Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z non native speakerem - poziom A1- 50 x 60 min
Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z non native speakerem - poziom A1- 50 x 60 min
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które:
- nie miały dotychczas styczności z językiem angielskim lub ich znajomość języka ogranicza się do pojedynczych słów/wyrażeń (poziom pre-A1),
- chcą nabyć podstawowe kompetencje językowe umożliwiające komunikację w prostych, codziennych sytuacjach życiowych i zawodowych,
- potrzebują znajomości języka angielskiego do funkcjonowania w środowisku międzynarodowym – np. w pracy, w podróży lub kontaktach z instytucjami,
- są zmotywowane do rozpoczęcia nauki języka angielskiego w celu dalszego rozwoju osobistego lub zawodowego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego komunikowania się w języku angielskim na poziomie A1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), poprzez rozwijanie podstawowych kompetencji językowych: rozumienia ze słuchu, czytania, mówienia i pisania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 🔹 1. Formułuje krótkie wypowiedzi ustne na tematy życia codziennego | Kryteria weryfikacji Uczestnik wypowiada się ustnie w 3–5 zdaniach na tematy takie jak: przedstawianie się, opis osoby, codzienne czynności. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się 🔹 2. Reaguje na proste komunikaty w języku angielskim w sytuacjach codziennych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i poprawnie reaguje na pytania dotyczące podstawowych informacji (np. „Where are you from?”, „What time is it?”). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 🔹 3. Charakteryzuje rutynowe czynności przy użyciu czasów Present Simple i Present Continuous | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne lub pisemne opisujące swój dzień oraz czynności wykonywane obecnie, używając odpowiednich form czasowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 🔹 4. Rozróżnia i stosuje podstawowe struktury gramatyczne na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie używa konstrukcji gramatycznych takich jak: there is/there are, some/any, can/can’t, a/an/the. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 🔹 7. Analizuje proste teksty użytkowe i identyfikuje z nich kluczowe informacje | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera poprawne odpowiedzi do pytań po przeczytaniu krótkiego ogłoszenia, e-maila lub dialogu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 🔹 8. Wskazuje i zapisuje informacje ze słuchu w zadaniach zamkniętych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera poprawne odpowiedzi w zadaniu typu true/false, multiple choice po wysłuchaniu krótkiej wypowiedzi lub rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
PROGRAM SZKOLENIA – Język angielski A1 (50 x 60 min)
MODUŁ 1: WPROWADZENIE DO JĘZYKA ANGIELSKIEGO (1–5 godz.)
- Alfabet i wymowa
- Zwroty powitalne i pożegnalne
- Liczby, dni tygodnia, miesiące
- Przedstawianie siebie i innych
- Kraje, narodowości, zawody
Gramatyka: Czasownik to be, zaimki osobowe, pytania i przeczenia
MODUŁ 2: ŻYCIE CODZIENNE (6–12 godz.)
- Opis rutyny dnia codziennego
- Godziny i plan dnia
- Wyrażenia czasu (in, on, at)
- Zakupy – produkty, ceny, pytania
Gramatyka: Present Simple, przysłówki częstotliwości, konstrukcja there is/are
MODUŁ 3: DOM I OTOCZENIE (13–18 godz.)
- Mieszkanie, pomieszczenia, meble
- Lokalizacja przedmiotów i osób
- Opis swojego domu lub pokoju
Gramatyka: Przyimki miejsca, some/any, a/an/the
MODUŁ 4: W CZASIE WOLNYM (19–24 godz.)
- Zainteresowania i hobby
- Pogoda i pory roku
- Plany na weekend
- Rozmowa telefoniczna – podstawy
Gramatyka: Czasownik can, like + ing, Present Continuous
MODUŁ 5: W MIEŚCIE I W PODRÓŻY (25–30 godz.)
- Transport i poruszanie się po mieście
- Pytanie o drogę
- W hotelu, na lotnisku
- Znaki i ogłoszenia
Gramatyka: Tryb rozkazujący, konstrukcje pytające (Wh- questions), some/any
MODUŁ 6: W RESTAURACJI I NA ZAKUPACH (31–36 godz.)
- Składanie zamówień w restauracji
- Rodzaje jedzenia i napojów
- Zakupy – prośby i pytania o ceny
- Reklamacje i zwroty
Gramatyka: Would like, much/many, how much/how many
MODUŁ 7: RELACJE MIĘDZYLUDZKIE (37–42 godz.)
- Rodzina i przyjaciele
- Wygląd zewnętrzny i cechy charakteru
- Urodziny, zaproszenia, życzenia
Gramatyka: Have got, stopniowanie przymiotników, this/that/these/those
MODUŁ 8: UTRWALENIE I WALIDACJA (43–50 godz.)
- Powtórzenie najważniejszych struktur leksykalno-gramatycznych
- Symulacje sytuacji życia codziennego
- Zadania projektowe (np. opis siebie, plan miasta, menu)
- Test podsumowujący
- Sesja feedbackowa i refleksja nad postępami
Metody pracy: konwersacje, gry językowe, ćwiczenia z nagrań audio i materiałów wideo, dialogi, mini-projekty, e-learning wspomagający naukę.
Materiały: autentyczne materiały (ulotki, menu, rozkłady jazdy), podręcznik A1, autorskie karty pracy, platforma cyfrowa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 do ustalenia z Uczestnikiem | Prowadzący Maksym Ofman | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maksym Ofman
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (1 jednostka = 60 minut).
Zwolnienie z podatku na podstawie art.43 pkt.1 poz.28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.04 (z późn.zmianami)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.