Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom A2.
Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs języka angielskiego zakończony egzaminem - poziom A2 jest skierowany do osób dorosłych, pracodawców, pracowników przedsiębiorstw, osób indywidualnych, które potrzebują podnieść znajomości języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR.
Uczestnik powinien znać posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A1 (poziom podstawowy) w mowie i piśmie.
Organizator zastrzega możliwość weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego uczestników szkolenia na 7 dni przed terminem szkolenia, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji usługi.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zwiększenia kwalifikacji językowych Uczestnika na poziomie A2 zgodnie ze skalą CEFR.Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2 zarówno w sferze
gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób
słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE - słucha ze zrozumieniem krótkie teksty z zakresu charakterystycznych dla poziomu A2 zagadnień leksykalnych i gramatycznych, | Kryteria weryfikacji - analizuje tekst słuchany- określa główną myśli tekstu - odpowiada na pytania szczegółowe dotyczące słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE - formułuje krótkie, proste wypowiedzi na tematy związane z charakterystycznym dla poziomu A2 słownictwem i zagadnieniami gramatycznymi | Kryteria weryfikacji - prowadzi proste rozmowy na tematy znajome lub będące w osobistym kręgu zainteresowań- wyraża i reaguje na emocje oraz postawy, takie jak zaskoczenie, radość, smutek, zainteresowanie czy jego brak - umiejętnie wyraża swoje opinie i pyta o opinie innych w swobodnej krótkiej dyskusji - zgadza się lub nie zgadza z innymi i uzasadnia swoje zdanie definiując je - zdobywa i przekazuje proste, faktyczne informacje - pyta o wskazówki i podąża za nimi - umiejętnie opisuje różne znane mu tematy związane z zainteresowaniami - sygnalizuje potrzebę o doprecyzowanie lub więcej szczegółów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE: pisze krótki, prosty tekst użytkowy stosując odpowiednie środki stylistyczno – gramatyczne charakterystyczne dla poziomu A2 | Kryteria weryfikacji - pisze krótkie, zrozumiałe i spójne teksty na znane mu tematy- tworzy proste teksty o przeżyciach lub wydarzeniach, na przykład o podróży, opisując swoje odczucia i reakcje - jest w stanie napisać bardzo krótkie raporty przekazujące rutynowe informacje związane z jakąś dziedziną - tworzy proste e-maile, lub wiadomości tekstowe do znajomych lub współpracowników, przekazując nowości oraz prosząc o udzielenie prostych informacji - pisze krótkie, formalne pismo z prośbą o udzielenie podstawowych informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIE: czyta ze zrozumieniem krótkie, proste teksty z zakresu charakterystycznych dla poziomu A2 zagadnień leksykalnych i gramatycznych | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje główne punkty w prostych tekstach dotyczących tematów osobistych lub zawodowych- znajduje potrzebne informacje w krótkich tekstach - wykazuje znajomość głównych punktów w krótkich artykułach prasowych na aktualne i znane tematy - odnajduje sens w uproszczonych wersjach powieści i opowiadań z wyraźną strukturą, przy pewnym wysiłku i regularnym korzystaniu ze słownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik wchodzi w reakcje interpersonalne z zastosowaniem języka angielskiego | Kryteria weryfikacji - w prosty sposób komunikuje się w języku angielskim- przyswaja i analizuje przekazane mu przez rozmówce treści oraz udziela odpowiedzi - nawiązuje relacje z rozmówcami w języku angielskim - dąży do samorozwoju - doskonali kompetencje z języka angielskiego we własnym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel:
Usługa przygotowuje do zwiększenia kwalifikacji językowych Uczestnika na poziomie A2 zgodnie ze skalą CEFR. Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2 zarówno w sferze gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Grupa docelowa usługi:
Grupą docelową kursu języka angielskiego na poziomie A2 są osoby, które posiadają już znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym A1 i dążą do dalszego doskonalenia języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR, w tym przypadku do poziomu A2.
Warunki organizacyjne szkolenia:
- Zajęcia indywidualne
Szkolenie trwa 75godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min). W trakcie szkolenia nie są przewidziane przerwy. Walidacja jest wliczona w cenę oraz czas trwania szkolenia.
Kurs prowadzony jest w oparciu o praktyczną metodę komunikacyjną, w ramach której ćwiczone są umiejętności swobodnego porozumiewania się we współczesnym świecie, przy jednoczesnym rozwijaniu umiejętności pisania, czytania, słuchania ze zrozumieniem a także praktycznego stosowania zasad gramatycznych.
Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu..
Walidator nie bierze udziału w procesie edukacyjnym. Ostatnie zajęcia, na których przewidziana jest walidacja przeprowadzone są w całości przez Walidatora. Osoba walidująca udostępni uczestnikowi test teoretyczny, następnie przeprowadzi z uczestnikiem wywiad swobodny, zgodnie z zapisami w pkt. efekty uczenia, kryteria i metody walidacji oraz przeprowadzi ocenę efektów szkolenia. Została zachowana rozdzielczość funkcji szkolenia od walidacji.
Z uwagi na charakter usługi przyjęto, że każde zajęcia składają się z części teoretycznej 20% (wprowadzenie nowego słownictwa, wprowadzenie gramatyki) oraz części praktycznej 80% obejmującej praktyczne ćwiczenia z zakresu mówienia, słuchania, czytania i pisania. Zatem liczba godzin teoretycznych wynosi 12, liczba godzin praktycznych wynosi 48.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego: dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien wykonywać dodatkowe zadania dostępne na platformie online, słuchać i oglądać filmy anglojęzyczne.
Program szkolenia:
Szczegółowe tematy będą realizowane adekwatnie do tempa pracy uczestników i poziomu przyswajanego przez nich materiału.
GRAMATYKA:
- Czasy teraźniejsze : PRESENT SIMPLE i CONTINUOUS
- Czasy przeszłe : PAST SIMPLE i PAST CONTINUOUS, USED TO, PAST PERFECT
- Wyrażanie przyszłości : BE GOING TO, FUTURE SIMPLE i PRESENT CONTINUOUS
- Zdania przydawkowe
- PRESENT PERFECT
- Stopniowanie przymiotników i przysłówków, stopień wyższy i najwyższy
- Opisywanie ilości
- Podsumowanie podstawowych czasów gramatycznych
- Formy czasowników
- Czasowniki modalne HAVE TO, DON’T HAVE TO, SHOULD, MIGHT, MUST i MUSTN’T
- Tryb warunkowy 1 i 2
- Zaimki dzierżawcze
- Czasowniki złożone PHRASAL VERBS
- Strona bierna - wprowadzenie
- Mowa zależna - wprowadzenie
SŁOWNICTWO:
- Wyrażenia czasownikowe
- Wygląd zewnętrzny i osobowość
- Wakacje
- Przyimki czasu i miejsca
- Czasowniki nieregularne
- Podróże i lotniska
- Wyrażenia z przyimkami
- Czynności codzienne
- Przymiotniki z końcówkami ED i ING
- Opisywanie miast i miasteczek
- Zdrowie i ciało człowieka
- Wyrażenia przymiotnikowe
- Zwierzęta i insekty
- Sport
- Opisywanie ruchu
- Szkoła i przedmioty szkolne
- Słowotwórstwo - wprowadzenie
- Wyrażenia opisujące czas
UMIEJĘTNOŚCI :
- nawiązywanie kontaktów towarzyskich, uzyskiwanie i przekazywanie informacji i wyjaśnień
- wyrażanie i uzasadnianie swoich opinii, uczuć i poglądów
- rozpoczynanie i kończenie rozmowy, wyrażanie skarg, przepraszanie i przyjmowanie przeprosin, proponowanie, przyjmowanie i odrzucanie propozycji i sugestii, stosowanie form grzecznościowych
- ogólne zwroty i wyrażenia potrzebne do zrobienia zakupów, zamówienia posiłku w restauracji i kawiarni, kupienia biletu na dworcu
- udzielanie rad w sytuacjach codziennych
- polecanie książki, filmu
- wyrażanie opinii, propozycji, niezadowolenia czy skargi (np. w sklepie)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 93,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 93,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma od organizatora wszelkie materiały niezbędne do realizacji kursu - podręcznik w formie drukowanej, notes oraz dostęp do platformy online z dodatkowymi ćwiczeniami. Do dyspozycji uczestnika będą również słowniki, oraz wszelkie niezbędne podczas zajęć materiały.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w kursie języka angielskiego na poziomie A2 jest posiadanie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym A1.
W celu weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego zostanie przeprowadzony test poziomujący, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem usługi.
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Uczestnik powinien zapisać się na usługę min. 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub BUR i wyrażają na to zgodę.
Część praktyczna jest ustalona z Uczestnikami usługi, dni i godziny kursu wskazane zostaną w Harmonogramie usługi.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi swoje potrzeby.
Podstawa zwolnienia z Vat: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku kursów dofinansowanych w min. 70%.
Adres
Adres
W sali szkoleniowej znajdują się stoły na których uczestnicy będą mogli zapisywać notatki.
Sala szkoleniowa wyposażone jest w sprzęt do odsłuchiwana nagrań oraz filmów anglojęzycznych
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi