SPRZEDAŻ XXI WIEKU
SPRZEDAŻ XXI WIEKU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Przedstawicieli handlowych, doradców klienta, sprzedawców B2B i B2C, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, komunikacji i budowania relacji z klientem.
- Osób rozpoczynających pracę w sprzedaży, które potrzebują ugruntowania podstaw oraz poznania aktualnych modeli i narzędzi sprzedażowych.
- Kierowników i menedżerów sprzedaży, którzy chcą lepiej rozumieć procesy sprzedażowe XXI wieku i skuteczniej zarządzać zespołem handlowym.
- Pracowników działów obsługi klienta i call center, dla których ważna jest efektywna komunikacja oraz umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów.
- Osób prowadzących własną działalność gospodarczą, które odpowiadają za sprzedaż swoich usług lub produktów i chcą robić to w sposób bardziej profesjonalny i skuteczny.
Szkolenie nie wymaga specjalistycznego wykształcenia – istotna jest motywacja do rozwoju umiejętności sprzedażowych i otwartość na pracę warsztatową.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie praktycznych umiejętności sprzedażowych uczestników poprzez przekazanie aktualnej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do skutecznego prowadzenia procesów sprzedaży w realiach XXI wieku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określić nowoczesną definicję sprzedaży XXI wieku | Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić 3 kluczowe elementy nowoczesnej sprzedaży i wyjaśnić ich znaczenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozpoznać swój styl komunikacyjny i dopasować komunikację do stylu klienta | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie określa swój styl oraz wskazuje różnice w komunikacji z innymi stylami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystać nowoczesne techniki sprzedażowe w rozmowie z klientem | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje narzędzia takie jak: 3-etapowa wizualizacja, piramida potrzeb klienta, implikacje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów | Kryteria weryfikacji Potrafi przyporządkować obiekcje do jednej z 5 grup i dobrać właściwą reakcję | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadzić rozmowę handlową zgodnie z modelem 4Z | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi samodzielnie przygotować i przeprowadzić rozmowę według schematu: Zainteresuj – Zbadaj – Zaproponuj – Zatwierdź | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych. W trakcie szkolenia odbędą się przerwy, które będą ustalane na bieżąco na linii uczestnicy - trener. Jedna dłuższa przerwa w każdym dniu szkolenia jest zaplanowana w harmonogramie.
Dodatkowo szkolenie będzie realizowane z wykorzystaniem różnorodnych metod interaktywnych i aktywizujących, obejmujących: warsztaty grupowe, pracę na realnych wynikach uczestników, analizę studium przypadku, dyskusje moderowane, sesje pytań i odpowiedzi, ćwiczenia praktyczne, burze mózgów, odgrywanie ról oraz interaktywne ankiety i testy sprawdzające wiedzę
MODUŁ I
Podstawy sprzedaży (czyli czym kierować się na co dzień w rozwoju oraz działaniach handlowych)
- Kwestionariusze predyspozycji (dwa testy, dzięki którym rozkładamy zawodowe predyspozycje na czynniki pierwsze. Ułatwia to dalszą pracę oraz dobór właściwych ćwiczeń i literatury po szkoleniu).
- Określenie 3 składowych definicji sprzedaży XXI wieku (w firmach XXI wieku powinno się pracować w oparciu o wszystkie 3. Taka postawa bardzo mocno wyróżni handlowców na tle konkurencji).
- Utworzenie jednej, spójnej definicji sprzedaży.
- Poznanie i omówienie starego oraz nowego modelu sprzedaży (dzięki temu unikamy już od pierwszych dni pracy najczęstszych błędów popełnianych przez handlowców).
MODUŁ II
Style komunikacyjne
- Test
Określenie stylu komunikacyjnego uczestnika szkolenia oraz wskazanie jego mocnych stron, a także obszarów do pracy.
- Teoria
- mocne i słabe strony każdego stylu komunikacyjnego;
- sposoby na poznawanie, jakim stylem komunikacyjnym posługuje się klient;
- wypracowanie sposobów na efektywna komunikację z poszczególnym stylami;
- określenie, jakie problemy możemy mieć w przyszłości z danym stylem i stworzenie listy „szczepionek”, czyi zachowań handlowca, które dany problem mogą wyeliminować lub nie dopuścić do jego powstania.
- Analiza wideo
Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych w praktyce na przykładzie analizy wybranych osób ze świata mediów, rozrywki i polityki (ponieważ te obszary każdy zna, więc analizowane osoby nie będą dla uczestników szkolenia obce).
MODUŁ III
Nowoczesne techniki sprzedażowe
- Pierwsze wrażenie
- budowanie pierwszego wrażenia w rozmowie telefonicznej
- błędy wiązane z budowaniem pierwszego wrażenia
- 4 sposoby na budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia
- 3-etapowa wizualizacja
Narzędzie porządkujące rozmowę oraz wzmacniające siłę argumentacji, pokazujące korzyści.
- Piramida potrzeb klienta
Piramida uczy, w jaki sposób rozpoznawać potrzeby klienta (jawne oraz ukryte) i na tej podstawie modyfikować schemat rozmowy (tak, by rozmowy nie były identyczne, tylko dopasowane do konkretnego klienta). Piramida pozwala również na tworzenie lepszych tekstów marketingowych oraz mailingu do klienta.
- Implikacje
Technika pomagająca za pomocą prostych słów utworzyć handlowcowi pożądany przez niego schemat myślowy u klienta lub wzmocnić siłę argumentów. Dzięki tej technice klient „je nam z ręki”.
- 6 grup pytań w rozmowie handlowej, czyli jak budować dialog i wywoływać potrzeby.
MODUŁ IV
Radzenie sobie z obiekcjami
- Omówienie 5 grup obiekcji (zrozumienie, z którą grupą mamy w danym momencie do czynienia pozwala dobrać właściwy, dobrze działający argument).
- Najczęstsze błędy popełniane podczas radzenia sobie z obiekcjami (omówienie oraz wypracowanie listy słów i zwrotów zakazanych).
- Argumenter – stworzenie listy dobrych reakcji na obiekcje klienta, dzięki temu handlowcy wychodzą ze szkolenia z gotowym rozwiązaniem do zaimplementowania od następnego dnia.
MODUŁ V
MODEL 4 Z (czyli jak prowadzić nowoczesną rozmowę telefoniczną z klientem)
- Mity i błędy handlowców podczas rozmów telefonicznych z klientami.
- 1Z (zainteresuj)
- W jaki sposób pracować z prospectingiem.
- Sposoby na rozpoczynanie rozmów telefonicznych w taki sposób, aby zaciekawić klienta już od pierwszych słów.
- „Marchewka”, czyli w jaki sposób angażować uwagę klienta.
- Najczęstsze obiekcje na początku rozmowy – z czego wynikają i jak sobie z nimi radzić (psychologia sprzedaży)
- 2Z (zbadaj)
- Omówienie najczęstszych błędów popełnianych przez handlowców podczas badania potrzeb.
- Pokazanie przykładowych pytań, które pomagają handlowcowi w rozmowie.
- 3Z (zaproponuj)
- Idea złotego kręgu – czyli jak prowadzić rozmowę sprzedażową bez elementu „akwizycji” oraz kopiowania sposobów rozmowy konkurencji
- Jak prezentować ofertę firmy, aby klient czuł się indywidualnie potraktowany oraz widział korzyści dla siebie
- 4Z (zatwierdź)
- techniki na zamykanie sprzedaży z inicjatywą po stronie handlowca
- Scenariusz rozmowy + argumenter
- wypracowanie scenariusza rozmowy oraz argumentera (odpowiedzi na obiekcje), aby handlowiec mógł sam efektywnie pracować z bazą klientów.
Walidacja - przeprowadzenie post testów weryfikujących wiedzę uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Czym kierować się na co dzień w rozwoju i działaniach handlowych | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Kwestionariusze predyspozycji | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Trzy składowe definicji sprzedaży XXI wieku | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Utworzenie spójnej definicji sprzedaży | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Stary i nowy model sprzedaży – porównanie i analiza błędów handlowców | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Określenie stylu komunikacyjnego uczestnika | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Mocne i słabe strony poszczególnych stylów komunikacyjnych | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Rozpoznawanie stylu klienta – praktyczne wskazówki | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Wypracowanie sposobów na efektywną komunikację z poszczególnymi stylami | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Lista „szczepionek” – jak zapobiegać problemom komunikacyjnym | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Analiza wideo – rozpoznawanie stylów komunikacyjnych na przykładach znanych osób | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Pierwsze wrażenie – telefoniczna rozmowa z klientem, błędy i dobre praktyki | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Cztery sposoby na budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Trzyetapowa wizualizacja – narzędzie do porządkowania rozmowy | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Piramida potrzeb klienta – rozpoznawanie jawnych i ukrytych potrzeb | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Implikacje – jak wzmacniać siłę argumentów prostymi słowami | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Sześć grup pytań w rozmowie handlowej – budowanie dialogu i wywoływanie potrzeb | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Pięć grup obiekcji – identyfikacja i sposoby reakcji | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Najczęstsze błędy podczas radzenia sobie z obiekcjami – lista słów i zwrotów zakazanych | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Model 4Z | Prowadzący Elżbieta Malik | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Malik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały PDF do każdego modułu
Szablony do pracy indywidualnej i zespołowej
Testy
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godzin zegarowych, czyli 32h dydaktyczne. W czasie szkolenia zostanie zweryfikowana lista obecności. Frekwencja wymagana na poziomie co najmniej 80%. Cena usługi zawiera koszt walidacji. Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb. Usługa zwolniona z VAT-u (art.113 ust. 1 i 2 ustawy o VAT).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Klimatyzacja