Szkolenie ABC Marketingu -podstawy budowania strategii marketingowej i komunikacji w Social Media. [Bony Rozwojowe]
Szkolenie ABC Marketingu -podstawy budowania strategii marketingowej i komunikacji w Social Media. [Bony Rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Pracowników biurowych
- Osób szukających pracy
- Bezrobotnych lub osoby pragnące zmienić pracę, które chcą zdobyć nowe umiejętności, aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy.
- Studentów i absolwentów
- Osób kończących studia lub świeżo upieczonych absolwentów którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności bmarketingowe, niezbędne na rynku pracy.
- Osób pragnących zrozumieć i zastosować sztuczną inteligencję oraz nowoczesne narzędzia biurowe i marketingowe w swojej pracy.
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie marketingu, umożliwiających skuteczne tworzenie i realizowanie strategii marketingowych. Uczestnik nabędzie zdolność analizy rynku, segmentacji klientów oraz wykorzystania narzędzi marketingowych w Internecie i mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje metody analizy rynku | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić analizę konkurencji w kontekście branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje dane rynkowe do identyfikacji trendów w danej niszy rynkowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy strategię marketingową | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje cele marketingowe w oparciu o analizę SWOT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia marketingu internetowego | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy treści marketingowe zgodne z zasadami content marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje strategie zakładania kont na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min
Liczbę godzin praktycznych: 6 h
Liczna godzin teoretycznych: 2 h
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Szkolenie dedykowane jest dla osób nie posiadających doświadczenia marketingowego oraz nie posiadających doświadczenia w prowadzeniu Social Media. (Nie jest wymagane posiadanie konta firmowego na Facebooku i Instagramie).
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Trener: Magdalena Głomska
I Blok-Wprowadzenie do marketingu-teoria-rozmowa na żywo
- Definicja i znaczenie marketingu we współczesnym biznesie.
- Kluczowe koncepcje marketingowe: 4P (Product, Price, Place, Promotion).
- Rola marketingu w budowaniu wartości firmy.
II Blok-Analiza rynku i segmentacja-teoria- rozmowa na żywo
- Metody analizy rynku: badania rynku, analiza konkurencji,
- Segmentacja rynku: identyfikacja segmentów, profilowanie grupy docelowej, tworzenie persony.
III Blok-Podstawy strategii marketingowej- praktyka-ćwiczenia
- Proces tworzenia strategii marketingowej: definiowanie celów, analiza SWOT
- Planowanie działań marketingowych - cele strategiczne i operacyjne.
- KPI - planowanie Kluczowych wskaźników efektywności
- Planowanie budżetu marketingowego
IV Blok- Planowanie strategii komunikacji w Social Media - podstawy -praktyka-ćwiczenia
- Pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie. Omówienie podstawowych funkcji i różnic między profilami - od czego zaczynamy. Zakładanie konta firmowego na Facebooku i Instagramie.Najważniejsze zakładki.
- Wygląd tablicy na Facebooku i Instagramie. Co jest ważne na Instagramie, jak używać #. Identyfikacja marki w Social Mediach.
- Budowanie wizerunku eksperta w Social Mediach
- Tworzenie media planu i planowanie postów. Content marketing
- Tone of Voice marki
- Promocja marki - sposoby organiczne i płatne.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 I Blok-Wprowadzenie do marketingu-teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 II Blok-Analiza rynku i segmentacja-teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa 30 minut | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 III Blok-Tworzenie strategii marketingowej- praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa 15 minut | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 IV Blok- Marketing internetowy i social media-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 5 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, grafika - jako element budowania wizerunku marki, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Zawarto Umowę z UP Toruń
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Załóż bezpłatny program graficzny Canva. Nie trzeba go instalować, wystarczy logować się w przeglądarce internetowej. Można także skorzystać testowej, bezpłatnej wersji Canva PRO (okres testowy wynosi 30 dni)
- Przygotuj 3-4 zdjęcia firmowe (mogą być także prywatne) oraz 1-2 krótkie filmy do 10 sekund
- Dostęp do pakietu Microsoft Office
- Pliki do ćwiczeń będą dostępne podczas szkolenia do pobrania z dysku Google. W przypadku pracy na komputerze firmowym prosimy sprawdzić, czy nie ma ograniczeń i blokad, które uniemożliwią pobieranie plików szkoleniowych z dysku Google
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (
warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
- w formie Instrukcji pdf na stronie
https://digitalbrand.com.pl/