Wirtualna Asystentka firm szkoleniowych w BUR – współpraca z dostawcami usług rozwojowych z dofinansowaniem
Wirtualna Asystentka firm szkoleniowych w BUR – współpraca z dostawcami usług rozwojowych z dofinansowaniem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne zainteresowane podnoszeniem kompetencji zawodowych z własnej inicjatywy. Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą rozwijać się w roli wirtualnej asystentki, czyli osoby świadczącej zdalne wsparcie administracyjne i organizacyjne na rzecz firm szkoleniowych – w szczególności działających w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego w tym zakresie i jest odpowiednie również dla osób rozpoczynających karierę w obszarze wirtualnej asysty.
Od uczestników oczekuje się: dobrej znajomości obsługi komputera, umiejętności korzystania z aplikacji biurowych i internetowych, gotowości do pracy z dokumentacją oraz komunikacji online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji27-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego świadczenia profesjonalnych usług zdalnego wsparcia dla firm szkoleniowych wpisanych w BUR. Po ukończeniu szkolenia będą realizować zadania administracyjne i organizacyjne związane z dokumentacją usług, komunikacją z Operatorami, obsługą ścieżki wsparcia klientów oraz bieżącym wsparciem procesów rejestracji i rozliczeń. Szkolenie rozwija kompetencje wirtualnej asystentki niezbędne do efektywnej współpracy z dostawcami usług w BUR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawowe zasady funkcjonowania systemu BUR | Kryteria weryfikacji Rozróżnia role PARP, Operatora, Dostawcy Usług i uczestnika | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje etapy ścieżki klienta z dofinansowaniem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe wytyczne i zasady obowiązujące w BUR | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Organizuje dokumentację potrzebną do realizacji usług z dofinansowaniem | Kryteria weryfikacji Tworzy checklistę dokumentów BUR (przed, w trakcie, po usłudze) | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe wzory dokumentów do etapu realizacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wspiera tworzenie Karty Usługi zgodnie z wymaganiami BUR | Kryteria weryfikacji Opisuje strukturę Karty Usługi i dane możliwe do przygotowania przez asystentkę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje błędy formalne i techniczne skutkujące odrzuceniem karty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Komunikuje się profesjonalnie z klientami i Operatorem | Kryteria weryfikacji Formułuje odpowiedzi mailowe zgodne z zakresem informacyjnym asystentki | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje wymagające kontaktu z Operatorem i zna zasady komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Obsługuje zadania administracyjne w firmie szkoleniowej z uwzględnieniem BUR | Kryteria weryfikacji Uzupełnia dane klienta, kontroluje spójność danych z ID wsparcia, harmonogramem i dokumentami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Obsługuje procesy: zapisy, fiszki, zgłoszenia, faktury – w zakresie możliwym dla asystentki | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia wspierające zdalną organizację pracy w BUR | Kryteria weryfikacji Wybiera adekwatne narzędzia do zarządzania dokumentacją i komunikacją zdalną (np. Teams, Basecamp, dysk) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób organizacji folderów, nazw plików i systemu kontroli wersji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Współpracuje z trenerami, klientami i zespołem w ramach realizacji usług rozwojowych | Kryteria weryfikacji Opisuje rolę asystentki w organizacji grup, dokumentacji obecności, zmianach uczestników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje wymagające interwencji organizacyjnej i potrafi zaproponować rozwiązanie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje ryzyka i błędy w pracy asystentki wspierającej BUR | Kryteria weryfikacji Wymienia najczęstsze błędy formalne i proceduralne popełniane przez firmy szkoleniowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Proponuje działania naprawcze lub prewencyjne w zakresie swojej roli | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego, jakim jest przygotowanie uczestników do samodzielnego świadczenia profesjonalnych usług wsparcia zdalnego dla firm szkoleniowych działających w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), uczestnik powinien:
- posiadać dobrą znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
- swobodnie poruszać się w środowisku internetowym (praca na dysku w chmurze, poczta e-mail, komunikatory online),
- mieć gotowość do pracy z dokumentacją i komunikacją pisemną,
- nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w BUR ani jako wirtualna asystentka.
Zakres tematyczny
Dzień 1: Wprowadzenie do pracy asystentki w firmie szkoleniowej w BUR
1. Wstęp i cele szkolenia
- Rola wirtualnej asystentki we współpracy z firmą szkoleniową w systemie BUR
- Zakres odpowiedzialności: co można delegować, a czego nie
2. Podstawy systemu BUR
- Czym jest BUR, kto może się wpisać, jak działa system dofinansowań
- Kluczowe pojęcia: ID wsparcia, karta usługi, walidacja, Operator, PARP
- Struktura ścieżki klienta w BUR – od zapisania się do rozliczenia
3. Organizacja pracy zdalnej z firmą szkoleniową
- Narzędzia do komunikacji i zarządzania zadaniami (np. Teams, Basecamp, ClickUp)
- Organizacja folderów i plików: wzory dokumentów BUR, checklisty, harmonogramy
- Praca z umowami i formularzami: podstawowe typy dokumentów w BUR
4. Komunikacja z klientem i Operatorem
- Jak odpowiadać na pytania klientów o dofinansowanie
- Wzory odpowiedzi mailowych, kontakt z Operatorem w imieniu klienta
- Jak nie popełnić błędów merytorycznych (rola asystentki, nie eksperta)
5. Zadania administracyjne w BUR
- Wstęp do obsługi fiszek zgłoszeniowych i rozliczeniowych
- Kontrola zgodności danych: dane uczestnika, numery ID, załączniki
- Przykładowe zadania delegowane asystentce
Dzień 2: Praktyka współpracy z firmą szkoleniową w BUR
1. Karta usługi od zaplecza
- Z czego składa się karta usługi i co musi zawierać
- Co asystentka może przygotować: dane organizacyjne, opisy techniczne, harmonogramy
- Typowe błędy w kartach i jak ich unikać
2. Obsługa dokumentacji BUR
- Checklisty: dokumentacja przed usługą, w trakcie i po usłudze
- Umowy z uczestnikami, RODO, zaświadczenia, listy obecności
- Wysyłka dokumentów do Operatora, śledzenie terminów
3. Współpraca z trenerami i klientami
- Ustalenia organizacyjne, wsparcie dla trenera
- Weryfikacja danych uczestników – typowe błędy i niezgodności
- Obsługa grup – np. zmiany terminów, podmiana uczestników, komunikacja zbiorcza
4. Kontrole i standardy jakości
- Czego może oczekiwać kontrola (z poziomu asystentki)
- Certyfikat jakości i jego wpływ na dokumenty, organizację i komunikację
- Rola asystentki we wsparciu działań zgodnych z jakością
5. Podsumowanie
- Podsumowanie i czas na pytania
6. Walidacja
Warunki organizacyjne
- Forma prowadzenia: szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym (MS Teams)
- Czas trwania: 14 godzin zegarowych (2 dni po 7 h)
- Walidacja: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie + wywiad ustrukturyzowany
- Materiały: uczestnicy otrzymują materiały w formie prezentacji w wersji elektronicznej
- Prowadzenie zajęć: interaktywna forma z wykorzystaniem prezentacji, rozmowy na żywo, ćwiczeń praktycznych
- Przerwy: elastyczne, dopasowane do przebiegu zajęć
- Wsparcie techniczne: kontakt mailowy i telefoniczny w przypadku trudności technicznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 357,14 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 357,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Garbat
W swojej karierze pełniła funkcję Kierownika ds. Marketingu, Project Managera w agencji e-commerce oraz agencji interaktywnej. Współtworzyła strategie marketingowe firm oraz planowała i organizowała działania promocyjne i PR. Zajmowała się tworzeniem koncepcji i prototypów serwisów internetowych, copywritingiem, opracowywaniem ofert, analizą konkurencji, obsługą CRM, tworzeniem akcji mailingowych oraz nadzorem nad pracami programistów, grafików i web developerów. Odpowiadała za tworzenie harmonogramów, monitorowanie postępów prac oraz testowanie i dokumentację projektową. Posiada doświadczenie w zakresie ewaluacji projektów unijnych.
Ukończony kurs pedagogiczny i kurs doskonalenia umiejętności trenerskich. Przez wiele lat prowadziła szkolenia z obsługi komputera i Internetu dla osób dorosłych. Od 2019 r. prowadzi firmę szkoleniową, organizuje szkolenia w całym kraju, biegle posługuje się aplikacjami biznesowymi, narzędziami AI, do zarządzania relacjami z klientem, graficznymi, do automatyzacji i e-mail marketingu, na co dzień wykorzystuje środowisko internetowe w biznesie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w postaci prezentacji. Na żądanie uczestnika ze specjalnymi potrzebami organizator zapewnia materiały dostosowane do jego specjalnych potrzeb.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Dostawca usług korzysta ze zwolnienia podmiotowego: art. 113 ust 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (poniżej 70% dofinansowania).
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestnika.
- W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Microsoft Teams
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop: System operacyjny Windows 10, macOS 10.13 lub nowszy.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z wolną przestrzenią minimum 256 GB lub HDD o prędkości 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią minimum 1 GB.
- Kamera: HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon: Wbudowany lub zewnętrzny.
- Głośniki/słuchawki: Ze zintegrowanym mikrofonem (opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Połączenie bez częstych spadków prędkości lub przerw.
- Ping: Niski, poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i wideo.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera. Microsoft Teams umożliwia uczestnictwo poprzez przeglądarkę, choć dostępna jest również aplikacja.
- Aplikacja Microsoft Teams (opcjonalnie): Zalecana do pełnej funkcjonalności, dostępna do pobrania ze strony Microsoft Teams.
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt w przypadku problemów technicznych do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu
- Kody dostępowe do usługi będa podane do 3 dni przed usługą.