Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Kurs Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing) przeznaczony dla osób którzy chcą samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Zwiększać swoje zyski i są zainteresowani zdobyciem nowych kwalifikacji zawodowych. Odkryciem sprawdzonych strategii sprzedaży oraz uzyskaniem przewagi na jednym z największych rynków e-commerce.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia przygotowanie uczestnika do samodzielnego planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych (content marketing) jest przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności oraz przygotowanie Państwa do samodzielnej realizacji zadań w obszarze prowadzenia sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje strategię marketingową przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Omawia dostępne działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie (strona internetowa, media społecznościowe, blogi, fora internetowe, grupy dyskusyjne, portale internetowe, artykuły prasowe, materiały drukowane) pod kątem treści marketingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje działania marketingowe podejmowane w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Sporządza prezentację dotyczącą strategii marketingowej przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby przedsiębiorstwa np. na podstawie przeprowadzonego wywiadu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje docelowe grupy odbiorców treści marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa cele działań w zakresie treści marketingowych i wskaźniki ich realizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kanały dystrybucji treści marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera kanały dystrybucji do grup odbiorców oraz rodzaju treści marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyszukuje tematy do tworzenia treści marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej (z uwzględnieniem słów kluczowych, rodzajów treści multimedialnych, atrakcyjności i perswazyjności przekazu) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje wykorzystanie innych zasobów do tworzenia treści marketingowych (z zewnątrz i wewnątrz przedsiębiorstwa) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogram oraz określa zadania zespołuTworzy budżet opracowania i dystrybucji treści marketingowych Sporządza plan działań związanych z treściami marketingowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do szkolenia
- Omówienie celów i efektów uczenia się.
- Przedstawienie struktury szkolenia.
- Wstęp do strategii marketingowych w przedsiębiorstwach.
2. Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa
3. Planowanie działań marketingowych – opracowanie i dystrybucja treści
4. Tworzenie treści marketingowych – redakcja tekstów
5. Opracowywanie materiałów graficznych
6. Opracowywanie materiałów audiowizualnych
7. Dystrybucja treści marketingowych – publikowanie treści
8. Monitorowanie i analiza efektywności treści marketingowych
9. Podsumowanie i egzamin praktyczny
- Dyskusja końcowa na temat najważniejszych wniosków.
- Prezentacja planu działań marketingowych dla wybranego przedsiębiorstwa.
Program obejmuje analizę, planowanie, tworzenie oraz dystrybucję treści marketingowych w różnych kanałach, a także ocenę efektywności działań.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. 1 godzina usługi = 60 minut
Co 90 min lub pomiędzy modułami robione są krótkie przerwy kawowe.
Szkolenie realizowane na poziomie podstawowym, nie wymaga się od uczestników uprzedniego przygotowania czy znajomości podstaw tematu
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 166,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Deda
Specjalizuje się w pracy z markami osobistymi oraz wspieraniu przedsiębiorców i profesjonalistów w budowaniu autentycznej i skutecznej komunikacji. Łączy wiedzę z zakresu psychologii, strategii i marketingu, aby pomagać w świadomym rozwijaniu kariery i biznesu. Przez 10 lat prowadziła własne kluby fitness, zdobywając cenne doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu relacji z klientami i kreowaniu silnej marki.
Pasjonuje się pracą z ciałem i emocjami, wierząc, że autentyczny rozwój zawodowy zaczyna się od wewnętrznej harmonii. Sztuka – malowanie, fotografia i grafika – to dla niej sposób na wyrażanie siebie i inspirację w codziennej pracy.
Wspiera swoich klientów w odważnym realizowaniu celów, pokazując, że rozwój zawodowy może być lekki i zgodny z indywidualnym potencjałem. Tworzy przestrzeń, w której każdy może poczuć się widziany, znaleźć swoją drogę i zbudować życie zawodowe na własnych zasadach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały i pomoce w formie elektronicznej
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona w formie zdalnej (on-line w czasie rzeczywistym). Aby uczestniczyć w szkoleniu każdy uczestnik musi przygotować we własnym zakresie odpowiedni sprzęt, który zapewni możliwość uzyskania odpowiednich efektów uczenia się:
- PC, laptop lub telefon komórkowy z łączem internetowym (stałe lub mobilne 3G lub 4G/LTE)
- System operacyjny: macOS X z macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z SP1 lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay
- Wbudowany mikrofon/zestaw słuchawkowy dla osób chcących zadawać pytania głosowo (nie przez chat)
- przeglądarka internetowa Chrome lub FireFox