Program rozwoju menedżerów w oparciu o Clifton Strengths dla Menadżerów - AUTHENTIC LEADERSHIP
Program rozwoju menedżerów w oparciu o Clifton Strengths dla Menadżerów - AUTHENTIC LEADERSHIP
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób pełniących funkcje kierownicze i przywódcze w organizacjach, w szczególności do:
- Kierowników zespołów
- Menedżerów liniowych
- Menedżerów średniego szczebla
- Menedżerów wyższego szczebla
- Dyrektorów działów i pionów (np. HR, sprzedaży, produkcji, operacyjnego)
- Liderów projektów i zespołów projektowych
- Koordynatorów zespołów międzydziałowych
- Zastępców kierowników i menedżerów przygotowywanych do awansu
- Właścicieli firm zarządzających zespołami
- Osób aspirujących do ról liderskich, które już pełnią funkcje nieformalne liderów w organizacjach
Uczestnikami programu mogą być przedstawiciele firm z różnych branż, zainteresowani rozwijaniem autentycznego stylu przywództwa opartego na samoświadomości, mocnych stronach i zarządzaniu talentami w zespole.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik programu:- zdiagnozuje swoje mocne strony i talenty menedżerskie (na podstawie testu CliftonStrengths dla Menadżerów),
- zbuduje relacje z zespołem z wykorzystaniem swoich mocnych stron (pozytywność) - analiza ostatniego tygodnia pracy (z jakiego talentu korzystałeś w relacji z pracownikiem x (analiza dowodów)
- zaplanuje działania budujące produktywność zespołu w oparciu o swoje talenty (analiza dowodów / wywiad swobodny)
- zbuduje świadomość ograniczeń swoich talentów w działaniu
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Charakteryzuje swoje mocne strony i talenty menedżerskie na podstawie raportu CliftonStrengths® dla Menedżerów. | Kryteria weryfikacji 1.1. Definiuje i opisuje dziesięć swoich dominujących talentów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 1.2. Uzasadnia wybór talentów jako kluczowych dla własnego stylu działania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się 2. Analizuje relacje z członkami swojego zespołu w kontekście wykorzystania swoich talentów. | Kryteria weryfikacji 1.1. Opisuje konkretne sytuacje z pracy z zespołem, w których używał określonych talentów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 1.2. Uzasadnia, jak dany talent wpłynął na jakość relacji z pracownikiem. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się 3. 3. Planuje działania zwiększające produktywność zespołu z uwzględnieniem własnych talentów. | Kryteria weryfikacji 3.1. Wskazuje konkretne działania mające na celu poprawę produktywności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 3.2. Organizuje plan wdrożenia działań w zespole. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się 4. 4. Ocenia ograniczenia wynikające z własnych talentów w kontekście pracy menedżerskiej. | Kryteria weryfikacji 4.1. Identyfikuje sytuacje, w których talenty mogą ograniczać skuteczność działania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 4.2. Proponuje strategie przeciwdziałania skutkom ograniczeń. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Daty do ustalenia z Klientem:
- Szkolenie wprowadzające - co to są talenty wg. Gallupa, jak wpływają na pracę w zespole, przekazanie kodów licencyjnych do badania CliftonStrenghts dla Menadżerów oraz danych do logowania na platformie e-learningowej - 1h (online na Zoom)
- E-learning stworzonego z poziomu aplikacji Planer BUR - pogłebianie wiedzy na temat tzw. talentów Gallupa + quiz (musi być ukończony najpóźniej 2 dni przed planowaną datą warsztatu)
- Zarządzanie talentami - zaplanowane 10 dwugodzinnych sesji szkoleniowych dotyczących sposobu zarządzania własnymi talentami oraz talentami członków swojego zespołu - 20h
- Walidacja - 1h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 14 913,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 677,90 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 551,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Otrębska
Łącznie przeprowadziła ponad 1000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: team coaching, narzędzia pracy coacha, zarządzanie zmianą, rozwój liderów, metodologia pracy trenera, przygotowywanie scenariusza warsztatu, train the trainer, zarządzanie zespołami, szkolenia kadry kierowniczej, warsztaty dla zespołów HR - wdrażanie zmian w organizacjach, paszporty talentów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do platformy e-learningowej od rozpoczęcia usługi do momentu zakończenia usługi.
Wyniki badania CliftonStrenghts dla Menadżerów..
Warunki uczestnictwa
Prosimy o kontakt bezpośredni przed zapisaniem się na usługę celem dopasowania odpowiadającej Klientowi daty rozpoczęcia szkolenia oraz poszczególnych sesji szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Usługa Szkoleniowa została stworzona na podstawie licencji Planer BUR zakupionej z dofinansowaniem projektu "USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii".
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie realizowana z wykorzystaniem platformy Zoom (szkolenie online w czasie rzeczywistym) oraz dedykowanej platformy e-learningowej Planer BUR (część asynchroniczna).
Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Edge, Safari itp.) oraz zestawem słuchawkowym z mikrofonem (lub wbudowanym mikrofonem i głośnikami).
Minimalne wymagania sprzętowe: procesor min. 1,6 GHz, 4 GB RAM, kamera internetowa (zalecana).
Minimalna prędkość łącza internetowego: 1,5 Mbps (zalecane 3 Mbps) dla stabilnego połączenia wideo.
Wymagane oprogramowanie: Zoom (pobrana darmowa aplikacja lub dostęp przez przeglądarkę) oraz możliwość logowania się do Planer BUR (dane do logowania zostaną nadane i przesłane uczestnikom szkolenia po jego rozpoczęciu).