Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent Poziom Zaawansowany - szkolenie
Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent Poziom Zaawansowany - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują rozpoczęcie pracy w zawodzie Wirtualnej Asystentki / Wirtualnego Asystenta. Szkolenie wspiera rozwój indywidualnej ścieżki zawodowej, specjalizacji usługowej, budowy marki osobistej i skutecznego promowania się w sieci (np. przez LinkedIn), a także pozwala na dopracowanie oferty i strategii cenowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania i rozwijania kariery zawodowej jako Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent poprzez tworzenie oferty usługowej, optymalizację profilu zawodowego, świadomą wycenę usług i opracowanie indywidualnej strategii rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę Wirtualnej Asystentki na rynku usług online. | Kryteria weryfikacji Podaje główne zadania i zakres obowiązków Wirtualnej Asystentki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wybrane specjalizacje w branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia zasady budowania skutecznej oferty usługowej z wykorzystaniem języka korzyści. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia elementy oferty opartej na cechach i korzyściach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie personalizacji oferty względem grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy ofertę usługową opartą na analizie SWOT | Kryteria weryfikacji Przygotowuje strukturę oferty uwzględniającą mocne strony i szanse rynkowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje treść oferty do potencjalnych potrzeb klienta. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Projektuje profil zawodowy na platformie LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Tworzy sekcje profilu zgodnie z zasadami optymalizacji widoczności (nagłówek, opis, doświadczenie). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Tworzy opis zawierający słowa kluczowe odpowiadające branży i ofercie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Planuje działania rozwojowe wspierające budowanie marki osobistej. | Kryteria weryfikacji Ocenia obszary wymagające rozwoju. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kanały i narzędzia do promocji marki osobistej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Komunikuje się z klientem w sposób profesjonalny i dopasowany do jego potrzeb. | Kryteria weryfikacji Stosuje język korzyści oraz personalizuje komunikat w ofercie | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wskazuje umiejętność konstruktywnego odbioru informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób planujących rozpoczęcie lub rozwinięcie kariery zawodowej w obszarze pracy zdalnej, w szczególności jako Wirtualna Asystentka.
Uczestnikami mogą być osoby:
- posiadające podstawową znajomość obsługi komputera, aplikacji biurowych oraz internetu,
- wykonujące zadania administracyjne, organizacyjne lub wspierające pracę biurową w środowisku online,
- zainteresowane samodzielnym świadczeniem usług administracyjnych, marketingowych lub organizacyjnych w modelu pracy zdalnej.
- Do udziału w szkoleniu nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie zawodowe jako Wirtualna Asystentka.
Zakres tematyczny:
Dzień 1:
- Wprowadzenie do pracy Wirtualnej Asystentki (1,5 godz.) - zajęcia teoretyczne
- Omówienie roli WA na rynku, przegląd głównych zadań i obowiązków.
- Kluczowe umiejętności, które pomagają odnaleźć się w pracy jako WA.
- Specjalizacja.
Przerwa 15 minut
- Analiza umiejętności (1,5 godz.) - zajęcia teoretyczne
- Jak zidentyfikować swoje mocne i słabe strony.
- Ćwiczenia praktyczne w analizie własnych kompetencji.
- Omówienie, które umiejętności warto rozwijać w kontekście rynkowym.
Przerwa 15 minut
- Tworzenie analizy SWOT (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Wprowadzenie do analizy SWOT.
- Jak wykorzystać SWOT do planowania rozwoju kariery.
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie własnej analizy SWOT w kontekście pracy WA.
Dzień 2:
- Tworzenie oferty usługowej na podstawie analizy SWOT (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Jak zbudować ofertę dostosowaną do wyników analizy SWOT.
- Personalizacja oferty na potrzeby różnych klientów.
- Przykłady efektywnych ofert usługowych.
Przerwa 15 minut
- Jak aktywnie szukać klienta? (1,5 godz.) - zajęcia teoretyczne, ćwiczenia praktyczne
- Promocja usług w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn).
- Budowanie portfolio i strony internetowej – najważniejsze zasady.
- Grupy na Facebooku jako platformy pozyskiwania klientów.
- Budowanie relacji online z klientami.
Przerwa 15 minut
- Budowanie pełnego profilu na LinkedIn (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn – krok po kroku.
- Optymalizacja profilu pod kątem wyszukiwań klientów.
- Tworzenie opisów, dodawanie doświadczenia zawodowego, rekomendacje.
- Praktyczne ćwiczenia: optymalizacja profilu w czasie rzeczywistym.
- Analiza poprawności i atrakcyjności profili uczestników.
Dzień 3:
- Podstawy copywritingu i tworzenia treści (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Wprowadzenie do copywritingu: jak pisać angażujące treści.
- Jak tworzyć teksty oparte na korzyściach dla klienta.
- Ćwiczenia praktyczne: pisanie krótkich treści sprzedażowych.
Przerwa 15 minut
- Tworzenie ofert usług z językiem korzyści (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Jak wykorzystać język korzyści w ofercie usługowej.
- Przykłady skutecznych ofert opartych na potrzebach klienta.
- Praktyczne tworzenie ofert dostosowanych do klienta.
Przerwa 15 minut
- Wycena usług i tworzenie pakietów (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Jak wyceniać swoje usługi na podstawie analizy umiejętności i SWOT.
- Tworzenie pakietów usługowych dla różnych segmentów klientów.
- Omówienie praktycznych przykładów wycen usług WA.
Dzień 4:
- Kompetencje miękkie, negocjacje, asertywność (1,5 godz.) - zajęcia praktyczne
- Jak podnosić ceny?
- Negocjacje handlowe, prezentacja oferty cenowej.
- Praktyczna strona współpracy, dobre praktyki.
Przerwa 15 minut
- Rozwój kariery Wirtualnej Asystentki, Planowanie dalszych działań i strategii (1 godz.) - zajęcia teoretyczne
- Jak planować rozwój kariery jako Wirtualna Asystentka.
- Strategie długoterminowego rozwoju zawodowego i budowania marki osobistej.
- Budowanie sieci kontaktów zawodowych, networking.
- Jak komunikować swoją ofertę w grupach tematycznych.
- Omówienie dalszych kroków po zakończeniu szkolenia.
- Indywidualne strategie rozwoju i wdrożenie narzędzi i wiedzy zdobytej na szkoleniu.
Przerwa 15 minut
- Podsumowanie szkolenia (1 godz.) - zajęcia teoretyczne
- Prezentacja ofert przygotowanych przez uczestników.
- Sesja pytań i odpowiedzi oraz analiza ofert.
- Podsumowanie wszystkich kluczowych tematów omawianych na szkoleniu.
- Walidacja (1 godz.)
Warunki do osiągnięcia celu
- Forma prowadzenia: szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym (MS Teams).
- Czas trwania: 20 godzin zegarowych (w tym przerwy).
- Harmonogram: 4 dni szkoleniowe po 5 godzin dziennie (10:00–15:00).
- Liczba uczestników: maksymalnie 15 osób.
- Podział na grupy: podczas ćwiczeń praktycznych uczestnicy pracują w indywidualnie przy własnych stanowiskach pracy.
- Stanowiska pracy: każdy uczestnik korzysta z własnego komputera z dostępem do internetu, mikrofonem i kamerą. W ramach zajęć wykorzystywane są aplikacje biurowe i narzędzia chmurowe (Google Workspace, Canva, LinkedIn).
- Przerwy: wliczone w czas trwania usługi.
Walidacja przeprowadzana jest w ostatnim dniu szkolenia i obejmuje różne metody weryfikacji efektów uczenia się, zgodne z tabelą „Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji”.
Stosowane metody walidacji:
- Test teoretyczny online – weryfikujący wiedzę z zakresu roli WA, zasad współpracy i tworzenia ofert;
- Analiza dowodów i deklaracji – ocena przygotowanych przez uczestników ofert, profili zawodowych i analiz SWOT.
Walidacja przeprowadzana jest w środowisku zdalnym.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest:
- udział w minimum 80% zajęć,
- zaliczenie testu teoretycznego i pozytywna ocena dowodów zrealizowanych zadań praktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do pracy Wirtualnej Asystentki - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Analiza umiejętności - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Tworzenie analizy SWOT - rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Tworzenie oferty usługowej na podstawie analizy SWOT - rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Jak aktywnie szukać klienta? - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Budowanie pełnego profilu na LinkedIn - rozmowa na żywo ćwiczenia | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Podstawy copywritingu i tworzenia treści - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Tworzenie ofert usług z językiem korzyści - rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Wycena usług i tworzenie pakietów - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Kompetencje miękkie, negocjacje, asertywność - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Rozwój kariery Wirtualnej Asystentki, Planowanie dalszych działań i strategii - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie szkolenia i omówienie prac zaliczeniowych - rozmowa na żywo | Prowadzący Elżbieta Wolińska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja: test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 220,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 220,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Wolińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia skrypty oraz prezentacje multimedialne w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług.
- Przerwy są elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników
- Dostawca Usług zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe, Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Elżbieta Wolińska realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma komunikacyjna:
Szkolenie będzie prowadzone z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams – komunikatora internetowego umożliwiającego zdalną realizację spotkań edukacyjnych w czasie rzeczywistym (w formie wideokonferencji, prezentacji i pracy grupowej).
Minimalne wymagania sprzętowe:
Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu, Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem stacjonarnym lub laptopem (z systemem operacyjnym Windows 10 lub nowszym / macOS 10.13 lub nowszym),
- sprawną kamerą internetową oraz mikrofonem (preferowane urządzenia wbudowane lub zewnętrzne USB),
- urządzeniem umożliwiającym komfortową pracę z dokumentami online – uczestnictwo przez telefon lub tablet z systemem Android/iOS nie jest możliwe ze względu na praktyczny charakter zajęć.
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- stabilne łącze internetowe o przepustowości co najmniej 2 Mb/s (upload) i 4 Mb/s (download),
- zalecane jest korzystanie z połączenia kablowego lub wysokiej jakości Wi-Fi,
- rekomenduje się zamknięcie innych aplikacji korzystających z Internetu (np. pobierania plików) na czas szkolenia.