Język hiszpański- kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1 w formie hybrydowej.- Kierunek Rozwój
Język hiszpański- kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1 w formie hybrydowej.- Kierunek Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, które chcą osiągnąć poziom A1 z języka hiszpańskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestników do posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1. Uczestnicy opanują podstawowe struktury gramatyczne oraz zwiększą zasób słownictwa niezbędnego w codziennych sytuacjach. Dzięki ćwiczeniom komunikacyjnym rozwiną płynność w prowadzeniu rozmów oraz nabędą kompetencje społeczne, takie jak skuteczna komunikacja i współpraca w grupie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się w codziennych sytuacjach, stosując często używane zwroty oraz podstawowe słownictwo, co jest charakterystyczne dla poziomu A1.Wykorzystuje proste struktury językowe w typowych kontekstach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje w stopniu podstawowym system fonetyczny języka hiszpańskiego, podstawowego słownictwa oraz struktur gramatycznych w kontekście codziennych sytuacji życiowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje wyrażenia oraz zwroty używane w codziennych sytuacjach, takich jak przedstawianie się, pytanie o drogę czy robienie zakupów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi proste rozmowy na tematy znane i rutynowe, wymagające bezpośredniej wymiany informacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje nabyte kompetencje społeczne - praca i komunikacja w grupie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik współpracuje w grupie, komunikując się w podstawowym zakresie w języku hiszpańskim. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje inicjatywę w nawiązywaniu kontaktów i uczestniczeniu w prostych interakcjach społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik redaguje prostą formę pisemną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie redaguje korespondencję elektroniczną lub prostą notatkę w oparciu o usłyszane nagranie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest skierowane dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, które chcą osiągnać poziom A1 z języka hiszpańskiego.
Cele kształcenia:
- Rozwinięcie kompetencji językowych w zakresie pisania, czytania, słuchania oraz mówienia,
- Polepszenie poprawności gramatycznej,
- Przyswojenie słownictwa,
- Komunikacja w stopniu podstawowym, prowadzenie prostych rozmów telefonicznych.
Wszystkie cele będą realizowane poprzez analizę studium przypadku, ćwiczenia konwersacyjne, zadania gramatyczne, rozumienie tekstu ze słuchu oraz czytanie ze zrozumieniem.
Program szkolenia:
Powitania, przedstawianie siebie i innych. Czasownik llamarse, zaimki osobowe.
Kraje i narodowości. Czasownik ser. Przedstawianie swojej narodowości oraz innych.
Alfabet i literowanie. Wymowa. Podawanie danych osobowych.
Liczby 0-100, podawanie swojego wieku oraz innych, czasownik tener.
Wygląd i charakter. Czasownik ser z przymiotnikami. Opisywanie siebie i innych.
Rodzina. Przedstawianie swojej rodziny. Przymiotniki dzierżawcze. Opisywanie swojej rodziny.
Dni tygodnia i pory dnia. Ser/estar, tener que. Opisywanie swojego tygodnia.
Nazwy miesięcy, podawanie dat, święta. Podawanie daty urodzin.
Czas i godziny. Podawanie godzin. Planowanie spotkań.
Codzienna rutyna. Czasowniki związane z rutyną. Czas teraźniejszy. Mówienie o swoim dniu.
Szkoła. Przedmioty szkolne. Rodzajniki. Liczba mnoga. Opisywanie przedmiotów.
Dom. Pomieszczenia i meble. Przyimki miejsca. Opisywanie pomieszczeń.
Miasto i okolica. Miejsca. Czasowniki hay i estar. Pytanie o drogę.
Pogoda i klimat. Zjawiska pogodowe. Czasowniki hacer, estar, hay + pogoda. Opisywanie pogody.
Zakupy i ceny. Ubrania i rozmiary. Liczby powyzej 100. Czasownik querer. Robienie zakupów.
Jedzenie i napoje. Produkty spożywcze. Liczba mnoga. Czasownik gustar. Mówienie o jedzeniu.
Posiłki i godziny jedzenia. Czasowniki związane z jedzeniem. Opisywanie jedzenia.
W restauracji. Zamawianie posiłku. Dania i napoje. Forma grzecznościowa quisiera.
Czas wolny i hobby. Sporty i aktywności. Czasowniki regularne. Mówienie o swoim wolnym czasie.
Praca, zawody i miejsca pracy. Mówienie o swoim zawodzie i innych.
Transport i środki transportu. Czasowniki związane z transportem. Mówienie jak dotrzeć w dane miejsce.
Weekend. Plany na niedaleką przyszłość. Czasowniki związane z przyszłością. Konstrukcja ir a + infinitivo. Mówienie o swoich planach.
Zdrowie. Apteka i lekarz. Części ciała i dolegliwości. Czasowniki związane z chorobami. Mówienie o swoich dolegliwościach.
Czynności codzienne. Czasowniki zwrotne. Mówienie o sobie i innych.
Przeszłość. Czynności w przeszłości. Pretérito perfecto. Mówienie o niedalekiej przeszłości.
Miejsca publiczne. Sklepy i usługi. Zaimki wskazujące. Zadawanie pytań w sklepie.
W hotelu. Rodzaje pokojów. Rezerwowanie pobytu. Czasowniki związane z potrzebami.
Podróżowanie. Pakowanie się. Sytuacje na lotnisku. Czasowniki związane z podróżami. Pytanie o dojazd.
Organizacja dnia. Kalendarz i godziny. Czasowniki modalne. Planowanie spotkań.
Przymiotniki i porównania. Zwroty porównujące. Porównywanie osób i rzeczy.
Opisywanie zdjęć, osób i czynności. Konstrukcja podkreślająca ciągłość estar + gerundio.
Opowiadanie o przeszłości. Wydarzenia. Pretérito perfecto + okoliczniki. Mówienie o przeszłości.
Powtórzenie słownictwa i gramatyki. Komunikacja w poznanych wcześniej sytuacjach.
Harmonogram będzie planowany indywidualnie.
Usługa jest realizowana w formie lekcyjnej 45 minut.
Nie są przewidziane przerwy w trakcie trwania usługi.
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwa 40 godzin lekcyjnych (45min)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Powitania, przedstawianie siebie i innych. Czasownik llamarse, zaimki osobowe. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Kraje i narodowości. Czasownik ser. Przedstawianie swojej narodowości oraz innych. Dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Alfabet i literowanie. Wymowa. Podawanie danych osobowych. Gramatyka | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Liczby 0-100, podawanie swojego wieku oraz innych, czasownik tener. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Wygląd i charakter. Czasownik ser z przymiotnikami. Opisywanie siebie i innych. Słownictwo i dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Rodzina. Przedstawianie swojej rodziny. Przymiotniki dzierżawcze. Opisywanie swojej rodziny. Słownictwo, gramatyka i zadania. | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Dni tygodnia i pory dnia. Ser/estar, tener que. Opisywanie swojego tygodnia. Dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 Nazwy miesięcy, podawanie dat, święta. Podawanie daty urodzin. Słownictwo i konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Czas i godziny. Podawanie godzin. Planowanie spotkań. Gramatyka | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Codzienna rutyna. Czasowniki związane z rutyną. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Czas teraźniejszy. Mówienie o swoim dniu. Gramatyka i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Szkoła. Przedmioty szkolne. Rodzajniki. Liczba mnoga. Opisywanie przedmiotów. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Dom. Pomieszczenia i meble. Przyimki miejsca. Opisywanie pomieszczeń. Słownictwo i konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Miasto i okolica. Miejsca. Czasowniki hay i estar. Pytanie o drogę. Dialogi i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Pogoda i klimat. Zjawiska pogodowe. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Czasowniki hacer, estar, hay + pogoda. Opisywanie pogody. Gramatyka i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Zakupy i ceny. Ubrania i rozmiary. Liczby powyzej 100. Czasownik querer. Robienie zakupów. Dialogi i konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 23-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Jedzenie i napoje. Produkty spożywcze. Liczba mnoga. Czasownik gustar. Mówienie o jedzeniu. Słownictwo i dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 30-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Posiłki i godziny jedzenia. Czasowniki związane z jedzeniem. Opisywanie jedzenia. Słownictwo. | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 06-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 W restauracji. Zamawianie posiłku. Dania i napoje. Forma grzecznościowa quisiera. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Czas wolny i hobby. Sporty i aktywności. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Czasowniki regularne. Mówienie o swoim wolnym czasie. Gramatyka | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Praca, zawody i miejsca pracy. Mówienie o swoim zawodzie i innych. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Transport i środki transportu. Czasowniki związane z transportem. Mówienie jak dotrzeć w dane miejsce. Dialogi i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Weekend. Plany na niedaleką przyszłość. Czasowniki związane z przyszłością. Gramatyka i konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Konstrukcja ir a + infinitivo. Mówienie o swoich planach. Dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Zdrowie. Apteka i lekarz. Części ciała i dolegliwości. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Czasowniki związane z chorobami. Mówienie o swoich dolegliwościach. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Czynności codzienne. Czasowniki zwrotne. Mówienie o sobie i innych. Gramatyka i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Przeszłość. Czynności w przeszłości. Gramatyka i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Pretérito perfecto. Mówienie o niedalekiej przeszłości. Gramatyka i konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Miejsca publiczne. Sklepy i usługi. Zaimki wskazujące. Zadawanie pytań w sklepie. Dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 W hotelu. Rodzaje pokojów. Rezerwowanie pobytu. Czasowniki związane z potrzebami. Słownictwo | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 Podróżowanie. Pakowanie się. Sytuacje na lotnisku. Czasowniki związane z podróżami. Pytanie o dojazd. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Organizacja dnia. Kalendarz i godziny. Czasowniki modalne. Planowanie spotkań. Zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Przymiotniki i porównania. Zwroty porównujące. Porównywanie osób i rzeczy. Gramatyka i dialogi | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 05-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Opisywanie zdjęć, osób i czynności. Konstrukcja podkreślająca ciągłość estar + gerundio. Gramatyka i zadania | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 12-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Opowiadanie o przeszłości. Wydarzenia. Pretérito perfecto + okoliczniki. Mówienie o przeszłości. Konwersacje | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 19-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Powtórzenie słownictwa i gramatyki. Słownictwo, gramatyka | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 26-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Komunikacja w poznanych wcześniej sytuacjach. Konwersacje, dialogi, zadania. | Prowadzący Blanka Gałuszka | Data realizacji zajęć 02-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Blanka Gałuszka
- English teacher at English Best Ltd. (Sept. 2, 2019 - Jan. 31, 2020)
- Private tutor (February 2020 - June 2022)
- English and Spanish teacher at Bukal Centrum Językowo-Tłumaczeniowe (Sept. 2024 - ongoing)
Certificates:
- CPE (C2 level in English)
- C1 level in Spanish (one year of studying in Spain)
- HSK 5 (C1 level in Chinese, one year of studying in China)
- DELF B2 (B2 level in French)
Education:
- currently studying at Medical University of Silesia in Katowice (medicine) and University of Silesia (Chinese-English translation)
- graduated from Beijing Jiaotong University (one year language course)
- mobility in University of Cantabria, Spain (one year of medical studies in Erasmus+ Program)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne będą przygotowywane i udostępniane na bieżąco przez osobę prowadzącą usługę.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem na usługę prosimy o kontakt telefoniczny: 786-218-880
Zajęcia, trwają godzinę lekcyjną (45 minut).
Zwolnienie z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia, trwające pełną godzinę lekcyjną (45 minut), będą odbywać się zdalnie na platformie Google Meet. Przepustowość sieci we wszystkich sytuacjach musi wynosić co najmniej 3,2 Mb/s. W celu połączenia się na zajęcia uczestnik powinien mieć urządzenie z połączeniem do internetu oraz kamerą. Nie jest wymagane specjalne oprogramowanie, aby dołączyć do zajęć online. Kursant będzie otrzymywał, na podany wcześniej adres e-mail, link do spotkania przed każdą zaplanowaną lekcją.