Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób znających angielski na poziomie co najmniej B1, którzy realizują program Netbon 2
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie umiejętności swobodnej komunikacji w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie w różnych kontekstach, w tym w pracy, w relacjach międzyludzkich oraz w interakcjach społecznych, z wykorzystaniem wszystkich 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej B1 zgodnie ze skalą CEFREfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: Uczestnik rozumie główne wątki i szczegóły w autentycznych wypowiedziach, także z różnym akcentem (np. brytyjskim, amerykańskim). Potrafi zrozumieć rozmowy, nagrania informacyjne, wypowiedzi w kontekście zawodowym i społecznym. Reaguje adekwatnie do treści nagrania. | Kryteria weryfikacji – Uczestnik rozumie główny przekaz oraz szczegółowe informacje zawarte w nagraniu.
– Potrafi wykryć intencję mówiącego (np. prośbę, sugestię, opinię).
– Poprawnie wykonuje zadania na podstawie materiału audio (np. uzupełnianie luk, test wyboru, prawda/fałsz). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: Uczestnik potrafi wypowiadać się na tematy ogólne i zawodowe z większą swobodą i płynnością. Potrafi argumentować swoje opinie, rozwijać wypowiedzi i reagować spontanicznie w sytuacjach komunikacyjnych. Wykazuje umiejętność używania środków językowych typowych dla dyskusji, negocjacji i dialogów funkcjonalnych. | Kryteria weryfikacji – Wypowiedź jest logiczna, spójna i zawiera struktury gramatyczne na poziomie B1+ (np. zdania warunkowe, mowa zależna, konstrukcje wish).
– Uczestnik stosuje środki językowe do wyrażania opinii (np. „In my opinion”, „I strongly believe”), zadaje pytania i odpowiada na nie poprawnie.
– Wykazuje zrozumienie rozmówcy i potrafi podtrzymać rozmowę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE:Uczestnik potrafi tworzyć wypowiedzi pisemne o bardziej złożonej strukturze, takie jak raporty, recenzje, eseje opiniotwórcze czy formalne skargi. Używa zróżnicowanego słownictwa i środków łączących (linkers). Potrafi przedstawić i uzasadnić swoje stanowisko oraz rozważyć różne punkty widzenia. | Kryteria weryfikacji – Tekst jest poprawny pod względem gramatycznym, logicznie uporządkowany, z odpowiednim wstępem, rozwinięciem i zakończeniem.
– Używane są środki spójności (however, although, furthermore, in contrast).
– Styl i rejestr języka są dostosowane do rodzaju wypowiedzi (np. formalny w raporcie, półformalny w mailu). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się CZYTANIE: Uczestnik rozumie dłuższe teksty narracyjne i publicystyczne, rozróżnia główne i drugorzędne wątki oraz identyfikuje intencję autora. Potrafi analizować wypowiedzi i wyszukiwać w nich konkretne informacje. Umie interpretować znaczenie słów z kontekstu i przetwarzać informacje. | Kryteria weryfikacji – Uczestnik poprawnie identyfikuje szczegóły, główną myśl oraz zamysł autora.
– Wykonuje zadania polegające na uzupełnianiu informacji, dopasowywaniu nagłówków, rozpoznawaniu znaczenia słów w kontekście.
– Potrafi przekształcić przeczytane informacje w odpowiedź pisemną lub ustną. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 40 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie online w czasie rzeczywistym i adresowane jest do osób posiadających znajomość angielskiego na poziomie B1. W celu zdiagnozowania poziomu uczestnika na wejściu wymagane jest wykonanie online testu diagnostycznego.
Metody stosowane podczas nauczania języka angielskiego na poziomie B1:
1. Metody komunikacyjne (Role-play i symulacje – odgrywanie ról w sytuacjach codziennych i zawodowych (np. rozmowa kwalifikacyjna, negocjacje).
- Dyskusje i debaty – rozwijanie umiejętności argumentacji i wyrażania własnych opinii.
- Projekty grupowe – praca zespołowa nad prezentacjami lub raportami.
- Case studies – analiza przypadków z życia codziennego lub biznesu.
2. Podejście zintegrowane (Integrated Skills Approach):
- Łączenie słuchania, czytania, mówienia i pisania w ramach jednej lekcji.
- Praca na autentycznych materiałach (artykuły prasowe, podcasty, filmy, wywiady).
3. Metody skoncentrowane na zadaniach (Task-Based Learning - TBL):
- Realizacja konkretnych zadań językowych (np. planowanie wycieczki, rozwiązywanie problemu, tworzenie kampanii reklamowej).
- Projekty końcowe (np. przygotowanie prezentacji lub podcastu).
4. Metody oparte na tekstach (Content-Based Learning):
- Praca z autentycznymi tekstami (np. fragmenty książek, raporty, blogi) w celu rozwijania czytania ze zrozumieniem i analizy tekstów.
- Rozmowy o aktualnych wydarzeniach lub tematach kulturowych.
5. Podejście zadaniowe do gramatyki (Task-Supported Grammar Learning):
- Analiza struktur gramatycznych w kontekście autentycznych sytuacji komunikacyjnych.
- Ćwiczenia koncentrujące się na poprawnym użyciu gramatyki w mowie i piśmie.
6. Aktywności rozwijające płynność mówienia:
- Speed talking – krótkie rozmowy na różne tematy w parach.
- Storytelling – opowiadanie historii lub anegdot.
- Problem-solving tasks – zadania wymagające współpracy i kreatywnego myślenia.
7. Rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia:
- Praca z materiałami kontrowersyjnymi lub opiniotwórczymi.
- Prowadzenie debat na tematy społeczne, kulturowe czy biznesowe.
8. Metody blended learning i technologie:
- Wykorzystanie platform e-learningowych, aplikacji do nauki słownictwa (np. Quizlet, Anki).
- Oglądanie filmów z napisami i bez, podcasty, TED Talks jako zadania domowe.
- Korzystanie z narzędzi do współpracy online (np. Google Docs do wspólnego pisania).
9. Zadania pisemne:
- Pisanie esejów, raportów, e-maili formalnych i nieformalnych.
- Tworzenie krótkich recenzji, streszczeń lub opinii.
10. Gry i aktywności motywujące:
- Gry słowne, quizy, escape rooms online/offline.
- Kahoot, Quizizz
Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program nauczania języka angielskiego – poziom B1 (40 lekcji)
1. Wprowadzenie do kursu
- Powtórzenie kluczowych struktur z A2
- Rozbudowane formy small talk, idiomy codzienne
2. Opowiadanie o doświadczeniach
- Past Simple vs Past Continuous
- Słownictwo związane z życiowymi wydarzeniami
3. Doświadczenia życiowe
- Present Perfect Simple & Continuous
- Since / for / just / yet / already
4. Życie zawodowe
- Obowiązki w pracy, opis stanowiska
- Phrasal verbs związane z pracą
5. Podróże i turystyka
- Planowanie wyjazdu, porównywanie opcji
- Stopniowanie przymiotników (more/less, far better, by far)
6. Transport i logistyka
- Opisywanie środków transportu, podróży służbowych
- First Conditional – plany i możliwe sytuacje
7. Komunikacja w pracy
- Pisanie formalnych i nieformalnych e‑maili
- Zwroty grzecznościowe i uprzejme formy próśb
8. Spotkania i negocjacje
- Wyrażanie opinii, zgadzanie się/niezgadzanie
- Użycie „should”, „ought to”, „had better”
9. Opisywanie trendów i zmian
- Wzrost/spadek, zmiany w czasie
- Present Perfect Continuous – powtórzenie i praktyka
10. Technologia i innowacje
- Nowe technologie w pracy i życiu
- Zdania względne (relative clauses)
11. Media i komunikacja
- Dyskutowanie o wiadomościach i mediach
- Mowa zależna (reported speech) – zdania twierdzące
12. Problemy społeczne
- Ubóstwo, bezrobocie, migracja
- Mowa zależna – pytania
13. Zdrowie i styl życia
- Zdrowa dieta, aktywność fizyczna
- Second Conditional
14. Edukacja i rozwój
- Kursy, szkolenia, nauka języków
- Strona bierna w czasach Perfect
15. Kultura i sztuka
- Wystawy, spektakle, wydarzenia kulturalne
- „Used to”, „would” do opisywania przeszłych nawyków
16. Opisywanie miejsc
- Miasta, regiony, zabytki
- Zdania względne z „where”, „which”, „whose”
17. Pogoda i środowisko
- Zmiany klimatyczne, ochrona środowiska
- Strona bierna w różnych czasach
18. Przyroda i ekologia
- Fauna, flora, parki narodowe
- Third Conditional – hipotetyczne sytuacje w przeszłości
19. Sytuacje awaryjne
- Wypadki, zgłaszanie problemów
- Modal verbs w przeszłości („could have”, „might have”, „should have”)
20. Organizowanie wydarzeń
- Przyjęcia, konferencje, imprezy firmowe
- Wyrażenia czasowe w przyszłości
21. Finanse osobiste
- Zarządzanie budżetem, bankowość
- Konstrukcje „be able to” i „manage to”
22. Zakupy i konsumpcja
- Reklamacje, negocjowanie ceny
- „So” / „such” / „too” / „enough”
23. Życie w mieście i na wsi
- Zalety i wady różnych miejsc
- Wyrażenia z przyimkami
24. Media społecznościowe
- Budowanie wizerunku online
- Conditionals mixed – wprowadzenie
25. Rozmowy telefoniczne i wideokonferencje
- Zwroty biznesowe i codzienne
- Utrwalanie form grzecznościowych
26. Opisywanie procesów i instrukcji
- Jak coś zrobić krok po kroku
- Strona bierna w instrukcjach
27. Relacje międzyludzkie
- Rozwiązywanie konfliktów, wyrażanie uczuć
- Czasowniki z -ing i to + infinitive
28. Motywacja i cele
- Plany rozwojowe, inspiracje
- „Going to” vs „will” w przewidywaniach
29. Podróże służbowe
- Spotkania zagraniczne, prezentacje w języku angielskim
- Powtórzenie form Future
30. Opowiadanie historii i anegdot
- Spójność tekstu, łączniki
- Powtórzenie czasów przeszłych
31. Wyrażanie opinii i argumentowanie
- Dyskusje, debaty
- Struktury do wyrażania opinii
32. Pisanie tekstów użytkowych
- Notatki, ogłoszenia, zaproszenia
- Różnice formalne/informal
33. Marketing i reklama
- Opisywanie produktu/usługi
- Perswazyjny język angielski
34. Korespondencja formalna
- Listy motywacyjne, CV
- Zwroty formalne i półformalne
35. Analiza danych i raportowanie
- Opisywanie tabel, wykresów
- Porównania i kontrasty
36. Język prezentacji
- Struktura prezentacji, wprowadzanie tematów
- Zwroty do łączenia wypowiedzi
37. Powtórzenie – słownictwo tematyczne
- Ćwiczenia konwersacyjne
38. Powtórzenie – gramatyka
- Kluczowe struktury B1
39. Powtórzenie – komunikacja
- Symulacje sytuacji z życia i pracy
40. Walidacja
- wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany, analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 39 Wprowadzenie do kursu | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 39 Doświadczenia życiowe | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 39 Opowiadanie o doświadczeniach | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 39 Podróże i turystyka | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 39 Życie zawodowe | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 39 Transport i logistyka | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 39 Komunikacja w pracy | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 39 Opisywanie trendów i zmian, Technologia i innowacje | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 39 Spotkania i negocjacje | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 39 Media i komunikacja | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 39 Problemy społeczne | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 39 Zdrowie i styl życia | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 39 Edukacja i rozwój | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 39 Kultura i sztuka | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 39 Opisywanie miejsc | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 39 Pogoda i środowisko | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 39 Przyroda i ekologia | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 39 Sytuacje awaryjne | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 39 Organizowanie wydarzeń | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 39 Finanse osobiste | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 39 Zakupy i konsumpcja | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 39 Życie w mieście i na wsi | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 39 Media społecznościowe | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 39 Rozmowy telefoniczne i wideokonferencje | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 39 Opisywanie procesów i instrukcji | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 39 Relacje międzyludzkie | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 39 Motywacja i cele | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 39 Podróże służbowe | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 39 Opowiadanie historii i anegdot | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 39 Wyrażanie opinii i argumentowanie | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 39 Pisanie tekstów użytkowych | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 39 Marketing i reklama | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 39 Korespondencja formalna | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 39 Analiza danych i raportowanie | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 39 Język prezentacji | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 02-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 39 Powtórzenie – słownictwo tematyczne | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 39 Powtórzenie – gramatyka | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 39 Powtórzenie – komunikacja | Prowadzący Katarzyna Tokarz | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 39 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Palmer
Katarzyna Tokarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie conajmniej A2+. Usługa dedykowana jest dla uczestników programu Netbon 2
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie na życzenie klienta.
Zajęcia mogą być prowadzone rotacyjnie przez wyżej wymienionych lektorów native speakers.
Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o VAT.
Godzina szkoleniowa trwa 45 minut.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.09.2025
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.