Narzędzia AI w zrównoważonej analizie danych biznesowych - zastosowanie sztucznej inteligencji w transformacji cyfrowej i gospodarce niskoemisyjnej w erze Przemysłu 4.0
Narzędzia AI w zrównoważonej analizie danych biznesowych - zastosowanie sztucznej inteligencji w transformacji cyfrowej i gospodarce niskoemisyjnej w erze Przemysłu 4.0
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- pracownicy firm (zwłaszcza z obszaru Przemysł 4.0), poszukujący narzędzi AI do analizy danych i optymalizacji procesów,
- pracownicy m.in. z działów analiz, kontrolingu, finansów, HR, zakupów i zarządzania projektami, chcący automatyzować zadania, zwiększać efektywność pracy i wspierać procesy decyzyjne narzędziami AI
- każda osoba, chcąca rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, w celu dostosowania swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu i efektywności zasobowej.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki.
Szkolenie dla osób z projektów BUR 10.17 i 6.6.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Narzędzia AI w zrównoważonej analizie danych biznesowych (...) ” przygotowuje uczestników do samodzielnego i odpowiedzialnego wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w analizie danych biznesowych, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju oraz wyzwań transformacji cyfrowej. Uczestnicy zdobędą wiedzę o zastosowaniach AI w automatyzacji procesów analitycznych, prognozowaniu,ciąg dalszy celu w polu INFORMACJE DODATKOWE
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: ocenia wpływ indywidualnych postępowań na środowisko | Kryteria weryfikacji Definiuje przyjmowanie w życiu prywatnym postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawia się nad wpływem własnych zachowań na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje podstawowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia AI (artificial intelligence), ML (machine learning) i DL (deep learning) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje rolę AI w analizie biznesowej | Kryteria weryfikacji Omawia funkcje AI w pracy analityka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje narzędzia AI wykorzystywane w analizie danych | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady narzędzi i ich zastosowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje wpływ AI na automatyzację procesów analitycznych | Kryteria weryfikacji Przedstawia korzyści wynikające z automatyzacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje znaczenie AI w kontekście Przemysłu 4.0 | Kryteria weryfikacji Przedstawia powiązania AI z ideą Przemysłu 4.0 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje podstawowe zasady zrównoważonego rozwoju w kontekście analizy danych | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady zastosowania AI w analizach ESG | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje ograniczenia i ryzyka związane z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Wymienia przynajmniej 2 zagrożenia związane z wykorzystaniem narzędzi AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje zasady odpowiedzialnego stosowania AI w analizie danych | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady etycznego użycia AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje dane biznesowe z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Wykonuje analizę danych za pomocą wybranego narzędzia AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności: Tworzy proces automatyzacji raportowania z uwzględnieniem redukcji zużycia zasobów i ochrony środowiska | Kryteria weryfikacji Wskazuje ekologiczne elementy procesu, które przyczyniają się do ograniczania zużycia papieru lub energii | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności: Charakteryzuje sposób zastosowania AI do optymalizacji procesów analitycznych w kontekście ESG | Kryteria weryfikacji Identyfikuje działanie AI wspierające cele zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Moduł 1. Wprowadzenie do tematu AI w pracy analityka biznesowego
- Najważniejsze pojęcia i zasady działania AI (Machine learning, Deep learning, Artificial Intelligence)
- Rola AI w analizie biznesowej
- Kluczowe kompetencje analityka biznesowego w erze AI
- Wpływ AI na redukcję zużycia zasobów w analizie danych, np. poprzez eliminację papieru, automatyzację i e-pracę
- PRZEMYSŁ 4.0: rola AI w transformacji cyfrowej firm – skracanie procesów decyzyjnych
Moduł 2. Przegląd narzędzi AI dla analityka biznesowego
- Przegląd narzędzi opartych na AI przydatnych w analizie biznesowej
- Przykłady: m.in. Gemini, Microsoft Copilot, Perplexity, Mistral, Scribe
- Jak narzędzia wspierają ekologię (np. ograniczenie podróży służbowych przez asystentów AI, analiza ESG)
- PRZEMYSŁ 4.0: wykorzystanie AI w systemach ERP do monitorowania efektywności
Moduł 3. Automatyzacja i usprawnienie procesów analitycznych
- Automatyzacja zbierania i przetwarzania danych
- AI w przygotowywaniu dokumentacji: raporty, podsumowania, analizy, notatki ze spotkań (narzędzia np. Fathom, AIDA)
- Narzędzia do analizy dokumentów i ekstrakcji informacji
- Oszczędność energii/czasu dzięki automatyzacji raportowania i analizy danych
- Analiza śladu węglowego z wykorzystaniem AI
Moduł 4. Analiza danych i prognozowanie z użyciem AI
- Narzędzia do analizy i wizualizacji danych: Claude, Tableau, Julius AI, Spotfire
- Przykłady zastosowań: analiza trendów, prognozowanie
- Analiza danych środowiskowych, emisji, zużycia zasobów.
- PRZEMYSŁ 4.0: predictive maintenance, analiza awarii, modele predykcyjne dla efektywności energetycznej
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami
DZIEŃ DRUGI:
Moduł 5. AI w komunikacji i współpracy zespołowej
- Asystenci AI w spotkaniach: automatyczne notatki, podsumowania, generowanie agend (np. MS Copilot, Gemini)
- AI w przygotowaniu prezentacji i materiałów warsztatowych (np. Gamma App)
- Współpraca z użyciem narzędzi AI (Notion AI, Confluence AI)
- Promowanie zdalnej współpracy i wirtualnych spotkań jako forma redukcji emisji
- Ograniczenie podróży i drukowanych materiałów
Moduł 6. Praktyczne warsztaty – case studies i ćwiczenia
- Praca z wybranymi narzędziami (np. Akkio)
- Automatyzacja analizy dokumentów i danych – przykłady praktyczne
- Tworzenie promptów i generowanie raportów z AI z uwzględnieniem ekologicznych potrzeb biznesu
- Wizualizacja wyników na rzeczywistych przypadkach biznesowych
Moduł 7. Zarządzanie ryzykiem i etyka AI w analizie biznesowej
- Zasady odpowiedzialnego korzystania z AI (FATE - Fairness, Accountability, Transparency, Ethics)
- Ograniczenia i ryzyka związane z AI w analizie biznesowej
- Odpowiedzialność środowiskowa i społeczna, neutralność danych w kontekście ESG
Moduł 8: Test walidacyjny
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktyczne z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne z przerwami (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z częścią praktyczną (warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Zakłada się realizacje szkolenia w części teoretycznej o wymiarze 11 h dydakt. oraz części praktycznej o wymiarze 11h dydaktycznych, co daje łącznie 22h dydaktyczne.
Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności omawianych modułów. Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
...............................................................
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17: Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
W związku z powyższym, niniejsze szkolenie jest kluczowe dla rozwijania zielonych kompetencji w kontekście zielonej gospodarki. Zielone umiejętności są niezbędne, aby pracownicy mogli efektywnie działać w sektorze zielonej gospodarki, który koncentruje się na odnawialnych źródłach energii, niskoemisyjnych technologiach oraz zasobooszczędności. Takie szkolenie umożliwia pracownikom zdobycie wiedzy i umiejętności, które przyczyniają się do tworzenia zielonych miejsc pracy, wspierających efektywność energetyczną i surowcową oraz ograniczanie emisji gazów cieplarnianych. Poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji AI (artificial intelligence) w różnych aspektach działalności zawodowej, uczestnicy szkolenia będą mogli przyczynić się do ochrony i odtwarzania ekosystemów oraz adaptacji do zmian klimatu, co jest fundamentem zielonej gospodarki.
Program niniejszego szkolenia poprzez poszczególne moduły realnie nawiązuje do zrównoważonego rozwoju i przyczynia się do nabycia zielonych kompetencji, a jego struktura wynika z rzeczywistej wartości ekologicznej i operacyjnej:
Moduł 1. Wprowadzenie do AI w pracy analityka biznesowego
Uczestnik poznaje rolę AI w transformacji cyfrowej i analizie danych, co stanowi fundament dla efektywnego zarządzania zasobami i podejmowania decyzji uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju. Wprowadza również pojęcia ESG i zielonych kompetencji w kontekście analityki danych.
Moduł 2. Przegląd narzędzi AI dla analityka biznesowego
Narzędzia takie jak Copilot, Gemini czy Notion AI wspierają ekologiczne formy pracy (zdalna współpraca, ograniczenie druków, automatyczne podsumowania spotkań). Uczestnik zdobywa wiedzę, jak AI może ograniczyć zużycie zasobów i emisję CO₂ poprzez lepszą organizację pracy i zarządzanie informacją.
Moduł 3. Automatyzacja i usprawnienie procesów analitycznych
Uczestnik uczy się wdrażać automatyzację, która zmniejsza obciążenie środowiskowe organizacji: ograniczenie papieru, zmniejszenie zużycia energii, skrócenie czasu pracy analitycznej. Moduł ten pozwala zrozumieć, jak AI wspiera efektywność zasobową i czasową.
Moduł 4. Analiza danych i prognozowanie z użyciem AI
Moduł zawiera elementy pracy z danymi środowiskowymi i emisjami. AI pomaga identyfikować nieefektywności, przewidywać wpływ działań biznesowych na środowisko i optymalizować zużycie energii oraz zasobów – co jest kluczowe dla zielonej transformacji w Przemyśle 4.0.
Moduł 5. AI w komunikacji i współpracy zespołowej
Promuje cyfrową współpracę i ograniczanie podróży służbowych, co bezpośrednio przyczynia się do zmniejszenia emisji. Narzędzia AI wspierają wirtualne środowiska pracy i minimalizują zużycie materiałów biurowych (druk, notesy, prezentacje).
Moduł 6. Praktyczne warsztaty – case studies i ćwiczenia
Uczestnicy ćwiczą realne zastosowania AI w kontekście redukcji śladu węglowego, oszczędności operacyjnej i tworzenia raportów ESG. Dzięki pracy na rzeczywistych danych środowiskowych nabywają praktyczne zielone umiejętności wymagane w sektorze zielonej gospodarki.
Moduł 7. Zarządzanie ryzykiem i etyka AI w analizie biznesowej
Moduł ten rozwija kompetencje społeczne związane z odpowiedzialnością za środowisko i społeczeństwo. Omawia kwestie neutralności danych, etyki środowiskowej, a także ryzyka nadmiernej eksploatacji zasobów w kontekście automatyzacji i cyfryzacji.
Podsumowując, to szkolenie przyczynia się do nabycia zielonych kompetencji poprzez rozwijanie umiejętności wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji (AI) w analizie danych biznesowych w sposób wspierający cele zrównoważonego rozwoju, niskoemisyjności i efektywności zasobowej. Program szkolenia obejmuje zastosowanie AI do optymalizacji procesów (Moduły 3 i 4), ograniczania zużycia energii i materiałów (Moduły 2 i 5), automatyzacji pracy z dokumentami przy zastosowaniu cyfrowych narzędzi i rozwiązań eliminujących potrzebę druku (Moduł 3) oraz prognozowania z wykorzystaniem danych środowiskowych (Moduł 4).
Uczestnicy nabywają umiejętności wykorzystywania AI w raportowaniu ESG oraz ocenie wpływu działalności organizacji na środowisko (Moduł 6), a także rozwijają kompetencje społeczne w zakresie etycznego, odpowiedzialnego i prośrodowiskowego stosowania nowych technologii (Moduł 7). Szkolenie promuje cyfrową współpracę zamiast mobilności fizycznej, ograniczając ślad węglowy i wspierając transformację cyfrową zgodną z założeniami Przemysłu 4.0.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Moduł 1. Wprowadzenie do tematu AI w pracy analityka biznesowego | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Moduł 2. Przegląd narzędzi AI dla analityka biznesowego | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Moduł 2. Przegląd narzędzi AI dla analityka biznesowego - ciąg dalszy | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Moduł 3. Automatyzacja i usprawnienie procesów analitycznych | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Moduł 4. Analiza danych i prognozowanie z użyciem AI | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Moduł 5. AI w komunikacji i współpracy zespołowej | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Moduł 6. Praktyczne warsztaty – case studies i ćwiczenia | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Moduł 6. Praktyczne warsztaty – case studies i ćwiczenia - ciąg dalszy | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Moduł 7. Zarządzanie ryzykiem i etyka AI w analizie biznesowej | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Moduł 8: Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 204,55 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 204,55 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Adamczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
CIĄG DALSZY OPISU POLA CEL EDUKACYJNY (ZGODNIE Z POLECENIEM ADMINISTRATORA BUR PARP POZOSTAŁY TEKST, KTÓRY NIE ZMIEŚCIŁ SIĘ W POLU "CEL EDUKACYJNY" ZE WZGLĘDU NA LIMIT OGRANICZONY DO 500 ZNAKÓW, WPISANO TUTAJ):
raportowaniu ESG oraz ocenie wpływu działalności na środowisko. Nauczą się korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających efektywność energetyczną i surowcową oraz usprawniających podejmowanie decyzji w organizacjach funkcjonujących w warunkach Przemysłu 4.0.
(koniec opisu celu edukacyjnego).
..........................................................
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe ( m.in. skrypt/konspekt) na pendrive, co pozwoli na minimalizację zużycia papieru i przyczyni się do ochrony środowiska, jednocześnie zapewniając wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów.
..........................................................
Zgodnie z Wykazem obszarów i grup technologii, w odniesieniu do których operatorzy powinni weryfikować usługę rozwojową pod względem spełniania kryterium powiązania z RIS i PRT, w przypadku czego możliwe jest otrzymanie dodatkowych 5 pkt za udział w usłudze dostosowanej do wymienionych w tym Wykazie branż informujemy, że niniejsze szkolenie wpisuje się w OBSZAR TECHNOLOGICZNY: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne – 4.7 Technologie telekomunikacyjne i informacyjne wspierające przemysł 4.0 (podgrupa: Technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego wg RIS Woj. Śląskiego 2030).
Fiszka BUR 10.17:
X TAK - Czy deklarujesz udział w usłudze rozwojowej, której zakres tematyczny wynika z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030? (+ 5pkt)
.................................................................
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Osoba przeprowadzająca usługę (trener) wykona również działania związane ze skompletowaniem dokumentacji walidacyjnej tj. zbierze od uczestników szkolenia dokumenty do Analizy dowodów i deklaracji oraz rozda uczestnikom test teoretyczny, a następnie zbierze wypełnione testy. Trener nie będzie ingerował w jakikolwiek sposób w proces wypełniania dokumentacji walidacyjnej ani w jej ocenę (tj. trener nie ocenia i nie weryfikuje osiągniętych efektów uczenia się). Analiza dowodów i deklaracji i Test teoretyczny zostaną ocenione po zakończeniu realizacji usługi przez osobę walidującą. Walidator ocenia i weryfikuje osiągnięte efekty uczenia się.
....................................................................
Niniejsza karta usługi zawiera dane osoby walidującej (imię i nazwisko, e-mail, opis doświadczenia), jednak są one niewidoczne.
Nie stanowi to błędu.
Zgodnie z Zał. 2 do Regulaminu BUR (dostępny na stronie PARP): „Dane dotyczące osoby walidującej, są widoczne wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego". Powyższe powoduje, że te dane są ukryte (niewidoczne) dla wszystkich pozostałych osób, nie pełniących w/w ról.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 8 osób (maksymalnie 18 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
...........................................
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie.
...........................................
Efekty kształcenia zostały opracowane w oparciu o informacje opublikowane na stronie operatora tj. Załącznik 4. Wykaz przykładowych zielonych umiejętności, opracowany przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO w ramach Konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) konkurs uzupełniający.
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j.Dz.U.2022 poz. 2509). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody RECON Consulting jest zabronione.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
W trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora, WUP Katowice lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- §3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi