp.
- Tworzenie prezentacji, formatki.
- Tworzenie filmu, gifów, animacji.
- Tworzenie gier, plansz edukacyjnych, materiałów wizualnych.
- Grafiki użytkowe.
- Retusz, korekta, zdjęć, fotomontaż, obróbka graficzna obrazu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Canva – tworzenie własnych projektów graficznych | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Grafiki do mediów społecznościowych, posty, grafiki w tle wydarzeń, grafiki reklam, infografiki, itp. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Grafiki produktowe, banery, miniaturki produktów, itp. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Grafiki reklamowe, banery, plakaty, ulotki, itp. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Tworzenie prezentacji, formatki | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 10:25 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Tworzenie filmu, gifów, animacji | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:25 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Tworzenie gier, plansz edukacyjnych, materiałów wizualnych | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Grafiki użytkowe | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Retusz, korekta zdjęć, fotomontaż, obróbka graficzna obrazu | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Test sprawdzający i podsumowanie | Prowadzący Katarzyna Jaszczak Bukowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 799,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 199,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Jaszczak Bukowska
Od ponad 14 lat realizuje projekty dla klientów z Polski i zagranicy – w sektorze publicznym i biznesowym. Doświadczony coach, menedżer, mentor i trener w zakresie analizy i wizualizacji danych (HARD Data) oraz nowoczesnych technologii. Od 2019 roku współpracuje z Polską Akademią Otwartą, wdrażając kompetencje kluczowe i cyfrowe. Prowadzi szkolenia z wykorzystania sztucznej inteligencji, zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia dla nauczycieli, trenerów i pracowników HR.
Specjalizuje się w automatyzacji procesów, usprawnianiu prac projektowych, analizie potrzeb klientów oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Tworzy inkluzywne, dostępne materiały edukacyjne i e-learningowe. Posiada certyfikat Autodesk – AI Digital Competences.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w formie skryptu pdf.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się tworzeniem materiałów wizualnych, marketingiem, grafiką komputerową oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie projektowania graficznego przy użyciu narzędzia Canva. Uczestnicy powinni mieć podstawową znajomość obsługi komputerów oraz dostęp do Internetu. Doświadczenie w zakresie projektowania graficznego nie jest wymagane, choć podstawowa znajomość zasad grafiki będzie dodatkowym atutem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa od godziny 08:30-12-30 (4h).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna
Szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Jest to profesjonalne narzędzie do wideokonferencji, współpracy i wymiany plików, które umożliwia dostęp do prezentowanych treści, uczestnictwo w dyskusjach oraz współpracę na żywo.
2. Minimalne wymagania sprzętowe
Urządzenie uczestnika musi spełniać następujące wymagania:
- Komputer/laptop:
- Procesor: minimum 1.6 GHz lub wyższy
- Pamięć RAM: minimum 4 GB
- Karta graficzna: zgodna z DirectX 9 lub nowsza
- System operacyjny: Windows 10 lub nowszy / macOS X 10.11 El Capitan lub nowszy
- Tablet/smartfon:
- Android: wersja 6.0 lub nowsza
- iOS: wersja 12.0 lub nowsza
- Kamera internetowa i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne).
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego
- Prędkość pobierania: minimum 1.2 Mbps
- Prędkość wysyłania: minimum 1.2 Mbps
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (preferowane jest połączenie kablowe lub Wi-Fi o stabilnym sygnale).
4. Niezbędne oprogramowanie
- Aplikacja Microsoft Teams:
- Użytkownicy komputerów mogą pobrać aplikację Teams z oficjalnej strony Microsoft lub korzystać z wersji przeglądarkowej (najlepiej w przeglądarce Microsoft Edge, Google Chrome lub Safari).
- Użytkownicy urządzeń mobilnych powinni pobrać aplikację Microsoft Teams z odpowiednich sklepów (Google Play, App Store).
- Przeglądarka internetowa: jeśli szkolenie odbywa się przez przeglądarkę, rekomendowane są najnowsze wersje przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari.