Szkolenie pokazuje, jak stworzyć i sprzedać produkt online – od pomysłu, przez ofertę i stronę sprzedażową, po reklamę. Uczestnik zaprojektuje własny lejek, przygotuje grafiki i uruchomi kampanię promocyjną bez potrzeby pomocy technicznej.
Szkolenie pokazuje, jak stworzyć i sprzedać produkt online – od pomysłu, przez ofertę i stronę sprzedażową, po reklamę. Uczestnik zaprojektuje własny lejek, przygotuje grafiki i uruchomi kampanię promocyjną bez potrzeby pomocy technicznej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą uruchomić własną sprzedaż online produktów edukacyjnych (takich jak kursy, e-booki, konsultacje, warsztaty) i potrzebują zarówno strategicznego wsparcia w zaplanowaniu oferty, jak i techniczno-graficznego wdrożenia działań promocyjnych i sprzedażowych.
W szczególności zapraszamy:
- specjalistów i freelancerów, którzy chcą zarabiać na swojej wiedzy i doświadczeniu (np. dietetyków, psychologów, coachów, nauczycieli, doradców, trenerów),
- osoby z branży edukacyjnej i rozwojowej, planujące stworzyć lub sprzedać pierwszy produkt online,
- właścicieli małych firm, którzy chcą wprowadzić cyfrowe produkty do swojej oferty,
- osoby rozpoczynające działalność w świecie online i chcące uporządkować działania marketingowe i sprzedażowe.
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia technicznego ani graficznego – uczestnicy przejdą krok po kroku przez cały proces od pomysłu do gotowej strony sprzedażowej i reklamy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego zaplanowania i uruchomienia sprzedaży produktów online, takich jak kursy, e-booki czy konsultacje. Uczestnik nabędzie wiedzę strategiczną i praktyczne umiejętności: tworzenia oferty, strony internetowej, lejka sprzedażowego oraz materiałów promocyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Rozróżnia etapy budowy skutecznej oferty sprzedażowej oraz elementy struktury lejka sprzedażowego w kontekście sprzedaży produktów cyfrowych (kursów, e-booków, konsultacji). | Kryteria weryfikacji Wymienia i omawia poszczególne etapy budowy oferty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i nazywa elementy lejka sprzedażowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza:Charakteryzuje popularne narzędzia wspierające sprzedaż online, takie jak systemy mailingowe, platformy do tworzenia stron, systemy płatności i edytory graficzne. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe narzędzia do konkretnego celu (np. do budowy strony, wysyłki maili, obsługi płatności). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wykonuje konfigurację przykładowych narzędzi zgodnie z instrukcją (np. zakłada konto i zintegruje płatność lub utworzy szablon graficzny). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętność:Organizuje działania związane z przygotowaniem sprzedaży produktu cyfrowego – od pomysłu, przez ofertę i stronę, po działania promocyjne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje kolejność i zależności pomiędzy etapami tworzenia i uruchamiania sprzedaży produktu cyfrowego, takimi jak: wybór tematu, przygotowanie oferty, budowa strony, konfiguracja narzędzi i rozpoczęcie kampanii promocyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejetność:Obsługuje podstawowe narzędzia wspierające sprzedaż online, takie jak: edytory graficzne (np. Canva), platformy sprzedażowe (np. WebToLearn), systemy mailingowe i reklamowe (Meta Ads). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przeznaczenie i główne funkcje wybranych narzędzi (graficznych, mailingowych, sprzedażowych i reklamowych) oraz potrafi wskazać ich zastosowanie w konkretnych etapach procesu sprzedaży online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętność:Projektuje własną ofertę, stronę sprzedażową oraz zestaw materiałów promocyjnych (mockupy, grafiki, posty, reklamy), zgodnie z zasadami skutecznej sprzedaży online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:– rozpoznaje elementy poprawnie zbudowanej oferty sprzedażowej, – opisuje strukturę efektywnej strony sprzedażowej (landing page), – identyfikuje cechy skutecznych grafik i materiałów promocyjnych, – wskazuje zasady spójności wizualnej i przekazu marketingowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Ocenia efektywność wykonanych działań i podejmuje decyzje o ewentualnych modyfikacjach w oparciu o uzyskane rezultaty. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:– identyfikuje podstawowe wskaźniki skuteczności działań sprzedażowych i reklamowych (np. CTR, liczba zapisów, koszt konwersji), – analizuje dane w celu określenia, które elementy kampanii wymagają modyfikacji, – wyjaśnia zależności między wynikiem a elementami oferty, grafiki, grupy docelowej i komunikatu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki osiągnięcia celu:
Dla celu edukacyjnego szkolenie adresowane jest dla osób osób indywidualnych, pracowników, którzy chcą uruchomić własną sprzedaż online produktów edukacyjnych.
Zakres tematyczny:
Szkolenie składa się z części teoretycznej 3h i 30 min i praktycznej 20h i 15 min.
Dzień 1 – Od pomysłu do oferty
- Znalezienie pomysłu na dochodowy produkt cyfrowy (kurs, e-book, konsultacja)
- Badanie rynku i walidacja pomysłu (testowanie koncepcji, analiza grupy docelowej)
- Tworzenie unikalnego mechanizmu działania i obietnicy marketingowej
- Projektowanie skutecznej oferty sprzedażowej – struktura, treść, wyróżniki
- Praca własna nad ofertą + sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2 – Wizualna i techniczna strona sprzedaży
- Określenie stylu graficznego i marki wizualnej
- Projektowanie struktury i wyglądu strony sprzedażowej (landing page)
- Techniczne tworzenie strony sprzedażowej – edytory, integracje, testowanie
- Tworzenie mockupów i wizualizacji produktu cyfrowego
- Projektowanie materiałów promocyjnych: grafiki reklamowe, posty do social mediów
Dzień 3 – Lejek sprzedażowy i reklama
- Projektowanie prostego lejka sprzedażowego (lead magnet, oferta, follow-up)
- Rysowanie własnego schematu lejka – warsztat praktyczny
- Budowanie drabiny produktów – od darmowych materiałów do oferty premium
- Reklama w Meta Ads – podstawy działania, ustawienia kampanii, targetowanie
- Analiza przykładów reklam, najczęstsze błędy, sesja Q&A
Dzień 4 – Wdrożenie i finalizacja kampanii
- Wdrożenie wszystkich elementów w praktyce – przygotowanie własnej ścieżki sprzedaży
- Konfiguracja i uruchomienie kampanii reklamowej
- Test wiedzy teoretycznej z wynikiem automatycznym
- Podsumowanie, analiza rezultatów, dalsze kroki i możliwości rozwoju
.
Warunki organizacyjne
- Forma prowadzenia: szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym ( Web To Learn)
- Czas trwania: Szkolenie trwa 4 dni i obejmuje 32 godziny edukacyjne. Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut. tj. 24 godzin zegarowych
- Przerwy: nie są wliczone w czas trwania usługi
- Walidacja: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
- Materiały: uczestnicy otrzymują materiały w formie prezentacji w wersji elektronicznej w formie ebooka
- Prowadzenie zajęć: interaktywna forma z wykorzystaniem prezentacji, rozmowy na żywo, ćwiczeń praktycznych
- Wsparcie techniczne: kontakt mailowy i telefoniczny w przypadku trudności technicznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Znalezienie pomysłu na dochodowy produkt- rozmowa na żywo | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Badanie rynku i walidacja pomysłu - rozmowa na żywo | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Unikalny mechanizm działania i obietnica marketingowa- współdzielnie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Marka wizualna i styl graficzny- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Projektowanie landing page’a-współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Projektowanie oferty, którą sprzedaje - współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Praca własna i Q&A- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Przerwa kawowa | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Techniczna budowa strony sprzedażowej- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Tworzenie mockupów i wizualizacji produktu- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Grafiki do reklam i social mediów-- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Lejek sprzedażowy i automatyzacja- współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Rysujemy własny lejek sprzedażowy- współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Drabina produktów – jak zarabiać więcej - współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Reklama Meta- współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Analiza przykładowych reklam + Q&A - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Wdrożenie wszystkiego w praktyce cz.1 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Przerwa kawowa | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Wdrożenie wszystkiego w praktyce cz.2- współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Reklama i wdrożenie kampanii - współdzielenie ekranu | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja- test | Prowadzący Kamil Fiszer | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Fiszer
Od 8 lat zajmuje się marketingiem, a od 5 lat wspiera twórców w tworzeniu produktów cyfrowych oraz w ich skutecznej sprzedaży wykorzystując lejki sprzedażowe oraz reklamy internetowe.
Swoim doświadczeniem regularnie dzieli się podczas wystąpień na branżowych konferencjach.
Prowadzi kampanie reklamowe, mentoringi dla osób i firm oraz sprzedaje własne produkty cyfrowe.
Przeszkolił kilka tysięcy osób, a ponad 1200 osób wzięło udział w jego mentoringu.
Jest certyfikowanym trenerem biznesu, a na codzień wykorzystuje i przekazuje wiedzę z zakresu copywritingu, reklam w Meta Ada, sztucznej inteligencji, webinarów, czy tworzenia pełnych systemów sprzedażowych online.
Barbara Ciepły
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik po zakończeniu kursu otrzyma komplet praktycznych materiałów, które umożliwią samodzielne wdrożenie sprzedaży swojego produktu online:
- szablony grafik do promocji produktu (np. reklamy na Facebook/Instagram, posty, nagłówki),
- szablony mockupów produktów (ebooka, kursu, konsultacji) do edycji np. w Canva,
- wzór oferty sprzedażowej (PDF),
- przykładowy układ strony sprzedażowej (landing page),
- lista kontrolna elementów niezbędnych do uruchomienia lejka sprzedażowego,
- platformy do budowy stron, systemy mailingowe, systemy płatności, narzędzia do reklamy,
- nagrania wybranych fragmentów szkolenia do powtórki (z ograniczonym dostępem czasowym).
Warunki uczestnictwa
Laptop lub komputer z dostępem do internetu – niezbędny do pracy nad stroną sprzedażową, grafikami oraz konfiguracją systemów.
Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej – np. korzystanie z e-maila, otwieranie linków, poruszanie się po stronach internetowych.
Dostęp do własnej skrzynki e-mail – potrzebnej do testowania lejka sprzedażowego i logowania się do narzędzi.
Konto na Facebooku (osobiste) – umożliwiające utworzenie konta reklamowego i przećwiczenie konfiguracji kampanii.
Chęć stworzenia własnego produktu edukacyjnego – np. kursu, e-booka, konsultacji, warsztatu lub innego produktu online.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną:
Dz.U. 2023 poz. 955
§ 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online live) – za pośrednictwem platformy umożliwiającej interaktywną pracę z trenerem i grupą. Zajęcia prowadzone są w kameralnej grupie, co zapewnia indywidualne podejście i możliwość zadawania pytań na bieżąco.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu i wykonać wszystkie zadania praktyczne, uczestnik powinien dysponować:
- laptopem lub komputerem z systemem operacyjnym Windows, macOS lub Linux,
- stabilnym dostępem do internetu (min. 10 Mb/s – niezbędne do pracy online oraz logowania do platform),
- aktualną wersją przeglądarki internetowej (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari),
- podstawowym edytorem graficznym online (np. Canva – dostępna za darmo),
- możliwością logowania się do narzędzi zewnętrznych – np. platformy do budowy strony, systemów mailingowych, kreatora płatności, Facebooka (do uruchomienia kampanii reklamowej).
Nie jest wymagane żadne specjalistyczne oprogramowanie ani zaawansowane umiejętności techniczne – wszystkie narzędzia są omawiane i wdrażane krok po kroku podczas szkolenia.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.