Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) - studia podyplomowe
Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe "Public relations i marketing medialny" są adresowane do absolwentów studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi240
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńuprawnienia do świadczenia usług rozw. do zdobycia kwalif. nadawanych po ukończeniu studiów podypl.
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) - studia podyplomowe" przygotowuje do skutecznego analizowania zjawisk społecznych, niezbędnych do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym. Przygotowuje do wdrażania tych rozwiązań w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Organizuje kampanie public relations. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje projekty kampanii PR, sprawdza efektywność podjętych działań PR, elastycznie reaguje na problemy w realizacji projektów (np. zmienia wcześniej przyjętą kolejność działań w projekcie PR) . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zdobytą wiedzę teoretyczną do praktycznego analizowania kampanii public relations, reklamowych i marketingowych, poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących oraz poprzez stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność poszczególnych kampanii PR opracowanych podczas zajęć, dobiera odpowiednie narzędzia i wyjaśnia ich trafność, zależnie od realizowanego projektu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w zakresie specjalisty ds. komunikacji z mediami. | Kryteria weryfikacji Opracowuje odpowiedni dobór narzędzi PR do kontaktów z konkretnymi mediami, szacuje trafność skuteczności akcji kierowanych do konkretnych, wybranych przez siebie mediów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Posiada umiejętność analizy proponowanego rozwiązania konkretnych problemów w pracy specjalisty PR, marketingu medialnego i proponuje odpowiednie rozstrzygnięcia w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy wizerunkowe, wyjaśnia trafność dobru odpowiednich narzędzi PR kryzysowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przedmioty prowadzone w ramach studiów:
- Reklama
- Copywriting
- Marketing
- Marketing on-line
- Komunikacja wizualna
- Tworzenie strategii PR
- PR w projektach międzynarodowych
- Media relations
- Team work
- Komunikacja kryzysowa.
Czas trwania: 2 semestry
Liczba godzin: 240 godzin dydaktycznych (godziny nie zawierają przerw), w tym:
- 30 godzin wykładów
- 180 godzin ćwiczeń
- 30 godzin laboratorium
Punkty ECTS: 30
Zajęcia prowadzone online, na platformie Wirtualnego Kampusu, w soboty i niedziele (co do zasady, co dwa tygodnie).
Kadra dydaktyczna składa się z pracowników akademickich oraz praktyków PR i marketingu medialnego.
Warunkiem ukończenia studiów i otrzymania świadectwa jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich egzaminów oraz zaliczeń. Absolwent kierunku otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Szczegółowy harmonogram zajęć dydaktycznych zostanie wprowadzony do Bazy Usług Rozwojowych co najmniej na 6 dni przed rozpoczęciem semestr.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 16,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 16,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
prof. dr hab. Lidia Pokrzycka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Słuchacze studiów podyplomowych otrzymają materiały szkoleniowe – drogą elektroniczną lub na platformie Wirtualny Kampus UMCS.
Słuchacze otrzymają: prezentacje multimedialne, skrypty oraz inne materiały przygotowane przez prowadzących zajęcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Internetowym Rejestrze Kandydata (https://irk.umcs.pl) oraz zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Osoba przyjęta na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, jest zobligowana do przedłożenia:
1) kwestionariusza osobowego wydrukowanego z systemu;
2) odpisu lub poświadczonej przez uczelnię kopii dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
Termin i miejsce składania dokumentów, zostaną mailowo przekazane przyjętym osobom.
UWAGA! Zgłoszenie na studia tylko przez Bazę Usług Rozwojowych nie gwarantuje miejsca w grupie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma e-learningowa: Wirtualny Kampus UMCS.
W ramach Wirtualnego Kampusu wykorzystywana jest platforma MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) czyli modularne, zorientowane obiektowo dynamiczne środowisko nauczania.
Minimalne wymagania sprzętowe: komputer, laptop lub tablet (procesor: co najmniej 1 GHz, pamięć RAM: minimum 2 GB), mikrofon i głośniki lub zestaw słuchawkowy (zalecane), kamera internetowa (opcjonalnie).
Połączenie internetowe: stabilne i wystarczająco szybkie łącze – min. 1 Mbps, zalecane 5 Mbps+.
Przeglądarka (wymagana obsługa HTML5 i JavaScript): Google Chrome (najnowsza wersja), Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari (na macOS/iOS).