Indywidualny kurs języka angielskiego B1 w zakresie Cambridge English: B1 Preliminary (PET)
Indywidualny kurs języka angielskiego B1 w zakresie Cambridge English: B1 Preliminary (PET)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które chcą potwierdzić swoje kompetencje językowe na poziomie B1 według skali CEFR poprzez zdanie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET), a także osoby, które chcą podnieść swój poziom umiejętności językowych do poziomu B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi52
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do samodzielnej konwersacji, czytania, pisania, słuchania w języku angielskim, na poziomie B1, w zakresie umożliwiającym przystąpienie do egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i interpretuje informacje tekstów pisanych w języku angielskim w standardzie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET) | Kryteria weryfikacji - Uczestnik wskazuje główny temat tekstu ogólnego (np. artykułu, ogłoszenia).- Uczestnik wyszukuje konkretne informacje w tekstach użytkowych (np. instrukcjach, e-mailach). - Uczestnik rozróżnia główną myśl od szczegółów w dłuższych tekstach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim w pisemnych formach wypowiedzi w standardzie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET) | Kryteria weryfikacji - Uczestnik tworzy krótkie wiadomości i e-maile zgodne z poleceniem.- Uczestnik zachowuje logiczną strukturę wypowiedzi pisemnej (wstęp, rozwinięcie, zakończenie). - Uczestnik poprawnie reaguje na pytania i tematy w poleceniach pisemnych. - Uczestnik używa odpowiedniego stylu i rejestru językowego (formalnego/nieformalnego). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie ze słuchu codzienne wypowiedzi i potrafi wyciągać wnioski z kontekstu. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik rozpoznaje główny sens wypowiedzi w krótkich dialogach.- Uczestnik wskazuje konkretne informacje usłyszane w nagraniu. - Uczestnik potrafi zinterpretować niewypowiedziane treści na podstawie kontekstu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wypowiada się swobodnie na tematy codzienne oraz bierze udział w rozmowie sterowanej w standardzie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET) | Kryteria weryfikacji - Uczestnik opisuje osoby, miejsca, sytuacje i codzienne czynności w sposób zrozumiały i spójny.- Uczestnik prowadzi krótką rozmowę sterowaną (np. odgrywanie ról) z odpowiednim doborem słownictwa. - Uczestnik reaguje językowo w typowych sytuacjach egzaminacyjnych (np. prośba o pomoc, składanie propozycji). - Uczestnik posługuje się poprawną wymową i intonacją na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i stosuje podstawowe struktury gramatyczne oraz słownictwo tematyczne na poziomie B1 w standardzie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET) | Kryteria weryfikacji - Uczestnik stosuje poprawnie czasy gramatyczne: Present, Past i Future w wypowiedziach ustnych i pisemnych.- Uczestnik wykorzystuje czasowniki modalne i frazowe zgodnie z kontekstem. - Uczestnik używa przymiotników, przysłówków i przyimków w odpowiedniej formie i znaczeniu. - Uczestnik posługuje się słownictwem zgodnym z tematyką egzaminacyjną (np. praca, podróże, zakupy). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET) oraz rozwiązuje zadania egzaminacyjne zgodnie z standardami w warunkach próbnych. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik charakteryzuje strukturę egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET)- Uczestnik stosuje poznane techniki rozwiązywania zadań egzaminacyjnych (np. eliminacja błędnych odpowiedzi, zarządzanie czasem). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs j. angielskiego obejmuje 52 godziny dydaktyczne (1 zajęcia = 45 minut).
Kurs jest skierowany do osób dorosłych, które chcą potwierdzić swoje kompetencje językowe na poziomie B1 według skali CEFR poprzez zdanie egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET), a także osób, które chcą podnieść swój poziom umiejętności językowych do poziomu B1.
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się praktycznie wyłącznie w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału – poczynając od powtórki na początku każdej lekcji, poprzez czytania i lekcje gramatyczne, aż do powtórzenia większej całości przed egzaminem.
Program kursu:
- Wprowadzenie do egzaminu PET oraz omówienie jego struktury, skali ocen i ogólnych strategii egzaminacyjnych.
- Doskonalenie umiejętności rozumienia ogólnego sensu tekstów czytanych w kontekście egzaminacyjnym.
- Ćwiczenie wyszukiwania szczegółowych informacji w różnych typach tekstów pisanych.
- Analiza i rozumienie tekstów użytkowych takich jak e-maile, ogłoszenia czy instrukcje.
- Zastosowanie strategii egzaminacyjnych w zadaniach typu Reading Parts 4 i 5 na podstawie przykładowych testów.
- Pisanie krótkich wiadomości i e-maili z uwzględnieniem odpowiedniego rejestru oraz formy.
- Tworzenie spójnych i logicznych wypowiedzi pisemnych z zastosowaniem podstawowych zasad organizacji tekstu.
- Reagowanie na pytania i tematy egzaminacyjne w formie wypowiedzi pisemnej w części Writing Part 1 i 2.
- Redagowanie wypowiedzi pisemnej typu e-mail lub historia na podstawie polecenia z Writing Part 3.
- Rozumienie głównych informacji zawartych w krótkich nagraniach dialogów i wypowiedzi monologowych.
- Wnioskowanie z kontekstu w nagraniach i ćwiczenie zadań Listening Part 3 i 4.
- Praca z autentycznymi przykładami nagrań z egzaminu i omówienie najczęstszych pułapek.
- Pełne odsłuchanie i analiza przykładowego egzaminu Listening z omówieniem odpowiedzi.
- Opis osób, miejsc i czynności codziennych w kontekście ustnego egzaminu Speaking Part 1.
- Prowadzenie prostej rozmowy i odgrywanie dialogów egzaminacyjnych w Speaking Part 2.
- Ćwiczenie reagowania językowego i naturalnej komunikacji w typowych sytuacjach egzaminacyjnych Speaking Part 3 i 4.
- Symulacja pełnej części ustnej egzaminu PET z indywidualną informacją zwrotną i wskazówkami.
- Powtórzenie i utrwalenie czasów teraźniejszych i przeszłych z zastosowaniem ich w kontekście egzaminacyjnym.
- Omówienie konstrukcji gramatycznych czasu przyszłego oraz zastosowanie czasowników modalnych w praktyce.
- Praktyczne wykorzystanie czasowników frazowych, przymiotników z przyimkami oraz przysłówków w kontekście zdań egzaminacyjnych.
- Rozszerzenie i systematyzacja słownictwa tematycznego zgodnego z wymaganiami poziomu B1.
- Rozwiązywanie przykładowych zadań egzaminacyjnych Reading i Writing w warunkach symulowanych.
- Praktyczne podejście do Listening i Speaking z wykorzystaniem pełnych testów próbnych.
- Symulacja egzaminu pisemnego i ustnego z oceną oraz indywidualnym feedbackiem.
- Podsumowanie kursu.
- Walidacja.
Walidacja
Proces walidacji obejmuje test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie zawierający pytania zamknięte sprawdzający umiejętności czytania, pisania, słuchania, gramatyki i słownictwa na poziomie B1 oraz uwzględniający wymagania egzaminacyjne Cambridge English: B1 Preliminary (PET). Walidacja odbywa się też w formie wywiadu swobodnego w języku angielskim, gdzie oceniane są umiejętność mówienia i refleksje nad nauką w standardach egzaminu Cambridge English: B1 Preliminary (PET). Na podstawie wyników obu form oceniane jest osiągnięcie założonych efektów uczenia się.)
Walidacja prowadzona jest przez osobę walidującą wskazaną w karcie usługi i odbywa się w dniu 31.10.2025
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Wprowadzenie do egzaminu PET oraz omówienie jego struktury, skali ocen i ogólnych strategii egzaminacyjnych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Doskonalenie umiejętności rozumienia ogólnego sensu tekstów czytanych w kontekście egzaminacyjnym. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Ćwiczenie wyszukiwania szczegółowych informacji w różnych typach tekstów pisanych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Analiza i rozumienie tekstów użytkowych takich jak e-maile, ogłoszenia czy instrukcje. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Zastosowanie strategii egzaminacyjnych w zadaniach typu Reading Parts 4 i 5 na podstawie przykładowych testów. | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Pisanie krótkich wiadomości i e-maili z uwzględnieniem odpowiedniego rejestru oraz formy. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Tworzenie spójnych i logicznych wypowiedzi pisemnych z zastosowaniem podstawowych zasad organizacji tekstu. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Reagowanie na pytania i tematy egzaminacyjne w formie wypowiedzi pisemnej w części Writing Part 1 i 2. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Redagowanie wypowiedzi pisemnej typu e-mail lub historia na podstawie polecenia z Writing Part 3. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Rozumienie głównych informacji zawartych w krótkich nagraniach dialogów i wypowiedzi monologowych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Wnioskowanie z kontekstu w nagraniach i ćwiczenie zadań Listening Part 3 i 4. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Praca z autentycznymi przykładami nagrań z egzaminu i omówienie najczęstszych pułapek. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Pełne odsłuchanie i analiza przykładowego egzaminu Listening z omówieniem odpowiedzi. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Opis osób, miejsc i czynności codziennych w kontekście ustnego egzaminu Speaking Part 1. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Prowadzenie prostej rozmowy i odgrywanie dialogów egzaminacyjnych w Speaking Part 2. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Ćwiczenie reagowania językowego i naturalnej komunikacji w typowych sytuacjach egzaminacyjnych Speaking Part 3 i 4. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Symulacja pełnej części ustnej egzaminu PET z indywidualną informacją zwrotną i wskazówkami. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Powtórzenie i utrwalenie czasów teraźniejszych i przeszłych z zastosowaniem ich w kontekście egzaminacyjnym. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Omówienie konstrukcji gramatycznych czasu przyszłego oraz zastosowanie czasowników modalnych w praktyce. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Praktyczne wykorzystanie czasowników frazowych, przymiotników z przyimkami oraz przysłówków w kontekście zdań egzaminacyjnych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Rozszerzenie i systematyzacja słownictwa tematycznego zgodnego z wymaganiami poziomu B1. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Rozwiązywanie przykładowych zadań egzaminacyjnych Reading i Writing w warunkach symulowanych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Praktyczne podejście do Listening i Speaking z wykorzystaniem pełnych testów próbnych. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Symulacja egzaminu pisemnego i ustnego z oceną oraz indywidualnym feedbackiem. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Podsumowanie kursu. (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Kamila Koślacz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Walidacja. Test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Koślacz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym,
- podręcznik (dodatkowo płatny, ok. 150zł od osoby, nie wliczony w cenę szkolenia).
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Podpisanie umowy z Eagles School Sp. z o.o., określającej warunki świadczenia usługi.
Informacje dodatkowe
Harmonogram został uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegam, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 100% obecności potwierdzonego listą obecności.
Zapewnienie niezależności walidacji od procesu nauczania
Test walidacyjny wykorzystywany w procesie potwierdzania efektów uczenia się został przygotowany przez zespół metodyczny szkoły językowej, niezależnie od lektora prowadzącego zajęcia.
Lektor nie brał udziału w opracowaniu treści testu, ani nie ma wpływu na ocenę uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze
a) Platforma kursu:
Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Google Meet.
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Urządzenie: komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- Mikrofon i głośniki: wbudowane, zewnętrzne (USB) lub bezprzewodowe (Bluetooth);
- Kamera internetowa: wbudowana lub zewnętrzna (USB), konieczne jest zastosowania kamery do interakcji;
- Pamięć operacyjna (RAM): co najmniej 2 GB;
- System operacyjny:
- Windows 7, 8, 8.1, 10, 11
- macOS (w wersji obsługiwanej przez Google Meet)
- Linux (Ubuntu 12.04 lub nowszy)
c) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- Połączenie internetowe: szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (co najmniej 3G/4G LTE);
- Zalecana szybkość łącza: minimum 5 Mb/s (megabitów na sekundę);
- Rekomendowane przeglądarki internetowe dla korzystania z Google Meet:
- Windows: Google Chrome (wersja 30+), Mozilla Firefox (27+), Microsoft Edge (12+), Internet Explorer (11+)
- macOS: Safari (7+), Google Chrome (30+), Mozilla Firefox (27+)
- Linux: Google Chrome (30+), Mozilla Firefox (27+)
- Windows: Google Chrome (wersja 30+), Mozilla Firefox (27+), Microsoft Edge (12+), Internet Explorer (11+)
d) Niezbędne oprogramowanie do przeglądania materiałów szkoleniowych:
Materiały dydaktyczne będą udostępniane m.in. w formatach: .pdf, .doc, .odt. Do ich odczytania wymagane jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania, np.:
- Adobe Acrobat Reader – do plików PDF;
- Microsoft Word, LibreOffice lub OpenOffice – do plików DOC lub ODT.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.