Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby które mają ukończony poziom A2. Usługa skierowana jest do osób indywidualnych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu podniesienie poziomu języka angielskiego Kursanta do poziomu B1+.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po udziale w szkoleniu uczestnik posiada wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki stosowanej w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje niektóre idiomy i wyrażenia potoczne- obsługuje bardziej zaawansowane struktury gramatyczne (czasy, tryb warunkowy, mowa zależna) i wie kiedy je zastosować - opisuje zasady konstruowania pytań twierdzących i przeczących. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Po udziale w szkoleniu uczestnik posiada umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym. | Kryteria weryfikacji - używa szerszego słownictwa i zawrotów związanych z pracą, edukacją, podróżami, zdrowiem i zainteresowaniami- prowadzi rozmowy na różne tematy związane zarówno z życiem codziennym, jak i bardziej złożone, dotyczące własnych opinii, wyjaśniania problemów, spraw urzędowych - czyta ze zrozumieniem dłuższe i bardziej złożone teksty, tj. artykuły, listy formalne, proste raporty i fragmenty literatury - tworzy dłuższe i spójne teksty na znane sobie tematy tj. opis wydarzeń, proste eseje, listy formalne i nieformalne - wychwytuje najważniejsze informacje przekazywane słownie w normalnym tempie i w hałaśliwym otoczeniu - śledzi fabułę filmów, seriali oraz uchwyca główne informacje w programach telewizyjnych na różne tematy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs j.angielskiego obejmuje 60 godzin dydaktycznych (1 zajęcia = 45 minut).
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się praktycznie wyłącznie w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału – poczynając od powtórki na początku każdej lekcji, poprzez czytania i lekcje gramatyczne, aż do powtórzenia większej całości przed egzaminem.
Metody interaktywne i aktywizujące stosowane podczas kursu:
W trakcie indywidualnego kursu języka angielskiego wykorzystywane są interaktywne i aktywizujące metody nauczania, które zapewniają maksymalne zaangażowanie uczestnika oraz dostosowanie materiału do jego potrzeb i stylu uczenia się. W szczególności stosujemy:
- Podejście komunikacyjne (Communicative Approach) – nacisk na swobodną komunikację, praktyczne użycie języka w realnych sytuacjach, dialogi i symulacje.
- Odgrywanie ról (role-play) – ćwiczenie języka w kontekście sytuacyjnym (np. rozmowa kwalifikacyjna, spotkanie biznesowe, rezerwacja hotelu).
- Gry językowe dostosowane do 1:1 – m.in. quizy, fiszki, gry słowne i logiczne wspierające naukę słownictwa i struktur gramatycznych.
- Rozmowy tematyczne (conversation practice) – oparte na zainteresowaniach uczestnika, wspierające rozwój płynności językowej.
- Multimedia i nowoczesne narzędzia edukacyjne – interaktywne platformy, aplikacje, nagrania audio i wideo, podcasty, które angażują różne zmysły i style uczenia się.
- Ćwiczenia projektowe i zadania kreatywne – tworzenie prezentacji, pisanie tekstów użytkowych, krótkich opowiadań, maili czy opisów.
- Regularna informacja zwrotna (feedback) oraz elementy autoewaluacji – wspierające rozwój świadomości językowej i motywację do nauki.
Indywidualna forma kursu pozwala na pełne dostosowanie metod i materiałów do celów, poziomu oraz tempa pracy uczestnika, co znacząco zwiększa efektywność nauki.
Zakres tematyczny kursu:
1. Życie codzienne i obowiązki
- Opisywanie codziennej rutyny (Present Simple)
- Obowiązki domowe i prace domowe
- Opisywanie ubrań i wyglądu zewnętrznego
- Mówienie o nawykach (used to, adverbs of frequency)
2. Czas wolny i zainteresowania
- Hobby, czas wolny, sport
- Oglądanie filmów i seriali, czytanie książek
- Podróże i święta – słownictwo i opisy
- Kultura i tradycje
3. Komunikacja społeczna
- Przedstawianie się i opisywanie ludzi
- Opisywanie emocji i reakcji
- Mówienie o marzeniach i planach
- Prośby i przeprosiny (Could you…?, I’m sorry…)
4. Życie zawodowe i edukacja
- Mówienie o pracy i nauce (Present Perfect)
- Pisanie i odpowiadanie na e-maile
- Mówienie o karierze i przyszłości
- Opowiadanie historii – spójniki czasowe
5. Zdrowie i bezpieczeństwo
- Problemy zdrowotne i udzielanie porad (should/shouldn’t)
- Bezpieczeństwo, przestępstwa – słownictwo tematyczne
6. Środowisko i aktualności
- Mówienie o środowisku i jego ochronie
- Rozmowy o wydarzeniach bieżących i mediach
- Technologie i aplikacje
- Social media i komunikacja
7. Gramatyka funkcjonalna i struktury językowe
- Czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Present Perfect, Future (going to / will)
- Strona bierna (Present i Past Simple)
- Zdania warunkowe (1st conditional)
- Mowa zależna (reported speech)
- Stopniowanie przymiotników, porównania
- Modalne czasowniki: should, must, have to, can, could, might, may
8. Funkcje językowe
- Opisywanie miejsc i zdjęć
- Wyrażanie opinii, preferencji, sugestii
- Planowanie podróży, zakupów, zamawianie jedzenia
- Wyrażanie możliwości, zdziwienia, przypuszczeń
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Język angielski (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Daria Bryjak | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Daria Bryjak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym,
- podręcznik (dodatkowo płatny, ok. 150zł od osoby, nie wliczony w cenę szkolenia).
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Podpisanie umowy z Eagles School Sp. z o.o., określającej warunki świadczenia usługi.
Informacje dodatkowe
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegam, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Zapewnienie niezależności walidacji od procesu nauczania
Test walidacyjny wykorzystywany w procesie potwierdzania efektów uczenia się został przygotowany przez zespół metodyczny szkoły językowej, niezależnie od lektora prowadzącego zajęcia.
Lektor nie brał udziału w opracowaniu treści testu, ani nie ma wpływu na ocenę uczestników.
Test jest przeprowadzany w formie elektronicznej, a wynik generowany jest automatycznie przez system.
Usługa nauki języków obcych jest zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
b) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępniane między innymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczytania będą potrzebne programy - odpowiednio: Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word lub OpenOffice lub LibreOffice.