Negocjacje i wywieranie wpływu w sprzedaży – szkolenie przygotowujące do kwalifikacji ZRK: Aktywne prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy
Negocjacje i wywieranie wpływu w sprzedaży – szkolenie przygotowujące do kwalifikacji ZRK: Aktywne prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów sprzedaży – osoby, które chcą podnieść swoje umiejętności w zarządzaniu czasem, tworzeniu strategii sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami.
Przedsiębiorcy i właściciele firm – osoby prowadzące własną działalność, które chcą usprawnić swoje procesy sprzedażowe, poznać skuteczne techniki prospectingu i finalizacji sprzedaży.
Konsultanci sprzedaży – specjaliści doradzający firmom w zakresie optymalizacji sprzedaży i poszukujący efektywnych metod pracy z klientami.
Nowi pracownicy działów sprzedaży – osoby, które dopiero rozpoczynają karierę w sprzedaży i chcą zdobyć solidne podstawy.
Osoby zainteresowane rozwojem kariery w sprzedaży – uczestnicy, którzy pragną rozwijać umiejętności niezbędne w tej branży.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest rozwinięcie praktycznych umiejętności negocjacyjnych uczestników w kontekście sprzedaży B2B, zgodnie z kwalifikacją rynkową nr 12637 „Aktywne prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy”. Uczestnicy poznają techniki negocjacji oparte na modelach FBI, ELM i Cialdiniego, nauczą się wykorzystywać je w procesie sprzedaży, reagować na obiekcje i manipulacje oraz skutecznie doprowadzać do zamknięcia sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje plan działań sprzedażowych w oparciu o cele i analizę rynku | Kryteria weryfikacji Tworzy krótko- i długoterminowy plan sprzedaży | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia analizę rynku i konkurencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje przewagi konkurencyjne oferty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Monitoruje wyniki sprzedaży i dostosowuje działania do aktualnych celów | Kryteria weryfikacji Analizuje dane sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski i koryguje działania sprzedażowe | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie wskaźniki efektywności | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i kwalifikuje potencjalnych klientów (prospecting) | Kryteria weryfikacji Tworzy profil klienta (avatar) | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie źródła pozyskiwania leadów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania prospectingowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przygotowuje i prowadzi rozmowę sprzedażową | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki otwarcia rozmowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje komunikację do typu klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Reaguje na trudnych rozmówców i obiekcje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby klientów i dostosowuje ofertę | Kryteria weryfikacji Zadaje trafne pytania diagnozujące | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje realne potrzeby klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje propozycję do problemów klienta | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Opracowuje ofertę handlową i ustala warunki sprzedaży | Kryteria weryfikacji Tworzy ofertę odpowiadającą na potrzeby klienta | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Ustala warunki zgodnie z polityką firmy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Argumentuje korzyści oferty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Finalizuje sprzedaż i przyjmuje zamówienie | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sygnały gotowości zakupowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki finalizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dokumentuje zamówienie zgodnie z procedurą | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Realizuje działania posprzedażowe i wspiera klienta | Kryteria weryfikacji Monitoruje realizację zamówienia | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wspiera klienta po zakupie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Buduje długofalową relację opartą na zaufaniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeAktywne prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęZgodnie z opisem kwalifikacji nr 12637 w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji. Proces walidacji zgodny z wymogiem rozdzielności – przeprowadza osoba inna niż trener.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoMega Centrum Rozwoju Sławomir Galiński, podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych, realizujący usługę oraz walidację zgodnie z kwalifikacją ZRK nr 12637. Walidacja prowadzona przez osobę inną niż trener.r.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
DZIEŃ 1: FUNDAMENTY NEGOCJACJI I PSYCHOLOGII WPŁYWU
Sesja 1: Wprowadzenie do szkolenia i kontrakt psychologiczny
Uczestnicy poznają cele warsztatu, zasady współpracy oraz określają własne oczekiwania i styl działania w sytuacjach negocjacyjnych.
Część teoretyczna (30 min)
- Omówienie struktury szkolenia i zasad pracy sprzyjających uczeniu się dorosłych.
- Wprowadzenie do metodyki opartej na modelach Vossa, Dawsona i Cialdiniego.
- Ustalenie kontraktu psychologicznego i zapoznanie z procesem walidacji ZRK.
Sesja 2: Style i modele negocjacji
Celem sesji jest zrozumienie różnic między najważniejszymi podejściami do negocjacji oraz umiejętność ich rozpoznawania i dopasowania do kontekstu biznesowego.
Część teoretyczna (30 min)
- Przegląd stylów negocjacji:
- Dawson – transakcyjny,
- Mayer – relacyjny,
- Voss – emocjonalny.
- Omówienie pojęć:
- BATNA,
- ZOPA,
- Win-Win.
Ćwiczenie praktyczne (30 min)
- Analiza case’ów pod kątem stylu,
- scenariusze sytuacyjne,
- mini-dyskusja o doborze podejścia.
Sesja 3: Reguły wpływu wg Cialdiniego
Uczestnicy poznają sześć zasad wpływu społecznego i uczą się, jak stosować je etycznie w procesie negocjacyjnym, zwłaszcza w kontekście sprzedaży B2B.
Część teoretyczna (30 min)
- Omówienie sześciu reguł wpływu i ich zastosowania w negocjacjach.
- Dyskusja o etyce wpływu i ryzyku manipulacji.
Ćwiczenie praktyczne (60 min)
- Rozpoznawanie reguł w scenkach,
- symulacje z ich użyciem,
- refleksja nad własnym stylem.
Sesja 4: Negocjacje w modelu FBI – lustro, etykietowanie, kalibracja
Uczestnicy poznają podejście do negocjacji stosowane przez FBI, koncentrujące się na emocjach, aktywnym słuchaniu i subtelnym prowadzeniu rozmowy, a następnie ćwiczą jego elementy w praktyce.
Część teoretyczna (30 min)
- Wprowadzenie do modelu FBI wg Vossa: lustrowanie, etykietowanie, pytania kalibracyjne.
- Sposoby redukcji napięcia i oporu rozmówcy.
Ćwiczenie praktyczne (90 min)
- Trening w parach,
- symulacje rozmów z klientem o wysokim oporze,
- tworzenie pytań,
- analiza nagrań.
Sesja 5: Typowe zagrywki i manipulacje w negocjacjach
Uczestnicy uczą się rozpoznawać nieetyczne techniki i zagrywki stosowane w negocjacjach, analizują ich wpływ na relacje i wynik rozmowy, a także ćwiczą sposoby reagowania w sposób profesjonalny i asertywny.
Część teoretyczna (45 min)
- Omówienie zagrywek takich jak
- „dobry/zły glina”,
- blef,
- fałszywa BATNA,
- ograniczenie czasowe,
- milczenie.
- Różnice między twardością a nieetycznością.
Ćwiczenie praktyczne (75 min)
- Analiza przypadków,
- ćwiczenia reakcji na presję,
- scenki improwizowane,
- refleksja o granicach.
DZIEŃ 2: TAKTYKI, EMOCJE I ARCHITEKTURA WYBORU
Sesja 6: Taktyki negocjacyjne – Dawson i Mayer w praktyce
Uczestnicy poznają najbardziej kontrowersyjne, ale skuteczne techniki negocjacyjne stosowane w realnych sytuacjach handlowych i menedżerskich. Ćwiczą nie tylko ich zastosowanie, ale też strategie obronne.
Część teoretyczna (30 min)
- Taktyki Dawsona:
- Nibbling,
- Flinch,
- Silent Close.
- Etyczne granice stosowania technik.
Ćwiczenie praktyczne (75 min)
- Odgrywanie taktyk i strategii obrony,
- symulacje negocjacji z zagrywkami,
- tworzenie własnych zasad etycznych.
Sesja 7: Emocje w negocjacjach – rozpoznawanie, nazywanie, regulacja
Uczestnicy uczą się dostrzegać i nazywać emocje – zarówno swoje, jak i partnera negocjacyjnego. Trenują narzędzia obniżające napięcie i przywracające racjonalny dialog.
Część teoretyczna (30 min)
- Znaczenie emocji w negocjacjach wg Vossa.
- Mikroekspresje, język ciała, werbalizacja emocji jako sposób na deeskalację.
Ćwiczenie praktyczne (75 min)
- Ćwiczenia rozpoznawania emocji,
- symulacje trudnych rozmów,
- aktywne słuchanie i refleksja osobista.
Sesja 8: Przetwarzanie informacji w negocjacjach – Model ELM
Uczestnicy poznają model Elaboration Likelihood Model (ELM) i jego zastosowanie w sprzedaży, autoprezentacji i negocjacjach. Dowiadują się, jak dobierać komunikaty do rozmówcy i kontekstu.
Część teoretyczna (30 min)
- Dwa tory przetwarzania informacji: centralny i peryferyjny.
- Dobór komunikatów do kontekstu i odbiorcy.
Ćwiczenie praktyczne (75 min)
- Projektowanie komunikatów do różnych typów klientów,
- analiza materiałów reklamowych,
- refleksja nad stylem.
Sesja 9: Architektura wyboru i projektowanie decyzji – Nudging w praktyce
Uczestnicy uczą się, jak tworzyć ofertę i prezentować informacje, by wpływać na decyzje klienta bez wywierania presji – zgodnie z koncepcją „architektury wyboru” R. Thalera.
Część teoretyczna (30 min)
- Koncepcja „projektowania decyzji” wg Thalera.
- Efekt ramowania, domyślności i status quo w procesie wyboru.
Ćwiczenie praktyczne (75 min)
- Przebudowa oferty handlowej,
- projektowanie wariantów wyboru,
- refleksja nad wpływem bez presji.
DZIEŃ 3: SYTUACJE TRUDNE, STRATEGIE I SYMULACJE
Sesja 10: Trudni rozmówcy i sytuacje konfliktowe
Uczestnicy identyfikują trudne typy partnerów negocjacyjnych, analizują źródła napięć i uczą się technik prowadzenia rozmowy w sposób konstruktywny mimo silnych emocji lub różnic interesów.
Część teoretyczna (30 min)
- Typy trudnych rozmówców i źródła napięć.
- Techniki deeskalacji i kontroli emocji.
Ćwiczenie praktyczne (60 min)
- Symulacje rozmów,
- reakcje na eskalację,
- mikrokomunikaty „gaszące” konflikty.
Sesja 11: Symulacje negocjacyjne – rozgrywka zespołowa
Uczestnicy biorą udział w trzech scenariuszach negocjacyjnych, odzwierciedlających realia pracy w sprzedaży, zarządzaniu i obsłudze klienta. Każda symulacja jest prowadzona zespołowo, z podziałem na role.
Część teoretyczna (10 min)
- Wprowadzenie do symulacji jako metody nauki.
- Zasady rozgrywek, role i kryteria obserwacji.
Ćwiczenie praktyczne (80 min)
- Trzy scenariusze:
- negocjacje B2B,
- wewnętrzne,
- z klientem trudnym.
- Praca w grupach,
- feedback.
Sesja 12: Feedback i dekonstrukcja symulacji
Po rozegranych scenariuszach uczestnicy analizują swoje działania, otrzymują informację zwrotną i uczą się formułować wnioski na przyszłość.
Część teoretyczna (15 min)
- Kluczowe elementy skutecznych negocjacji:
- przygotowanie,
- argumentacja,
- elastyczność.
Ćwiczenie praktyczne (60 min)
- Analiza postaw i stylów uczestników,
- refleksja nad efektywnością i stylem negocjatora.
Sesja 13: Twój plan rozwoju jako negocjatora
Uczestnicy przechodzą przez proces autorefleksji i opracowują plan działań na 30 dni po szkoleniu, który pomoże im wdrażać poznane techniki w codziennej praktyce.
Część teoretyczna (10 min)
- Diagnoza własnych kompetencji i stylu.
- Rola mikrocelów i checklist w rozwoju umiejętności.
Ćwiczenie praktyczne (35 min)
- Stworzenie planu 30-dniowego:
- cele,
- działania,
- autodiagnoza.
Walidacja efektów kwalifikacji (dyskusja moderowana, symulacje)
(prowadzi osoba inna niż trener, zgodnie z wymogiem rozdzielności)
Część teoretyczna (10 min)
- Zasady i przebieg walidacji
- Kryteria oceny i metodologia (test, obserwacja, prezentacja, wywiad)
Ćwiczenie praktyczne (50 min)
- Symulacje rozmów sprzedażowych i obsługi posprzedażowej
- Analiza przypadków problemowych
- Moderowana dyskusja
Test wiedzy i podsumowanie szkolenia
Część teoretyczna (15 min)
- Instrukcja do testu pisemnego / zamkniętego
- Omówienie logiki kryteriów zaliczenia
Ćwiczenie praktyczne (30 min)
- Test wiedzy
- Omówienie wyników i indywidualny feedback
- Podsumowanie całego szkolenia i rekomendacje rozwojowe
Organizacja szkolenia
Szkolenie trwa łącznie 24 godziny zegarowe (3 dni x 8 godzin dziennie). Przerwy oraz walidacja są wliczane w czas trwania usługi. Szkolenie obejmuje 6,5 godzin zajęć teoretycznych (wykład, prezentacja z elementami dyskusji), 12,5 godziny praktycznych (ćwiczenia, symulacje, analiza przypadków) oraz 2 godziny na walidację.
Zajęcia prowadzone są w jednej grupie liczącej maksymalnie 20 uczestników. Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych. W przypadku grup powyżej 10 osób, podczas części praktycznej uczestnicy będą dzieleni na podgrupy liczące maksymalnie 5 osób. Podział ten ma na celu zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji ćwiczeń, symulacji i pracy warsztatowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Sesja 1: Wprowadzenie do szkolenia i kontrakt psychologiczny | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Sesja 2: Style i modele negocjacji | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Sesja 3: Reguły wpływu wg Cialdiniego | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Sesja 4: Negocjacje w modelu FBI – lustro, etykietowanie, kalibracja | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Sesja 5: Typowe zagrywki i manipulacje w negocjacjach | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Sesja 6: Taktyki negocjacyjne – Dawson i Mayer w praktyce | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Sesja 7: Emocje w negocjacjach – rozpoznawanie, nazywanie, regulacja | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Sesja 8: Przetwarzanie informacji w negocjacjach – Model ELM | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Sesja 9: Architektura wyboru i projektowanie decyzji – Nudging w praktyce | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Sesja 10: Trudni rozmówcy i sytuacje konfliktowe | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Sesja 11: Symulacje negocjacyjne – rozgrywka zespołowa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Sesja 12: Feedback i dekonstrukcja symulacji | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Sesja 13: Twój plan rozwoju jako negocjatora | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 przerwa | Prowadzący Łukasz Kulis | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Walidacja - ćw. i dyskusja moderowana | Prowadzący Igor Ginalski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja - test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 212,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 212,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 300,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Kulis
Od 2014 roku do nadal związany z branżą szkoleniowo-sprzedażową – pełnił funkcje menedżera zespołów sprzedażowych, trenera wewnętrznego i szkoleniowca w takich firmach jak Rankomat, KJS Capital i Hamera Capital. Odpowiadał m.in. za realizację celów sprzedażowych, rozwój pracowników, prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i zaawansowanych, a także tworzenie autorskich materiałów edukacyjnych i egzaminacyjnych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu egzaminów wiedzy uczestników szkoleń (pre i post testy).
Z wykształcenia psycholog biznesu ze specjalizacją w zakresie negocjacji i mediacji. W pracy trenerskiej łączy wiedzę psychologiczną z praktyką biznesową, co umożliwia uczestnikom skuteczne wdrażanie omawianych narzędzi i technik negocjacyjnych.
Igor Ginalski
Dodatkowo, Igor posiada udokumentowane ponad 5-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży – m.in. poprzez bieżącą pracę w zakresie obsługi klienta i pozyskiwania uczestników szkoleń komercyjnych i dofinansowanych.
Posiada również kompetencje w zakresie oceny i rozwoju kompetencji sprzedażowych – zarówno jako trener, jak i projektant działań edukacyjnych. Jego doświadczenie obejmuje prowadzenie szkoleń, spotkań mentoringowych oraz przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla przedstawicieli handlowych.
Zna zasady przeprowadzania walidacji oraz stosowane metody – zdobyte dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w działania edukacyjne, prowadzeniu rekrutacji uczestników, przygotowywaniu dokumentacji projektowej oraz organizowaniu egzaminów i procesów certyfikacyjnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych, w tym prezentację multimedialną, zestaw ćwiczeń praktycznych oraz skrypt zawierający kluczowe techniki sprzedażowe i narzędzia do planowania działań handlowych.
Informacje dodatkowe
Usługa korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a ustawy o VAT.
Organizator szkolenia – Mega Centrum Rozwoju – jest podmiotem wpisanym do Bazy Usług Rozwojowych i świadczy usługi kształcenia zawodowego finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi