Mentoring rozwojowy w zakresie efektywności zawodowej i osobistej, kompetencji psychospołecznych z treningiem rezyliencji.
Mentoring rozwojowy w zakresie efektywności zawodowej i osobistej, kompetencji psychospołecznych z treningiem rezyliencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Cykl indywidualnych spotkań mentoringowych jest dedykowany osobom dorosłym, które są w trakcie ważnych zmian życiowych, chcą przeorganizować swoją aktywność zawodową, zaczynają odczuwać pierwsze sygnały wypalenia życiowego i zawodowego i w związku z tym potrzebują wsparcia metodycznego, psychologicznego i motywacyjnego. Podczas praktycznych i aktywnych zajęć Uczestnicy poznają metody i narzędzia zarządzania swoim potencjałem, budowania efektywności zawodowej i osobistej, planowania ścieżki rozwoju kariery, zdrowego radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami, rezyliencji, budowania zdrowego poczucia własnej wartości i granic osobistych, które będą mogli wykorzystać w przyszłości jako profilaktykę trudności na tle emocjonalnym. Proces mentoringowy będzie oparty o analizę konkretnej sytuacji Uczestnika i stworzenie zindywidualizowanego planu działania w oparciu o diagnozę potrzeb.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi19
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy i umiejętności Uczestników z zakresu zarządzania swoim potencjałem, kompetencji z zakresu organizacji, kompetencji psychospołecznych, inteligencji emocjonalnej, strategii zarządzania sobą w czasie, rezyliencji w celu zwiększenia efektywności osobistej i zawodowej, dobrostanu, które będą jednocześnie profilaktyką wypalenia zawodowego i życiowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykazuje gotowość do pracy nad własnym rozwojem osobisty i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Formułuje działania rozwojowe w oparciu o osobistą analizę SWOT. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje własne zasoby, możliwości i ograniczenia w zakresie podnoszenia swojej efektywności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody ustalania celów i narzędzia wzmacniające motywację. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo stawia cele rozwojowe oraz dobiera metody utrzymywania motywacji do działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie buduje strategię realizacji celów z uwzględnieniem priorytetów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej, rezyliencji i strategii zarządzania stresem i emocjami w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia składowe inteligencji emocjonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna podstawowe mechanizmy działania stresu i trudnych emocji w relacjach interpersonalnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie metody i techniki regulacji emocji do trudności swoich oraz swoich współpracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia techniki rozwijania rezyliencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody zarządzania efektywnością. | Kryteria weryfikacji Opracowuje kompleksowy plan działania. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje metody wspierania swojej efektywności do aktualnych potrzeb. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Projektuje osobisty plan działania wspierający rezyliencję, dobrostan i efektywność osobistą. | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan SMART z realistycznymi celami i działaniami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zasoby osobiste i uwzględnia je w planie działania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 - Określenie celów, kontrakt. Wprowadzenie do tematyki efektywności osobistej, zasobów i ograniczeń. Diagnoza zasobów osobistych, kompetencji psychospołecznych w oparciu o narzędzia psychologiczne.
Moduł 2 - Omówienie wyników badań. Psychoedukacja z zakresu filarów efektywności osobistej, zawodowej i dobrostanu. Analiza mocnych stron, talentów, dotychczasowych doświadczeń. Analiza przypadków.
Moduł 3 - Analiza zasobów i ograniczeń w realizacji celów zawodowych i osobistych. Praca nad ograniczającymi przekonaniami i budowanie ścieżki rozwojowej.
Moduł 4 - Metody zarządzania stresem, trudnymi emocjami z wykorzystaniem technik z podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach, RTZ, narzędzi coachingowych. Metody budowania dobrostanu, rezyliencji z wykorzystaniem narzędzi poznaczych oraz podejścia poznawczo-behawioralnego.
Moduł 5 - Stawianie celów, priorytetów i planowanie strategii realizacji celów zawodowych i osobistych. Metody zarządzania sobą w czasie i ewaluacji swoich działań.
Moduł 6 - Budowanie planu podnoszenia efektywności osobistej, ewaluacja. Opracowywanie strategii zaradczych dla potencjalnych trudności. Techniki pomagające w monitorowaniu efektów.
Walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1 - Określenie celów, kontrakt. Wprowadzenie do tematyki efektywności osobistej, zasobów i ograniczeń. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 2 - Analiza mocnych stron, talentów, dotychczasowych doświadczeń. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 3 - Analiza zasobów i ograniczeń w realizacji celów zawodowych i osobistych. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 3 - Praca nad ograniczającymi przekonaniami i budowanie ścieżki rozwojowej. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 4 - Metody zarządzania stresem, trudnymi emocjami z wykorzystaniem technik z podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach, RTZ, narzędzi coachingowych. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 4 - Metody budowania dobrostanu, rezyliencji z wykorzystaniem narzędzi poznaczych oraz podejścia poznawczo-behawioralnego. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł 6 - Budowanie planu podnoszenia efektywności osobistej, ewaluacja. Opracowywanie strategii zaradczych dla potencjalnych trudności. Techniki pomagające w monitorowaniu efektów. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 5 - Stawianie celów, priorytetów i planowanie strategii realizacji celów zawodowych i osobistych. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 5 - Metody zarządzania sobą w czasie i ewaluacji swoich działań. | Prowadzący Magdalena Rozmus | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Rozmus
Absolwentka studiów magisterskich z psychologii i pedagogiki oraz studiów podyplomowych: Coaching i Mentoring na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Doradztwa zawodowego, kierowania karierą i coachingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Mediacji gospodarczych w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Ukończyła kurs Trenera Biznesu Grupy SET, kurs Trenera oddechu, MBSR (Mindfulness-based stress reduction). Certyfikowany konsultant DISC-3D i MTQ-48. Facylitatorka metody PSYCH-K®.
Swoją pasję związaną z pracą z ludźmi, rozwojem osobistym realizuje głównie poprzez szkolenia, warsztaty, indywidualne treningi kompetencji, coaching i mentoring. Wspiera osoby indywidualne i organizacje w zakresie efektywnego wykorzystywania swojego potencjału, kształtowania umiejętności psychospołecznych, zarządzania procesem rozwojowym i edukacyjnym. Posiada doświadczenie w budowaniu organizacji, zarządzaniu zasobami ludzkimi, koordynowaniu i wdrażaniu projektów w biznesie i oświacie.
Od 2016 roku wykładowca akademicki specjalizujący się w tematyce praktycznej psychologii w biznesie i w rozwoju osobistym. Od 2021 roku prezes Fundacji Inicjatyw Rozwojowych INSPIRA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług.
- Przerwy są elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników
- Dostawca Usług zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe, Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują work-booki, obszerne materiały edukacyjne, certyfikat ukończenia szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi