Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT Tu i teraz! – bony rozwojowe dla osób dorosłych z województwa łódzkiego
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT Tu i teraz! – bony rozwojowe dla osób dorosłych z województwa łódzkiego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej Uczelni są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa kierowana do uczestników projektu "Tu i Teraz! - bony rozwojowe dla osób dorosłych z województwa łódzkiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM" przygotowuje Uczestnika do:- posługiwania się podstawowymi treściami i środkami językowymi w zakresie tematów z życia codziennego w procesie komunikacji w języku hiszpańskim;
- działań językowych, takich jak rozumienie mowy i języka pisanego, mówienia, pisania i czytania, na podstawowym poziomie języka hiszpańskiego;
- samodzielnej nauki języka hiszpańskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym zrozumienie komunikatów ustnych na tematy mu bliskie i znane, jeśli rozmówcy mówią powoli i wyraźnie. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa dotyczące prezentacji / autoprezentacji, prostej rozmowy na temat narodowości, zawodu, miejscazamieszkania i pracy, ceny, godziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym rozumienie prostych komunikatów w formie pisemnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia prostego tekstu z życia codziennego, np:opisu/prezentacji, ogłoszenia, plakatu, katalogu, formularza, tablicy informacyjnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia krótkiego i prostego tekstu takiego jak np. życzenia okolicznościowe, wiadomość e-mail, wiadomość sms. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym przeprowadzenie prostej rozmowy, pod warunkiem że rozmówca mówi wolno, wyraźnie i wspomaga wypowiedź uczestnika. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wita się, przestawia siebie i rodzinę, żegna się, wyraża prośbę i podziękowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje pytanie i odpowiada na pytanie dotyczące znanych tematów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik w prosty sposób opowiada i wyraża opinie na tematy związane z życiem codziennym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w prostej, krótkiej rozmowie (np. podczas umawiania się, zamawiania czegoś). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym mu stworzenie krótkiej wypowiedzi pisemnej składającej się z prostych zdań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje prostymi zdaniami swoją rodzinę, otoczenie i zainteresowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik wypełnia formularz z danymi osobowymi, notuje krótką informację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
GRAMATYKA
- Tworzenie rodzaju żeńskiego i męskiego rzeczowników, przymiotników, zaimków osobowych i wskazujących
- Tworzenie liczby mnogiej rzeczowników, przymiotników, zaimków osobowych i dzierżawczych
- Zaimki osobowe w funkcji dopełnienie bliższego
- Zaimki przeczące, pytające i wybrane zaimki względne
- Odmiana czasowników III grup koniugacyjnych w czasie teraźniejszym + Presente continuo (estar + gerundio), Tryb rozkazujący (Imperativo) - wybrane formy (tu i usted)
SŁOWNICTWO
- Narodowości, zawody
- Dom: opis mieszkania, meble, przedmioty
- Liczebniki główne i porządkowe
- Miasto: środki transportu, opis miejsc, lokalizacja miejsca, wskazanie drogi
- Żywność
- Hobby (ulubione rozrywki, sposób spędzania czasu)
- Opis osób (wygląd zewnętrzny i niektóre cechy charakteru)
- Rodzina (nazwy członków rodziny)
- Odzież (kolory i materiały)
- Zakupy (sklep spożywczy i odzieżowy)
- Czynności codzienne (opis dnia)
UMIEJETNOŚCI
- Konstruowanie prostych zdań i pytań
- Tworzenie prostych wypowiedzi ustnych i pisemnych w nieskomplikowanych sytuacjach komunikacyjnych (przedstawianie się, wyrażanie upodobań, opisywanie osób, przestrzeni i ich cech)
- Odpowiednie reagowanie w różnych sytuacjach (zamawianie dań w restauracji, zakupy w sklepie spożywczym, odzieżowym, obuwniczym, etc.
- Wyrażanie stanów emocjonalnych
- Formułowanie poleceń, próśb, zaproszeń
WARUNKI ORGANIZACYJNE DO PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
- usługa jest kursem indywidualnym, zatem maksymalną liczba uczestników to jedna osoba.
- usługa jest prowadzona w trybie zdalnym, warunki techniczne wymienione są w dalszej części karty usługi.
USŁUGA JEST REALIZOWANA W GODZINACH DYDAKTYCZNYCH.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania cyklu zajęć
Usługa będzie realizowana z zachowanie rozdzielności procesu kształcenia od walidacji.
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Odmiana czasownika ser -zaimek pytający cómo, quién/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Nazwy europejskich państw, pytania dotyczące pochodzenia (¿De dónde eres?) - poznawanie odpowiedzi na pytania o pochodzenie/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Rodzaj męski przymiotników, tworzenie rodzaju żeńskiego przymiotników, zaimek pytający dónde, przyimek de, utrwalenie odmiany czasownika ser/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Nazwy narodowości kontynentu Ameryki Północnej i Południowej, pytania dot. nazw narodowości (?De dónde eres?), odpowiedzi dot. nazw narodowości | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Odmiana czasownika estudiar, hablar w l. poj/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Zasady intonacji - zadawaniu pytań, zasady intonacji w zdaniach wykrzyknikowych, utrwalenie liczb (podawanie nr tel.), zasady akcentowania/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Poznawanie liczebników od 18 do 31, poznanie nazw dni tygodnia, poznawanie nazw miesięcy, poznanie nazw pór roku/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Pytanie o wiek - ?cuántos?, pytanie o datę ?cuándo?, utrwalenie czasownika tener/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Utrwalanie słownictwa związanego z określaniem daty/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zaimki pytające: qué, cuándo, cuánto, cuántos/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Liczby od 18 do 31, rodzaj a liczba rzeczowników - zaimki pytające/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Określanie czasu zegarowego / rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Zaimki pytające: qué, cuánto+ czas., cuántos, cuántas + rzecz. w l. mn., cuál es/ cuáles son, określanie częstotliwości: los lunes, los martes…/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Poznawanie słownictwa związanego z typowymi zajęciami i czynnościami wykonywanymi w ciągu dnia/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Poznawanie słownictwa związanego z typowymi zajęciami i czynnościami wykonywanymi w ciągu dnia/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Czasowniki regularne zwrotne: levantarse, ducharse, czasowniki nieregularne: salir, ir, - zaimek pytajny: ¿a qué? - przyimek: a/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Czasowniki regularne zwrotne: levantarse, ducharse, czasowniki nieregularne: salir, ir, - zaimek pytajny: ¿a qué? - przyimek: a/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Powtórzenie określania czasu zegarowego, poznawanie struktur umożliwiających wyrażanie upodobań/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Zaimki osobowe w fukcji dopełninia dalszego: me, te, le…., poznawanie nazw kolorów/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Powtórzenie materiału z kursu/ rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Danna Diaz | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja, test końcowy/test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 95,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 95,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Danna Diaz
- W latach 2019 - 2021 Nauczyciel języka angielskiego w Colegio Tecnico Nuestra Senora de las Misericordas w Kolumbii.
- W latach 2022 - 2025 Nauczyciel języka angielskiego w Fundacion Universitaria Catolica del Norte w Kolumbii.
- W latach 2017 do teraz - nauczyciel (native speaker) języka hiszpańskiego, prowadzenie kursów online.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych) lub umieszczane na wirtualnym dysku google.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams (na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Najważniejsze wymagania sprzętowe dla aplikacji Teams instalowanej na komputerze typu PC .
System Windows
Procesor taktowanie minimum 1.6 GHz , 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Karta grafiki system operacyjny Windows: akceleracja sprzętowa grafiki wymaga
DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10
(lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update),
System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server
2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga:
zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i
dostępnych poprawek zabezpieczeń,
Środowisko .NET wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego,
Połaczenia wideo Kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- efekty wideo w tle wymagają systemu Windows 10 lub procesora z
zestawem instrukcji AVX2,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room wymaga Bluetooth LE, który wymaga
włączenia Bluetooth na urządzeniu klienckim, a w przypadku klientów
Windows wymaga również 64-bitowego klienta Teams. Ta funkcja nie
jest dostępna na 32-bitowych klientach usługi Teams,
System macOS
Komponent Wymagania
Procesor procesor Intel Core Duo,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 1,5GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1280x800 lub wyższa,
System operacyjny jedna z trzech najnowszych wersji systemu macOS,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie macOS,
System Linux
Komponent Wymagania
Procesor 1,6 GHz (lub wyższy) (32-bitowy lub 64-bitowy), 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Grafika 128 MB pamięci graficznej,
System operacyjny Dystrybucja Linuksa z możliwością instalacji DEB lub RPM,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie Linux,
Obsługiwane dystrybucje Linuksa Ubuntu 18.04 LTS, 20.04 LTS, Fedora 30 Worksta0on, RHEL 8
Worksta0on, CentOS 8
Obsługiwane środowisko pulpitu GNOME, KDE
Obsługiwany serwer wyświetlania X11
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.