Bootcamp marketingu internetowego – usługa szkoleniowa
Bootcamp marketingu internetowego – usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
- Właściciele mikro- i małych firm (MŚP)
- Marketerzy offline przechodzący do digitalu
- Freelancerzy i konsultanci marketingowi
- Startup founderzy i zespoły growth
- Specjaliści e-commerce / menedżerowie sklepów internetowych
- Studenci kierunków biznesowych, marketingowych i IT
- Pracownicy działów sprzedaży / account managerowie
- Specjaliści HR i employer branding
- NGO i organizacje non-profit (działy fundraisingu)
- osoby zamierzające podjąć lub zmienić pracę w agencji interaktywnej na stanowiska związane z marketingiem internetowym
- osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Bootcamp Marketingu Internetowego – usługa szkoleniowa” PRZYGOTOWUJE do samodzielnego kompleksowego planowania działań marketingowych, tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści, prowadzenia skutecznych kampanii internetowych oraz wykorzystania narzędzi AI w digital marketingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane z marketingiem internetowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z marketingiem internetowym, takie jak SEO, SEM, PPC, lejek marketingowy itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje różnice między definicjami związanymi z marketingiem internetowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Projektuje treści cyfrowe w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje formy treści cyfrowych w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje program graficzny Canva | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera opis produktu w wersji plain-language, spełniającej kryteria FOG Index ≤ 8 i WCAG 2.2. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Projektuje treści z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Ocenia kategorię promptu na podstawie case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wybiera narzędzie AI do ściśle określonego działania marketingowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii internetowej PPC | Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje kluczowe metryki (CAC, CLV, ROAS, CPM, ER) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia skuteczność kampanii na podstawie case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę testów A/B | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – wprowadzenie do świata marketingu internetowego + sztuczna inteligencja w digital marketingu (10 godzin dydaktycznych; 9:00 – 17:45)
- Wprowadzenie do marketingu internetowego – wideokonferencja:
- Definicja marketingu online i jego miejsce w marketing-mixie (4P → 4C → 4E)
- Kluczowe kanały: SEO, PPC, social media, e-mail, afiliacja, marketplace’y
- Trendy 2025+ — AI, privacy-first, voice search, short-form video
- Metryki sukcesu (CAC, CLV, ROAS, engagement rate) i podstawowe narzędzia pomiaru
- Przegląd case studies: B2C vs B2B, e-commerce vs SaaS
- Rynek pracy w marketingu internetowym – współdzielenie ekranu
- Mapa stanowisk: junior → specialist → manager → head of growth
- Analiza ogłoszeń live (LinkedIn, Just Join Marketing, Jooble)
- Najczęstsze wymagania techniczne (GA4, Google Ads, Meta Ads, ChatGPT)
- Umiejętności miękkie: analityczne myślenie, kreatywność, komunikacja z klientem
- Strategie digital marketingu – ćwiczenia
- Ustalanie SMART/OKR dla celów marketingowych
- Budowa person i mapowanie Customer Journey (See-Think-Do-Care)
- Dobór kanałów vs. fazy lejka (TOFU, MOFU, BOFU)
- mini-strategia dla fikcyjnego produktu (praca indywidualna)
- Marka osobista czy firmowa?
- Wyznaczanie KPI i budżetu; matryca priorytetów
- Copywriting & storytelling – ćwiczenia:
- Frameworki AIDA, PAS, StoryBrand i kiedy który wybrać
- Techniki nagłówków wysokiego CTR (power words, liczby, pytania)
- Ćwiczenie: post sprzedażowy i mail follow-up
- Storytelling marki: bohater, konflikt, rozwiązanie, morał, struktura STAR, monomit.
- Generatywna AI w tworzeniu treści – ćwiczenia
- Prompt-engineering: role-playing, few-shot, chain-of-thought
- Demonstracja narzędzi: ChatGPT, Gemini, Midjourney, Canva AI
- przygotowanie pakietu social (tekst + obraz)
- Kontrola jakości outputu AI: fact-checking, tone of voice, brand fit
- Komunikacja marketingowa metodą plain language – ćwiczenia
- Zasady prostego języka: krótkie zdania, aktywna forma, konkret
- Test FOG index i Hemingway App w praktyce
- Przeredagowywanie skomplikowanego opisu produktu na wersję „plain”
- Dostępność cyfrowa (WCAG) a prosty język – wspólne wymagania
- Checklista przed publikacją i peer-review treści uczestników
Dzień 2 – content marketing (11 godzin dydaktycznych; 9:00 – 18:45)
- Content marketing & kalendarz publikacji – współdzielenie ekranu
- Definicja content marketingu 360° (blog, wideo, podcast, newsletter, social)
- Analiza przykładów kalendarzy redakcyjnych (Asana, Trello, Notion)
- Metoda „Hub-Spoke” i recykling treści na różne kanały
- Planowanie tematów w oparciu o sezonowość, SEO i lejki TOFU-MOFU-BOFU
- Demo: ustawienie kalendarza publikacji z automatycznymi przypomnieniami
- Canva w pracy marketera – współdzielenie ekranu
- Omówienie interfejsu i bibliotek (brand kit, szablony, stocki)
- Tworzenie zestawu identyfikacji wizualnej: logo, kolorystyka, fonty
- Formatowanie grafik do różnych kanałów (post IG, cover FB, miniatura YT)
- Integracje: Canva ↔️ HubSpot, Meta Business Suite, Google Drive
- Wskazówki dot. optymalizacji plików (rozmiar, alt-text, eksport PDF/MP4)
- Canva w praktyce – warsztaty – ćwiczenia
- Zadanie: przygotuj 3 spójne kreacje (post, story, baner) dla wybranej marki
- Praca nad szablonem kampanii promocyjnej (promo code + call-to-action)
- Użycie mock-upów produktowych i elementów animacji
- Feedback „live” — poprawki i wersje A/B do testów reklamowych
- Content marketing w praktyce – ćwiczenia
- Ćwiczenie „Topic Clusters”: wymyśl 1 pillar page + 5 artykułów satelit
- Pisanie tytułów o wysokim CTR z wykorzystaniem power words i liczb
- Szybki brief dla copywritera (cel, persona, keyword, CTA, KPI)
- Ocena jakości tekstu: checklisty SEO, readability, voice & tone
- Przygotowanie planu dystrybucji (blog, newsletter, LinkedIn, partnerzy)
- Social media marketing (organiczny) – współdzielenie ekranu
- Dobór kanałów do person (Facebook vs. IG vs. LinkedIn vs. TikTok)
- Algorytmy 2025: zasięg organiczny, sygnały zaangażowania, cross-posting
- Narzędzia do planowania i analityki (Meta Planner, Buffer, Social Blade)
- tworzymy „kontent hero” i 3 „kontent hub” wokół launchu produktu
- Benchmarkowanie konkurencji: analiza hashtagów, formatów Reels/Shorts
- SEO: research słów kluczowych & struktura treści – współdzielenie ekranu
- Analiza intencji wyszukiwania (informacyjna, nawigacyjna, transakcyjna)
- Tworzenie klastrów tematycznych i mapy treści strony (silosy)
- Quick-win: long-tail vs. short-tail, pytania „People Also Ask”
- Przygotowanie briefu SEO dla copywritera z H1-H3, meta, FAQ, internal links
- SEO on-page & techniczne – współdzielenie ekranu
- Core Web Vitals i optymalizacja prędkości (LCP, FID, CLS)
- Struktura nagłówków, atrybuty alt, schema.org i dane strukturalne
- Linkowanie wewnętrzne i „orphan pages” — praktyczne przykłady
- Audyt techniczny
- Checklista migracji HTTPS, mobile-first i pliku robots.txt / sitemap.xml
- SEM / Google Ads Search – wideokonferencja
- Anatomia kampanii: konto → kampania → grupa reklam → reklamy → słowa kluczowe
- Typy dopasowań (exact, phrase, broad) i listy wykluczające
- Wskaźniki Quality Score i Ad Rank — co realnie wpływa na CPC
- Konfiguracja konwersji: GA4, Tag Manager
Dzień 3 – kampanie PPC, marketing automation, poszukiwanie pracy + walidacja (11 godzin dydaktycznych; 9:00 – 18:45)
- PPC Display & remarketing – współdzielenie ekranu
- Struktura kampanii Display: sieć GDN vs. Discovery vs. YouTube In-Feed
- Tworzenie segmentów odbiorców (custom, affinity, in-market) i list remarketingowych (GA4, Customer Match)
- Kreacje responsywne: formaty, zasady brand-safe, Dynamic Ads z feedem produktowym
- Ustawienia budżetu i strategii biddingowych (tCPA, tROAS, Maximize Conversions)
- Reguły automatyczne i ekrany podglądu atrybucji (Ads → Tools → Attribution)
- Kampanie marketingowe PPC – ćwiczenia
- Zadanie: zaprojektuj kampanię Display + remarketing dla sklepu e-commerce (brief, KPI, budżet dzienny)
- Konfiguracja list remarketingowych w GA4 i ich publikacja do Google Ads
- Test A/B nagłówków, CTA i grafiki w reklamie responsywnej
- Ustawienie harmonogramu wyświetlania i ograniczeń częstotliwości (frequency capping)
- Analiza wyników w czasie rzeczywistym; szybka optymalizacja stawek i kreacji
- Narzędzia marketing automation – współdzielenie ekranu
- Przegląd ekosystemu: HubSpot, MailerLite, ActiveCampaign,
- Budowa sekwencji e-mail (welcome, abandon cart, re-engage) z personalizacją AI
- Lead scoring i dynamiczne segmenty behawioralne (site, e-mail, ecommerce events)
- Integracje one-click: CRM ↔ Ads (enhanced conversions, offline conversions)
- Automatyczne raporty ROI w dashboardzie i alerty Slack / Teams
- Portfolio & „job-hunt kit” marketera – ćwiczenia
- Check-lista: projekt case study (cel, działanie, wynik, wnioski) w formacie PDF i strony www
- Tworzenie sekcji „Projekty” na LinkedIn: słowa kluczowe, multimedia, atrybuty SEO profilu
- Makieta „one-pager” CV: mierzalne efekty, stack narzędzi, certyfikaty, linki do kampanii
- Symulowana rozmowa rekrutacyjna: odpowiadanie na pytania o KPI i budżety
- Przygotowanie „elevator pitch” (60 s) prezentującego jeden projekt PPC/SEO
- Przykłady najlepszych kampanii marketingowych – współdzielenie ekranu
- Case studies Effie / IAB MIXX / YouTube Works 2024–2025: cele, insight, format, wyniki
- Rozbicie budżetu i kanałów (paid vs. earned vs. owned) na wykresie „piramida mediów”
- Analiza kreacji: storytelling, hook w pierwszych 3 sekundach, call-to-action
- Wskaźniki sukcesu: ROAS ≥ 500 %, CPM ≤ 15 zł, ER ≥ 12 % (organiczny TikTok)
- „Nauka na błędach” — dlaczego podobne kampanie nie zadziałały w innych branżach?
- Podsumowanie – chat
- Q&A otwarte: doprecyzowanie tematów, rekomendacje literatury i kursów
- Walidacja – test z wynikiem generowanym automatycznie
1) Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut; łącznie 32 godziny dydaktyczne.
2) Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
3) Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
4) Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym.
5) Grupa docelowa:
- Właściciele mikro- i małych firm (MŚP)
- Marketerzy offline przechodzący do digitalu
- Freelancerzy i konsultanci marketingowi
- Startup founderzy i zespoły growth
- Specjaliści e-commerce / menedżerowie sklepów internetowych
- Studenci kierunków biznesowych, marketingowych i IT
- Pracownicy działów sprzedaży / account managerowie
- Specjaliści HR i employer branding
- NGO i organizacje non-profit (działy fundraisingu)
- osoby zamierzające podjąć lub zmienić pracę w agencji interaktywnej na stanowiska związane z marketingiem internetowym
- osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego
6) Warunki organizacyjne: Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie komunikacyjnej Google Meet. Szkolenie przewidziane jest od jednej do piętnastu osób.
7) Cel edukacyjny: Usługa „Bootcamp Marketingu Internetowego – usługa szkoleniowa” PRZYGOTOWUJE do samodzielnego kompleksowego planowania działań marketingowych, tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści, prowadzenia skutecznych kampanii internetowych oraz wykorzystania narzędzi AI w digital marketingu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Wprowadzenie do marketingu internetowego – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Rynek pracy w marketingu internetowym – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Strategie digital marketingu – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Copywriting & storytelling – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Generatywna AI w tworzeniu treści – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Komunikacja marketingowa metodą plain language – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Content marketing & kalendarz publikacji – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Canva w pracy marketera – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Canva w praktyce – warsztaty – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Content marketing w praktyce – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Social media marketing (organiczny) – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 SEO: research słów kluczowych & struktura treści – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 SEO on-page & techniczne – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 SEM / Google Ads Search – wideokonferencja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 PPC Display & remarketing – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Kampanie marketingowe PPC – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Narzędzia marketing automation – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Portfolio & „job-hunt kit” marketera – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Przykłady najlepszych kampanii marketingowych – współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Podsumowanie – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Walidacja – test z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 769,92 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 504,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 211,56 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 172,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Współpracując z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Marta prowadziła wywiady środowiskowe, tworzyła analizy i indywidualne plany pomocy, wspierając klientów w rozwijaniu kompetencji zawodowych. Przepracowała 300 godzin w lokalnych środowiskach, co umożliwiło jej dogłębne poznanie społeczności i podejmowanie szybkich decyzji dla dobrostanu klientów.
Wiedzę specjalistyczną zdobywała na wydziale socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku praca socjalna. Na trzecim roku studiów otrzymała stypendium rektora jako osoba, która uzyskała najwyższą średnią na roku.
Posiada liczne certyfikaty w zakresie marketingu internetowego oraz kompetencji miękkich.
Uprawnienia trenerskie:
– trener kompetencji miękkich z elementami terapii; skoncentrowanej na rozwiązaniach
– trener-szkoleniowiec w nauczaniu osób dorosłych;
– trener osobisty: coach, mentor tutor z elementami interwencji kryzysowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na maila każdego z uczestników szkolenia. Będzie to skrypt wraz z prezentacjami danego szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Ukończony 18 rok życia.
Informacje dodatkowe
- Jeśli szkolenie będzie dofinansowane ze środków publicznych w co najmniej 70% oraz będzie miało charakter usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, będzie zwolnione przedmiotowo z podatku VAT (podstawa prawna: par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
- Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik testu końcowego (próg zdawalności 80%) oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna – Google Meet;
2. Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min. 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB,
3. Sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s;
4. System operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia);
5. Okres ważności linku: od 1h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim.