Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1. Projekt Kierunek - Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1. Projekt Kierunek - Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1
Zakres zadań: m.in. obsługa kontrahentów, przygowywanie wycen, kontakt z klientami, dostawcami w języku angielskim, korzystanie z dokumentów w języku angieskim
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A0. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do uzyskania kompetencji językowych umożliwiających wykorzystanie języka angielskiego w zakresie sprawności słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie A1, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie A1, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w podstawowych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie A1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, aby mówić o swoim hobby i czynnościach wykonywanych w chwili mówienia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym.W wypowiedziach wykorzystuje słownictwo z z zakresu poziomu A1 | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie A1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w życiu prywatnym oraz w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze proste i krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem prywatnym i zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w prostych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czasownik „to be” i jego odmiany w czasach teraźniejszych
- „Demonstratives” oraz liczba pojedyncza i mnoga
- numery (również porządkowe), alfabet (i odpowiednia wymowa)
- „Present Simple” oraz „Present Continuous”
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- “there is/are” oraz określanie ilości
- podstawowe stopniowanie przymiotników
Zagadnienia leksykalne:
- introductions & personal indormation
- names of professions & simple characteristics
- spelling, phone numbers, addresses
- countries, continents, cardinal points
- sport & leisure
- travel & food
- shopping
Kurs obejmuje 35 godzin dydaktycznych po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc w grupie: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A0. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Greetings and introductions, talking about yourself | Prowadzący Mahzad Berenji | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna - |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Talking about work and basic professions - rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 There is/there are to describe objects and places plus negatives | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Talking about daily routines and habits | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Frequency adverbs and time clauses | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Present simple (affirmative, negative, and interrogative) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Expressing preferences plus vocabulary for hobbies and activities | Prowadzący Emela Amin | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Food and drik vocabulary (countable/uncountable) | Prowadzący Sandra Jasińska | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Vocabulary for clothing and accessories and shopping dialogues: asking for size, price, colors | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Describing Your Job, Studies, & Future Career Goals | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Talking about past experiences (last weekend, last holiday) | Prowadzący Emela Amin | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Describing cities, countries, and places of interest | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Making plans and arrangements, future intentions | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Using “should” and “shouldn’t” for advice, role-plays: seeking advice from friends and professionals | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Simple vs Continuous Tenses - further practice | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Writing short texts about celebrations or memorable events | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Accepting and declining invitations, inviting friends to events | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 025,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 025,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 115,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 115,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Naczmański
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Emela Amin
Od października 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 400 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sara Pieślak
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sandra Jasińska
10-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela języka angielskiego oraz lektora języka angielskiego. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 500 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mehment Fatih Yigitler
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Piotr Sarna
18-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mahzad Berenji
Od grudnia 2024 r. zatrudniony w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 150 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Kinga Wasilewska
Od stycznia 2025 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 100 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Agata Kiedrowicz-Sarna
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 400 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do podręcznika oraz do materiałów dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Zajęcia prowadzone są przez Platformę Zoom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi