Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzi Harrison Assessments z indywidualnym omówieniem przed szkoleniem.
Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzi Harrison Assessments z indywidualnym omówieniem przed szkoleniem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- Menedżerowie średniego i wyższego szczebla
- Liderzy zespołów
- Pracownicy działów HR i rozwoju talentów
- Osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk kierowniczych
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cele :Podniesienie kompetencji w zakresie motywowania, delegowania, karania i nagradzania pracowników w oparciu o narzędzie Harrison Assessments
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Potrafi zidentyfikować i dopasować styl zarządzania do etapu rozwoju zespołu. | Kryteria weryfikacji Aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach praktycznych i scenkach symulacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna zasady skutecznego delegowania zadań i potrafi zastosować je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie rozmów zgodnie z modelami omawianymi na szkoleniu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umie zmotywować zespół przy wykorzystaniu różnych teorii i narzędzi motywacyjnych. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie rozmów zgodnie z modelami omawianymi na szkoleniu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacji trudnych decyzji, nagradzania i karania. | Kryteria weryfikacji Feedback trenera (obserwacja i ocena pracy uczestnika podczas warsztatu) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi rozpoznać typy osobowości i dopasować sposób współpracy do indywidualnych potrzeb | Kryteria weryfikacji Potrafi rozpoznać typy osobowości i dopasować sposób współpracy do indywidualnych potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Cel biznesowy
1.Zwiększenie skuteczności zarządzania zespołem przez uczestnikówS: Uczestnicy wdrożą narzędzia i techniki zarządzania zespołem, poznane podczas szkolenia.
M: Co najmniej 80% uczestników wdroży min. 2 techniki zarządzania (np. rozmowę oceniającą, model delegowania) w ciągu 2 miesięcy po szkoleniu.
A: Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu będą praktyczne i możliwe do natychmiastowego zastosowania.
R: Cel wspiera rozwój kompetencji menedżerskich i efektywność pracy zespołów.
T: Do 60 dni po zakończeniu szkolenia.
2.Podniesienie jakości komunikacji menedżerów z zespołami
S: Uczestnicy zastosują model przekazywania informacji zwrotnej i trudnych decyzji.
M: W ciągu 1 miesiąca po szkoleniu min. 75% uczestników przeprowadzi przynajmniej 1 rozmowę zgodnie z poznanym modelem (potwierdzone przez ankietę follow-up lub rozmowę rozwojową).
A: Szkolenie zawiera praktyczne treningi i gotowe schematy rozmów.
R: Skuteczna komunikacja wpływa na motywację i zaangażowanie pracowników.
T: W ciągu 30 dni od szkolenia.
3.Poprawa procesu delegowania zadań przez menedżerów
S: Uczestnicy nauczą się poprawnie delegować zadania zgodnie z modelem delegowania.
M: Do 6 tygodni po szkoleniu 70% uczestników wdroży zasady skutecznego delegowania w swoim zespole.
A: Model i zasady delegowania zostaną przećwiczone podczas szkolenia.
R: Usprawnienie pracy zespołu i wzrost samodzielności pracowników.
T: Do 6 tygodni po szkoleniu.
4.Zastosowanie wyników testów Harrison Assessments w praktyce zarządzania
S: Uczestnicy poznają sposoby interpretacji wyników Harrison Assessments i wykorzystają je w praktyce (np. w rozmowie rekrutacyjnej, rozwojowej lub oceniającej).
M: 80% uczestników wskaże przynajmniej jeden przypadek zastosowania wyników testu Harrison do decyzji HR/zarządczej w ciągu 3 miesięcy po szkoleniu.
A: Szkolenie dostarcza przykładów, ćwiczeń i analizy case studies.
R: Lepsze dopasowanie ludzi do ról i efektywniejsze zarządzanie talentami.
T: W ciągu 3 miesięcy od szkolenia.
Efekt usługi
Uczestnik szkolenia – opracuje indywidualny plan wdrożenia wybranych narzędzi zarządzania zespołem (np. model rozmowy oceniającej, strategia motywacyjna, zasady delegowania, schemat udzielania informacji zwrotnej lub plan wykorzystania wyników testu Harrison Assessments) oraz wdroży minimum jedno z nich w swoim zespole w ciągu 30 dni po szkoleniu.
Sposób weryfikacji
Opracowany plan wdrożeniowy – dokument , który uczestnik uzupełni na zakończenie szkolenia Plan zawiera:
- cel wdrożenia (np. poprawa komunikacji, zwiększenie zaangażowania),
- wybrane narzędzie lub technikę,
- sposób wdrożenia (kroki, działania),
- termin realizacji,
- miernik sukcesu (np. liczba przeprowadzonych rozmów, wynik ankiety zespołowej, poziom zaangażowania).
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Potwierdzenie wdrożenia działania – w formie:
- pisemnego oświadczenia uczestnika (np. w ankiecie poszkoleniowej follow-up),
- lub krótkiej notatki z wdrożonego działania (np. scenariusz rozmowy, screen wdrożonego narzędzia HR, relacja słowna potwierdzona przez przełożonego/HR).
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana przy wykorzystaniu licencji Harrison Assessments - Consultant Partner 100 dofinansowanej w ramach projektu „Nowa perspektywa dla BUR” nr FERS.01.03-IP.09-0019/23.
Każdy z uczestników wypełni test Harrison Assessments i otrzyma indywidualną, 1,5 godzinną sesję z informację zwrotną, przed szkoleniem.
Narzędzia Harrison Assessments
- Historia i teoria testów Harrisona
- Zastosowanie testów w szkoleniach, zarządzaniu i rekrutacji
- Jak zwiększyć efektywność rekrutacji i zarządzania zespołem
Rola menedżera
- rola i zadania menedżera
- profil idealnego szefa
- jaki jestem w stosunku do ideału
- analiza pracownika i jak sobie z nim radzić
Styl zarządzania
- mój styl zarządzania – kwestionariusz
- styl zarządzania a etap dojrzałości zespołu
- jak dostosować styl do etapu dojrzałości mojego zespołu
Delegowanie zadań
- co należy, a czego nie należy delegować
- zasady delegowania
- model rozmowy delegującej – etapy, konkretne teksty
- trening zachowań
Typologia osobowości
- charakterystyka poszczególnych typów osobowości
- jak je rozpoznać
- jak z nimi postępować
Motywowanie pracowników
- korzyści wynikające ze zmotywowanego zespołu
- na czym polega motywowanie – typowa sytuacja motywowania pracownika – analiza
- co warto robić, a czego warto unikać podczas motywowania
Teorie motywacji
- korzyści wynikające ze zmotywowanego ze podstawowe teorie motywacji i co z nich wynika w kontekście zawodowym
- motywatory pracowników i menedżerów
- motywatory pozafinansowe
Komunikowanie trudnych decyzji
- które decyzje są dla Ciebie trudne do zakomunikowania
- model komunikowania decyzji, z którymi pracownicy nie powinni dyskutować ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
- model poproszenia pracownika o wykonanie czynności, która nie leży w zakresie jego obowiązków, tak by zwiększyć szansę na jej spełnienie ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
Expose szefa - komunikowanie reguł nagradzania i karania pracownikom
- expose szefa – ustalenie swoich własnych zasad, sposób zakomunikowania ich, trening umiejętności
- lista nagród
- lista kar
Nagradzanie i docenianie pracowników
- typowe błędy nagradzania, o co warto zadbać
- docenianie, nagradzanie - model prowadzenia rozmowy ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
Dyscyplinowanie i karanie pracowników
- typowe błędy karania, o co warto zadbać, by pracownik był zmotywowany do zmiany swojego zachowania
- karanie - model prowadzenia rozmowy ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
Informacja zwrotna – podstawowe narzędzie pracy menedżera
- cele i korzyści z udzielania informacji zwrotnej
- przyjmowanie krytyki
- model udzielania informacji zwrotnej ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
Jak radzić sobie z narzekaniem pracowników
- od narzekania do odpowiedzialności
- model prowadzenia rozmowy z narzekającym – na podstawie sytuacji zżycia zawodowego uczestników ( kolejne kroki, konkretne teksty, trening umiejętności )
- podsumowanie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 642,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 415,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 337,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w formie elektronicznej: podręcznik oraz materiały do ćwiczeń
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Teams.
Warunki techniczne
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Dwurdzeniowyprocesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5Mb/s
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, ze stabilnym internetem i bezblokad fi rmowych
W trakcie szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
- Praca w grupach (breakout rooms)
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego