MS 55255 SHAREPOINT DLA OFFICE 365 - SZKOLENIE DLA UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH
MS 55255 SHAREPOINT DLA OFFICE 365 - SZKOLENIE DLA UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (materiały w języku angielskim, szkolenie w języku polskim);
- Szkolenie przeznaczone jest dla nowych i obecnych użytkowników programu SharePoint.
- Głównie dla osób pracujących w obszarze informacji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie tworzyć listy SharePoint, zarządzać wersjami dokumentów w bibliotece oraz integrować aplikacje pakietu Office z programem SharePoint.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Użytkownik potrafi Poruszać się po witrynie zespołu w SharePoint Online– zna strukturę witryny, potrafi odnaleźć potrzebne zasoby, korzystać z menu i pasek nawigacyjny. Tworzyć i zarządzać listami oraz bibliotekami SharePoint – zakłada nowe listy i biblioteki dokumentów, dodaje kolumny, korzysta z widoków. Zarządzać wersjami dokumentów oraz pracować z widokami list i bibliotek – konfiguruje wersjonowanie, przywraca wcześniejsze wersje plików, tworzy i zapisuje niestandardowe widoki. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie praktyczne: nawigacja po witrynie zespołu– uczestnik odnajduje konkretne zasoby i wykonuje proste operacje na zawartości witryny. Zadanie: utworzenie listy i biblioteki dokumentów oraz konfiguracja wersjonowania – uczestnik tworzy strukturę danych oraz aktywuje kontrolę wersji. Ćwiczenie: tworzenie widoku niestandardowego i filtrowanie danych – uczestnik konfiguruje widok listy/biblioteki zgodnie z wytycznymi scenariusza. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzyć podwitryny oraz edytować strony zawartości witryny– wykorzystuje szablony witryn, modyfikuje układ strony, dodaje składniki webpart. Tworzyć kolumny witryn i typy zawartości – definiuje wspólne metadane, zarządza typami dokumentów i ich właściwościami. Zarządzać użytkownikami i uprawnieniami w witrynie SharePoint – przydziela role, zarządza dostępem do list, bibliotek i stron. | Kryteria weryfikacji Zadanie: utworzenie podwitryny i modyfikacja strony– uczestnik korzysta z dostępnych szablonów i dodaje zawartość strony (np. tekst, obraz, webparty). Ćwiczenie: tworzenie kolumn witryn i typów zawartości – uczestnik tworzy metadane wspólne i przypisuje je do listy lub biblioteki. Test wiedzy: podstawy działania SharePoint i zarządzanie uprawnieniami – uczestnik rozwiązuje test sprawdzający znajomość ról, poziomów uprawnień i zasad dziedziczenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji Projektuje działania w oparciu o zasady empatii, budowania zaufania i efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Konfiguracja SharePoint 365 - zajęcia teoretyczne (wykład)
- SharePoint Online
Moduł 2: Wprowadzenie do SharePoint 365 - zajęcia teoretyczne (wykład)
- SharePoint Online
- Układ witryny i nawigacja
- Układ
- Nawigacja
- LAB : Nawigacja po witrynie zespołu
Moduł 3: Podstawy list SharePoint - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Tworzenie aplikacji przy użyciu szablonów list
- Tworzenie list
- Tworzenie list przy użyciu szablonów list
- Kolumny list
- Tworzenie kolumn list
- Walidacja kolumn
- Walidacja kolumny listy
- LAB: Praca z listami witryny zespołu, tworzenie niestandardowych list i kolumn
Moduł 4: Podstawy bibliotek - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Szablony bibliotek
- Tworzenie bibliotek
- Tworzenie biblioteki dokumentów i dodawanie kolumn
- Zarządzanie dokumentami i wersjonowanie
- Sprawdzanie dokumentów
- Usuwanie i przywracanie dokumentów
- Wersjonowanie
- LAB: Praca z bibliotekami witryny zespołu, tworzenie bibliotek, wersjonowanie dokumentów
Moduł 5: Praca z listami i widokami biblioteki - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Widoki domyślne
- Poznaj widoki domyślne
- Widoki niestandardowe
- Jak utworzyć widok niestandardowy
- LAB: Tworzenie witryn zespołów, tworzenie witryn blogów
Moduł 6: Praca z witrynami - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Szablony witryn
- Tworzenie witryn
- Tworzenie witryny zespołu
- Nawigacja po witrynie
- Zarządzanie nawigacją po witrynie
- LAB: Tworzenie witryn zespołów, tworzenie witryn blogów
Moduł 7: Zawartość strony - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Strony biblioteki Wiki
- Strony Web Part
- Tworzenie strony Web Part
- Praca z Web Parts
- LAB: Praca ze stronami Wiki
Moduł 8: Kolumny witryny i typy zawartości - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Galeria kolumn witryny
- Tworzenie kolumn witryny
- Galeria typu zawartości witryny
- Tworzenie typów zawartości
- Integracja z programem Outlook
- Utwórz powiadomienie.
- LAB: Integracja z programem Outlook
Moduł 9: Zarządzanie uprawnieniami witryny SharePoint - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Grupy SharePoint
- Przypisywanie uprawnień
- Przekazywanie uprawnień
- LAB: Praca z uprawnieniami SharePoint
- Walidacja
Razem 24 godziny lekcyjne, (18 godzin zegarowych).
· Walidacja jest wliczona w czas trwania szkolenia.
· Przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1: Konfiguracja SharePoint 365 - zajęcia teoretyczne (wykład) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 2: Wprowadzenie do SharePoint 365 - zajęcia teoretyczne (wykład) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 3: Podstawy list SharePoint - zajęcia teoretyczne (wykład) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 4: Podstawy bibliotek - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 5: Praca z listami i widokami biblioteki - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 6: Praca z witrynami - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł 7: Zawartość strony - zajęcia teoretyczne (wykład) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 8: Kolumny witryny i typy zawartości - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 9: Zarządzanie uprawnieniami witryny SharePoint - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Krzysztof Porębski | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 800,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 090,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 158,36 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 128,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Porębski
Prowadzący szkolenia w DAGMA Szkolenia IT od 2022 roku, przeprowadził od tego czasu 39 szkoleń z tematyki Microsoft, w tym MS 102T00 Microsoft 365 Administrator, AZ 040T00 Automatyzacja administracji za pomocą PowerShell, MS 55354 Administracja Office 365, MS 55316 Zarządzanie bazą danych SQL
Uzyskane certyfikacje: Microsoft 365 Certified: Administrator Expert; Microsoft 365 Certified: Endpoint Administrator Associate; Microsoft Certified: Azure Administrator Associate; Trainer: MCT Enrollment / MCT od 2004.12.25 do 2025.04.17 /
Specjalizacja: Active Directory; Azure; Hyper-V; Microsoft 365; Microsoft Intune; Microsoft Exchange Server; Microsoft Security; MS SQL Server; Power BI; PowerShell - SharePoint MS 365; System Center; Windows Client; Windows Server.
Wykształcenie: Politechnika Gdańska, informatyka, inżynieria oprogramowania - absolutorium
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (e-podręcznik, do którego dostęp zostanie udostępniony na adres e-mail uczestnika)
- dostęp do środowiska wirtualnego (GoDeploy), wysyłany na adres e-mail uczestnika na czas szkolenia
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową https://szkolenia.dagma.eu/pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
· Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
· W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
· Uczestnik otrzyma zaświadczenie DAGMA Szkolenia IT o ukończeniu szkolenia
· Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez DAGMA Sp. z o.o.
· Podstawa zwolnienia z VAT: dofinansowanie w co najmniej 70% - zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows lub macOS; aktualna wersja przeglądarki internetowej, zgodnej z HTML5 (Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge); mikrofon. Opcjonalnie: minimalna rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, kamera, drugi monitor lub inne urządzenie, na którym będziesz mógł przeglądać materiały
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://szkolenia.dagma.eu/pl/technical-requirements