ŚWIADOMA SPRZEDAŻ - TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I NEGOCJACJI
ŚWIADOMA SPRZEDAŻ - TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I NEGOCJACJI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla osób kontaktujących się z klientem, chcących podnieść swoje kompetencje z zakresu obsługi klienta, w szczególności z budowania trwałych relacji z klientami oraz podnoszenia efektywności pracy zespołu.
Szkolenie dedykowane dla właścicieli firm oraz ich pracowników oraz osób które planują swoją karierę ze sprzedażą.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "ŚWIADOMA SPRZEDAŻ - TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I NEGOCJACJI " przygotowuje uczestników do samodzielnej obsługi klienta wraz z badaniem jego potrzeb oraz kształtowaniem dłuższych relacji a także do asertywnego reagowania na różnego typu obiekcje oraz do opracowywania scenariuszy sprzedażowych oraz negocjacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i wyjaśnia psychologiczne mechanizmy zachowań zakupowych oraz ich wpływ na proces sprzedaży | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać etapy procesu decyzyjnego klienta i je omówić | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady profesjonalnej obsługi klienta oraz buduje relacje oparte na zaufaniu | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody pozyskiwania nowych klientów (prospecting) i opisuje ich zastosowanie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi rozmowę handlową w oparciu o modelowy proces sprzedaży i techniki zamykania transakcji | Kryteria weryfikacji Przygotowuje się do rozmowy sprzedażowej (ustala cele, analizuje klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki sprzedaży i negocjacji dopasowane do sytuacji i typu klienta, w tym radzi sobie z obiekcjami | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią technikę sprzedaży i negocjacji w ćwiczeniach praktycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "ŚWIADOMA SPRZEDAŻ - TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I NEGOCJACJI " przygotowuje uczestników do samodzielnej obsługi klienta wraz z badaniem jego potrzeb oraz kształtowaniem dłuższych relacji a także do asertywnego reagowania na różnego typu obiekcje oraz do opracowywania scenariuszy sprzedażowych oraz negocjacji.
Ramowy program usługi:
1. Moduł I :
1.1 PODSTAWOWE ZASADY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY
- Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces
- Psychologia procesu kupowania i sprzedawania
- Proces decyzyjny Klienta
- Typologia osobowości Klientów
- Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość
- Klienta – konkretne techniki maksymalizacji zysku w oparciu o psychologię kupowania
1.2 ZASADY OBSŁUGI KLIENTA
- Prospecting – metody pozyskiwania nowych Klientów
- Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi Klienta
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży
- Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
- Body language w sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż a profesjonalna obsługa Klienta
- Trudny Klient – jak sobie z nim radzić?
2. Moduł II :
2.1 PROCES SPRZEDAŻOWY – MODELOWA ROZMOWA HANDLOWA
- Przygotowanie do rozmowy handlowej
- Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej – cold calling
- Hak na uwagę – rozpoczęcie rozmowy z klientem
- Budowanie relacji z klientem
- Lejek pytań – badanie potrzeb
- Efektywna prezentacja sprzedażowa oparta na języku korzyści
- Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
- Budowanie działań posprzedażowych
2.2 TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI
- Skuteczne techniki sprzedaży krok po kroku
- Dobór techniki sprzedaży w oparciu o typ klienta
- Język perswazji – wybrane techniki
- Techniki cross-sellingu i up-sellingu - maksymalizacja zysku z jednej transakcji
- Strategie negocjacyjne – co decyduje o sukcesie negocjatora
- 20 podstawowych technik negocjacyjnych
- Prawidłowe określanie Batny -znajdź wszystkie możliwe alternatywne drogi
- Techniki zbijania obiekcji przy stole negocjacyjnym
- Inteligencja emocjonalna kluczem do sukcesu podczas procesów sprzedażowych i negocjacyjnych
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Po usłudze rozwojowej uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Ukończenie szkolenia rozumiane jest jako obecność na minimum 80% zajęć przewidzianych programem.
1h = 45 min
Ilość godzin dydaktycznych 32/.
Ilość godzin zegarowych 24.
W trakcie usługi zaplanowane są przerwy, wliczone do procesu kształcenia (czasu trwania i kosztu usługi), min 1 przerwa 15 min na 1,5 h zajęć.
Walidator nie bierze udziału w procesie edukacyjnym.
Osoba walidująca: będzie włączona dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestnika. Nie bierze bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Walidacja wliczona w cenę usługi.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym w dni robocze.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, realizacja usługi zdalnie (według harmonogramu) w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy zoom.
Zajęcia stacjonarne w soboty.
Szkolenie stacjonarne prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, casy indywidualne, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach.
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na przesłanych dokumentach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Mazur
unijnymi, a także koordynacji projektów edukacyjnych i społecznych - 20 lat doświadczenia.
Wykształcenie - wyższe magisterskie w zakresie Zarządzania i Marketingu, Uniwersytecie Mikołaja
Kopernika w Toruniu, ze specjalizacją w inwestycjach i nieruchomościach. Studia podyplomowe z
Organizacji i Zarządzania Oświatą oraz Przygotowania Pedagogicznego z edukacją spersonalizowaną.
W latach 2013–2019 Dyrektor ds. programowych i edukacji w Fundacji Rozwoju Warmii i Mazur w Iławie, gdzie odpowiadałam za zarządzanie placówkami edukacyjnymi, realizację projektów społecznych i obywatelskich oraz pozyskiwanie funduszy ze środków RPO na lata 2014-2020,POKL2007-2013, PROW 2014-2020, EFS na lata 2014-2020 i innych programów operacyjnych t.j
Polska Wschodnia, Innowacyjna Gospodarka.
W kolejnych latach 2019-2024, współpracowałam z wieloma instytucjami jako koordynator projektów, doradca biznesowy i trener. Świadczy, koordynuje i realizuje całościowe projekty usług rozwojowych. Od 2018 roku prowadzę własną firmę marketingową świadcząc usługi z zakresu marketingu, PRu, projektowania graficznego i reklamy dla firm. Prowadzenie indywidualnych i grupowych kursów i szkoleń z wykorzystania Facebooka, social media w biznesie . Ukończony - Kurs Świadomej Sprzedaży .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej: prezentacja, narzędzia do pracy, arkusze do zadań i ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi mieć zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu.
Uczestnik powinien mieć dostęp do konta w BUR, wraz z zakładkami Pracodawca oraz Dostawca Usług.
Obecność każdego uczestnika - wymagane 80% obecności.
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów,aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi zwróci Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udziału w usłudze
Informacje dodatkowe
Uczestnik: przyjmuje do wiadomości, że usługa z dofi nansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP iwyraża na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku
dofi nansowania w wysokości 100%.
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%.
W przypadku braku dofinansowania lub dofinansowania na poziomie niższym niż 70% - do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługąHTML5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
- Link do szkolenia - wskazany w polu "Kody dostępowe" - dostępny dla zapisanych i zaakceptowanych Uczestników oraz Operatorów
- Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
Usługa będzie realizowana na platformie ZOOM:
Wymagania systemowe:
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
System operacyjny:
System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej.
Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe