Specjalistyczne szkolenie z wykorzystania BSP wyposażonych w kamerę termowizyjną w pożarnictwie.
Specjalistyczne szkolenie z wykorzystania BSP wyposażonych w kamerę termowizyjną w pożarnictwie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Inżynieria i metrologia
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy Straży Pożarnej, którzy będą wykorzystywać drony w akcjach pożarniczych w szczególności w walkach z pożarami, działania ratownicze oraz poszukiwanie osób zaginionych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie Uczestników szkolenia do działań w akcjach pożarniczych z wykorzystaniem dronów, efektywnego planowania operacji z wykorzystaniem szerokokątnych kamer RGB, kamer RGB z zoomem, kamer termowizyjnych oraz analizowania pozyskanych danych. Kursanci zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną do wykonywania lotów według scenariusza krajowego NSTS-05.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje przepisy lotnicze i procedury operacyjne | Kryteria weryfikacji Stosuje przepisy lotnicze obowiązujące na terenie Unii Europejskiej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia uprawnienia i możliwości wykonywania operacji w kategorii Otwartej, Szczególnej i Certyfikowanej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady wykonywania lotów w kategorii Otwartej i Szczególnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strukturę przestrzeni powietrznej oraz ograniczenia z nią związane wie jakie zgody trzeba pozyskać do wykonywania lotów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje procedury operacyjne zarówno w sytuacjach normalnych jak i awaryjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje aplikację DroneTower | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę ogólną na temat BSP | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje BSP stosuje zasady ich działania i wykonywania lotów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podzespoły BSP i wie za co są odpowiedzialne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje aplikacje wykorzystywane w lotnictwie bezzałogowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podzespoły BSP i wie za co są odpowiedzialne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje procedury startu i lądowania oraz elementy BSP jakie należy sprawdzić przed i po lądowaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ustawia parametry lotu dopasowane do ograniczeń przestrzeni powietrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę odnośnie ograniczeń i możliwości człowieka w kontekście wykonywania operacji lotniczych | Kryteria weryfikacji Definiuje czynniki jakie mogą wpływać na człowieka w kontekście bezpieczeństwa wykonywania lotów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje czynniki jakie mogą wpływać na człowieka w kontekście bezpieczeństwa wykonywania lotów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje ograniczenia ludzkie w kontekście obserwacji lotu BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę na temat meteorologii w kontekście wykonywania operacji lotniczych | Kryteria weryfikacji Definiuje zjawiska meteorologiczne, które mogą mieć wpływ na lot BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje drony w sposób efektywny w akcjach pożarniczych | Kryteria weryfikacji Stosuje operację BSP w kontekście wykonywania działań pożarniczych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje drony i kamery odpowiednie dla wykonywanych działań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęBusiness Adventure Przemysław Włodarczyk - operator egzaminacyjny ULC (nr decyzji: LBSP-1.545.26.2022.ULC.1).
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoUrząd lotnictwa cywilnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie NSTS-05 oparte jest na programie szkolenia zatwierdzonym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Przerwy nie wliczają się do godzin usługi. Szkolenie zawiera w sobie cześć teoretyczną oraz praktyczną. Cześć Teoretyczna prowadzona jest w sali . Cześć praktyczna odbywa się na przygotowanym terenie poza biurem w odległości do 10 km od miejsca wykonywania zajęć praktycznych.
Aby wziąć udział w szkoleniu uczestnik musi mieć ukończone 18 lat oraz aby rozpocząć szkolenie Uczestnik powinien:
1. Zarejestrować się jako operator i pilot na platformie Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz zaliczyć test A1/A3. Robi się to bezpłatnie tutaj:https://drony.gov.pl,
2. Przesłać do Wykonawcy szkolenia potwierdzenie (plik pdf) nadania numeru operatora i pilota oraz potwierdzenie zaliczenia testu A1/A3.
Szkolenie trwa 35 godzin zegarowych czyli 35x 60 min (przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi):
- teoria: 16
- praktyka naziemna - przygotowanie do lotu: 1
- praktyka: 6
- moduł pożarniczy: 10
- walidacja: 2
Część teoretyczna:
- Przepisy lotnicze uwzględniające BSP o masie do 4kg
- Ograniczenia możliwości człowieka pilotowania statków o masie do 4kg
- Procedury operacyjne z wykorzystaniem statków o masie do 4kg
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu BSP o masie do 4kg
- Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych, ze szczególnym uwzględnieniem BSP o masie do 4kg
- Wykrywanie i ocena obiektów
- Meteorologia
- Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi
Cześć praktyczna:
- Praktyka naziemna obejmuje: przygotowanie drona do lotu, ćwiczenia z prawidłowej oceny obiektów oraz właściwego lotu, sprawdzenie i ocena stanu technicznego, zaplanowanie operacji oraz ocena ryzyka, obsługa aplikacji do zgłaszania lotów, podstawowe czynności, które należy podjąć w przypadku sytuacji awaryjnej - wszystkie czynności dotyczą BSP o masie do 4kg(NSTS-05)
- Start oraz lądowanie
- Wykonywanie dokładnych i kontrolowanych manewrów w locie na różnych wysokościach i w różnych odległościach
- Loty w warunkach odbiegających od normy w sytuacjach niebezpiecznych
Zastosowanie dronów w pożarnictwie:
Część teoretyczna:
- Planowanie działań pożarniczych z wykorzystaniem BSP wyposażonych w kamerą termowizyjną.
- Efektywna komunikacja w działaniach pożarniczych z wykorzystaniem BSP
- Rodzaje dronów i kamer stosowanych w działaniach pożarniczych
- Sposoby analizy danych termowizyjnych pozyskanych z drona
- Planowanie poszukiwania osób zaginionych
Cześć praktyczna:
- Przygotowanie do lotów związanych z działaniami pożarniczymi
- Wykonywanie lotów
- Analiza danych
Podczas kursu zostanie również omówiona problematyka związana z nabyciem i/lub rozwijaniem przez Uczestnika:
- kompetencji cyfrowych, w tym aktualizacja oprogramowania drona i aplikacji mobilnych konfigurowanie ustawień lotu BSP, obróbka zdjęć i wideo nagranych dronem oraz
- kompetencji zielonych, w tym zagadnienia dotyczące: optymalizacji użycia energii (np. planowanie tras lotu tak, aby zużywać mniej baterii), dbałość o recykling i odpowiednią utylizację sprzętu elektronicznego i akumulatorów, użycie technologii (w tym dronów) do monitorowania środowiska.
Metody prowadzenia zajęć: wykład, pogadanka, case study, praca w terenie (zbieranie materiału do analizy termowizyjnej z drona, analiza termowizyjna).
Po zakończeniu szkolenia Uczestnik poza zaświadczeniem ukończenia udziału w usłudze z opisem efektów uczenia się, otrzyma również potwierdzenie zdania egzaminu w zakresie uzyskania certyfikatu wiedzy teoretycznej pilota bezzałogowego statku powietrznego w kategorii szczególnej w ramach NSTS-05 oraz potwierdzenie ukończenia szkolenia praktycznego i oceny umiejętności praktycznych do celów NSTS-05.
Szkolenie zawiera w sobie część teoretyczną, część praktyczną oraz loty nocne. Część Teoretyczna prowadzona jest w sali. Zajęcia praktyczne ze względu na swoją specyfikę są uzależnione od warunków atmosferycznych. Podczas lotów nocnych ( 3 dzień usługi) uczestnicy uczą się wykorzystania dronów z termowizją w działaniach pożarniczych. W przypadku opadów lub silnego wiatru uniemożliwiającego swobodne loty, część praktyczna zostanie zamieniona z częścią teoretyczną lub przesunięta na inny dzień bądź godzinę. Część praktyczna odbywa się na przygotowanym terenie poza salą szkoleniową w odległości do 10 km od miejsca wykonywania zajęć praktycznych.
Uprawnienia nadawane są przez Urząd Lotnictwa Cywilnego po pozytywnie zdanym egzaminie, zorganizowanym przez uprawnioną jednostkę. Tym samym każdy uczestnik w ramach szkolenia przystąpi do egzaminu zewnętrznego, który jest elementem szkolenia. Egzamin przeprowadza podmiot zewnętrzny Business Adventure Przemysław Włodarczyk - operator egzaminacyjny ULC (nr decyzji: LBSP-1.545.26.2022.ULC.1).
W harmonogramie usługi został wskazany GŁÓWNY INSTRUKTOR, który prowadzi i nadzoruje cały proces szkoleniowy. Pozostali prowadzący zajęcia praktyczne zostali uwzględnieni w karcie usługi. Zajęcia praktyczne prowadzone są w podziale 1 instruktor na max 3 uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 1. Przepisy lotnicze uwzględniające BSP o masie do 4kg | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 2. Ograniczenia możliwości człowieka pilotowania statków o masie do 4kg | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 3. Procedury operacyjne z wykorzystaniem statków o masie do 4kg | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 4. Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu BSP o masie do 4kg | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 5. Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych, ze szczególnym uwzględnieniem BSP o masie do 4kg | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 11. Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Przygotowanie do lotu bezzałogowego statku powietrznego, jego obsługę naziemną, łącznie z oceną jego zdatności do lotu | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Przygotowanie operacyjne i nawigacyjne do lotu, łącznie z analizą informacji meteorologicznych | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 6. Podstawy termowizji oraz zasady działania kamery termowizyjnej | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 7. Zasady wykonywania lotów z kamerami termowizyjnymi | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 10. Meteorologia | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 12. Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 4. Loty w warunkach odbiegających od normy w sytuacjach niebezpiecznych | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 8. Wykrywanie i ocena obiektów | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 9. Właściwe parametry lotu, wysokość, prędkość w termowizji | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 23:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 13. Analiza przykładowych obrazów z kamery termowizyjnej | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 14. Zakres temperaturowy | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 15. Ustawienia temperatury odbitej | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 2. Start oraz lądowanie | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 3. Wykonywanie dokładnych i kontrolowanych manewrów w locie na różnych wysokościach i w różnych odległościach | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Przerwa | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 15. Ustawienia temperatury odbitej, 16. Ustawienia emisyjności | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 17. Punkt pomiarowy, obszar, min. i max. temperatura, izoterma, 18. Temperatura odniesienia | Prowadzący Bartosz Grabowski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 528,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 528,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 186,51 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 186,51 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 50,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Grabowski
W latach 2022-2023 pracował w Visimind Ltd. Sp. z o.o., gdzie jako Manager rozwoju oprogramowania web kierował zespołem odpowiedzialnym za tworzenie aplikacji do wizualizacji i analiz danych przestrzennych. Równocześnie zajmował się projektowaniem UX, testowaniem oprogramowania oraz analizą danych GIS. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał jako asystent geodety w Budimex S.A. oraz praktykant w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łomży.
Posiada solidne wykształcenie z zakresu geodezji i kartografii oraz GIS, zdobyte na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył również studia podyplomowe na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie z zastosowania bezzałogowych statków latających w inżynierii.
Jest certyfikowanym pilotem dronów VLOS i BVLOS do 25 kg oraz posiada liczne kursy z zakresu GIS, fotogrametrii, termowizji i programowania. Biegle posługuje się angielskim (poziom C1) oraz wieloma narzędziami analizy danych i projektowania. Posiada 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego usługi oraz tożsame.
Szymon Świderski
Sławomir Kobyliński
Adrian Majek
Sławomir Świderski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Aby rozpocząć szkolenie Uczestnik powinien:
1. Zarejestrować się jako operator i pilot na platformie Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz zaliczyć test A1/A3. Robi się to bezpłatnie tutaj:https://drony.gov.pl,
2. Przesłać do Wykonawcy szkolenia potwierdzenie (plik pdf) nadania numeru operatora i pilota oraz potwierdzenie zaliczenia testu A1/A3.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień z dnia 20 grudnia 2013
Usługa trwa 35 godz/zeg., tj. 35x 60min
Po zakończeniu szkolenia Uczestnik poza zaświadczeniem ukończenia udziału w usłudze z opisem efektów uczenia się, otrzyma również potwierdzenie zdania egzaminu w zakresie uzyskania certyfikatu wiedzy teoretycznej pilota bezzałogowego statku powietrznego w kategorii szczególnej w ramach NSTS-05 oraz potwierdzenie ukończenia szkolenia praktycznego i oceny umiejętności praktycznych do celów NSTS-05.
Zajęcia praktyczne ze względu na swoją specyfikę są uzależnione od warunków atmosferycznych. W przypadku opadów lub silnego wiatru uniemożliwiającego swobodne loty, część praktyczna zostanie zamieniona z częścią teoretyczną. Program szkolenia przewiduje również nocne loty ( 3 dzień szkolenia).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja