Szkolenie Dla Działu Sprzedaży
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Szkolenie Dla Działu Sprzedaży
Numer usługi 2016/12/23/11943/29208
1 353,00 PLN
brutto
1 100,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel biznesowy
brak tekstuCel edukacyjny
Ukształtowanie nawyków związanych ze stosowaniem wewnętrznego standardu procesu sprzedaży;Ukształtowanie przekonania o sensowności i potrzebie stosowania wewnętrznego standardu procesu sprzedaży;
rozwinięcie kompetencji interpersonalnych zwiększających skuteczność stosowania wewnętrznego standardu procesu sprzedaży, takich jak: umiejętność trafnego diagnozowania potrzeb Klienta; umiejętność prezentowania produktów w sposób atrakcyjny dla Klienta; umiejętność budowania dobrego wizerunku firmy poprzez wiarygodną autoprezentacją własną; umiejętność prowadzenia negocjacji opartych na zasadach; umiejętność etycznego wywierania wpływu w procesie sprzedaży.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Reguły profesjonalnej obsługi klienta:
- diagnoza słabych i mocnych stron obsługi klienta,
- elementy wzorcowej obsługi klienta- usystematyzowanie najlepszych praktyk,
- budowanie pozytywnych relacji jako klucz do sukcesu w obsłudze klienta,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem,
- aktywne słuchanie i skutecznie mówienie,
- pytania sprzedażowe- jak pytać, aby sprzedać,
- dbanie o pozytywny klimat rozmowy.
Czynniki wzmacniające sukces w sprzedaży:
- wiedza (znajomość klienta i modeli zachowań),
- umiejętności (wykorzystanie wiedzy do budowania relacji i realizacji założonych celów),
- postawa (wiara w sukces i chęć działania),
- emocje (wpływ emocji na skuteczność w sprzedaży).
Główne typy klientów i style sprzedaży
- analiza głównych typów klientów – dopasowanie stylów sprzedaży do typu klienta,
- sposoby na pozyskanie i utrzymanie stałego klienta,
- kontakt posprzedażowy.
Skuteczna prezentacja usługi i towaru – techniki prezentowania produktu
- koncepcja przekazu- jaka jest teraz i co możemy lepiej?
- przygotowanie struktury i schematu prezentacji,
- asertywność w procesie prezentacji,
- autoprezentacja – wykorzystanie wizerunku w kontaktach biznesowych,
- analiza własnego stylu sprzedaży.
Kreowanie potrzeb i wywieranie wpływu – w jaki sposób świadomie kreować potrzeby klientów
- metody odkrywania potrzeb klientów, wzbudzanie motywacji i wywierania wpływu na podejmowane przez klienta decyzje,
- perswazja w sprzedaży- sztuka formułowanie argumentów,
- przedstawienie i uzasadnienie ceny,
- zachęcenie klienta do podjęcia wiążącej decyzji,
- skuteczne finalizowanie sprzedaży.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Wagonowa 2C/2
Wrocław
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532