Kurs języka angielskiego na poziomie B2.
Kurs języka angielskiego na poziomie B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe posiadające znajomość języka na poziomie B1/B2.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji językowych uczestników na poziomie B2 ze szczególnym uwzględnieniem sprawności komunikacyjnej. Usługa przygotowuje do uzyskania kompetencji potwierdzonych testem na poziomie B2.Usługa przygotowuje uczestników do swobodnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego i zawodowego na poziomie B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Uczestnicy rozwijają umiejętności rozumienia tekstów, pisania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W obszarze wiedzy uczestnik:stosuje poznane słownictwo. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiedną dla poziomu B2 (wg CEFR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się W obszarze wiedzy uczestnik:stosuje zasady gramatyczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu B2(wg CEFR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W obszarze wiedzy uczestnik:formułuje wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość zasad formułowania pisemnego wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego na poziomie B2(wg CEFR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W obszarze umiejętności uczestnik: opowiada o sobie i innych osobach, opisuje sytuacje dotyczące typowych spraw z życia codziennego i zawodowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- wykazuje umiejętność opowiadania o sobie i innych i opisywania typowych sytuacji na poziomie B2(wg CEFR) | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się W obszarze umiejętności uczestnik: rozumie rozbudowane komunikaty słowne | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza rozumienie komunikatów słownych wypowiadany na poziomie B2(wg CEFR) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się W obszarze umiejętności uczestnik: czyta ze zrozumieniem długie teksty dotyczące życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza rozumienie długich tekstów dotyczących życia codziennego napisanych na poziomie B2(wg CEFR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W obszarze kompetencji społecznych uczestnik:wykazuje zainteresowanie danym obszarem językowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik:potwierdza zainteresowanie danym obszarem językowym. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęHYBRYDA Katarzyna Wolak
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoThe European Language Certificates (TELC) telc gGmbH Basler Straße 7 61352 Bad Homburg
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Ramowy program usługi: Kursu języka angielskiego na poziomie B2
Szkolenie przewiduje 42 godzin lekcyjnych (po 45 minut) w tym egzamin , tj, 31,5 godziny zegarowych BUR nie posiada właściwej funkcjonalności, tj. nie ma możliwości wybrania: godzina lekcyjna lub zegarowa.
Weryfikację postępów w uczeniu się następuje po każdym rozdziale podręcznika i jest przeprowadzana w formie testu.
Warunki organizacyjne do przeprowadzenia usługi: maksymalnie 2 osoby, dostęp do komputera z kamerą i głośnikiem.
Unit 1 Connect (Związki) lekcja 1-3
SŁOWNICTWO FUNKCJE JĘZYKOWE:
• Przyjaźń
• Cechy dobrego przyjaciela
• Tworzenie przymiotników od rzeczowników
• Czasowniki opisujące różne rodzaje hałasu
• Słownictwo – czasowniki złożone (phrasal verbs) opisujące relacje międzyludzkie
• Komunikacja – Historia mojej rodziny
GRAMATYKA:
• Pytania typu question tags
• Zaimki nieokreślone, np. anybody, nothing, somewhere
• Czasowniki modalne wyrażające prawdopodo- bieństwo (teraźniejszość i przyszłość)
SŁUCHACZ POTRAFI:
• Napisać krótką notatkę.
• Sprawdzić poprawność informacji.
• Zgodzić się i nie zgodzić się z rozmówcą.
• Podsumować opinię grupy osób.
• Wyrażać swoje przypuszczenia dotyczące wydarzeń w teraźniejszości i przyszłości.
• Rozmawiać o przyjaciołach i rodzinie.
Unit 2 Work (Praca) lekcja 4-6
SŁOWNICTWO FUNKCJE JĘZYKOWE:
• Wyrażenia związane z pracą
• Zajęcia i rozrywki
• Wyrażenia w stylu formalnym i nieformalnym
• Słownictwo – wyrażenia z przyimkami
• Komunikacja – Najlepszy kandydat „po pracy”
GRAMATYKA:
• Różne sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, Present Continuous, be going to
• Czasy Future Perfect i Future Continuous
• Użycie wyrażenia in case
SŁUCHACZ POTRAFI:
• Opisywać swoje zamierzenia i plany na przyszłość.
• Przewidywać co się może wydarzyć w przyszłości.
• Wyrażać obawy co do realizacji swoich planów w przyszłości.
• Przeprowadzić ankietę.
• Przedstawić dokładne wyniki ankiety.
• Zanalizować wyniki ankiety, uogólniając je.
• Napisać list motywacyjny.
• Przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, zadając odpowiednie pytania.
• Poprawnie zachować się w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, odpowiednio odpowiadając na pytania.
Unit 3 Old or new (Stare czy nowe) lekcje 7-9
SŁOWNICTWO FUNKCJE JĘZYKOWE:
• Wyrażenia związane z czasem, używane w czasach przeszłych
• Materiały, z których wykonane są przedmioty
• Określenia związane ze zmysłem dotyku
• Czasowniki złożone (phrasal verbs) z take
• Słownictwo – tworzenie rzeczowników (przyrostki)
• Komunikacja – Edukacja teraz i w przeszłości
GRAMATYKA:
• Czasy przeszłe Past Simple, Past Continuous, Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous (narracja)
• Przedimki (the, a/an, zero article)
• Przymiotniki i przysłówki – szyk zdania
SŁUCHACZ POTRAFI:
• Opowiedzieć historię na podstawie notatek.
• Napisać opowiadanie.
• Opisywać przedmioty: mówić z jakich materiałów je wykonano oraz do kogo należą.
• Rozmawiać o wynalazkach.
• Pytać rozmówcę o opinię.
• Zadawać pytania ogólne i szczegółowe.
• Zrobić prezentację na temat miasta, które zna.
• Właściwie akcentować wyrazy z przyrostkami.
• Przedstawić swoją opinię w oparciu o cytat znanej osoby.
Unit 4 Risk (Ryzyko) lekcje 10-12
SŁOWNICTWO FUNKCJE JĘZYKOWE:
• Wyrażania związane z ryzykiem
• Czasowniki opisujące ruchy ciała
• Czasowniki złożone (phrasal verbs) z out
• Słownictwo – odległości i rozmiary
• Komunikacja – Zaryzykuj (gra planszowa)
GRAMATYKA:
• Zdania warunkowe (typy 1, 2 i 3) – powtórzenie
• Struktury wyrażające nakaz i obowiązek (should, must, have to, be supposed to)
• Różne sposoby podkreślania ważnych informacji w zdaniu
SŁUCHACZ POTRAFI:
• Napisać fragment wspomnień do swojego pamiętnika.
• Wyjaśnić jak należy coś zrobić.
• Porównywać zdjęcia, mówiąc o ich podobieństwach i różnicach.
• Opowiedzieć co według niego robią osoby na zdjęciach.
• Wyrażać własną opinię na temat zdjęć.
• Opowiedzieć historię zawierającą opis niebezpiecznego wydarzenia.
• Wypowiadać się na zadany temat przez jedną minutę.
Unit 5 The past (Przeszłość) lekcja 13-15
SŁOWNICTWO FUNKCJE JĘZYKOWE:
• Wygląd zewnętrzny
• Uczucia
• Słownictwo – idiomy opisujące ludzi
• Komunikacja – Kapsuła czasu
GRAMATYKA:
• Struktury used to, get used to oraz would
• Różne sposoby wyrażania umiejętności (np. can, could) – powtórzenie
• Spójniki wyrażające kontrast (although, but, however, nevertheless)
SŁUCHACZ POTRAFI:
• Opisać wygląd zewnętrzny drugiej osoby.
• Napisać e-mail opisujący wygląd osoby.
• Opisać swoje wspomnienia (np. z dzieciństwa).
• Mówić o swoich umiejętnościach.
• Opowiedzieć o książce lub filmie, który zna.
• Opisać osobę.
• Uzasadniać swój wybór.
Sposób realizacji zajęć, w przypadku realizacji usługi zdalnej w czasie rzeczywistym.: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu.
Metody nauczania:
Interaktywne konwersacje
Scenki sytuacyjne i symulacje
Słuchanie i analiza autentycznych materiałów audio i wideo
Analiza tekstów literackich i naukowych
Materiały dydaktyczne:
Podręczniki i ćwiczenia dostosowane do poziomu B2
Materiały audio i wideo
Autorskie materiały lektora
Artykuły z prasy
41 h zdalnie w czasie rzeczywistym - kurs.
1h walidacja - stacjonarny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Związki | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Związki. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Związki. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Praca. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Praca. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Praca. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Stare czy nowe ? | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Stare czy nowe ? | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Stare czy nowe ? | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Ryzyko. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Ryzyko. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Ryzyko. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przeszłość. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przeszłość. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przeszłość. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Time | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Time. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Time | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Life. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Life. | Prowadzący Marzena Tatarczuch | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marzena Tatarczuch
30-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego i specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4500 godzin zajęć, w tym:
prowadzenie zajęć z młodzieżą,
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE.
Prowadzący rozwija umiejętności poprzez udział w szkoleniach lektorskich, pedagogicznych i informatycznych oraz ciągłą współpracę z metodykiem instytucji szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Możliwość wypożyczenia u usługodawcy podręcznika papierowego. Wersja elektroniczna udostępniana uczestnikowi.
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników projektów podpisanie umowy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie przewiduje 42 godzin lekcyjnych (po 45 minut) w tym egzamin, tj, 31,5 godziny zegarowych BUR nie posiada właściwej funkcjonalności, tj. nie ma możliwości wybrania: godzina lekcyjna lub zegarowa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
skype, teams
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
b) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
d) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępniane między innymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczyt