Green Marketing Basics + AI: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Szkolenie.
Green Marketing Basics + AI: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które planują z własnej inicjatywy podnieść swoje umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych, szczególnie dla osób, które chciałyby zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności w obszarze tworzenia stron docelowych oraz skutecznych kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania, zgodnych z metodą dopasowania.
Usługa szkoleniowa dedykowana jest także dla osób chcących podnieść swoje zielone kompetencje w zakresie planowania kampanii, z uwzględnieniem aspektów ekologicznych oraz tworzenia, monitorowania i optymalizacji ekologicznej strony docelowej.
Grupą docelową szkolenia są również osoby, które pracują w branży IT lub w Internecie, chcący pogłębić swoją wiedzę na temat zielonego marketingu.
Szkolenie skierowane jest również do osób zainteresowanych wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI) w procesie tworzenia treści, projektowania stron docelowych oraz optymalizacji kampanii reklamowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do wdrożenia w działaniach marketingowych zasad "zielonego marketingu" - zrównoważonych praktyk w procesie tworzenia strony docelowej oraz kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania Google Ads, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Uczestnicy nauczą się projektować i optymalizować kampanie oraz strony docelowe, które minimalizują zużycie zasobów, przyczyniając się do ochrony środowiska naturalnego przed szkodami związanymi z technologiami informacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe pojęcia dla ekologicznego projektowania stron docelowych oraz kampanii reklamowych. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia takie, jak: “zielony hosting”, greenwashing, zielony marketing. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju, takie jak: ochrona zasobów naturalnych, źródła energii odnawialnej, ślad węglowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje układ strony docelowej (landing page) wraz z kluczowymi elementami. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia definicję oraz cel tworzenia strony docelowej (landing page). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe elementy strony docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Identyfikuje na stronie docelowej angażujące treści, związane z tematyką zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia content marketingu oraz zrównoważonego rozwoju. Stosuje nawiązania do ekologii w publikowanych treściach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje układ treści na stronę docelową zgodny z SEO i UX. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje strategie komunikacji, które eliminują ryzyko greenwashingu i promują autentyczne działania proekologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje sposoby zarządzania kampaniami reklamowymi promującymi zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy kampanii reklamowych, które minimalizują ślad węglowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje efektywność kampanii reklamowych, wykorzystując odpowiednie wskaźniki KPI, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa sposoby optymalizacji budżetu kampanii na podstawie analizy wyników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Optymalizuje stronę docelową w kontekście zużycia zasobów oraz zminimalizowania śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędzia “Ecograder”. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wydajności energetycznej strony docelowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Kontroluje zużycie energii przez stronę docelową. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Identyfikuje strony docelowe budowane z użyciem nowoczesnej, ekologicznej technologii “no-code". | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie “no-code” i uzasadnia wykorzystanie tej metody jako przyjaznej środowisku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia korzystanie z buildera stron internetowych, opartego o system niewymagający bezpośredniego użycia kodu, w kontekście minimalizowania zużycia zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Nadzoruje konto reklamowe w systemie Google Ads. | Kryteria weryfikacji Swobodnie porusza się w panelu administracyjnego konta reklamowego Google Ads. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzy kampanię reklamową w sieci wyszukiwania Google Ads z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu. | Kryteria weryfikacji Dobiera grupę docelową dla kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ustawia budżet reklamowy kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Dobiera frazy kluczowe z “long tail” zgodne ze zrównoważonym rozwojem. | Kryteria weryfikacji Stosuje frazy “long tail”. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Korzysta z planera słów kluczowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Ograniczania zużycie zasobów i buduje świadomość proekologiczną m.in. poprzez precyzyjne określanie grupy docelowej czy optymalizację kosztów kampanii. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Planuje dobór grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Definiuje najważniejsze kryteria grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasadność określania grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kampanie zgodne z zasadą dopasowania, z uwzględnieniem minimalizowania śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wykorzystanie zasady dopasowania w tworzeniu kampanii reklamowej, w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kluczowe elementy kampanii podlegające optymalizacji w celu minimalizowania śladu węglowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Implementuje zasadę minimalizmu - identyfikuje sposoby optymalizacji działań i poprawy wydajności kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Korzysta z rozwiązań technologicznych przyjaznych dla środowiska. | Kryteria weryfikacji Dodaje na stronę docelową elementy o zmniejszonym rozmiarze - korzysta z narzędzi służących do zmniejszania rozmiarów plików. Używa energooszczędnych i zapewniających lepszą kompresję formatów obrazów (WEBp). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady User Experience w kontekście ekologii i minimalizacji śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia pojęcie User Experience. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasadę minimalizmu, prowadzącą do poprawy wydajności strony docelowej oraz zmniejszenia liczby zasobów potrzebnych do jej działania, takich jak pamięć, procesor czy transfer danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ technologii cyfrowych na środowisko, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby redukowania zużycia energii przez stronę docelową. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje najważniejsze działania, które należy podjąć podczas przeprowadzania audytu strony docelowej, prowadzącego do ograniczenia śladu węglowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opracowuje i dostosowuje prompty wykorzystujące narzędzia GenAI (np. NotebookLM) do stworzenia treści strony docelowej. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje prompt, który generuje wartościową treść dopasowaną do tematu strony. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje prompt do różnych grup docelowych lub celów kampanii. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje funkcje narzędzi AI (np. NotebookLM, ChatGPT) do zbierania inspiracji i benchmarkingu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje możliwości i ograniczenia wykorzystania GenAI w generowaniu wariantów reklam tekstowych oraz ich wpływ na efektywność energetyczną działań reklamowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowania GenAI w tworzeniu treści reklamowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, w jaki sposób GenAI może przyczynić się do oszczędzania energii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potencjalne błędy lub ryzyka związane z wykorzystaniem GenAI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie współpracy w grupie w planowaniu strategii marketingowej. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe elementy skutecznej współpracy w zespołowym tworzeniu treści marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia zasady produktywnej komunikacji w pracy zespołowej przy planowaniu działań marketingowych w Internecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę komunikacji interpersonalnej w działaniach zespołowych przy budowaniu stron docelowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie jasnego przekazu i feedbacku w pracy zespołowej nad treściami do strony docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa wpływ skutecznej komunikacji na efektywność strony docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Green Marketing Basics + AI: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji jest dedykowane dla osób indywidualnych, chcących podnieść swoje umiejętności cyfrowe i kompetencje zielone, które z własnej inicjatywy pragną zdobyć nową umiejętność i poznać nowoczesne zrównoważone techniki projektowania stron docelowych z wykorzystaniem AI oraz ekologicznych kampanii.
Uczestnicy szkolenia będą w stanie stworzyć energooszczędną stronę docelową oraz efektywną, zrównoważoną kampanię reklamową w sieci wyszukiwania w Google Ads, wykorzystując metodę dopasowania. Dzięki poznaniu narzędzi analitycznych nauczą się minimalizować ślad węglowy strony docelowej oraz dobierać odpowiednie frazy kluczowe w kampaniach. Zrozumieją, jak optymalizować działania marketingowe, aby były zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju i ekologii, co wzbudza poczucie odpowiedzialności za środowisko naturalne oraz uświadamia skalę szkód związanych z technologiami cyfrowymi.
Dodatkowo, uczestnicy poznają praktyczne zastosowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (GenAI) w tworzeniu treści reklamowych oraz stron docelowych. Nauczą się, jak efektywnie wykorzystywać AI do automatyzacji i usprawnienia pracy nad kampaniami, z jednoczesnym uwzględnieniem aspektów ekologicznych.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
Zakres szkolenia pozwala m.in.: poruszać tematy problematyki środowiskowej, promować zrównoważony rozwój, wzbudzać pasję do przyrody, angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska; tworzyć i zarządzać stronami docelowymi, promującymi zrównoważone praktyki, które edukują o oszczędzaniu energii i minimalizowaniu zużycia zasobów; tworzyć i zarządzać kampaniami promującymi zrównoważone praktyki; promować zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi cyfrowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich, tworzyć treści, które wzbudzają zainteresowanie przyrodą i ochroną środowiska, wykorzystując różnorodne formaty, takie jak grafiki i wideo.
Zakres tematyczny usługi szkoleniowej jest spójny z tematyką wynikającą z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 (Obszar technologiczny: Technologie Informacyjne).
Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część warsztatową wpłynie pozytywnie na poziom umiejętności uczestnika w obszarze nowoczesnych technologii informacyjnych, dotyczących projektowania stron docelowych oraz zielonych kampanii reklamowych, które nie pochłaniają znacznej ilości zasobów, co skutkować będzie zdecydowaną atrakcyjnością absolwenta szkolenia na rynku pracy w sektorze zielonej gospodarki.
Szkolenie będzie miało formę głównie warsztatową. Każdy uczestnik będzie pracował przy komputerze, na własnej stronie docelowej, którą będzie budował od podstaw. Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego usługi.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych, tj. 1 godzina lekcyjna = 60 minut.
Uwaga do harmonogramu: przerwy na lunch są wliczone w czas trwania usługi i zostały ustalone na godzinę 12:30 - 13:15 pierwszego dnia oraz na godzinę 13:00 - 13:45 drugiego dnia - uwzględniono w harmonogramie.
Część teoretyczna obejmuje 3,5 godziny zegarowe zajęć, natomiast część praktyczna - 9,5 godziny. Pozostały czas trwania usługi to: 2 przerwy (w pierwszym oraz drugim dniu zajęć) po 45 minut oraz 1,5 godziny przeznaczone na kwestie organizacyjne (m.in. przywitanie, pre-testy, post-testy, pytania, podsumowanie zajęć) i walidację usługi.
PROGRAM:
I DZIEŃ SZKOLENIA - 18.10.2025:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników.
08:15 - 09:30 MODUŁ I: Wprowadzenie do tworzenia stron docelowych - kluczowe elementy. “Zielony hosting” i wstęp do zielonego marketingu.
- Definicja i cel strony docelowej (landing page),
- Kluczowe elementy strony docelowej: nagłówki, podtytuły, CTA (Call to Action),
- Psychologia perswazji i zasady wpływu Cialdiniego,
- “Zielony hosting” - ekologiczne rozwiązania hostingowe sposobem na korzystanie z odnawialnych źródeł energii w procesie projektowania stron internetowych,
- Zielony marketing - integracja wartości proekologicznych w strategiach marketingowych.
09:30 - 10:15 MODUŁ II: Content Marketing i SEO przyjazne środowisku.
- Tworzenie efektywnego contentu, promującego działania proekologiczne,
- Budowanie wizerunku marki przyjaznej środowisku,
- Optymalizacja treści pod kątem SEO i zrównoważonego rozwoju,
- User Experience (UX) w kontekście ekologii i minimalizacja śladu węglowego poprzez projektowanie w myśl zasady minimalizmu.
10:15 - 11:00 MODUŁ III: Monitorowanie i optymalizacja ekologiczna strony docelowej.
- Narzędzia do monitorowania ekologicznej wydajności strony, typu Ecograder,
- Analiza i optymalizacja wydajności energetycznej,
- Szybkość ładowania strony i jej wpływ na zużycie energii.
11:00 - 12:30 MODUŁ IV: Wykorzystanie GenAI w tworzeniu ekologicznych treści na stronę docelową.
- Podstawy tworzenia promptów,
- Narzędzie NotebookLM jako pomoc w benchmarkingu i analizie konkurencji,
- Przykłady i dostosowywanie promptów.
12:30 - 13:15 Przerwa.
13:15 - 16:00 MODUŁ V: Projektowanie energooszczędnych stron docelowych.
- Ekologiczne projektowanie stron w duchu no-code,
- Wybór zielonych rozwiązań hostingowych oraz lekkich szablonów w celu minimalizacji śladu węglowego,
- Optymalizacja zużycia energii przez stronę,
- Ćwiczenia: projektowanie strony docelowej.
II DZIEŃ SZKOLENIA - 19.10.2025:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia.
08:15 - 09:00 MODUŁ VI: Wprowadzenie do środowiska Google Ads; zielona komunikacja marketingowa.
- Podstawy Google Ads: struktura, terminologia, ustawienia konta,
- Omówienie interfejsu użytkownika i nawigacja w panelu Google Ads,
- Analityka i mierzenie wyników kampanii - optymalizacja pod kątem minimalnego zużycia zasobów,
- Stosowanie wykluczeń,
- Tworzenie kampanii promujących zrównoważone działania - odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej,
- Ćwiczenia: założenie konta Google Ads i podstawowe ustawienia.
09:00 - 10:15 MODUŁ VII: Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu.
- Podstawowe ustawienia kampanii w sieci wyszukiwania,
- Ustalanie budżetu i harmonogramu wyświetlania reklam,
- Targetowanie: określenie grup odbiorców,
- Zasada minimalizmu w projektowaniu kampanii - optymalizacja działań i poprawa wydajności kampanii,
- Ćwiczenia: tworzenie pierwszej kampanii “Search” w Google Ads.
10:15 - 11:00 MODUŁ VIII: Wybór odpowiednich fraz kluczowych: Frazy z "long tail".
- Definicja i znaczenie fraz z długiego ogona ("long tail"),
- Narzędzia do analizy słów kluczowych,
- Wybór słów kluczowych zgodnych z ekologicznymi wartościami i strategiami,
- Ćwiczenia: korzystanie z “Planera słów kluczowych” Google Ads.
11:00 - 11:30 MODUŁ IX: Planowanie kampanii z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.
- Tworzenie strategii reklamowej opartej na zrównoważonym rozwoju,
- Targetowanie z uwzględnieniem lokalizacji, wieku, zainteresowań przy jednoczesnym minimalizowaniu śladu węglowego,
- Optymalizacja kampanii pod kątem efektywności energetycznej.
11:30 - 13:00 MODUŁ X: Wykorzystanie GenAI w tworzeniu treści reklam w sieci wyszukiwania.
- Rola GenAI w tworzeniu wariantów reklam i opisów,
- Wykorzystanie GenAI jako krytyka,
- Wpływ GenAI na oszczędność energii oraz minimalizowanie śladu węglowego.
13:00 - 13:45 Przerwa.
13:45 - 14:45 MODUŁ IX: Metoda dopasowania: kampania a strona docelowa.
- Definicja i cel wykorzystania “złotej” metody dopasowania,
- Tworzenie dopasowanych fraz kluczowych, reklam i strony docelowej,
- Ćwiczenia: tworzenie kampanii w Google Ads dopasowanej do strony docelowej.
14:45 - 15:15 MODUŁ X: Wpływ stron docelowych na środowisko i techniki jego minimalizowania.
- Zużycie energii przez serwery, infrastrukturę informatyczną oraz urządzenia w ujęciu globalnym,
- Regularne audyty sposobem na ograniczenie śladu węglowego,
- Ochrona środowiska naturalnego przed szkodami związanymi z technologiami cyfrowymi,
- Techniki minimalizowania zużycia zasobów, np. zmniejszanie rozmiaru obrazów, minimalistyczny design, ograniczanie kodowania.
15:15 - 15:30 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, przeprowadzenie post-testów.
15:30 - 16:00 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie*.
*UWAGI DOTYCZĄCE WALIDACJI USŁUGI:
Walidacja przeprowadzana jest w formie ZDALNEJ [forma zdalna dotyczy tylko i wyłącznie osoby walidującej - uczestnicy wypełniają test online, będąc stacjonarnie na sali szkoleniowej] i podzielona jest na 2 etapy:
- walidację części praktycznej zajęć (polega na sprawdzeniu przez osobę walidującą nabywanych efektów uczenia się oraz zdefiniowanych w karcie kryteriów weryfikacji w/w efektów, dotyczących umiejętności). Walidator posiada dostęp do projektowanych przez Uczestników stron docelowych i zdalnie ocenia postęp prac w trakcie trwania szkolenia (analiza dowodów i deklaracji). Walidator dokonuje również analizy przesłanych przez Uczestników kart pracy i ćwiczeń (analiza dowodów i deklaracji). Ta część odbywa się w godzinach popołudniowych pierwszego dnia oraz w godzinach porannych drugiego dnia szkolenia;
- walidację części teoretycznej (polega na sprawdzeniu efektów uczenia się dotyczących wiedzy) - przeprowadzoną na koniec zajęć, w formie testu wiedzy online, którego wynik generuje się automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 MODUŁ I: Wprowadzenie do tworzenia stron docelowych - kluczowe elementy. “Zielony hosting” i wstęp do zielonego marketingu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 MODUŁ II: Content Marketing i SEO przyjazne środowisku. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 MODUŁ III: Monitorowanie i optymalizacja ekologiczna strony docelowej. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 MODUŁ IV: Wykorzystanie GenAI w tworzeniu ekologicznych treści na stronę docelową. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 MODUŁ V: Projektowanie energooszczędnych stron docelowych. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 MODUŁ VI: Wprowadzenie do środowiska Google Ads; zielona komunikacja marketingowa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 MODUŁ VII: Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 MODUŁ VIII: Wybór odpowiednich fraz kluczowych: Frazy z "long tail". | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 MODUŁ IX: Planowanie kampanii z uwzględnieniem aspektów ekologicznych. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 MODUŁ X: Wykorzystanie GenAI w tworzeniu treści reklam w sieci wyszukiwania. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 MODUŁ IX: Metoda dopasowania: kampania a strona docelowa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 MODUŁ X: Wpływ stron docelowych na środowisko i techniki jego minimalizowania. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, przeprowadzenie post-testów. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie*. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 309,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 309,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Szymak
Twórca marki Ecogames, zajmującej się produkcją ekologicznych gier planszowych, stanowiacych element strategii marketingowych firm. Wspiera firmy w budowaniu wizerunku odpowiedzialnych społecznie marek, promujących zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat – przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi: m.in. WSB Praktyczny marketing internetowy (2022), Google & SGH: Marketing internetowy (2023), ICAN Business Advisor: Marketing strategiczny (2023), Google Analytics Certification (2024), Google Ads Search Certification (2024), Google Ads Display Certification (2024), LH Wordpress (2024), Google & SGH: AI (2025).
Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i konsultacji indywidualnych o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 12 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma konspekt z materiałami w wersji drukowanej, który zdecydowanie ułatwia pracę podczas szkolenia, a także posłuży utrwaleniu wiadomości po odbytym szkoleniu. Dla chętnych udostępniamy również konspekt w wersji cyfrowej.
Informacje dodatkowe
Uprzejmie prosimy uczestników o zabranie ze sobą laptopa (oraz opcjonalnie myszki komputerowej).
Minimalne wymagania sprzętowe (dla osób korzystających z własnego laptopa):
– system operacyjny: Windows 10 / macOS 10.14 / Linux (aktualny),
– przeglądarka: aktualna wersja (rekomendujemy Chrome),
– procesor min. 2-rdzeniowy, 4 GB RAM (zalecane 8 GB),
– zintegrowana karta graficzna (np. Intel HD Graphics),
– rozdzielczość ekranu min. 1366×768 px,
– stabilne połączenie Wi-Fi,
Wszystkie narzędzia używane podczas szkolenia działają w przeglądarce – nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania.
W przypadku braku dostępu do wymienionego sprzętu lub niemożności jego zabrania na szkolenie, prosimy o wcześniejsze poinformowanie Dostawcy Usługi - zapewnimy sprzęt.
Po zakończonym szkoleniu Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o uczestnictwie w usłudze szkoleniowej oraz imienny certyfikat.
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz.U. 2013 poz. 1722, §3, ust. 1, pkt 14.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi