Szkolenie: "Kluczowe metody jakości (ACT) dla zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej"
Szkolenie: "Kluczowe metody jakości (ACT) dla zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla:
- pracowników zespołów zajmujących się rozwojem wyrobów i procesów oraz pracowników produkcji;
- managerów, chcących uzyskać przegląd kluczowych metod jakości i ich wzajemnych zależności, aby zastosować tę wiedzę w celu wzmocnienia ich organizacji;
- przyszłych auditorów procesu i systemuUsługa pozwala uczestnikom zrozumieć znaczenie kluczowych metod jakości w branży motoryzacyjnej; nabyć wiedzę o poszczególnych metodach i ich zawartości; zapoznać się z różnicami pomiędzy metodami oraz ich wspólnymi cechami; zapoznać się z obszarami zastosowania poszczegółnych metod i nabyć umiejętności właściwego ich stosowania w procesie rozwoju wyrobów.Usługa pozwala uczestnikom zrozumieć znaczenie kluczowych metod jakości w branży motoryzacyjnej; nabyć wiedzę o poszczególnych metodach i ich zawartości; zapoznać się z różnicami pomiędzy metodami oraz ich wspólnymi cechami; zapoznać się z obszarami zastosowania poszczegółnych metod i nabyć umiejętności właściwego ich st
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pozwala uczestnikom zrozumieć znaczenie kluczowych metod jakości w branży motoryzacyjnej; nabyć wiedzę o poszczególnych metodach i ich zawartości; zapoznać się z różnicami pomiędzy metodami oraz ich wspólnymi cechami; zapoznać się z obszarami zastosowania poszczególnych metod i nabyć umiejętności właściwego ich stosowania w procesie rozwoju wyrobu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie znaczenie kluczowych metod jakości w branży motoryzacyjnej. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie kluczowych metod jakości w motoryzacji oraz ich wpływ na zapewnienie zgodności i jakości produktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posiada wiedzę o poszczególnych metodach i ich zawartości. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje poszczególne metody jakości oraz wskazać ich zawartość i zastosowanie w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna różnice pomiędzy metodami i ich wspólne cechy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między poszczególnymi metodami jakości oraz określić ich wspólne cechy i zastosowanie w kontekście branży motoryzacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna obszary zastosowania poszczególnych metod i posiada umiejętności właściwego zastosowania ich w procesie rozwoju wyrobów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje obszary zastosowania poszczególnych metod jakości oraz poprawnie zastosować je w procesie rozwoju wyrobów, uwzględniając specyfikę branży motoryzacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zawartość
- Zarządzanie projektami wg wymagań VDA MLA - Ocena poziomu dojrzałości dla nowych części.
- Analiza ryzyka FMEA AIAG&VDA.
- Plan kontroli – korelacja z FMEA procesu.
- PPA (VDA 2) w porównaniu do PPAP AIAG.
- Statystyczne sterowanie procesem (SPC).
- Analiza systemów pomiarowych (MSA, VDA 5).
- Rozwiązywanie problemów – 8D.
- Praktyczne ćwiczenia dla omawianych metod.
Literatura
- VDA MLA vs APQP AIAG
- VDA 2 vs PPAP AIAG
- FMEA AIAG&VDA
- VDA 4
- VDA 5
- SPC
Wymagania wstępne
Podstawowa wiedza na temat zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym będzie zaletą.
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Przerwy są wliczone w czas usługi szkoleniowej.
UWAGA! Czas trwania usługi rozwojowej to zgodnie z harmonogramem 35 godzin zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 455,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 298,71 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 242,86 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Konrad Kubieniec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.
Podręcznik VDA MLA i VDA 2 oraz FMEA AIAG&VDA. Ściąga – podstawowe zagadnienia w j. polskim w cenie szkolenia otwartego dla każdego uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zakwalifikowanie się do programu oraz podpisanie umowy z operatorem i otrzymanie nr ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi