Trener TUS - Trening Umiejętności Społecznych - stopień I
Trener TUS - Trening Umiejętności Społecznych - stopień I
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- nauczyciele,
- wychowawcy,
- pedagodzy,
- psychologowie,
- terapeuci i inne osoby pracujące z osobami z trudnościami w umiejętnościach społecznych,
- rodzice lub opiekunowie prawni dzieci / młodzieży z takimi trudnościami.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji20-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego planowania, prowadzenia i ewaluacji zajęć Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży, w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE), poprzez wyposażenie ich w wiedzę teoretyczną, praktyczne umiejętności oraz skuteczne narzędzia pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna podstawy teoretyczne i założenia TUS | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, czym jest TUS, jakie ma cele i jakie są jego podstawy teoretyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe umiejętności społeczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje składowe kompetencji społecznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie zasady prowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia formy pracy i dopasowuje je do potrzeb uczestników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy program i scenariusz zajęć TUS | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje program lub scenariusz uwzględniający strukturę zajęć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera metody i techniki pracy do celu zajęć | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera odpowiednie ćwiczenia i metody w zależności od potrzeb uczestników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje i ocenia poziom umiejętności społecznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opracować narzędzie do obserwacji i oceny postępów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna podstawy teoretyczne i założenia TUS | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, czym jest TUS, jakie ma cele i jakie są jego podstawy teoretyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe umiejętności społeczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje składowe kompetencji społecznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
- Wprowadzenie do zagadnień teoretycznych dotyczących treningu umiejętności społecznych.
- Kompetencje społeczne – omówienie.
- Etapy kształtowania kompetencji społecznych.
- Diagnoza i ocena poziomu umiejętności społecznych.
- Organizacja i struktura zajęć TUS. Zasady planowania i prowadzenia efektywnych spotkań treningowych.
- Indywidualizacja TUS – kiedy i jak prowadzić zajęcia indywidualne.
- Tworzenie programu treningu.
- TUS w pracy z dziećmi i młodzieżą z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE).
- Techniki i metody wykorzystywane podczas treningu.
- Struktura i przebieg zajęć TUS- kolejność i logika poszczególnych etapów spotkań.
- Przykłady zajęć warsztatowych i gier wykorzystywanych w TUS.
- Trudności w prowadzeniu grupy – jak sobie radzić.
- Znaczenie i sposoby angażowania rodziny w TUS.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują:
- prezentację multimedialną,
- certyfikat imienny potwierdzający ukończenie szkolenia wraz z efektami uczenia się.
Warunki uczestnictwa
W przypadku osób korzystających z dofinansowania udziału w szkoleniu, wymagane jest spełnienie następujących warunków:
- Założenie konta na BUR i zapisanie się na usługę.
- Obecność na zajęciach na poziomie co najmniej 70% czasu trwania szkolenia.
- Obowiązkowe potwierdzanie obecności – w formie raportów logowania lub list obecności.
Informacje dodatkowe
Kwota za szkolenie jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT – szkolenia finansowane ze środków publicznych.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, podczas szkolenia przewidywane są przerwy na kawę.
Harmonogram szkolenia: szczegółowy harmonogram zostanie uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR, po uwzględnieniu preferencji czasowych uczestników.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, według Państwa zapotrzebowania w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, pomagamy w rekrutacji kadr, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych.