Akademia Menedżera - Automotywacja i wellbeing w pracy menedżera
Akademia Menedżera - Automotywacja i wellbeing w pracy menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi: liderzy i mistrzowie, kierownicy, menedżerowie, osoby zarządzające zespołami lub planowane do awansu.
Grupę docelową stanowią osoby zatrudnione w przedsiębiorstwie X na stanowiskach liderskich, menedżerskich, kierowniczych.
Udział w szkoleniu nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych wymagań w zakresie doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności uczestników.
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma charakter przykładowy.Pomagamy rozwijać kompetencje menedżerskie, zespołowe i komunikacyjne w nowoczesny, praktyczny i angażujący sposób.
Sprawdź pełną ofertę na www.knowhub.pl. W razie pytań skontaktuj się z nami: +48 502 390 327.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje własne źródła energii i czynniki wpływające na automotywację | Kryteria weryfikacji Wskazuje wewnętrzne i zewnętrzne źródła motywacji w kontekście pracy menedżera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia czynniki wspierające i blokujące własną efektywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki redukujące stres i wzmacniające odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji Wymienia skuteczne techniki zarządzania stresem w środowisku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje odpowiednie działania wzmacniające odporność do konkretnej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Planuje własny rozwój zawodowy w oparciu o wartości i cele | Kryteria weryfikacji Ocenia swoje aktualne kompetencje w odniesieniu do celów zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy plan działań rozwojowych uwzględniający cele i wartości osobiste | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje symptomy zachwiania równowagi work-life balance i wypalenia zawodowego | Kryteria weryfikacji Wskazuje oznaki zachwiania równowagi między pracą a życiem prywatnym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki prowadzące do wypalenia i sposoby im przeciwdziałania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje swoją rolę menedżera w budowaniu zdrowego stylu pracy zespołu | Kryteria weryfikacji Określa wpływ postawy menedżera na dobrostan zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje działania menedżera sprzyjające utrzymaniu zaangażowania bez nadmiernej presji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Podejmuje świadome decyzje wspierające trwały rozwój osobisty i zawodowy | Kryteria weryfikacji Rozróżnia decyzje krótkoterminowe i długoterminowe w kontekście kariery | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje strategie wspierające rozwój bez utraty motywacji i równowagi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel usługi szkoleniowej:
Usługa jest elementem programu rozwojowego pt.: „Akademia Menedżera”. Celem programu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez poprawę efektywności i elastyczności zespołów produkcyjnych dzięki podniesieniu kompetencji menedżerów kierujących zespołami na różnych odcinkach procesów.
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji menedżerów w zakresie świadomego zarządzania sobą w wymagającej roli przełożonego. Uczestnicy nauczą się efektywnie zarządzać własną energią, motywacją i stresem, a także planować rozwój osobisty i zawodowy w zgodzie z wartościami i celami. Szkolenie ma także na celu wsparcie uczestników w utrzymywaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym oraz budowaniu odporności psychicznej niezbędnej do zapobiegania wypaleniu zawodowemu.
Grupa docelowa:
liderzy i mistrzowie, kierownicy, menedżerowie, osoby zarządzające zespołami
1h szkolenia = 60 min
> Łącznie usługa trwa
16 godzin (2 dni po 8 godzin), przerwy są wliczone do procesu kształcenia.
W czasie usługi zostanie zrealizowane:
8 godzin praktycznych, w tym walidacja
6 godzin teoretycznych
2 godziny przerw
Walidacja jest wliczana jest do procesu kształcenia
Warunki organizacyjne realizacji usługi - zajęcia będę realizowane dla grupy 9 osób, osoba prowadząca, w części praktycznej, wykorzysta metody aktywizujące, takie jak: ćwiczenia, pracę w grupach, scenki itp. a części teoretyczne będą stanowić podsumowanie i wyjaśnienie do części praktycznych.
Program szkolenia:
Moduł 1. Automotywacja i źródła energii psychicznej
- Różnice między motywacją zewnętrzną a wewnętrzną – jak je rozpoznawać i rozwijać.
- Sposoby wzmacniania własnej energii psychicznej w pracy.
- Techniki utrzymywania długofalowej motywacji bez wypalenia.
- Źródła spadku motywacji – jak je identyfikować i im przeciwdziałać.
- Kultura organizacyjna a osobista motywacja menedżera.
Moduł 2. Stres w pracy menedżera
- Rozpoznawanie indywidualnych reakcji stresowych i ich przyczyn.
- Różnice między stresem mobilizującym a destrukcyjnym.
- Praktyczne techniki zarządzania stresem w warunkach presji.
