Real-time online Norwegian language course in English. Individual mode. 30 lessons x 45 minutes. Level A1.1. Kurs języka norweskiego online w czasie rzeczywistym, prowadzony w języku angielskim. Tryb indywidualny. 30 lekcji x 45 minut. Poziom A1.1.
Real-time online Norwegian language course in English. Individual mode. 30 lessons x 45 minutes. Level A1.1. Kurs języka norweskiego online w czasie rzeczywistym, prowadzony w języku angielskim. Tryb indywidualny. 30 lekcji x 45 minut. Poziom A1.1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Grupa docelowa usługi
The course is designed for adults, including students, and those working or seeking employment, who wish to begin learning Norwegian from scratch. The course will be run in English.
Kurs skierowany jest do osób dorosłych: uczących się, pracujących lub poszukujących pracy, które chcą rozpocząć naukę języka norweskiego od podstaw. Kurs zostanie przeprowadzony w języku angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
The course prepares you to use the Norwegian language in reading, writing, listening, and speaking at level A1.1 according to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem norweskim w zakresie sprawności czytania, pisania, słuchania oraz mówienia na poziomie A1.1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się recognizes and uses simple sentences and frequently used expressions related to areas of everyday life (e.g. basic personal information, information about family, profession, age)rozpoznaje i używa proste zdania i często używane wyrażenia związane z obszarami życia codziennego (np. podstawowe informacje osobiste, informacje dot. rodziny, zawodu, wieku ) | Kryteria weryfikacji conducts simple conversation on everyday topics (e.g. introducing oneself, ordering food, asking about the price)przeprowadza prostą rozmowę dotyczącą tematów życia codziennego (np. przedstawianie się, zamawianie jedzenia, pytanie o cenę) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji distinguishes between basic words and simple phrases (e.g. in a shop, restaurant, train station)rozróżnia podstawowe słowa i proste zwroty (np. w sklepie, restauracji, nadworcu) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji uses the vocabulary learned in basic social situations (e.g. asking for something, asking about the price, ordering food)wykorzystuje poznane słownictwo w podstawowych sytuacjach społecznych,(np. proszenie o coś, pytanie o cenę, zamawianie jedzenia) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się creates simple written statements concerning basic issues and vocabulary related to everyday lifetworzy proste wypowiedzi pisemne, dotyczące podstawowych zagadnień i słownictwa dotyczącego życia codziennego | Kryteria weryfikacji uses a basic range of words and phrases related to everyday life in simple written texts (e.g. numbers, days of the week, colours, food, weather)korzysta w prostych wypowiedziach pisemnych z podstawowego zasobu słów i zwrotów związanych z życiem codziennym (np.liczby, dni tygodnia, kolory, jedzenie, pogoda) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji uses very basic grammatical structures in short written texts (e.g. simple declarative and interrogative sentences, present tense, personal pronouns, numerals)stosuje bardzo podstawowe struktury gramatyczne w krótkich wypowiedziach pisemnych, (np. proste zdania oznajmujące i pytające, czas teraźniejszy, zaimki osobowe, liczebniki) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji uses a basic range of words and phrases related to everyday life in simple written texts (e.g. numbers, days of the week, colours, food, weather)korzysta w prostych wypowiedziach pisemnych z podstawowego zasobu słów i zwrotów związanych z życiem codziennym (np.liczby, dni tygodnia, kolory, jedzenie, pogoda) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się reads with understanding simple texts covering learned vocabulary, expressions and grammarczyta ze zrozumieniem proste teksty obejmujące poznane słownictwo,wyrażenia i zagadnienia gramatyczne | Kryteria weryfikacji reads with understanding short, simple sentencesczyta ze zrozumieniem krótkie, proste zdania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji recognizes basic vocabulary and phrases learnedrozpoznaje podstawowe słownictwo i poznane zwroty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji translates basic information about people and places into simple textstłumaczy podstawowe informacje o osobach i miejscach w prostych tekstach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się communicates in routine situations requiring direct exchange of information on familiar topicsporozumiewa się w rutynowych sytuacjach wymagających bezpośredniej wymiany informacji na znane tematy | Kryteria weryfikacji uses the vocabulary learned in basic social situations (e.g. asking for something, asking about the price, ordering food)wykorzystuje poznane słownictwo w podstawowych sytuacjach społecznych,(np. proszenie o coś, pytanie o cenę, zamawianie jedzenia) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji introduces oneself and others, provides basic information (e.g. name, age, nationality, occupation)przedstawia siebie i innych, podaje podstawowe informacje (np.imię, wiek, narodowość, zawód) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji describes daily activities and basic preferences (e.g. what he likes and dislikes, what his hobbies and interests are)opisuje codzienne czynności i podstawowe preferencje (np. co lubi, a czego nie, jakie jest jego hooby i zainteresowania) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Basic Norwegian language course in English - Module A1.1.
Total: 30 teaching hours of 45 minutes each, carried out in a combined system, where one lesson is 90 minutes. A total of 15 meetings, each 90 minutes long.
After completing Module A1.1, it is possible to continue learning with Module A1.2.
Modules: A1.1 and A1.2 create the entire course covering level A1 in accordance with CEFR (Common European Framework of Reference for Languages).
Breaks are not included in the time of the development service.
The given number of hours also includes the validation process.
The course program:
Week 1: Introducing yourself and your personal information
(Kapittel 1 start)
Lesson 1-2:
Personal information - name, country of origin, place of residence.
Phrases: What is your name? Where are you from?
Greetings and farewells.
Lesson 3-4:
Practicing the phrases you have learned.
Map of Norway – countries and nationalities.
Mini oral presentations: My name is... I come from...
Week 2: Alphabet and word order
Lesson 5-6:
Personal pronouns.
Word order: affirmations and negations in the present tense.
Building simple sentences.
Lesson 7-8:
(Kapittel 2 start)
Questions – structure and intonation.
Norwegian alphabet. Spelling names and surnames.
Spelling exercises and dialogues.
Week 3: Family and everyday life
Lesson 9-10:
Vocabulary: family members, marital status, age.
I have a brother/sister. I am married.
Possessive pronouns.
Lesson 11-12:
(Kapittel 3 start)
Place of residence, address, telephone number. Numerals.
Phrases: Where do you live? What is your telephone number?
I don't understand – asking for repetition.
Week 4: Time and professions
Lesson 13-14:
Professions and workplaces.
Vocabulary about professions: engineer, teacher, driver...
Everyday routine: I get up at 7:00.
Lesson 15-16:
What time is it? – Hva er klokka?
Times, days of the week, and daily schedule.
Talking about work and daily activities.
Week 5: Eating and shopping
(Kapittel 4 start)
Lesson 17-18:
Vocabulary: food and drink.
Dialogues in a grocery store. I would like to have...
Adverbs of place.
Lesson 19-20:
Requests and offers.
Sentence adverbs: ikke, alltid, gjerne, aldri.
Practical exercises and short scenes.
Week 6: Free time and home
(Kapittel 5 start)
Lesson 21-22:
Free time, hobbies, and daily activities.
I like dancing/reading/cooking.
Jeg har lyst til å… – expressing a desire.
Prepositions.
Lesson 23-24:
Household chores and everyday life.
Sentence order with inversion by time: After school, I make dinner.
Mini-dialogues about the daily schedule.
Week 7: City and transport
(Kapittel 6 start)
Lesson 25-26:
Vocabulary: kiosk, shop, post office, bank.
Questions about price and opening hours.
How much does it cost? When is the bank open?
Lesson 27-28:
Local transport: bus, tickets, stops.
Questions: When does the bus leave? Where does it stop?
Demonstrative pronouns.
Timetable – practical exercises.
Week 8: Revision and consolidation
Lesson 29-30:
Revision of key topics from module A1.1.
Oral and written exercises: presentations, dialogues.
Validation of learning outcomes. Summary test of level A1.1, analysis of results, individual tips.
Podstawy języka norweskiego - Moduł A1.1.
Suma: 30 godzin dydaktycznych po 45 minut, realizowanych w systemie łączonym, gdzie jedna lekcja - 90minut. W sumie 15 spotkań, każde po 90min.
Po zakończeniu Modułu A1.1 istnieje możliwość kontynuacji nauki - Moduł A1.2.
Moduły: A1.1 i A1.2 stanowią całośc kursu obejmującego poziom A1 zgodnie z CEFR (Europejskim Systemem OpisuKształceniaJęzykowego).
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji.
Zakres tematyczny szkolenia:
Tydzień 1: Przedstawianie się i informacje osobiste
(Kapittel 1 start)
Lekcja 1-2:
Personalia – imię, kraj pochodzenia, miejsce zamieszkania.
Zwroty: Jak masz na imię? Skąd pochodzisz?
Pozdrowienia i pożegnania.
Lekcja 3-4:
Ćwiczenie poznanych zwrotów w praktyce.
Mapa Norwegii – kraje i narodowości.
Mini-prezentacje ustne: Mam na imię... Pochodzę z ...
Tydzień 2: Alfabet i szyk zdania
Lekcja 5-6:
Zaimki osobowe.
Szyk zdania: twierdzenia i przeczenia w czasie teraźniejszym.
Budowanie prostych zdań.
Lekcja 7-8:
(Kapittel 2 start)
Pytania – budowa i intonacja.
Alfabet norweski. Literowanie imion i nazwisk.
Ćwiczenia z literowaniem i dialogami.
Tydzień 3: Rodzina i codzienność
Lekcja 9-10:
Słownictwo: członkowie rodziny, stan cywilny, wiek.
Mam brata/siostrę. Jestem żonaty.
Zaimki dzierżawcze.
Lekcja 11-12:
(Kapittel 3 start)
Miejsce zamieszkania, adres, numer telefonu. Liczebniki.
Zwroty: Gdzie mieszkasz? Jaki jest twój numer telefonu?
Nie rozumiem – proszenie o powtórzenie.
Tydzień 4: Czas i zawody
Lekcja 13-14:
Zawody i miejsca pracy.
Słownictwo dotyczące zawodów: inżynier, nauczyciel, kierowca...
Rutyna dnia codziennego: Wstaję o 7.00.
Lekcja 15-16:
Która godzina? – Hva er klokka?
Godziny, dni tygodnia i plan dnia.
Rozmowa o pracy i zajęciach w ciągu dnia.
Tydzień 5: Jedzenie i zakupy
(Kapittel 4 start)
Lekcja 17-18:
Słownictwo: jedzenie i picie.
Dialogi w sklepie spożywczym. Poproszę o...
Przysłówki miejsca.
Lekcja 19-20:
Prośby i oferty.
Przysłówki zdaniowe: ikke, alltid, gjerne, aldri.
Ćwiczenia w praktyce i krótkie scenki.
Tydzień 6: Czas wolny i dom
(Kapittel 5 start)
Lekcja 21-22:
Czas wolny, hobby, codzienne czynności.
Lubię tańczyć/czytać/gotować.
Jeg har lyst til å… – wyrażanie chęci.
Przyimki.
Lekcja 23-24:
Obowiązki domowe i życie codzienne.
Szyk zdania z inwersją po czasie: Po szkole robię kolację.
Mini-dialogi o planie dnia.
Tydzień 7: Miasto i transport
(Kapittel 6 start)
Lekcja 25-26:
Słownictwo: kiosk, sklep, poczta, bank.
Pytania o cenę i godziny otwarcia.
Ile to kosztuje? Kiedy bank jest otwarty?
Lekcja 27-28:
Transport lokalny: autobus, bilety, przystanki.
Pytania: Kiedy odjeżdża autobus? Gdzie się zatrzymuje?
Zaimki wskazujące.
Rozkład jazdy – ćwiczenia praktyczne.
Tydzień 8: Powtórzenie i utrwalenie
Lekcja 29-30:
Powtórzenie kluczowych tematów z modułu A1.1.
Ćwiczenia ustne i pisemne: prezentacje, dialogi.
Walidacja efektów uczenia się. Test podsumowujący poziom A1.1, analizawyników, indywidualne wskazówki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 186,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 186,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sabina Bryś
Lektorka z długoletnim z doświadczeniem w prowadzeniu kursów języka norweskiego online. Korzysta z różnych metod nauczania online zgodnie z wymaganiami CEFR. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu kursów z norweskiego języka branżowego dla personelu medycznego. Doświadczenie zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR i/lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1 lesson in our course is a teaching hour of 45 minutes. The course will be carried out in blocks of 2x45 minutes without a break between. The 90-minute lessons will be held 3 times a week. The entire course is designed to be performed in 5-6 weeks.
All classes are conducted online, live with a teacher.
Each student receives access to our educational platform, where we provide all the necessary materials for learning, including a digital textbook.
Signing up for BUR does not mean reserving a place on the course. To confirm the availability of a given course and to arrange further steps, please contact the school.
1 godzina usługi to godzina dydaktyczna wynosząca 45 min. Kurs będzie realizowany w blokach 2x45 min. bez przerwy.
Wszystkie zajęcia są prowadzone online, na żywo z lektorem.
Każdy uczeń otrzymuje dostęp do naszej platformy edukacyjnej, gdzie zapewniamy wszystkie, niezbędne do nauki materiały, w tym podręcznik cyfrowy.
Zapisanie się w BUR nie jest jednoznaczne z zarezerwowaniem miejsca na kurs. W celu potwierdzenia dostępności danego kursu oraz ustalenia dalszych czynności, prosimy o kontakt ze szkołą.
Warunki uczestnictwa
In the case of using EU funding, a condition of participation is registration via the BUR platform and providing a current support ID.
W przypadku korzystania z dofinansowania, warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się przez BUR wraz z podaniem aktualnego ID wsparcia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Online lessons require a stable internet connection and headphones to avoid the echo effect during lessons.
Computer software requirements:
Windows users:
Windows 8 (or later) operating system
Macintosh users:
OS X (or later) operating system
Web browser requirements:
Edge, Firefox, Chrome and Safari
Cookies and Pop-ups enabled (please do not block pop-ups from our servers).
The Chrome web browser is highly recommended; however, other browsers such as Chrome, Safari, or Explorer should also function properly with our platform.
Na potrzebę lekcji online wymagane jest stabilne łącze internetowe oraz posiadanie słuchawek w celu uniknięcia pogłosu.
Wymagania odnośnie oprogramowania komputera:
Użytkownicy Windows:
- system operacyjny Windows 8 (lub późniejszy)
Użytkownicy Macintosh:
- system operacyjny OS X (lub późniejszy)
Wymagania odnośnie do przeglądarki internetowej:
- Edge, Firefox, Chrome i Safari
- Cookies i Pop-upy włączone (prosimy, aby nie blokować wyskakujących okienek z naszych serwerów)
Przeglądarka internetowa Chrome jest szczególnie zalecana, jednak inne przeglądarki, takie jak Chrome, Safari czy Explorer w zestawieniu z naszą platformą powinny również prawidłowo funkcjonować.