Całościowy kurs dla początkujących: VADEMECUM LOGOPEDY
Całościowy kurs dla początkujących: VADEMECUM LOGOPEDY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Logopedia
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do początkujących logopedów oraz studentów logopedii lub pedagogiki rozpoczynających pracę z pacjentami w placówkach oświatowych lub gabinetach prywatnych.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek-Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery - sezon 1, Nowy start w Małopolsce z EURESem, dla firm w okresowych trudnościach (SWO)
Od uczestników nie jest wymagane wcześniejsze przygotowanie i doświadczenie zawodowe
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po ukończeniu kursu kompleksowo przygotowany będzie do skutecznej pracy z pacjentem logopedycznym w realiach placówek oświatowych lub gabinetach prywatnych, z uwzględnieniem pracy z najważniejszymi zaburzeniami komunikacyjnymi w aspekcie diagnozy i terapii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i diagnozuje podstawowe zagadnienia w pracy logopedycznej | Kryteria weryfikacji Orientuje się w podstawowych założeniach pracy logopedy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rodzaje zaburzeń oraz funkcje i parafunkcje w obrębie narządu żucia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Orientuje się w fonetyce i fonologii oraz wyszczególnia dystynktywne głosek | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Dokonuje regulacji zaburzeń przetwarzania słuchowego u pacjentów | Kryteria weryfikacji Definiuje regulację wpływu na percepcję słuchową i jakość terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie dokonuje diagnozy pacjenta oraz ewentualnych zaburzeń logopedycznych | Kryteria weryfikacji Diagnozuje pacjenta z dyslalią, z uwzględnieniem przeprowadzenia wywiadu, doboru narzędzi diagnostycznych oraz rozmowy z rodzicem / opiekunem pacjenta | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Diagnozuje zaburzenia miofunkcjonalne (MIO) u pacjenta | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Diagnozuje zaburzenia języka i komunikacji u pacjenta | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Dokonuje diagnozy różnicowej ORM vs. afazja dziecięca oraz dobiera właściwe narzędzia | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik podejmuje terapię z pacjentem i jego rodzicami / opiekunami | Kryteria weryfikacji Podejmuje terapię dyslalii, z uwzględnieniem różnych metod terapii, strategii i przypadków | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Orientuje się we wskazaniach i najczęściej popełnianych błędach przez logopedę przy zaburzeniach języka i komunikacji u pacjenta | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Podejmuje terapię dziecka z ORM z wykonywaniem ćwiczeń struktury zadaniowej i narracji | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Podejmuje terapię dziecka z afazją z uwzględnieniem wsparcia funkcji poznawczych | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Podejmuje współpracę z rodzicami przy prowadzeniu terapii logopedycznej dziecka | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Ustala zasady i zadaje prace domowe w prowadzonej terapii logopedycznej | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Planuje terapię grupową z pacjentami o zróżnicowanych potrzebach | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Stosuje systemy motywacyjne w terapii logopedycznej | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje pracę logopedyczną w placówkach lub gabinetach | Kryteria weryfikacji Orientuje się i planuje pracę projektową w placówce oświatowej z uwzględnieniem współpracy międzyzespołowej | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Orientuje się i planuje współpracę z innymi specjalistami | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Organizuje przestrzeń i orientuje się w dokumentacji logopedycznej w gabinecie prywatnym | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Orientuje się w ścieżkach rozwoju i szkoleniach dostępnych i kluczowych dla młodych logopedów | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Dąży do wprowadzenia dwujęzyczności w swoim warsztacie pracy | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa ma na celu przygotowanie początkujących logopedów oraz studentów logopedii lub pedagogiki do skutecznej pracy z pacjentem logopedycznym w realiach placówek oświatowych lub gabinetach prywatnych, z uwzględnieniem pracy z najważniejszymi zaburzeniami komunikacyjnymi w aspekcie diagnozy i terapii.
Od uczestników nie jest wymagane wcześniejsze przygotowanie i doświadczenie zawodowe
PROGRAM KURSU:
Moduł 1 - Wprowadzenie do zawodu logopedy
- Ścieżki kariery: gabinet, poradnia, szkoła
- Zarobki, typy umów, organizacja czasu pracy
- Obowiązki dokumentacyjne i prawne
- Samokształcenie, superwizja, budowanie doświadczenia
Moduł 2 - Kluczowa wiedza w praktyce logopedycznej
- Rodzaje zaburzeń mowy oraz wad artykulacyjnych
- Funkcje i parafunkcje w obrębie narządu żucia
Moduł 3 - Fonetyka i fonologia w praktyce
- Cechy dystynktywne głosek
- Jak wiedza fonologiczna wspiera terapię?
Moduł 4 - Diagnoza pacjenta z dyslalią
- Etapy diagnozy: wywiad, obserwacja, testy, wnioski
- Narzędzia diagnostyczne
- Jak przygotować i zaprezentować diagnozę rodzicom?
Moduł 5 - Terapia dyslalii – metody, strategie i przypadki
- Wywoływanie głosek – najskuteczniejsze metody
- Terapia w praktyce
Moduł 6 - Zaburzenia miofunkcjonalne (MIO)
- Diagnozowanie MIO – na co zwrócić uwagę?
- Łączenie terapii mio z artykulacyjną
Moduł 7 - Zaburzenia języka i komunikacji
- Czym są zaburzenia języka i komunikacji?
- Czerwone flagi w zaburzeniach języka i komunikacji tj. ASD, ORM czy afazji
- Jakie działania może podjąć logopeda?
- Jakie błędy może popełnić logopeda?
Moduł 8 - Diagnoza różnicowa: ORM vs. afazja dziecięca
- Charakterystyka, różnicowanie, przykłady
- Narzędzia diagnostyczne
Moduł 9 - Terapia dziecka z ORM – praktyczne wskazówki
- Budowanie słownika biernego i czynnego
- Ćwiczenia struktury zdaniowej i narracji
- Materiały, strategie, etapy terapii
Moduł 10 - Terapia dziecka z afazją – praktyczne wskazówki
- Praca nad rozumieniem, ekspresją i komunikacją alternatywną
- Wsparcie funkcji poznawczych
Moduł 11 - Współpraca z rodzicami
- Komunikacja i edukacja rodziców
- Jak budować relację zaufania i wspólnego celu?
- Asertywność w kontaktach z rodzicami
Moduł 12 - Prace domowe w terapii logopedycznej
- Jak planować, przekazywać i monitorować zadania domowe?
- Przykładowe zestawy zadań, karty pracy, gry
- Ustalanie zasad systematyczności bez presji
Moduł 13 - Zajęcia grupowe – praktyczne rozwiązania
- Różnice i wyzwania w terapii grupowej
- Jak planować zajęcia grupowe – przykładowe scenariusze
- Praca z grupą o zróżnicowanych potrzebach
Moduł 14 - Systemy motywacyjne w terapii
- Jak motywować bez uzależniania od nagród?
- Tablice, misje, karty progresu, systemy punktowe
- Motywacja wewnętrzna vs. zewnętrzna u dziecka
Moduł 15 - Praca projektowa w placówce oświatowej
- Projekty językowe i dni tematyczne
- Organizacja wydarzeń logopedycznych (Tydzień Głoski, Miesiąc Poprawnej Mowy)
- Przykłady współpracy z kadrą pedagogiczną
Moduł 16 - Współpraca z innymi specjalistami
- Z kim i jak współpracuje logopeda? (psycholog, pedagog, SI, fizjoterapeuta, wychowawca)
- Wspólne planowanie terapii, IPET, konsultacje
- Jak pisać informacje zwrotne i uczestniczyć w zespole interdyscyplinarnym?
Moduł 17 - Dokumentacja logopedy w gabinecie prywatnym
- Zgody, ankiety, diagnozy, karty pracy
- Jak tworzyć opinie logopedyczne?
- Organizacja dokumentacji – segregatory, cyfrowe archiwum
Moduł 18 - Ścieżki rozwoju i szkolenia dla młodych logopedów
- Jak wybrać swoją specjalizację?
- Polecane szkolenia, książki, platformy edukacyjne
- Budowanie swojego portfolio i obecności online (np. media społecznościowe, strona)
Moduł 19 - Ścieżki rozwoju i szkolenia dla młodych logopedów
- Jak wybrać swoją specjalizację?
- Polecane szkolenia, książki, platformy edukacyjne
- Budowanie swojego portfolio i obecności online (np. media społecznościowe, strona)
Moduł 20 - Dwujęzyczność w pracy logopedy
Moduł 21 - Walidacja
Test teoretyczny:
Walidator włączy test w formie elektronicznej. Następnie po jego wypełnieniu udostepni jego wyniki i omówi prawidłowe odpowiedzi.
Zaliczenie testu - minimum 70% poprawnych odpowiedzi.
Debata swobodna i obserwacja uczestnicząca w warunkach symulowanych:
uczestnicy zobowiązani będą na udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania uzupełniające podczas wykonywania konkretnych czynności - polecenia do wykonania zadaje walidator, a w trakcie zadaje pytania uzupełniające
Zaliczenie obserwacji - wykonanie poprawnie minimum 4 poleceń
Zaliczenie debaty - poprawne rozumienie i opis wykonywanych czynności minimum dla 4 poleceń
Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia. Wlidator jest włączony dopiero w procesie walidacji, którą samodzielnie przeprowadza w sposób zdalny w czasie rzeczywistym.
Zachowana została rozdzielność funkcji.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy,. Realizacja usługi oraz walidacji zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy clickmeeting
Korzyści z udziału w kursie:
- Po szkoleniu nabierzesz pewności siebie w pracy logopedy, a także zdobędziesz niezbędną wiedzę do aplikowania o wymarzone stanowisko, wdrożysz nowe techniki diagnostycznoterapeutyczne, oszczędzając czas i zwiększając efektywność. Będziesz świetnie przygotowany merytorycznie i praktycznie.
- Szeroki przekrój zaburzeń mowy Kurs obejmuje wszystkie najważniejsze rodzaje zaburzeń komunikacyjnych w aspekcie diagnozy i terapii.
- Kompleksowe materiały PDF
Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
W trakcie usługi zaplanowane są przerwy, które
nie są wliczone do procesu kształcenia
(do czasu trwania i kosztu usługi).
Walidacja wliczona jest do procesu kształcenia (czasu trwania i kosztu usługi)
Liczba godzin teoretycznych: 15h
Liczba godzin praktycznych wraz z walidacją: 21h
WAŻNE! 1h = 45 min
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien zapoznać się z ogólnodostępną literaturą z zakresu pracy logopedy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Moduł 1 - Wprowadzenie do zawodu logopedy - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Moduł 2 - Kluczowa wiedza w praktyce logopedycznej - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Moduł 2 - Kluczowa wiedza w praktyce logopedycznej - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Moduł 3 - Fonetyka i fonologia w praktyce - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Moduł 4 - Diagnoza pacjenta z dyslalią - teoria 45 min; praktyka 45 min - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Moduł 5 - Terapia dyslalii – metody, strategie i przypadki - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Moduł 6 - Zaburzenia miofunkcjonalne (MIO) - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Moduł 6 - Zaburzenia miofunkcjonalne (MIO) - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Moduł 7 - Zaburzenia języka i komunikacji - 30 min teoria, 1h praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Moduł 8 - Diagnoza różnicowa: ORM vs. afazja dziecięca - 30 min teoria, 1h praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Moduł 9 - Terapia dziecka z ORM – praktyczne wskazówki - teoria 30 min; 1h 45 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Moduł 10 - Terapia dziecka z afazją – praktyczne wskazówki - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Moduł 10 - Terapia dziecka z afazją – praktyczne wskazówki 0 praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Moduł 11 - Współpraca z rodzicami - 15 min teoria, 30 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Moduł 12 - Prace domowe w terapii logopedycznej - 15 min teoria, 30 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Moduł 13 - Zajęcia grupowe – praktyczne rozwiązania - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Moduł 14 - Systemy motywacyjne w terapii - teoria 15 min; praktyka 30 min - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Moduł 15 - Praca projektowa w placówce oświatowej - 45 min teoria; 45 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Moduł 16 - Współpraca z innymi specjalistami - 45 min teoria, 45 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Moduł 16 - Współpraca z innymi specjalistami - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Moduł 17 - Dokumentacja logopedy w gabinecie prywatnym - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Moduł 18 - Ścieżki rozwoju i szkolenia dla młodych logopedów - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Przerwa | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Moduł 19 - Dwujęzyczność w pracy logopedy - teoria - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Monika Witasik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Moduł 20 - Walidacja - test wiedzy, debata swobodna, obserwacja w warunkach symulowanych - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Witasik
Od 2019 roku czynnie pracuje, jako szkoleniowiec, prowadząc warsztaty i szkolenia dla logopedów oraz nauczycieli. Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej, wykorzystaniu narzędzi TIK w pracy logopedycznej oraz skutecznej współpracy z rodzicami.
Prowadzi również liczne grupy wsparcia dla logopedów oraz specjalistów – zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Tworzy przestrzeń do wymiany doświadczeń, poszerzania kompetencji oraz wspólnego rozwiązywania trudności zawodowych.
Aktywnie angażuje się w program eTwinning jako Ambasador, wspierając nauczycieli w międzynarodowej współpracy i rozwijaniu nowoczesnych metod nauczania. W pracy łączy innowacyjne podejście terapeutyczne z praktycznym doświadczeniem, dbając o skuteczność i indywidualne podejście do pacjenta.
W ciągu 5 lat przed terminem realizacji usługi zrealizowała znacznie ponad 200h szkoleniowych z ww. zagadnień.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na początku kursu Uczestnicy otrzymują materiały w wersji elektronicznej (prezentację) przygotowane dla danego kursu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie REGULAMINU usług ZAKLAMERKOWANI.PL na zaklamerkowani.pl
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Wymagane 100% obecności
Uczestnik wyraża zgodę na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek do rozliczenia usługi
Organizator zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia usługi zgłosić Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udziału w usłudze
Informacje dodatkowe
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia
Usługa realizowana jest w ramach działalności Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego
Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w tym Organizator nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem lub wyżywieniem
Zawarto umowę z: WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój, WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – CLICKMEETING
- Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na minimum 2 dni przed rozpoczęciem usługi
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja CLICKMEETING
- Linki do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
CLICKMEETING:
Wymagania systemowe:
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
- Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 10 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex. e. Aby móc korzystać z serwisu (włączając w to udział w konferencjach online) na wybranych urządzeniach mobilnych, wymagane jest pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu internetowego iTunes lub Google Play. Do korzystania z serwisu w pełnym zakresie audiowideo niezbędne jest podłączenie w czasie konferencji prawidłowo działających słuchawek lub głośników, kamery oraz mikrofonu. Urządzenia te nie powinny być jednocześnie używane przez jakiekolwiek inne aplikacje.