- Budowanie odporności na stres w zespole – rola menedżera.
- Przeciążenie obowiązkami – jak delegować, żeby nie kumulować stresu.
Moduł 3. Planowanie rozwoju osobistego i zawodowego
- Ustalanie priorytetów i wartości jako baza dla planów rozwoju.
- Planowanie ścieżki kariery zgodnie z indywidualnym potencjałem.
- Refleksja nad dotychczasowym rozwojem i identyfikacja potrzeb.
- Narzędzia wspierające samoocenę i wyznaczanie celów.
- Strategie wdrażania planu rozwoju w codzienną praktykę.
Moduł 4. Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
- Rola menedżera w kształtowaniu zdrowych granic w pracy.
- Jak rozpoznać symptomy zachwiania równowagi work–life balance.
- Techniki wyznaczania i egzekwowania granic czasowych i emocjonalnych.
- Świadome wybory zawodowe w kontekście życia osobistego.
- Kultura organizacyjna wspierająca dobrostan – co menedżer może zrobić.
Moduł 5. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
- Czym jest wypalenie i jakie są jego etapy.
- Autodiagnoza – narzędzia do oceny poziomu zagrożenia wypaleniem.
- Działania profilaktyczne i regeneracyjne dla menedżerów.
- Znaczenie relacji i wsparcia w redukcji ryzyka wypalenia.
- Budowanie odporności psychicznej na długą metę.
Moduł 6. Menedżer jako promotor zdrowego stylu pracy
- Kształtowanie kultury zdrowej pracy w zespole.
- Promowanie efektywności zamiast nadmiernego zaangażowania.
- Rozpoznawanie potrzeb zespołu i reagowanie na sygnały przeciążenia.
- Wzmacnianie zaangażowania bez nadmiernej presji.
- Wzór do naśladowania – jak postawa menedżera wpływa na zespół.
Moduł walidacji będzie przebiegać następująco:
Na 30 minut do zakończenia zajęć osoba prowadząca usługę przekaże uczestnikom kody dostępu do kwestionariusza on-line. Kwestionariusz będzie się składał z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie. Test z wynikiem generowanym automatycznie będzie zbudowany z pytań zamkniętych z 1 lub wieloma prawidłowymi odpowiedziami. Część testowa została zaplanowana na 15 minut.
Walidacja metodą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie zostanie przeprowadzona na platformie Google forms z wykorzystaniem telefonów komórkowych należących do osób uczestniczących. Wykorzystane zostanie publiczne łącze Wi-Fi lub łącze LTE dostępne w telefonach. Wyniki będą dostępne dla osób uczestniczących natychmiast po zakończeniu wypełniania testu z wynikiem generowanym automatycznie.
Zadaniem osoby prowadzącej szkolenie będzie czysto techniczne przekazanie uczestnikom dostępów do arkusza walidacji. Nie będzie natomiast ingerować w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba prowadząca walidację nie będzie obecna w trakcie zajęć. Będzie włączona w przygotowanie procesu walidacji, oraz na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Moduł 1: Automotywacja i źródła energii psychicznej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Moduł 1: Automotywacja i źródła energii psychicznej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Moduł 2: Stres w pracy menedżera | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Moduł 3: Planowanie rozwoju osobistego i zawodowego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Moduł 4: Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Moduł 5: Źródła i dynamika konfliktów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Moduł 6: Menedżer jako promotor zdrowego stylu pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Walidacje faktów kształcenia (Test z wynikiem generowanym automatycznie, analiza dowodów i deklaracji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Weryfikacja wyników testów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 829,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 176,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 143,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Realizator zapewnia: skrypt szkoleniowy, teczki, notesy, długopisy. Materiały szkoleniowe w formie fizycznej (papierowy skrypt oraz zestaw ćwiczeń) zostaną przekazane osobom uczestniczącym w usłudze na początku realizacji zajęć. Materiały będą rozłożone na stołach w sali szkoleniowej przed rozpoczęciem szkolenia przez każdego z uczestników.
Walidacja metodą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie zostanie przeprowadzona na platformie Google forms z wykorzystaniem telefonów komórkowych należących do osób uczestniczących. Wykorzystane zostanie publiczne łącze Wi-Fi lub LTE dostępne w telefonach. Wyniki będą dostępne dla osób uczestniczących natychmiast po zakończeniu wypełniania testu z wynikiem generowanym automatycznie.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Obecność na zajęciach powinna wynosić nie mniej niż 80% czasu trwania szkolenia – zgodnie z Regulaminem Projektu „Dotacje na usługi rozwojowe dla dolnośląskich firm”