Indywidualny mentoring z zakresu umiejętności coachingowych w ramach programu Body Connection™ Practitioner.
Możliwość dofinansowania
Indywidualny mentoring z zakresu umiejętności coachingowych w ramach programu Body Connection™ Practitioner.
Numer usługi 2025/07/07/34566/2862339
2 214,00 PLN
brutto
1 800,00 PLNnetto
221,40 PLNbrutto/h
180,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest dedykowana dla uczestników programu Body Connection™ Practitioner.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do rozwoju kompetencji coachingowych i przygotowuje do pozyskania akredytacji na poziomie ACC (ICF Associate Certified Coach) oraz samodzielnego prowadzenia sesji coachingowych i wspierania klientów w rozwoju osobistym i zawodowym zgodnie ze standardami i kluczowymi kompetencjami określonymi przez Interntional Coaching Federation.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zawiera i realizuje ustalenia kontraktu coachingowego. | Kryteria weryfikacji Opisuje, co wchodzi w zakres usługi coachingowej. Uzgadnia warunki współpracy oraz zakresy odpowiedzialności. Doprowadza do ustalenia przejrzystego kontraktu coachingowego dotyczącego relacji, procesu, planów oraz celów. Określa z klientem cel na proces i na sesję oraz miary sukcesu. Projektuje rozmowę w kierunku pożądanego przez klienta rezultatu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i wdraża sposoby na budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa w procesie coachingowym. | Kryteria weryfikacji Definiuje warunki wspierające zaufanie i poczucie w procesie coachingowym i je wdraża. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Przeprowadza proces odpowiadający na potrzeby klienta. | Kryteria weryfikacji Monitoruje przebieg sesji. Dostosowuje proces oraz sposób prowadzenia sesji do potrzeb klienta. Stosuje adekwatne techniki i narzędzia coachingowe. Prezentuje postawę obecności i pewności podczas pracy z klientem. Rozpoznaje blokady w procesie coachingowym i wdraża sposoby na ich niwelowanie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Prezentuje efektywną komunikację w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe zasady skutecznej komunikacji w procesie coachingowym. Aktywnie słucha. Wdraża sposoby na zapewnienie jasności i zrozumienia. Rozpoznaje sygnały niewerbalne i wykorzystuje te informacje w prowadzeniu sesji. Rozróżnia kanały percepcyjne i stosuje język klienta. Dostrzega szerszy kontekst wypowiedzi klienta. Korzysta z narzędzi i technik ułatwiających klientowi dokonywanie odkryć i wspierających proces uczenia się. Zadaje pytania, które pomagają klientowi wykraczać poza dotychczasowe sposoby myślenia. Wspiera klienta w zmianie perspektywy. Zachęca klienta do podejmowania wyzwań. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i wdraża kluczowe etapy sesji coachingowej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia etapy rozmowy coachingowej. Płynnie przechodzi do kolejnych etapów sesji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Wspiera klienta w uczeniu się i rozwoju. Opracowuje z klientem plan działania. | Kryteria weryfikacji Pracuje z klientem nad integracją nowych wglądów i wniosków. Przekłada z klientem odkrycia z sesji/procesu na działania. Pomaga w identyfikowaniu działań, które poprowadzą klienta do pożądanych rezultatów i tworzeniu planu działania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i prezentuje postawę coachingową coacha. | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe zasady budowania relacji coachingowej. Definiuje i prezentuje podejście skoncentrowane na kliencie. Wykazuje, iż klienci są odpowiedzialni za swoje wybory. Wykorzystuje samoświadomość i intuicję z korzyścią dla klienta. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Analiza zrealizowanych przez uczestniczkę sesji coachingowych zgodnie z standardami i kluczowymi kompetencjami coachingowymi wg International Coaching Federation
Informacja zwrotna w obszarach:
- Budowanie relacji coachingowej.
- Struktura sesji coachingowej.
- Kontraktowanie, proces ustalania celu klienta i pożądanego rezultatu sesji/procesu coachingowego.
- Tworzenie doświadczenia wspierającego rozwój klienta. Wybrane narzędzia coachingowe jako alternatywa do stosowanych przez uczestniczkę do zastosowania w tematach związanych z motywacją, budowaniem poczucia własnej wartości i pewności siebie, budowaniem wizji, ustalaniem priorytetów i podejmowaniem decyzji, radzeniem sobie ze stresem oraz wypaleniem i innych, w których uczestniczka pracuje z klientami.
- Dostosowanie komunikacji z klientem do jego preferowanych kanałów percepcyjnych.
- Praca z emocjami i przekonaniami w coachingu.
- Pytania sięgające sedna.
- Blokady w procesie coachingowym.
- Domykanie sesji coachingowej, planowanie działań.
- Pozycja coacha w relacji coachingowej.
Narzędzia i metody pracy:
- rozmowa mentoringowa
- analiza nagranych sesji coachingowych przeprowadzonych przez uczestnika
- informacja zwrotna zgodnie ze standardami i kluczowymi kompetencjami coachingowymi określonymi przez ICF Global.
- zalecenia i wskazówki dotyczące rozwoju umiejętności
- sesje pytań i odpowiedzi
Część mentoringowa obejmuje 8 godzin usługi
Walidacja obejmuje 2 godziny usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Katarzyna Kuzak
Psycholog, ICF Master Certified Coach, Trener, Twórca Modelu Motyla™ – innowacyjnego podejścia do sesji coachingowych, autorka publikacji naukowych w dziedzinie coachingu. Założycielka Szkoły Coachingu Katarzyna Kuzak. Poza ekspertyzą w coachingu, rozwija umiejętności psychoterapeutyczne (Psychoterapia Systemowa), kształci się w nurcie Recall Healing oraz Cichych Ustawieniach Systemowych Berta Hellingera. Ma 6-letnie doświadczenie w realizacji usług szkoelniowo-mentoringowych dla coachów i osób przygotowujących się do zawodu coacha (min 120 godz. w ostatnich dwóch latach). W ostatnich dwóch latach przeprowadziła min 60 godzin mentoringu z zakresu umiejętności coachingowych.
2 z 2
Agata Olszewska-Sarapata
Psycholog, ICF Master Certified Coach, Trener, Twórca Body Connection Coaching™ – metody łączącej rozmowy coachingowe z głęboką pracą z ciałem. Ma 6-letnie doświadczenie w realizacji usług szkoleniowo-mentoringowych dla coachów oraz osób przygotowujących się do zdobycia zawodu coacha. Przeprowadziła ponad 400 godzin szkoleń z zakresu umiejętności coachingowych. W ostatnich dwóch latach przeprowadziła min 60 godzin mentoringu z zakresu umiejętności coachingowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma workbook do procesu mentoringowego.
Warunki uczestnictwa
Zapis na usługę przy pomocy nadanego ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi. Godzina usługi mentoringu = 60 min.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji ostanie zrealizowana za pośrednictwem platformy ZOOM.
Opis warunków technicznych:
- Wymagania sprzętowe: System Windows z procesorem Intel Dual-Core o częstotliwości 2.XX GHz lub procesorem AMD (zalecane minimum 2 GB RAM). Mac z systemem MacOS 10.12 lub nowszym na wspieranym urządzeniu z procesorem Intel CPI (zalecane minimum 2 GB RAM).
- Zainstalowany system operacyjny: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy. Upewnij się, że masz zaktualizowane sterowniki. MacOS 10.12 lub nowszy na wspieranym Macu.
- Zainstalowana przeglądarka internetowa: Ostatnie dwie główne wersje jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge.
- Minimalna wymagana przepustowość łącza: Przy transferze wychodzącym - minimum 300 kb/s. Przy transferze przychodzącym - minimum 300 kb/s.
- Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
- Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do usługi.
- Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed usługą.
Kontakt
Kontakt
Agata Olszewska-Sarapata
E-mail
coaching.agata.olszewska@gmail.com
Telefon
(+48) 668 820 300